Jednoduché parsovaní combat logu
Napsal: 8. 4. 2021 10.12
Už mě delší dobu štvalo, že při boji mi v herním logu utíkají informace rychlostí blesku a nestíhám číst (pro mne) podstatné věci, takže jsem se koukal po nějakém jednoduchém řešení, jak udělat parser který by dokázal odfiltrovat balast a zobrazit jen co chci.
Nakonec jsem skončil u powershellu a onelineru viz níže, takže pokud by někdo chtěl něco podobného, tady máte k dispozici nástřel (konkrétně tenhle příklad mi hlídal kolik ještě zbývá z kamenky).
Modifikace a samotné použití je jednoduché, musíte jen nastavit správnou cestu k log souboru, ze kterého bude skript číst, a pak zadat jaký text se bude vyhledávat a ukazovat - pokud vás zajímají seslané kouzla a savy, tak to může vypadat třeba takto:
Nakonec jsem skončil u powershellu a onelineru viz níže, takže pokud by někdo chtěl něco podobného, tady máte k dispozici nástřel (konkrétně tenhle příklad mi hlídal kolik ještě zbývá z kamenky).
Kód: Vybrat vše
Get-Content C:\Games\NWN\logs\nwclientLog1.txt -Wait | Select-String -Pattern "zbývá"
Modifikace a samotné použití je jednoduché, musíte jen nastavit správnou cestu k log souboru, ze kterého bude skript číst, a pak zadat jaký text se bude vyhledávat a ukazovat - pokud vás zajímají seslané kouzla a savy, tak to může vypadat třeba takto:
Kód: Vybrat vše
Get-Content C:\Games\NWN\logs\nwclientLog1.txt -Wait | Select-String -Pattern "sesílání","Hod na vůli","Záchranný hod"