Chyba mezi EQ 4 a EQ5:
Lektvar léčení lehkých/středních/vážných zranění :
- tyto lektvary se na EQ 4 chovaly tak, že léčili za max. své síly. Momentálně na EQ5 léčí dle popisku kouzla, tudíž např. 3k8+5 (lektvar vážných zranění)
Lektvary všeobecně :
- Dříve se stackovaly lektvary koupené s lektvary co postava našla (lektvary boostu do vlastností)
Návrh na úpravu pro lektvar léčení kritických zranění a lektvar léčení :
- Tyto lektvary jsou postihnuty perkem, díky kterému postavy zvrací, když lektvary pijí rychle za sebou a ve velkém množství. Momentálně jsou nastaveny tak, že léčí jako kouzlo, tedy náhodně. Byla by prosím možná úprava, že lektvary budou léčit třeba za maximum, nebo statickou polovinu své síly, vzhledem k perku? Jsou dražší a to výrazně a byl by to dle mě dobrý odliv zlata. Občas se mi stalo, že lektvar léčení vážných zranění léčil stejně jako lektvar léčení (+-), což vede akorát k tomu, že tyto lektvary nejsou tak moc používané.
Návrh na delší trvání ostatních lektvarů a vznik některých nových
-Ještě bych chtěl doplnit, že by bylo fajn, kdyby některé lektvary měli lehce větší lvl (lektvary, které se týkají trvání kol a tahů)
- Kdyby mohly vzniknout nové lektvary, jako krvelačná zuřivost, lektvar spěšného ústupu atp.. (to jen tak nadhazuju, nemusí vznikat příloš mnoho a příliš silných lektvarů, spíše lektvary kolem 1-3 okruhu kouzel, ty, které nejsou)
Lektvar léčení lehkých/středních/vážných zranění
Moderátoři: World Builder, Dungeon Master
Re: Lektvar léčení lehkých/středních/vážných zranění
Nevím jestli to byl záměr nebo chyba, ale na EQ4 nevyvolávalo pití lektvarů příležitostné útoky a nyní je vyvolává.
Re: Lektvar léčení lehkých/středních/vážných zranění
Zajímavé, setkal jsem se s tím, že to příležitostné útoky vyvolávalo i na EQ 4. Každopádně pití lektvarů má vyvolávat příležitostné útoky, je to správně.
Re: Lektvar léčení lehkých/středních/vážných zranění
Mi jsme se o tom nedávno dohadovali u piva, tak jsem to měl zrovna napozorovaný. Podle měla předtim EQ v diffsettings.2da řádek NoAoOWithPotion. Já se si právě myslel, že je to vyvolává a tak sem to nedávno zkoušel a nikdy se mi nepovedlo abych dostal AoO kůli pití lektvaru.
Re: Lektvar léčení lehkých/středních/vážných zranění
Ano, kvůli mnoha chybám v labirových úpravách kouzel, jsem musel přepnout hru do obtížnosti D&D. To má i tyto důsledky.
Jediné, co jsem zatím vypnul, jsou kritické zásahy vůči PC (rád bych je v budoucnu viděl, ale tak velkou změnu nejde udělat bez současného oslabení NPC). Stejně tak u lektvarů zůstanu věrný pravidlům (tj. s náhodnými hody), ale souhlasím, že jsou nyní velmi slabé a chystám se je opravit zvýšením sesilatelské úrovně kouzla, aby se chovaly podobně jako před změnou.
Jediné, co jsem zatím vypnul, jsou kritické zásahy vůči PC (rád bych je v budoucnu viděl, ale tak velkou změnu nejde udělat bez současného oslabení NPC). Stejně tak u lektvarů zůstanu věrný pravidlům (tj. s náhodnými hody), ale souhlasím, že jsou nyní velmi slabé a chystám se je opravit zvýšením sesilatelské úrovně kouzla, aby se chovaly podobně jako před změnou.
Mithirwen Celeavaeil