Několik návrhů na zvážení

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2097
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Re: Několik návrhů na zvážení

Příspěvek od Pipi_CZ »

Já jsem vyloženě proti takhle dlouhý posmrtce. Je to naprostá chujovina z hráčskýho hlediska. Dřív, když jsme na střední po poslední hodině neměli co dělat se životem to bylo v pohodě, ale dneska pokud má někdo z nás hodinu dvě večer před spaním, tak ji nehce trávit odehráváním posmrtky ze smrti co se mu stala před dvěma dny a on ji ještě nestihl setřást. Dejte tam posmrtku. Klidně devastující, ale na půl hodiny a čus. Motivujte k tomu aby se hrálo, ne k tomu aby se nehrálo protože člověk logne a .. "joajo, já mám ještě posmrtku.. tak to dneska dlabu"
zdech
Příspěvky: 1228
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Několik návrhů na zvážení

Příspěvek od zdech »

Hodina/půlhodina jako brzda závodu "boj -> smrt -> chrám -> boj" nejspíš stačí. A kdyby mohl bolehlav odtikávat i když postava není lognutá ať se neděje výše zmíněné to by bylo tepve něco.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Několik návrhů na zvážení

Příspěvek od Ogar »

Ahoj,

téma jsme s klukama průběžně sledovali a nakonec jsme se rozhodli jít cestou nějakého (za nás) rozumného kompromisu. Pro pořádek uvedu původní a plánované budoucí hodnoty posmrtných postihů.

Původní hodnoty:
Vzkříšení Avatary - 120 minut
Svitek Vzkříšení - 90 minut
Svitek Oživ mrtvého - 90 minut
Vzkříšení v chrámu: 180 minut
Vzkříšení nebo Oživ mrtvého klerikem - bez pomrtky

Nové hodnoty:
Vzkříšení Avatary - 60 minut
Svitek Vzkříšení - 30 minut
Svitek Oživ mrtvého - 45 minut
Vzkříšení v chrámu: 15 minut
Vzkříšení nebo Oživ mrtvého klerikem - 15 minut

Téma těžení a příležitostných útoků jsme se naopak shodli, že je nastaveno v pořádku a měnit ho v tuto chvíli nechceme.

Snad to některé z vás potěší 🤓

Olymar: upraveno podle nového infa
Uživatelský avatar
placidity
Příspěvky: 1846
Registrován: 13. 1. 2011 22.19
Bydliště: Pod hromadou knih

Re: Několik návrhů na zvážení

Příspěvek od placidity »

A platí pořád, že když na čerstvou nemrtvolku bude aplikován Heal, ten čas ještě zkrouhne na polovic?
Pokud by bylo potřeba doplnit ztracené knihy do knihovny, dejte vědět do PM.

Aktivní: Alariel Erna
Bejvávalo: Te'lyn (by Balrog) (by Niam - NSFW) | Ulrika | Ignatz
Ostatní: Ukládání logů a konverze screenshotů | Jak vyrobit portrét | Knihovna v Amfiberai
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 2825
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Několik návrhů na zvážení

Příspěvek od Ogar »

Nemělo by platit (neaktivovali jsme to) a shodou okolností nám to ani nefungovalo nyní 😄
Uživatelský avatar
George
Příspěvky: 1694
Registrován: 29. 6. 2007 23.58
Bydliště: Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: Několik návrhů na zvážení

Příspěvek od George »

Nechcete dát nějakou posmrtku i na vzkříšení klerikem? Přecijen ten člověk právě vstal z mrtvých, příjde mi zvláštní, že by během dvou (jednoho) kol byl v plné síle a mohl bojovat, obzvlášť když to dám do kontrastu s tím, že alternativně oživení svitkem způsobí vyřazení z větší části výpravy. Stačilo by pár minut jen tak pro efekt.

Další věc, co bych k tomu měl. Co si matně vzpomínám, když někdo umřel, zpravidla se neodklikával na druhou stranu, aby byla možnost ho oživit bez ztráty XP. Nestálo by za zvážení ztrátu XP přesunout někam jinam, aby šly mrtvoly přesunovat bez nutnosti ztráty XP, která je v tomto případě čistě systémová? (Koncept "odkliknutí se na druhou stranu" nemá IC opodstatnění). Pokud to nefunguje, jak popisuju, tak se omlouvám.
Sell drugs. Run guns. Nail sluts and fuck the law.
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1785
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Re: Několik návrhů na zvážení

Příspěvek od Olymar »

Ještě doplním Ogara, že vzkříšení v chrámu mělo posmrtku 180 minut.
George píše: 30. 8. 2021 22.58 Nechcete dát nějakou posmrtku i na vzkříšení klerikem? Přecijen ten člověk právě vstal z mrtvých, příjde mi zvláštní, že by během dvou (jednoho) kol byl v plné síle a mohl bojovat, obzvlášť když to dám do kontrastu s tím, že alternativně oživení svitkem způsobí vyřazení z větší části výpravy. Stačilo by pár minut jen tak pro efekt.
Nebavili jsme se o tom, ale můžeme (15 minut?). Chtěli jsme dosáhnout toho, aby se vyplatilo mít kněze ve skupině a postava byla po oživení ještě schopná boje (po kratší pauze).
George píše: 30. 8. 2021 22.58Další věc, co bych k tomu měl. Co si matně vzpomínám, když někdo umřel, zpravidla se neodklikával na druhou stranu, aby byla možnost ho oživit bez ztráty XP. Nestálo by za zvážení ztrátu XP přesunout někam jinam, aby šly mrtvoly přesunovat bez nutnosti ztráty XP, která je v tomto případě čistě systémová? (Koncept "odkliknutí se na druhou stranu" nemá IC opodstatnění). Pokud to nefunguje, jak popisuju, tak se omlouvám.
Také jsme se o tom nebavili, ale já to celkem podporuji. Určité IC opodstatnění tam sice je (pohyb těla, oddělení duše od těla), které vysvětluje vyšší XP ztrátu, ale ten mechanismus je spíše problematický; probereme to.
Mithirwen Celeavaeil
Uživatelský avatar
Pipi_CZ
Příspěvky: 2097
Registrován: 7. 2. 2009 14.33
Kontaktovat uživatele:

Re: Několik návrhů na zvážení

Příspěvek od Pipi_CZ »

Ogar píše: 30. 8. 2021 21.39 Ahoj,

téma jsme s klukama průběžně sledovali a nakonec jsme se rozhodli jít cestou nějakého (za nás) rozumného kompromisu. Pro pořádek uvedu původní a plánované budoucí hodnoty posmrtných postihů.

Původní hodnoty:
Vzkříšení Avatary - 120 minut
Svitek Vzkříšení - 90 minut
Svitek Oživ mrtvého - 90 minut
Vzkříšení nebo Oživ mrtvého klerikem - bez pomrtky

Nové hodnoty:
Vzkříšení Avatary - 60 minut
Svitek Vzkříšení - 30 minut
Svitek Oživ mrtvého - 45 minut
Vzkříšení nebo Oživ mrtvého klerikem - bez pomrtky

Téma těžení a příležitostných útoků jsme se naopak shodli, že je nastaveno v pořádku a měnit ho v tuto chvíli nechceme.

Snad to některé z vás potěší 🤓
Noice. I like that. A přidal bych 15, nebo 10 min. za oživení na místě klerikem. Takový to, než se člověk probere a oklepe z toho co se stalo. Jenom pro efekt. A bude to podle mě superlibový. Dík za tohle
Uživatelský avatar
Olymar
Příspěvky: 1785
Registrován: 2. 2. 2010 23.15

Re: Několik návrhů na zvážení

Příspěvek od Olymar »

Upravil jsem Ogarův návrh, ať se v tom neztratíme.
Mithirwen Celeavaeil
zdech
Příspěvky: 1228
Registrován: 25. 3. 2009 15.17

Re: Několik návrhů na zvážení

Příspěvek od zdech »

Jen bych si dovolil podotknout, že na stránkách Equilibrie je "posmrtka" svázána s cestou Z Druhé strany na povrch. Z toho úhlu pohledu by dávalo větší smysl aby oživení na místě (bez přechodu na Druhou stranu) bylo na postavu obecně méně náročné než hrabání se z podsvětí. Zjednodušeně pak "čím víc XP v loji, tím těžší dodatečné následky".

EDIT: Vzkříšení (kouzlo) má nějaký jiný význam něž jako "bitevní ress"? Neztrácí v současném nastavení na síle víc než by bylo záhodno?
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Odpovědět