Stránka 1 z 1

Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Napsal: 3. 10. 2021 11.40
od The_Balrog
Jeslti to dobře chápu, EQ už nějaký čas běží na nwnx, a tak by možná už šlo udělat, aby se mód krytu, útoku v obraně a další podobné módy útoku zapínaly "napořád" a nepřerušily se sebemenším pohybem postavy? Když jsem hrál bojovou postavu, tak mne to děsně štvalo. :)

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Napsal: 3. 10. 2021 12.15
od redo
The_Balrog píše: 3. 10. 2021 11.40 Jeslti to dobře chápu, EQ už nějaký čas běží na nwnx, a tak by možná už šlo udělat, aby se mód krytu, útoku v obraně a další podobné módy útoku zapínaly "napořád" a nepřerušily se sebemenším pohybem postavy? Když jsem hrál bojovou postavu, tak mne to děsně štvalo. :)
+1 Bylo by to příjemné.

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Napsal: 3. 10. 2021 13.17
od Skurkaa
Skvělá věc co by opravdu bodla.

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Napsal: 3. 10. 2021 22.36
od Woxa
Z hráčského pohledu to dává smysl, kvůli jistému komfortu.
Z RP pohledu už se mi to líbí méně (aneb to jako fakt ten či onen chodí neustále ve střehu?)
A po stránce systémové/balancu už se mi to nelíbí úplně. Utočník z hidu/invisu ztrácí svou výhodu a naopak obránce se teprve po "odhidnutí" nepřítele rozhodne, zda svou obranu sníží.

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Napsal: 4. 10. 2021 5.22
od WooDoo
Woxa píše: 3. 10. 2021 22.36 Z hráčského pohledu to dává smysl, kvůli jistému komfortu.
Z RP pohledu už se mi to líbí méně (aneb to jako fakt ten či onen chodí neustále ve střehu?)
A po stránce systémové/balancu už se mi to nelíbí úplně. Utočník z hidu/invisu ztrácí svou výhodu a naopak obránce se teprve po "odhidnutí" nepřítele rozhodne, zda svou obranu sníží.
Myslím si, že to bylo myšleno, že když už je boj (jak už člověk nemůže dát rest), tak po zapnutí těchto bojových featů se to nepřeruší. Ne, že to člověk zapne co se logne do hry a po celou dobu jeho hraní je to zapnuté, dokud to nevypne, či se neodlogne. Jinak jestli by to tak opravdu bylo, tak s tím bych taky nesouhlasil.

Podle mě by to bylo dobré, člověk má například okolo sebe hromadu skřetů, zapne si drtivý útok dá dvě rány do skřeta, který začne utíkat a postava se mu o centimetr pohne a drtivý útok je náhle vypnutý atd. Asi to známe všichni. Za mě dobrý nápad, pokud to jde.

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Napsal: 4. 10. 2021 8.11
od Woxa
WooDoo píše: 4. 10. 2021 5.22 Myslím si, že to bylo myšleno, že když už je boj (jak už člověk nemůže dát rest), tak po zapnutí těchto bojových featů se to nepřeruší. Ne, že to člověk zapne co se logne do hry a po celou dobu jeho hraní je to zapnuté, dokud to nevypne, či se neodlogne. Jinak jestli by to tak opravdu bylo, tak s tím bych taky nesouhlasil.

Podle mě by to bylo dobré, člověk má například okolo sebe hromadu skřetů, zapne si drtivý útok dá dvě rány do skřeta, který začne utíkat a postava se mu o centimetr pohne a drtivý útok je náhle vypnutý atd. Asi to známe všichni. Za mě dobrý nápad, pokud to jde.
Pokud by to bylo myšleno jak popisuješ ty, dává mi to smysl a není důvod proti tomu brojit.
Já to spíš pochopil tak, že by to mělo fungovat obdobně jako mód hledání. Jednou zapneš a máš zapnuto "na furt".

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Napsal: 4. 10. 2021 10.17
od Pipi_CZ
Pokud by to fungovalo tak, jak popisuje Woodoo, tak naprosto souhlasím. To by bylo epic. Ale aby to fungovalo jako hide, tak to prosím ne-e

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Napsal: 4. 10. 2021 10.54
od Skurkaa
Woxa píše: 4. 10. 2021 8.11
WooDoo píše: 4. 10. 2021 5.22 Myslím si, že to bylo myšleno, že když už je boj (jak už člověk nemůže dát rest), tak po zapnutí těchto bojových featů se to nepřeruší. Ne, že to člověk zapne co se logne do hry a po celou dobu jeho hraní je to zapnuté, dokud to nevypne, či se neodlogne. Jinak jestli by to tak opravdu bylo, tak s tím bych taky nesouhlasil.

Podle mě by to bylo dobré, člověk má například okolo sebe hromadu skřetů, zapne si drtivý útok dá dvě rány do skřeta, který začne utíkat a postava se mu o centimetr pohne a drtivý útok je náhle vypnutý atd. Asi to známe všichni. Za mě dobrý nápad, pokud to jde.
Pokud by to bylo myšleno jak popisuješ ty, dává mi to smysl a není důvod proti tomu brojit.
Já to spíš pochopil tak, že by to mělo fungovat obdobně jako mód hledání. Jednou zapneš a máš zapnuto "na furt".
Ono to bohužel asi nejde úplně okleštit. Fungovalo by to jako mód hledání atp. Nemyslím si že by to šlo nějak jinak nastavit. Aspoň podle toho co jsem se setkal na ostatních serverech.

Takže to je čistě o lidech no a jsem si jistý že by s tím lidi chodili nebo na to prostě zapomněli když tu bude ta možnost. Chápu že v případě nějakého CvC by to mohlo být dost nepříjemné.

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Napsal: 4. 10. 2021 11.27
od redo
Bylo by to velmi příjemné, jak jsem už řekl, ale po trefné poznámce hráče Woodo jsem proti. Neuvědomil jsem si, že by to fungovalo jako mód hledání a je mi jasné, že by to někteří zneužívali. Měním svůj názor a jsem spíše proti. Ono to přepínání je také o nějakém umění a dokáže to dostat do pěkné šlamastiky.

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Napsal: 4. 10. 2021 15.46
od eqileus
Co jsem měl možnost vyzkoušet, tak mi to přišlo skvělý a rychle se na to zvykne.

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Napsal: 7. 10. 2021 23.04
od zdech
Provázat bonus Útoku v obraně s "flat-footed" je technicky nemožné? Kdyby se bonus neaplikoval v situacích, kdy se z AC vynechává obratnost...

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Napsal: 8. 10. 2021 12.15
od Nalk
Woxa píše: 4. 10. 2021 8.11 Pokud by to bylo myšleno jak popisuješ ty, dává mi to smysl a není důvod proti tomu brojit.
Já to spíš pochopil tak, že by to mělo fungovat obdobně jako mód hledání. Jednou zapneš a máš zapnuto "na furt".
Nechci se moc vměšovat, ale zdatnější hráč dokáže udržet expertízu permazaplou, ať už je na to spešl systém, nebo ne. Kryt nevím, nepoužívám. Takže bych to nebral tak paranoidně, ale spíše jako QoL upgrade, kdy nevím jak na současné EQ, ale v NWN se obecně stává, že postava vyběhne za utíkajícím monstrem mimo boj, shodí expertízu a dostane sadu od zbylých monster.

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Napsal: 8. 10. 2021 21.07
od George
zdech píše: 7. 10. 2021 23.04 Provázat bonus Útoku v obraně s "flat-footed" je technicky nemožné? Kdyby se bonus neaplikoval v situacích, kdy se z AC vynechává obratnost...
Není pohybující se postava ne-flat-footed? Krom toho, že systém flat-footed je převážně nešťastný pro RP server, takže bych na to radši nevěšel další systémy.…. Imho.

Re: Zapínání Krytu / Útoku v obraně

Napsal: 8. 10. 2021 23.26
od zdech
"Flat-footed" podle tohohle máš pravdu, pohybující se postava není "flatfooted", pokud není napadena neviděným protivníkem. Uniká mi, co je na tomhle fungování nešťastnější než případy "Expertise" zapnuté při spánku nebo naopak deaktivace "Expertise" uprostřed boje, protože se protivník dal na ústup. Na RP serveru.