vodní lokace
Napsal: 30. 10. 2021 10.25
Přemýšlel jsem tuhle nad vodními (potažmo sněhovými) lokacemi a jestli by nešlo vylepšit zpomalování nad rámec "celá lokace je slow, deal with it".
Co by se mi líbilo, především tedy v chodbách a dalších nebezpečných lokacích, aby místo všeobecného slow všude byl nastavený o něco rozumněji, nebo spíše zákeřněji. Tzn. dát pod zpomalení jen mostíky a jiné spojovací prvky, do chodeb a místností nakreslit zpomalovací "díry", které nejdou pod hladinou vidět (šachovnice, sem tam pruh, semi-random objevování jako u pastí, invenci se meze nekladou), apod.
Nosná myšlenka je, aby většina lokace byla plus minus průchozí bez nutnosti ploužení se skrze ni kdoví jak dlouho v perma-slow, ale aby to vyžadovalo od hráče zkoumání kudy, dostával přitom pořád někde stopky v podobě "brodění se po pás ve vodě" apod. Zkrátka aby to bylo zajímavé, a kdo si najde po pár průchodech cestu, která kličkuje jako zajíc na redbullu, jen dobře. Samo o sobě je to odměna za vynaloženou snahu.
Co by se mi líbilo, především tedy v chodbách a dalších nebezpečných lokacích, aby místo všeobecného slow všude byl nastavený o něco rozumněji, nebo spíše zákeřněji. Tzn. dát pod zpomalení jen mostíky a jiné spojovací prvky, do chodeb a místností nakreslit zpomalovací "díry", které nejdou pod hladinou vidět (šachovnice, sem tam pruh, semi-random objevování jako u pastí, invenci se meze nekladou), apod.
Nosná myšlenka je, aby většina lokace byla plus minus průchozí bez nutnosti ploužení se skrze ni kdoví jak dlouho v perma-slow, ale aby to vyžadovalo od hráče zkoumání kudy, dostával přitom pořád někde stopky v podobě "brodění se po pás ve vodě" apod. Zkrátka aby to bylo zajímavé, a kdo si najde po pár průchodech cestu, která kličkuje jako zajíc na redbullu, jen dobře. Samo o sobě je to odměna za vynaloženou snahu.