Neverwinter Nights 2
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Tak tak, na to sem prisel uz pred mesicem.…cybermisa píše:No V mym pripade, lepsi procik do stary desky uz nedam, pameti jsou pomaly, grafika stara … Takze to vidm na novy comp … Asi budu muset min hrat a vic chodit sbirat kaminky
*pokracuje ve sbirani kaminku*
(este bys moh jit lootovat do banky, prisery das, ale ten trezor ma desny DC )
No tohle... ještě se nevychytaly ani všechny bugy a že by datadisk?
http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=11944
http://games.tiscali.cz/clanek/screen.asp?id=11944
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
mno, tak sem s dvojkou trošku popojel a podělim se vo dojmy...
musím uznat, že hra je vo dost lepší, než sem si myslel, má to atmosféru i příběh i když kvůli udržení linie příběhu je to dost railroad, dostal sem se na začátek třetí (a poslední) kapitoly a přechod mezi druhou a třetí je fakt mohutnej vopruz, to neni hra, to je kino - ale pěkný
kampaň je slušně vybalancovaná i když zatim dost lehká, prostředí není inflační a když se konečně dostaneš k penězům, vyfasuješ rozmlácenou tvrz, do který je zase vrazíš
3.5 tá edice se povedla uchopit docela citlivě, i když...
plusy:
* bonusy k abilitám se NESTACKUJOU a to ani z itemů, ani z kouzel, ani navzájem - bezvadná věc, najednou žádná síla 46, žádná obratnost 45, žádná inteligence 48 a ejhle, AB i AC sou v přiměřenejch mezích a hlavně DC kouzel je občas i usejvovatelný - ohromnej přínos hratelnosti a navíc možnost pustit do hry +5 věci aniž by to byl nějakej běs, nehledě k tomu, že item se spellresist 14 je najednou k něčemu dobrej
* není skill výcvik - srážení, odzbrojení a podobně je v rukách kostky a je to nevyzpytatelná věc , navíc knockdown nedělá DMG - buď srážíš nebo biješ a věř mi, že máš vo čem přemejšlet, bezvadný
* hide jednou za 6 vteřin, HIPS jednou za 15 vteřin, HIPS dostává assassin na 8mým lvlu, SD se stává vcelku zbytečným classem (kromě jednoho lvlu do buildu)
* kompletně předělanej hraničář, ze kterýho je najednou silná figura
* opravdu hodně featů, asi nebude existovat "ideální" progress pro povolání, postava se dá rozvíjet mnoha směrama, aniž by utrpěla na "výkonnosti" (třeba můžeš mít tři útoky offhandem ale zaplatíš třema featama a DEX 19+ podmínka, bezva featy pro lučištníky a spoustu dalšího)
* hra je zřejmě dobře napsaná, ani v náročnejch lokacích a při magickejch soubojích sem nezaznamenal žádný škubání, když de opravdu do tuhýho, je akorát trochu vláčná myš
* odstraněnej kamabug (co vlastně není bug) u mnicha
mínusy:
* feat "able learner" - umožňuje kupovat skillranky v crossclass skillech za jeden bod, i když celkově dosažitelnej rank zůstává u CC poloviční
* podivný classy - warlock, kterej kouzlí přes moudrost (asi aby build prskavka/klerda byl efektivnější)
duelist - od prvního lvlu int bonus k AC !!! *vyndává rejč* cybermiso, už vymejšlíš pravej RP přiběh, proč má tvoje NWN2 prskavka jeden lvl duelisty ? *schovává rejč*
* podivně upravenej sneak - zmenšenej úhel, i do s jiným bojující potvory musíš zezadu - proti tomu vcelku nic ale bohužel animace choděj stejně zmateně jako v jedničce, takže chudák zloděj mnohdy neví, kde má potvora předek a kde zadek, do sraženýho nejde sneak vůbec, to je divný
* otřesný, ale opravdu otřesný animace postav, na to se nedá koukat, ať parta běži nebo de pomalu vypadá jak chromajzlové na pochodu, doufám, že to někdo předělá
ale celkovej dojem je slušnej (ze singla teda)
jestli to někdy dohraju, doplním další postřehy
edit: jo a málem sem zapomněl....tabelátor je nefunkční, sláva
musím uznat, že hra je vo dost lepší, než sem si myslel, má to atmosféru i příběh i když kvůli udržení linie příběhu je to dost railroad, dostal sem se na začátek třetí (a poslední) kapitoly a přechod mezi druhou a třetí je fakt mohutnej vopruz, to neni hra, to je kino - ale pěkný
kampaň je slušně vybalancovaná i když zatim dost lehká, prostředí není inflační a když se konečně dostaneš k penězům, vyfasuješ rozmlácenou tvrz, do který je zase vrazíš
3.5 tá edice se povedla uchopit docela citlivě, i když...
plusy:
* bonusy k abilitám se NESTACKUJOU a to ani z itemů, ani z kouzel, ani navzájem - bezvadná věc, najednou žádná síla 46, žádná obratnost 45, žádná inteligence 48 a ejhle, AB i AC sou v přiměřenejch mezích a hlavně DC kouzel je občas i usejvovatelný - ohromnej přínos hratelnosti a navíc možnost pustit do hry +5 věci aniž by to byl nějakej běs, nehledě k tomu, že item se spellresist 14 je najednou k něčemu dobrej
* není skill výcvik - srážení, odzbrojení a podobně je v rukách kostky a je to nevyzpytatelná věc , navíc knockdown nedělá DMG - buď srážíš nebo biješ a věř mi, že máš vo čem přemejšlet, bezvadný
* hide jednou za 6 vteřin, HIPS jednou za 15 vteřin, HIPS dostává assassin na 8mým lvlu, SD se stává vcelku zbytečným classem (kromě jednoho lvlu do buildu)
* kompletně předělanej hraničář, ze kterýho je najednou silná figura
* opravdu hodně featů, asi nebude existovat "ideální" progress pro povolání, postava se dá rozvíjet mnoha směrama, aniž by utrpěla na "výkonnosti" (třeba můžeš mít tři útoky offhandem ale zaplatíš třema featama a DEX 19+ podmínka, bezva featy pro lučištníky a spoustu dalšího)
* hra je zřejmě dobře napsaná, ani v náročnejch lokacích a při magickejch soubojích sem nezaznamenal žádný škubání, když de opravdu do tuhýho, je akorát trochu vláčná myš
* odstraněnej kamabug (co vlastně není bug) u mnicha
mínusy:
* feat "able learner" - umožňuje kupovat skillranky v crossclass skillech za jeden bod, i když celkově dosažitelnej rank zůstává u CC poloviční
* podivný classy - warlock, kterej kouzlí přes moudrost (asi aby build prskavka/klerda byl efektivnější)
duelist - od prvního lvlu int bonus k AC !!! *vyndává rejč* cybermiso, už vymejšlíš pravej RP přiběh, proč má tvoje NWN2 prskavka jeden lvl duelisty ? *schovává rejč*
* podivně upravenej sneak - zmenšenej úhel, i do s jiným bojující potvory musíš zezadu - proti tomu vcelku nic ale bohužel animace choděj stejně zmateně jako v jedničce, takže chudák zloděj mnohdy neví, kde má potvora předek a kde zadek, do sraženýho nejde sneak vůbec, to je divný
* otřesný, ale opravdu otřesný animace postav, na to se nedá koukat, ať parta běži nebo de pomalu vypadá jak chromajzlové na pochodu, doufám, že to někdo předělá
ale celkovej dojem je slušnej (ze singla teda)
jestli to někdy dohraju, doplním další postřehy
edit: jo a málem sem zapomněl....tabelátor je nefunkční, sláva
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: 9. 3. 2006 11.03
- Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: 9. 3. 2006 11.03
- Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
- Kontaktovat uživatele:
Co se změnilo po opravách (patche):
- Přidán DM klient
- Díky patchi je nyní možné u tvorby postavy lehce měnit velikost a šířku (opravdu ale jen o několik čísel)
- Myslim, že hned druhý patch (nejspíš díky jakémusi internímu zásahu do hry?) lehce snížil hardwarové nároky. Alespoň to tam psali.. trochu se to podle mě zlepšilo, ale s nějakým úchvatným zrychlením nepočítejte.
- Přidána možnost dedikovaného serveru, takže to běží stabilněji.
Jinak k té hře na Abyssyi - Je to americký server a na Gamespy mi to ukazuje odezvu cca. 200 ms a výš, ale kupodivu to laguje jen jednou za čas, což znamená, že pokud by byl server v Čechách, tak by to byla paráda - nehledě na to, že opravných patchů bude ještě ranec...
Jediný problém je to, že oblast serveru je v pásmu GMT - 6, takže si zahraju vesměs jen s pár Evropanama
Edit: Jinak ty animace sou fakt příšerný! Postavy se podivně pohupujou a navíc tam neni přirozené přizpůsobení se rychlosti chůze jednotlivým krokům postavy - postava jakoby stále pluje dál.
Edit2: Prostě si představte, že je váš hrdina na běžícím pásu. Ten běžící pás je krajina, jenže postava je tak 20 centimetrů nad ním a šlape vzduch.
- Přidán DM klient
- Díky patchi je nyní možné u tvorby postavy lehce měnit velikost a šířku (opravdu ale jen o několik čísel)
- Myslim, že hned druhý patch (nejspíš díky jakémusi internímu zásahu do hry?) lehce snížil hardwarové nároky. Alespoň to tam psali.. trochu se to podle mě zlepšilo, ale s nějakým úchvatným zrychlením nepočítejte.
- Přidána možnost dedikovaného serveru, takže to běží stabilněji.
Jinak k té hře na Abyssyi - Je to americký server a na Gamespy mi to ukazuje odezvu cca. 200 ms a výš, ale kupodivu to laguje jen jednou za čas, což znamená, že pokud by byl server v Čechách, tak by to byla paráda - nehledě na to, že opravných patchů bude ještě ranec...
Jediný problém je to, že oblast serveru je v pásmu GMT - 6, takže si zahraju vesměs jen s pár Evropanama
Edit: Jinak ty animace sou fakt příšerný! Postavy se podivně pohupujou a navíc tam neni přirozené přizpůsobení se rychlosti chůze jednotlivým krokům postavy - postava jakoby stále pluje dál.
Edit2: Prostě si představte, že je váš hrdina na běžícím pásu. Ten běžící pás je krajina, jenže postava je tak 20 centimetrů nad ním a šlape vzduch.
Game ID: Reverend_Malthas
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Kurvoš lidi je to fakt dobrý? já to hrál chvílu, ale pak jsem měl menší problém s compem a více méně mi to smázlo můj záložní 260 GB disk, kde jsem měl daný instalačky, a musel sjem udělat formát normál disku, takže jsem o NWN 2 přišel. A podruhý se mi stahovat nějak nechtěly zatím a to že reaguju tak pozdě je to, že jsem zrovna neměl co dělat
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
je to pěkný
je to dost přímočarý ale příběh není špatnej, můžeš to hrát hodně "pocitově", protože je to relativně snadný a dohraješ to i když nemáš postavy "nabušený" a nacpaný best itemama - mě se to aspoň povedlo i když finále sem nedal ale to mi neva, užil sem si to a bavilo mě to
hra mě přišla poměrně robustně napsaná, nepadalo mi to, to mě překvapuje, co píšeš, asi bude chybka jinde, vzpomínám si, původní NWN1 padalo jako o život v první verzi, přepnout ho do lišty znamenalo téměř jistej pád...
je to dost přímočarý ale příběh není špatnej, můžeš to hrát hodně "pocitově", protože je to relativně snadný a dohraješ to i když nemáš postavy "nabušený" a nacpaný best itemama - mě se to aspoň povedlo i když finále sem nedal ale to mi neva, užil sem si to a bavilo mě to
hra mě přišla poměrně robustně napsaná, nepadalo mi to, to mě překvapuje, co píšeš, asi bude chybka jinde, vzpomínám si, původní NWN1 padalo jako o život v první verzi, přepnout ho do lišty znamenalo téměř jistej pád...
Naposledy upravil(a) photter dne 27. 5. 2007 20.52, celkem upraveno 1 x.
Co to vidi oci me, photter mel v parte Khelgara?
Kdyz se na kamapan NWN2 nepohlizi jako na hru ale jako na interaktivni film, tak je to opravdu dobra zabava.
Jedine co bych kampani vytkl bylo, ze za neutralni postavu se tezce udrzuje neutralita, protoze vsechna rozhodnuti smeruji bud k dobru nebo ke zlu a zadne nevraci k neutralite.
Kdyz se na kamapan NWN2 nepohlizi jako na hru ale jako na interaktivni film, tak je to opravdu dobra zabava.
Jedine co bych kampani vytkl bylo, ze za neutralni postavu se tezce udrzuje neutralita, protoze vsechna rozhodnuti smeruji bud k dobru nebo ke zlu a zadne nevraci k neutralite.
"Boj byt nevycerpatelna zdroj zabava i pouceni." - Vugar Malshurd
-
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 18. 2. 2006 22.43
- Bydliště: Arnudenské císařství
- Kontaktovat uživatele:
no, já sem jako vždy začal za evil a evil možnosti byly tak hloupý, že sem se pozvolna stal neutrálem :)
a kelgar byl světovej, sice good ale pěkně vostrej, sem s nim kamarádil nejvíc, zato evilák bishop byl tak primitivní, že sem ho nikam nebral, holt hrát dobře eviláka neni prdel a ani hoši z atari to nemaj zmáklý ;)
a kelgar byl světovej, sice good ale pěkně vostrej, sem s nim kamarádil nejvíc, zato evilák bishop byl tak primitivní, že sem ho nikam nebral, holt hrát dobře eviláka neni prdel a ani hoši z atari to nemaj zmáklý ;)
Tak jsem to také zkoušel a zas tak špatný to není.
-Nemám zapnutý stíny a myslím si, že to bez nich vypadá líp, jelikož na photterově screenu jsou hnusný a sám jsem je nezkoušel.
-Rozjel jsem si Warlocka a celkem mě to baví. Nemusí restovat pro obnovu kouzel, kouzel má míň než wizard a myslím že kouzli přes Charisma (hm že by powerbuild Warlock-Paladin? :) To ale myslím nejde skrz přesvědčení.) Takže takovej jinej druh wizarda
-Mám teď myslím poslední patch 1.06 a přišlo mi že toho hodně upravil. Asi ten patch pošteloval kód hry a ta teď běží líp. Takže si myslím že když ještě pustěj pár patchů, tak už to bude v pohodě.
-Ten běžící pás, není to tak hrozný, mě to tak vůbec třeba nepřišlo dokud jsem se nad tím nezamýšlel.
-Jedinný, co mi děsně rve oči, je chůze. Běh jakž takž jde, ale ta chůze je otřesná. Chodí jakoby šel z večírku 4 procentní menšiny... Hrůza a děs
Toolset jsem ještě nezkoušel
-Nemám zapnutý stíny a myslím si, že to bez nich vypadá líp, jelikož na photterově screenu jsou hnusný a sám jsem je nezkoušel.
-Rozjel jsem si Warlocka a celkem mě to baví. Nemusí restovat pro obnovu kouzel, kouzel má míň než wizard a myslím že kouzli přes Charisma (hm že by powerbuild Warlock-Paladin? :) To ale myslím nejde skrz přesvědčení.) Takže takovej jinej druh wizarda
-Mám teď myslím poslední patch 1.06 a přišlo mi že toho hodně upravil. Asi ten patch pošteloval kód hry a ta teď běží líp. Takže si myslím že když ještě pustěj pár patchů, tak už to bude v pohodě.
-Ten běžící pás, není to tak hrozný, mě to tak vůbec třeba nepřišlo dokud jsem se nad tím nezamýšlel.
-Jedinný, co mi děsně rve oči, je chůze. Běh jakž takž jde, ale ta chůze je otřesná. Chodí jakoby šel z večírku 4 procentní menšiny... Hrůza a děs
Toolset jsem ještě nezkoušel
Wanting something does not give you the right to have it.