Neverwinter Nights 2

Vše co přímo nesouvisí s hrou na Equilibrii

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Neverwinter Nights 2

Příspěvek od labir »

Neverwinter Nights 2

Opět tu jsou další novinky a screenshoty z NWN2 - vypadají pěkně. Info na games.tiscali.cz. A pak jsou tu nově spuštěné stránky NWN2.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Saiko
Příspěvky: 125
Registrován: 15. 3. 2006 12.37

Příspěvek od Saiko »

dle nových informací bude NWN2 velmi těžké udělat PW světy, jelikož hra bude vyžadovat dostatek RAMky, takže zatím se asi sny o nějakém PW světě tvůrcům rozplynou.
Leda by někdo koupil počítač tak s pamětí 20 GB :bleh:
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Saiko píše:dle nových informací bude NWN2 velmi těžké udělat PW světy, jelikož hra bude vyžadovat dostatek RAMky, takže zatím se asi sny o nějakém PW světě tvůrcům rozplynou.
Leda by někdo koupil počítač tak s pamětí 20 GB :bleh:
Odkud to je? RAM klidne at si zere klient na nahrati modelu a textur (co jinyho zere pamet?). Servery tak narocny nebudou. 4GB mu musi bohate stacit. Horsi ze BW se moc nestve s vykonem a perzistentni NWN2 server asi nebude mozny utahnout se soucasnym vypocetnim vykonem :/

A osobne jsem ani nezjistil, jestli to bude izometricky pohled jako NWN nebo nejaky zajimavejsi.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Saiko
Příspěvky: 125
Registrován: 15. 3. 2006 12.37

Příspěvek od Saiko »

Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

jo dobry, to mozna jeste jde. Oni si to dovolit nemuzou, tvurci PW svetu mozna jo. Osobne od NWN2 necekam zlepseni zrovna v grafice, vysel nam Oblivion a ze screenshotu myslim, ze se mu NWN2 stejne rovnat nemuze ani nahodou. Ja verim, ze tam bude trochu lepsi herni system a treba konecne sety kouzel pro kouzelniky :)
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

No já o četl a pokud to tak skutečně bude tak by to byl průšvih pokud v tom článku není řeč o jedné lokaci NWN2 odpovídající třeba 4x4 lokacím NWN1 o rozměru 12x12. Pak by to bylo v pohodě.

Server Equilibrie má sice rezervy, ale zase ne donekonečna. :bigwink:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
liuk
Příspěvky: 35
Registrován: 18. 2. 2006 20.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od liuk »

Už jsem to nadhodil i na alha foru:
http://alh.mintaka.info/index.php?showtopic=1445&st=30
(rozštěpená komunita se musí hold prolinkovat no :wink: )
Saiko
Příspěvky: 125
Registrován: 15. 3. 2006 12.37

Příspěvek od Saiko »

takže zatím zůstaneme u NWN a za pár let přejdeme na NWN2 a začneme vytvářet světy :bleh:
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

Alcatraz píše:
jo dobry, to mozna jeste jde. Oni si to dovolit nemuzou, tvurci PW svetu mozna jo. Osobne od NWN2 necekam zlepseni zrovna v grafice, vysel nam Oblivion a ze screenshotu myslim, ze se mu NWN2 stejne rovnat nemuze ani nahodou. Ja verim, ze tam bude trochu lepsi herni system a treba konecne sety kouzel pro kouzelniky :)
Oblivion je sice také MP hra, ale nejspíš to bude hlavně jen SP...
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

snowman píše:Oblivion je sice také MP hra, ale nejspíš to bude hlavně jen SP...
uf :) jestlis MP znamena Multiplayer, tak eee. Neni a nikdy nebude. Bethesda se zarucila venovat vyhradne singlum. Oblivion nema ani nejmensi podporu multiplayeru a od tymu nikdy mit nebude. Coz je hrozna skoda, protoze ten svet vypada doost dobre. Co se tyce grafiky v sitovkach, tak si vem EQ2, ktery ma dost schopnou grafiku a hraje nekolik 1000 lidi na jednom serveru.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Drog
Příspěvky: 346
Registrován: 10. 3. 2006 20.50
Bydliště: Valašské Království:D /Hag Hargol

Příspěvek od Drog »

Jo EQ 2 WoW atd sice hraje několik tisíc lidi ale i proto se tam nedá hrát žádne RP a čistě je to jen o PvP nebo PvE...K tomu Oblivionu-MP na něj vážně není páč by to ani nijak nešlo kvůli grafice,to je taky výhoda kterou má oproti MNORPG... Neš sem se dostal k NWN a k Equilibrii tak sem pul roku hrál WoWko.Docela fajn(2 až tři tisíce hráču na servru) pak sem ovšem zjistil smysl hry kterým je chození instancí aby mněl hráč lepší výbavu a mohl správně fungovat v PvP :smile:
Uživatelský avatar
Arto
Příspěvky: 4101
Registrován: 19. 2. 2006 14.35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arto »

Alcatraz píše: Bethesda se zarucila venovat vyhradne singlum.
Tak to je v ……!!!! :crazy: Bethesda prej pracuje na Fallout 3, kterej tímto bude zase ochuzenej o MP. Ach jo! :angry:
Wanting something does not give you the right to have it.
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Na www.neverwinter.cz vyšel další článek o tom jak bude vypadat NWN2. Velikost exteriérových lokací bude asi opravdu závratná. Prý 40 exteriérových lokací maximální velikosti generující cca 25 MB na jednu lokaci tak celkem dává 1 GB modul! Interiérové lokace jsou mnohem menší - u velmi velkých je prý walkmesh 1 MB.

Zkusil jsem si malý odhad:

Jak je veliká maximální lokace se bohužel nepíše. Ale vyjděme z předpokladu že jako teď, tj 32x32 tilů. Equilibrie má standardní velikost exteriérových lokací (až na výjimky) 12x12 tilů. Tj. cca 0.14 velikosti maxima. Maximální exteriérová lokace v NWN2 produkuje prý 20 MB walkmesh strukturu a 5 MB ostatní (placeably, waypointy atd..). Lokace 12x12 v NWN2 by tak mohla být veliká 2.8 MB walkmesh + 2.5 MB ostatní (vzal jsem polovičku míto 0.14, používáme hodně placeablů). Jedna exteriérová lokace 12x12 by tak mohla mít cca 5-6 MB. Počítejme 6 MB.

Equilibrie má cca 110 exteriérových lokací. Tj. 660 MB jen to fikne. A to jsou jen ty exteriéry. Pro srovnání - kompletní modul Equilibrie teď má 103 MB.

Vyhlídky nikterak růžové. Ale řešení se snad najde. Buď rozdělení modulu na dva jedoucí na dvou serverech (Železná říše+Druhá strana a Tirínské království), nebo větší upgrade serveru na dvouprocesorovou mašinu s alespoň 3 GB RAM. Uvidíme, teď je celkem předčasné to řešit. :smile:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
snowman
Příspěvky: 405
Registrován: 18. 12. 2005 5.33
Bydliště: Praha

Příspěvek od snowman »

Labir píše: Buď rozdělení modulu na dva jedoucí na dvou serverech (Železná říše+Druhá strana a Tirínské království), nebo větší upgrade serveru na dvouprocesorovou mašinu s alespoň 3 GB RAM. Uvidíme, teď je celkem předčasné to řešit. :smile:
Kurva mať! Vo jaký dvouprsatý babě je tu řeč!? :helpsmilie:
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Na Tiscali jsou k dipozici další screenshoty z NWN2.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Uživatelský avatar
Arto
Příspěvky: 4101
Registrován: 19. 2. 2006 14.35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Arto »

Zde jsou požadavky tak jak jej uvádí jeden z vývojářu grafiky...

Recommended:
- 3 GHz Intel Pentium 4 or equivalent processor
- 1GB System Ram
- ATI Radeon X800 series, NVIDIA GeForce 6800 series or higher video card

Minimum System Requirements:
- Windows XP
- 512MB System RAM
- 2 GHz Intel Pentium 4 or equivalent processor
- 128MB Direct3D compatible video card with DirectX 9.0c compatible driver
- CD-ROM or DVD-ROM drive
- 4.6GB free hard disk space
- DirectX 9.0c (included)
- DirectX 8.1 compatible sound card
- Microsoft .NET 2.0 Framework for toolset (included)
- Broadband connection for multiplayer online play
- Keyboard, Mouse

Supported Video Cards:
- ATI Radeon X1900 series
- ATI Radeon X1800 series
- ATI Radeon X1600 series
- ATI Radeon X1300 series
- ATI Radeon X850 series
- ATI Radeon X800 series
- ATI Radeon X700 series
- ATI Radeon X600 series
- ATI Radeon X300 series
- ATI Radeon 9800 series
- ATI Radeon 9600 series
- ATI Radeon 9500 series
- NVIDIA GeForce 7900 series
- NVIDIA GeForce 7800 series
- NVIDIA GeForce 7600 series
- NVIDIA GeForce 7300 series
- NVIDIA GeForce 6800 series
- NVIDIA GeForce 6600 series
- NVIDIA GeForce 6500 series
- NVIDIA GeForce 6200 series
- NVIDIA GeForce 6100 series
- NVIDIA GeForce FX 5900 series
- NVIDIA GeForce FX 5700 series
- NVIDIA GeForce FX 5600 series
- NVIDIA GeForce FX 5500 series
Wanting something does not give you the right to have it.
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

nj, to sou požadavky na domácí mašinu, server bude muset vypadat úplně jinak, na slušnej svět si tipnu quad core 5G+,4G RAM, 10k RPM hadr, na grafice u serveru hovno sejde
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Jo, s něčím takovým počítám výhledově do budoucna pro Equilibrii II
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Tyjo, X1400 to jako nebude podporovat? :blink: :no: :ermm:
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Arto píše:
Jak na to koukam tak skoro stejny jako na Oblivion, kterej mi prekvapivě šlape.. no.. hratelně, i když s vyhradami :biggrin:
Odpovědět