Železná říše a zivot v ni
Napsal: 18. 4. 2006 18.41
Tak bych tu chtel napsat sve postrehy ze hry za dobu co hraji.
Kdyz se server spustil, tak v zelezne risi bylo nejvice hracu, konkretne v Mithalliru. Pote prisli trpaslici a prebrali misto nejvice hracu.
Jak sel cas, hracu co hrali za lidi a byli v Mithalliru ubyvalo, az zustali snad jen 3 staly hraci a nikdo jiny. U trpasliku se to zastavilo na cisle 4 .
Pulorky, asi psat nemusim, momentalne je jen jeden "zkousi to i jini hraci, ale moc casto nehraji".
Za morem kde ze zacatku bylo prevazne pusto, se to rozrostlo a hraje tam momentalne nejvice hracu a to i diky tomu, ze si tam DM zalozili postavy, za ktere hraji ve volnem casu.
Momentalne situace vypada tak, ze v zelezne risi , nejsou pomalu zadni hraci a nejvice je jich u trpasliku, kde se i nejvice shromazduji.
Bohuzel to ma ten problem, ze clovek musi u trpaslika prekousnot vic, nez by prekousl a to zduvodu, ze pokud si chce zahrat s jinym PC (hracem) , tak mu ani nic jineho nezbyva.
Kdyz si vezmu sve pozorovani z poslednich dnu, tak v Tirianu to zije a v zelezne risi je vse na stejnem bode a jen par hracu , tam udrzuji svet pri zivote.
Premyslel jsem proc tomu tak muze byt a ptal se. Duvodu muze byt nekolik :
1. Oblivion
2. Maturity
3. Jine hry/servery
4. Slunicko a jaro
Kazdy z techto duvodu , urcite zpusobil odliv hracu a zase je treba po case vrati. Ale problem byl, ze v dobe kdy na serveru bylo minimalne hracu "za cely vecer treba 2 az 3" , nebylo zadne DM, ktere by hru aspon trosku ozivilo. Hraci byli po celem svete a nemohli se ani sejit, jelikoz treba jejich postavy by to nikdy nezkousli anebo nemeli na listek na lod.
Velikonoce naopak prekvapeive prinesli plno hracu a i DM do hry a v zelezne risi , zase nachvilku zavladl zivot.
Je to takove male shrnuti v kratkosit, jake to asi je z pohledu hrace. Hra se zatim vyvyjela tak, ze byli chvile "zacatek" kdy na serveru bylo plno hracu. Pote utlum, kdy na serveru bylo minimum hracu "2 az 5" az po dnesek "vikend a pondeli" , kdy na serveru je neco kolem 10 az 15 hracu.
Co jsem si vsiml, nejvetsi priliv hracu byl v dobe, kdy Labir pridal novou lokaci ci upravu a hraci meli co zkoumat. Pote zase hraci odesli "nevim kam" a na serveru zustalo zase jen par hracu.
Budu rad, kdyz pridate i sve postrehy a treba upresnite , ci opavite to , co jsem napsal a nebo co jsem prehledl.
Dik
Kdyz se server spustil, tak v zelezne risi bylo nejvice hracu, konkretne v Mithalliru. Pote prisli trpaslici a prebrali misto nejvice hracu.
Jak sel cas, hracu co hrali za lidi a byli v Mithalliru ubyvalo, az zustali snad jen 3 staly hraci a nikdo jiny. U trpasliku se to zastavilo na cisle 4 .
Pulorky, asi psat nemusim, momentalne je jen jeden "zkousi to i jini hraci, ale moc casto nehraji".
Za morem kde ze zacatku bylo prevazne pusto, se to rozrostlo a hraje tam momentalne nejvice hracu a to i diky tomu, ze si tam DM zalozili postavy, za ktere hraji ve volnem casu.
Momentalne situace vypada tak, ze v zelezne risi , nejsou pomalu zadni hraci a nejvice je jich u trpasliku, kde se i nejvice shromazduji.
Bohuzel to ma ten problem, ze clovek musi u trpaslika prekousnot vic, nez by prekousl a to zduvodu, ze pokud si chce zahrat s jinym PC (hracem) , tak mu ani nic jineho nezbyva.
Kdyz si vezmu sve pozorovani z poslednich dnu, tak v Tirianu to zije a v zelezne risi je vse na stejnem bode a jen par hracu , tam udrzuji svet pri zivote.
Premyslel jsem proc tomu tak muze byt a ptal se. Duvodu muze byt nekolik :
1. Oblivion
2. Maturity
3. Jine hry/servery
4. Slunicko a jaro
Kazdy z techto duvodu , urcite zpusobil odliv hracu a zase je treba po case vrati. Ale problem byl, ze v dobe kdy na serveru bylo minimalne hracu "za cely vecer treba 2 az 3" , nebylo zadne DM, ktere by hru aspon trosku ozivilo. Hraci byli po celem svete a nemohli se ani sejit, jelikoz treba jejich postavy by to nikdy nezkousli anebo nemeli na listek na lod.
Velikonoce naopak prekvapeive prinesli plno hracu a i DM do hry a v zelezne risi , zase nachvilku zavladl zivot.
Je to takove male shrnuti v kratkosit, jake to asi je z pohledu hrace. Hra se zatim vyvyjela tak, ze byli chvile "zacatek" kdy na serveru bylo plno hracu. Pote utlum, kdy na serveru bylo minimum hracu "2 az 5" az po dnesek "vikend a pondeli" , kdy na serveru je neco kolem 10 az 15 hracu.
Co jsem si vsiml, nejvetsi priliv hracu byl v dobe, kdy Labir pridal novou lokaci ci upravu a hraci meli co zkoumat. Pote zase hraci odesli "nevim kam" a na serveru zustalo zase jen par hracu.
Budu rad, kdyz pridate i sve postrehy a treba upresnite , ci opavite to , co jsem napsal a nebo co jsem prehledl.
Dik