Stránka 1 z 2

pár itemů

Napsal: 29. 4. 2006 13.17
od Saiko
1. Co kdyby se prodávala hůlka, která nepříteli zruší přeměnu na jakoukoliv bytost a zabránila mu na 4 kola další přeměnu. Hodil by se vysoký hod na vůli.
2. Šel by udělat repelent na hmyz či jinou verbež? Až se půjde do lesa na jahůdky, tak aby se pavouci drželi stranou. :bleh:

Napsal: 29. 4. 2006 14.44
od labir
:biggrin:

1. Tohle by šlo, ale ne u nativních proměn skillem (strašně špatně se ovlivňují skriptem). A když tak už plnohodnotné kouzlo (to jde dát na hůlku)

2. Jasně že šel. Ale nemyslím že je to žádoucí, byla by to taková super ochrana i třeba v pavoučích tunelech. :bigwink:

Re: pár itemů

Napsal: 3. 5. 2006 13.10
od Alcatraz
Saiko píše:1. Co kdyby se prodávala hůlka, která nepříteli zruší přeměnu na jakoukoliv bytost a zabránila mu na 4 kola další přeměnu. Hodil by se vysoký hod na vůli.
Pro tohle jsem nenasel prakticke vyuziti :) Ale proti kouzelnym promenam mas dispell. Jestli ho dat na hulku je otazka :)

Napsal: 3. 5. 2006 13.41
od photter
ale prd, hodíš to jenom na potvoru, nad kterou "lítá" jméno, nebo to budeš poctivě zkoušet na každýho medvěda, jetli to náhodou neni proměněnej druid, he ?

Re: pár itemů

Napsal: 3. 5. 2006 17.11
od kolja
Alcatraz píše:Ale proti kouzelnym promenam mas dispell.
Podle zkušenosti z Alhambrie a i jiných serverů se nám nepodařilo (to neznamená že to nejde) dispelovat kouzla Shapechange ani Polymorph self. Zkušenosti ze singlu hovoří opačně.

Re: pár itemů

Napsal: 3. 5. 2006 17.13
od Ikkie
kolja píše:
Alcatraz píše:Ale proti kouzelnym promenam mas dispell.
Podle zkušenosti z Alhambrie a i jiných serverů se nám nepodařilo (to neznamená že to nejde) dispelovat kouzla Shapechange ani Polymorph self. Zkušenosti ze singlu hovoří opačně.
na ark2 se to povedlo celkem běžně pomocí paladinského HA, ovšem tento dispell je jaksi mimo ostatní, že ano..

Napsal: 3. 5. 2006 21.46
od cybermisa
No ja myslim, ze dispellovat jdou vsechna kouzla, co dispellovat nejde, je druidova shiftovaci abilita, kterou ma jako feat.

Napsal: 3. 5. 2006 22.25
od labir
cybermisa píše:No ja myslim, ze dispellovat jdou vsechna kouzla, co dispellovat nejde, je druidova shiftovaci abilita, kterou ma jako feat.
Proměna dispellnout nejde. Ani ty silnější Equilibrijské.

Napsal: 4. 5. 2006 15.45
od kolja
Já sem taky myslel že shifty pomocí kouzel dispelnout dou, taky se mi to v singlu povedlo (myslim). Ale Farix mě přesvědčil o opaku na Alhambrii.
Co je "paladinské HA" netušim, ale asi to tu neni co? :biggrin:

Edit: to by pak kouzlo Zruš proměnu mohlo bejt zajímavý...

Napsal: 4. 5. 2006 15.48
od photter
HA = holy avenger

Napsal: 4. 5. 2006 15.52
od kolja
A jo svatej mstitel, to sem měl jednou takovou zbraň, a dokonce to dispelovalo, ale nějak bídně... To ste mi měli říct že to je pro paladiny :biggrin: No, podle toho co o tom píšou to asi funguje no... :smile:

Napsal: 4. 5. 2006 16.07
od Alcatraz
-pak jeste upozornuju, ze ackoli to v NWN implementovany taky neni kouzelny promeny jsou prohlidnutelny pomoci TS (ne druidi)

Napsal: 4. 5. 2006 17.42
od photter
já myslim, že TS by mělo dávat eště taky nesmrtelnost a +50 k AB a DMG :-/

Napsal: 4. 5. 2006 17.43
od labir
Alcatraz píše:-pak jeste upozornuju, ze ackoli to v NWN implementovany taky neni kouzelny promeny jsou prohlidnutelny pomoci TS (ne druidi)
To nejde technicky. Efekt/proměna je buďto viditelná pro všechny nebo pro nikoho (včetně majitele). Nejde to selektovat.

Napsal: 4. 5. 2006 20.11
od kolja
Labir píše:To nejde technicky. Efekt/proměna je buďto viditelná pro všechny nebo pro nikoho (včetně majitele). Nejde to selektovat.
A zahrát? :smile:
Ale to by se to muselo dát do pravidel. Další posílení TS... Ale spíš by se mi líbilo, kdyby TS odhalilo všechny iluze a takový pakárny místo skrytejch postav :)

Napsal: 4. 5. 2006 22.01
od labir
kolja píše:
Labir píše:To nejde technicky. Efekt/proměna je buďto viditelná pro všechny nebo pro nikoho (včetně majitele). Nejde to selektovat.
A zahrát? :smile:
Ale to by se to muselo dát do pravidel. Další posílení TS... Ale spíš by se mi líbilo, kdyby TS odhalilo všechny iluze a takový pakárny místo skrytejch postav :)
No zahrát by to šlo, ale byl by v tom strašný chaos, ne každý by to věděl a hrál podle toho...myslím, že by to spíš bylo víc ke vzteku než užitku. :smile:

Napsal: 6. 6. 2006 20.28
od Ikkie
Šel by udělat lovecký nebo válečný roh? s tím, že když by na něj někdo zatroubil, zvuk by se roznesl celou lokací (něco jako při použití hudebních nástrojů). Myslím, že by to bylo fajn zpestření, třeba volání o pomoc při obklíčení nepřítelem.

Napsal: 6. 6. 2006 21.21
od labir
Ikkie píše:Šel by udělat lovecký nebo válečný roh? s tím, že když by na něj někdo zatroubil, zvuk by se roznesl celou lokací (něco jako při použití hudebních nástrojů). Myslím, že by to bylo fajn zpestření, třeba volání o pomoc při obklíčení nepřítelem.
Zajímavý nápad, přidám to na ToDo list. Dík. :smile:

Napsal: 6. 6. 2006 21.36
od Ghost
A bylo by možné nastavit, aby se zvuk rozlehl i do těsně přilehlých lokací? Přece jenom takovej roh, když se do něj pořádně zatroubí, tak bych řekl, že dělá docela bengál

Napsal: 6. 6. 2006 22.12
od labir
Ghost píše:A bylo by možné nastavit, aby se zvuk rozlehl i do těsně přilehlých lokací? Přece jenom takovej roh, když se do něj pořádně zatroubí, tak bych řekl, že dělá docela bengál
Tak to už je trochu moc, technicky by to šlo velmi obtížně a u přechodů typ dveře skoro nemožné.