Stránka 1 z 1
Doména Healing
Napsal: 29. 4. 2006 13.18
od Saiko
Teď přesně nevím, jak je to tu s kouzlem Heal - zda léči maximum HP či jen část. Ale co kdyby hráč s touto doménou léčil komplet postavu?
Napsal: 29. 4. 2006 13.48
od Psanec
Pokud mas tuhle domenu a zakouslis kouzlo na leceni hP. tak vzdy hodis max zivotu co z toho kouzla zle ziskat.
Napsal: 29. 4. 2006 13.57
od Saiko
takže upravené to tu není
Napsal: 29. 4. 2006 14.03
od Psanec
Jak si predstavujes lecit komplet postavu ?
Jako dat vratit ji vsechna HP, aniz by ten Klerik dosahl 6 kruhu , kde toto kouzlo jiz je ?
Myslim, ze to neni spravne.
To co je ted je ok. To ze diky tomu leci max HP z kouzla co ma je dostacujici , bonus.
Napsal: 3. 5. 2006 13.08
od Alcatraz
Psanec píše:Jak si predstavujes lecit komplet postavu ?
Jako dat vratit ji vsechna HP, aniz by ten Klerik dosahl 6 kruhu , kde toto kouzlo jiz je ?
Myslim, ze to neni spravne.
To co je ted je ok. To ze diky tomu leci max HP z kouzla co ma je dostacujici , bonus.
Healing domena sesila kouzla Empowered, ne Maximized.
2Psanec: Heal se na nekterych serverech opravuje, ze leci omezeny pocet zivotu (napr. 150). Defaultne v NWN leci za full HP. To same lektvar. Puvodni Saiko navrh znel, aby cleric s healing domain lecil i pres omezeni na plne HP.
2Saiko: Heal upraven neni, leci za full HP
heal, a léčení vůbec.
Napsal: 3. 5. 2006 13.21
od Kai Rivienta
Podařilo se mi tady zatím zjistit, že léčení pomocí lékáren apod je tady hod proti obtížnosti 0 a to dokonce i v boji, to mi přijde škoda, když v dovednostech postav je dovednost léčení, ta mi tady přijde dost nevyužitá.
Pamatuji světy, kde se házela past i k lektvarům na to, jak zafungují a tak se mohlo stát, že postava, která to neuměla, si healem tady asi za 2k gold
vyléčila 4 životy. Asi se ta myšlenka moc neujme, pokud si hráči co jsou tu dýl do heal dávali 0 bodů, protože to nepotřebovali a věděli, ale myslím že léčit se taky musí umět. W
Re: heal, a léčení vůbec.
Napsal: 3. 5. 2006 13.36
od Alcatraz
Kai Rivienta píše:Podařilo se mi tady zatím zjistit, že léčení pomocí lékáren apod je tady hod proti obtížnosti 0 a to dokonce i v boji, to mi přijde škoda, když v dovednostech postav je dovednost léčení, ta mi tady přijde dost nevyužitá.
tohle je std. NWN. Hazis proti DC-0 takze se vzdycky lekarnickou vylecis, ale vylecis se za 1d20+Skill Heal+Bonus lekarnicky, takze nevyuzity neni. Pokud nejses v boji tak je to Take20 hod.
Napsal: 3. 5. 2006 13.44
od labir
Lékárny jsou znevýhodněny dost - nejdou sgrupovat po 10 jako je tomu ve standardu, navíc jsou celkem drahé. Takže žádných 150 lékáren v batohu a quickslotech. Lékárna je tak vynikající zejména pro svou schopnost léčit druhé a to i v boji. Pro běžné léčení tu jsou lektvary.
Napsal: 3. 5. 2006 15.08
od snowman
jj lékárny alias vobvazy nebo hadry jsou upravené dobře.
to Kai: házet na lektvar je pitomost. Je to hotový výrobek s nějakým účinkem, který postava akorát vychlemstá. Můžeš si hodit na to, jestli se trefí do držky nebo jestli jí to nevyklouzne z ruky, když má co dělat s bojem. Ale to už je jiná věc... Účinek lektvaru je předem dán a hod na to, jak by měl být vysoký, by mohl proběhnout maximálně při jeho výrobě.
Ale čim méně hodů, tím lépe

Napsal: 3. 5. 2006 15.10
od labir
snowman píše:jj lékárny alias vobvazy nebo hadry jsou upravené dobře.
to Kai: házet na lektvar je pitomost. Je to hotový výrobek s nějakým účinkem, který postava akorát vychlemstá. Můžeš si hodit na to, jestli se trefí do držky nebo jestli jí to nevyklouzne z ruky, když má co dělat s bojem. Ale to už je jiná věc... Účinek lektvaru je předem dán a hod na to, jak by měl být vysoký, by mohl proběhnout maximálně při jeho výrobě.
Ale čim méně hodů, tím lépe

Tak tak, navíc použití lektvarů v boji vyprovokovává příležitostné útoky.