Stránka 1 z 1

"MATEMATICKY" Kviz :)

Napsal: 28. 5. 2006 12.30
od cybermisa
Postava ma na sobe nasledujici vybaveni/boosty:

OPASEK: damage reduction: slashing 5/-
GHOSTLY VISAGE: damage reduction 5/+1
STONE SKIN: damage reduction 10/+5 (max buffer 100)
SHELGARNUV STIT CEPELI: damage reduction +5/-

A otazka zni, co se stane, kdyz postavu trefi nekdo zbrani, co dava slashing (napr. mec) za 20 zraneni pro ruzne zbrane s vylepsenim +0, +1 a+2? :biggrin:

Dneska jsem totiz cucel do logu, a jeden z nas to pocita divne - bud ja nebo NWN :biggrin: Tak by me jen zajimalo, co si kdo mysli.

Re: "MATEMATICKY" Kviz :)

Napsal: 28. 5. 2006 13.15
od snowman
Netušim, co některá čísla znamenají. Nevím, jak to počítá, když je toho tolik :smile:

Ale tipnu: dá ti to zásah za 10? :dntknw:

Napsal: 28. 5. 2006 13.17
od Zdenec
Se vsemi zbranemi az do +4 vcetne by jsi mel redukovat 15 bodu zraneni.
Bere se vzdy nejvetsi reduction (zapisovaneho ve tvaru X/+Y) a resistance (X/-). Jedine, co se vzajemne scita jsou imunity (X% vuci typu zraneni).

Resistance se scita jen v pripade odbornosti (napr. trpaslici obrance s epickou redukci zraneni).

Napsal: 28. 5. 2006 14.08
od cybermisa
Zdenec píše:Se vsemi zbranemi az do +4 vcetne by jsi mel redukovat 15 bodu zraneni.
Bere se vzdy nejvetsi reduction (zapisovaneho ve tvaru X/+Y) a resistance (X/-). Jedine, co se vzajemne scita jsou imunity (X% vuci typu zraneni).

Resistance se scita jen v pripade odbornosti (napr. trpaslici obrance s epickou redukci zraneni).
Dik :smile: Z logu jsem pochopil, ze nejdriv se odecte rezistance a pak se pocita stone skin (tj. redukce). Mne totiz u nektrych itemu zarazi to "+" v popisu +5/- … Bylo by super, kdyby +5/- v kombinaci s opaskem 5/- udelalo 10/- a pak po odecteni 10/- ze zraneni by dalsich 10 pohltil stone skin se svymi 10/+5 :biggrin: jenze se to nescita :no: :ermm:

Re: "MATEMATICKY" Kviz :)

Napsal: 28. 5. 2006 14.09
od kolja
cybermisa píše:
Ze zkušeností z alhambrie bych řek, že ten pásek je jinej typ než stoneskin, ghostly visage si teď nepamatuju, ale asi stejnej jako pásek, štít čepelí netušim, ten na alh nebyl :biggrin: Stejný typy by se neměly sčítat. Myslim, že do pásku to de jako první, a tak ti "šetří" stoneskin.

A další věc... magie je nevyzpytatelná (čestá věta v pravidlech DrD, když něco nevyjde, tak je tam tohle připsaný :biggrin: )

Takže by to mohlo bejt možná takhle:

+0... dostanes tafku za 5
+1... asi za 10
+2... 10

Eště napiš co tvrdil log :smile: A pak co si skutečně pozoroval :biggrin:

Napsal: 28. 5. 2006 14.43
od cybermisa
No co tvrdil log :smile: Zombik me bouchnul, nejprve se odecetla rezistance 5 zraneni a pak to slo za 3 do stone skinu. Bouchnul me podruhe v nasledujicim kole a slo to rovnou za 4 do stone skinu. Tak jako tak si myslim, ze stone skin i ghostly a pas cepeli by mely brat vsechny typy zraneni :ermm:

Napsal: 28. 5. 2006 14.59
od Zdenec
cybermisa píše:Dik :smile: Z logu jsem pochopil, ze nejdriv se odecte rezistance a pak se pocita stone skin (tj. redukce). Mne totiz u nektrych itemu zarazi to "+" v popisu +5/- … Bylo by super, kdyby +5/- v kombinaci s opaskem 5/- udelalo 10/- a pak po odecteni 10/- ze zraneni by dalsich 10 pohltil stone skin se svymi 10/+5 :biggrin: jenze se to nescita :no: :ermm:
Presne tak - prvni se pocitaji imunity (ale ty se na Eq. tusim nevyskytuji), pak resistance a pote redukce. Znamenko + u stitu pridal Labir nejspis nedopatrenim.
cybermisa píše:Zombik me bouchnul, nejprve se odecetla rezistance 5 zraneni a pak to slo za 3 do stone skinu. Bouchnul me podruhe v nasledujicim kole a slo to rovnou za 4 do stone skinu. Tak jako tak si myslim, ze stone skin i ghostly a pas cepeli by mely brat vsechny typy zraneni :ermm:
To prvni kolo je v poradku, druhe ale uz ne - ty 4 body by mel vzit pasek (vysvetleni me napadaji dve (vlastne tri, ale treti je prilis hypoteticke, tudiz nepravdepodobne :)) - bud jsi se prehledl v logu nebo lag (na ten se da svest skoro vse :)).
Stone skin bere vsechny typy fyzickeho zraneni, jak je nastaveny Shelgarnuv stit ti muze rici jen Labir.

Napsal: 28. 5. 2006 15.04
od cybermisa
Tak testovano znovu a tentokrat ti sami zombici na stejnem miste ignorovali vsechno krome stone skinu :ermm: :angry:

Kazdopadne, to "+" sem videl i na nekterych robach pro magy normlane v NWN, coz me mate jedine vic …

Neni mozne, ze by u tech redukci byl nejaky bug v tom smyslu, jako ze zalezi na tom, v jakem poradi na sebe kouzla nahodim? (viz bug napr. s mage armor a stinovym kouzlenim)

Napsal: 28. 5. 2006 15.11
od Zdenec
cybermisa píše:Tak testovano znovu a tentokrat ti sami zombici na stejnem miste ignorovali vsechno krome stone skinu :ermm: :angry:

Mozna, ze tihle zombici davaji tupe zraneni (bludgeoning) - a Shelgarnuv stit je nastaveny jen na secne zraneni stejne jako pasek.
Kazdopadne, to "+" sem videl i na nekterych robach pro magy normlane v NWN, coz me mate jedine vic …
Myslim, ze to muzes klidne ignorovat :)
Neni mozne, ze by u tech redukci byl nejaky bug v tom smyslu, jako ze zalezi na tom, v jakem poradi na sebe kouzla nahodim? (viz bug napr. s mage armor a stinovym kouzlenim)
Mozne to je, ale nevim, zkusim se kouknout.…

Napsal: 28. 5. 2006 16.30
od photter
tak nevim, píšeš tam 4 věci a u všech vidim jenom REDUCTION, žádnou RESISTANCE, takže nevim, kdes přišel k tý resistanci
pokud je to tak, jak tam píšeš (v prvním příslěvku), redukuješ 10 do +4 zbraně včetně, pro vyšší enchantment než +4 redukuješ 5 pro slashing, pro ostatní prd
celkem známá věc je, že dycky bugoval druh zranění (piercing/slashing/bludgeoning), bioware tvrdilo, že od 1.66 nebude ale nevim, jak se zadařilo
zombík by měl opravdu dávat bludgeoning, pokud tě mastí holou rukou, jak bejvá obvyklý

Napsal: 28. 5. 2006 16.40
od kolja
Zdenec píše:Mozna, ze tihle zombici davaji tupe zraneni (bludgeoning) - a Shelgarnuv stit je nastaveny jen na secne zraneni stejne jako pasek.
A jo, Ghostly visage je reduction stejně jako stoneskin, to se nesčítá, a Shelgarnův štít čepelí má Labir napsaný, že je taky reduction (viewtopic.php?t=97&postdays=0&postorder=asc&start=40), tzn. rezistance je jenom pásek, kterej je slashing, ale zombík je bludgeoning, tzn. vod nich to de rovnou do stoneskinu, ostatní jsou zbytečné (teda dokud nedojde stoneskin :smile: )

EDIT: ne, tohle by eště chtělo vysvětlit od Labira:
"Shelgarnův štít čepelí - Sesilatel získá bonus +20 ke krytu a snížení zranění +5/-."
Je to teda reduction nebo resistance? Zápis X/- pro reduction neni moc obvyklej, aspoň na alhambrii sem se s tim nesetkával. De to zjistit taky podle ikony efektu: pracka - reduction, štít - resistance.

Napsal: 28. 5. 2006 18.20
od cybermisa
NO jasne :biggrin: u opasku jsem se upsal, je tam samozrejme rezistance … Ono vsechno co je X/- by mela byt rezistance, tj i stit z cepeli.

Napsal: 28. 5. 2006 18.27
od Zdenec
Pokud se pridrzim terminologie napr. z NWN Grimoare, pak to vypada nasledovne (X, Y jsou cisla):

Damage immunity <=> zapis X% s dodatkem vuci cemu
Damage immunity se scita (tzn. pokud ma postava na sobe dva prsteny s DI 10% proti ohni, snizi se kazde ohnive zraneni o 20%)

Damage resistance <=> zapis X/- s dodatkem vuci cemu (fyzicke, secne, ohen, chlad atd.)
Damage resistance se obecne nescita, bere se nejvyssi. Vyjimkou je vzajemne scitani DRs z featu (ale uz se nescita DRs z featu a predmetu, vezme se bud jedno nebo druhe).

Damage reduction <=> zapis X/+Y
Damage reduction se nescita, bere se nejvyssi.


Obecne doporucuji se ridit spis formou zapisu nez slovy reduction/resistance, v pojmech je tady docela zmatek (ktery se objevuje i v anglicke verzi NWN).

Napsal: 28. 5. 2006 18.53
od cybermisa
Takze jadro pudla myslim objeveno: :biggrin:

1. Stit cepeli ma sice ikonku damage rezistance (stit) - coz odpovida i zapisu 5/-, ale v logu se vypisuje jako damage reduction a k jeho pouziti dojde jedine v pripade, ze na sobe nemam stone skin. Jak nahodim oboje, stit cepeli se ignoruje a jde to primo do stone skinu.

2. co se zmobiku tykalo, mel jsem na sobe pasek na piercing a ghostly visage, zombici utocili kyjem s bodcema: opet to slo rovnou do stoneskinu, kdyz se stone vycerpal, objevila se mi damage reduction 5, tj. zacal fungovat pasek, protoze ghostly visage je rezistance … (tj. kdyby to brala GV, tak to pise damage rezistance a jelikoz GV 5/+1, tak byla ignorovana, pac zombici maji kyje urcite +1:)) )

Tim padem se domnivam, ze jak stit cepeli, tak pasek na piercing maji nastavenou reduction misto rezistance a meli by mit rezistance. Jinak uz si to totiz nedovedu vysvetlit :no: proc se nepocitaji se stone skinem ale bez nej ano.

EDIT: Hmm sem studoval log a koukam, ono se to mozna pocita, ale nevypisuje … fakt netusim :no: divny divny :ermm:

Napsal: 28. 5. 2006 20.57
od kolja
cybermisa píše:
Ee, sleduj ty ikonky, ty by měly říct jasně, o jakej typ de. Všecko sundej a vykouzli jenom štít a koukni na ikonku. Jestli je to rezistance tak si myslim že bude slashing, tak u zombíků se ignoruje -> dmg do stoneskinu. V tom případě by měl Labir uparvit popisek kouzla: to + je uklep :) a připsat tam že jde o slashing. Pokud to ak není, je to reduction a já se domnívam že zápis typu X/- je u reduction taky možnej, pak má stejnou fci jako rezistance, akorát na všechny tři typy fyzického zranění současně (a žádné jiné).

Pasky na Alhmabrii byly vždycky rezistance, tady asi stejný. Ghostly visage by měla ale bejt reduction (5/+1) a když máš stoneskin tak je v podstatě zbytečná (dokud stoneskin nedojde). Otázka je, jestli je pak kyj s bodcema piercing, když si měl pásek na piercing. Asi neni, hehe :) A nebo jak psal photter - typy dmg bugovaly...

EDIT: a možná blbnou i ty ikonky :megalol: Já to někdy eště ozkoušim... Ale nebudu mít k dispozici štít čepelí...

Napsal: 29. 5. 2006 14.48
od snowman
Podle mě kyj způsobuje zranění "tupé", ať už má vzhled s bodcy nebo bez nich (pokud to WB neupravili, což je teoreticky možné, protože zbraně upravované byly)

ale jinak se tu řeší už moc detailní kr--iny :bleh:

P.S.: doporučení: breptaly nebrat!!! :excl: :biggrin:

Napsal: 29. 5. 2006 23.27
od cybermisa
snowman píše: ale jinak se tu řeší už moc detailní kr--iny :bleh:
Hele ja te nahodou chapu :biggrin: Chapu, ze trposum je uuuplne ukradeny, jestli magum funguju redukce tak jak maji nebo ne :bigwink: Krom toho ted vazne, tady jde spis o reseni bugu nez pocitani cislicek …