Stránka 1 z 1
Hlašky nad NPC
Napsal: 29. 5. 2006 12.41
od kashe
Asi jen drobnost, ale nešlo by je rozdelit na bojové a nebojové ? dokažou NWN rozpoznat že NPC je v klidu nebo v bojovém modu ? asi jožejo :)
Včera po mě vyjel skřet a když se začal vošívat ..nebo drbat na bradě či co, přímo v litým boji tak me to fakt dožralo

a zabil sem ho votoradči

Re: Hlašky nad NPC
Napsal: 29. 5. 2006 12.56
od snowman
kashe píše:Asi jen drobnost, ale nešlo by je rozdelit na bojové a nebojové ? dokažou NWN rozpoznat že NPC je v klidu nebo v bojovém modu ? asi jožejo :)
Včera po mě vyjel skřet a když se začal vošívat ..nebo drbat na bradě či co, přímo v litým boji tak me to fakt dožralo

a zabil sem ho votoradči

Labir v sekci novinky a změny:
"…..Spuštěn systém NPC hlášek. Hlášky jsou náhodné a nehlásí je každé NPC ale vybrané nepřátelské mluvící druhy, které hlásí hlášky ze skupin hlášek jim přidělených (kombinace jsou možné). Jsou dva sety hlášek - bojový a nebojový. Ovládnutí NPC DM automaticky hlášky vypíná až do doby opuštění NPC DMkem.…."
edit: z toho chápu, že jsou. Otázka je, zda to fachá, jak má.… Mě to zatim nedělalo něco podobného... Leda, že by ten skřet měl zrovna nemoc a to se pak drbe i v boji... I můj trpoš to jednou chytil a je to dost nepříjemné.. Takhle zabít sprostě chorého skřetíčka...to se dělá??

Napsal: 29. 5. 2006 13.35
od labir
Funguje to, ale raděj se kouknu jak to vypadá po optimalizaci. Mělo by to běhat.
Napsal: 5. 6. 2006 18.30
od Ghost
Napadlo mě, jestli by nešly přidat hlášky i nad NPC ve městech a jiných obydlených oblastech?
Napsal: 5. 6. 2006 19.25
od cybermisa
No hlasky nad "hodnymi" NPC by podle me bylo pekne spestreni, ale na nekterych mistech by dosti mohly rusit rozhovory.
Situace: 4 PC postavy si povidaji v hospode a do toho jim tam dalsich 6 NPC hlaskuje. Leda, ze by se hlasky NPC neukladaly do logu

Napsal: 5. 6. 2006 20.00
od Ghost
V hospodě si roztáhneš log ;) Mě jenom to město přijde takový pustý (Hag Hargol, jidne jsem ještě nebyl :D), když jím procházim a všude němý tváře
Napsal: 5. 6. 2006 20.24
od cybermisa
Ghost píše:V hospodě si roztáhneš log ;) Mě jenom to město přijde takový pustý (Hag Hargol, jidne jsem ještě nebyl :D), když jím procházim a všude němý tváře

Tak tohle rekni nejakymu trpaslikovi: "Ahoj, nema tvari!"

Napsal: 5. 6. 2006 20.33
od labir
S hláškami nad "modrými" NPC se počítá, ale tady to bude dělat jiný systém aby to bylo věrohodnější. NPC by ve výsledku měly reagovat na dění kolem sebe různými hláškami. Ovšem zatím je to minorita.
Napsal: 5. 6. 2006 20.45
od Ghost
Dobře, díky
Napsal: 6. 6. 2006 10.05
od kolja
Labir píše:S hláškami nad "modrými" NPC se počítá, ale tady to bude dělat jiný systém aby to bylo věrohodnější. NPC by ve výsledku měly reagovat na dění kolem sebe různými hláškami. Ovšem zatím je to minorita.
Jojo, držim palce ať se to (někdy) povede

Hlavně reakce na pohyb PC a tak, třeba se mi líbí představa jak procházim po ulici a NPC mě zdraví, nebo nějaká emoce atp, ale to je stejně těžký... Jak poznaj, jestli třeba už nepozdravili?

Každopádně jestli vymyslíš někdy něco šikovnýho a jednoduchýho (určitě jo, si chytrej

), tak to se těšim... Ale jen aby to neházelo hlášky moc často a jen tak, pak by mohla nastat třeba ta situace v hospodě, kde by tobylo spíš na škodu, jak psal cybermisa
Ideální by bylo kdyby všude byli DM a hlaškovali... a dalších 20 DM aby dělalo Q

Zkus třeba vymyslet DM NPC AI, něco jako agenty v Matrixu

Napsal: 6. 6. 2006 12.48
od labir
Agenty v Matrixu? Hmmmm.…. Počkat to zas tak špatný nápad není! A mohlo by to vést i ke snížení zátěže - NPC by reagovaly jen když je někdo z PC může vidět... Ke každému hráči by se přiřadil agent, který by ho následoval a oživoval okolí okolo něj v závislosti na charakteru a perzistentních informacích uložených v postavě a zároveň i na aktuální situaci. Safra to by bylo něco! Stráž reagující na hledanou osobu podle toho jak moc je maskovaná, žebrák prosící o almužnu a personálně reagující na ty kteří mu něco už dali nebo nedali, možnost vzniku osobních jedinečných vztahů s NPC s navázáním na pseudonáhodné rozhovory... Možnost DM číst a měnit tyhle perzonální informace o postavách... No, docela mě to nadchlo, tohle by byla bomba. Sice to dá strašně práce, něco asi nepůjde implementovat, ale i tak výsledek by za to měl stát. Dík za inspiraci!

Napsal: 6. 6. 2006 13.06
od Psanec
Ufff ….. jestli tohle Labire zprovozníš ! Tak klobouk dólu
Napsal: 6. 6. 2006 14.16
od kashe
Napsal: 6. 6. 2006 20.31
od cybermisa
Labir píše:Agenty v Matrixu? Hmmmm.…. Počkat to zas tak špatný nápad není! A mohlo by to vést i ke snížení zátěže - NPC by reagovaly jen když je někdo z PC může vidět... Ke každému hráči by se přiřadil agent, který by ho následoval a oživoval okolí okolo něj v závislosti na charakteru a perzistentních informacích uložených v postavě a zároveň i na aktuální situaci. Safra to by bylo něco! Stráž reagující na hledanou osobu podle toho jak moc je maskovaná, žebrák prosící o almužnu a personálně reagující na ty kteří mu něco už dali nebo nedali, možnost vzniku osobních jedinečných vztahů s NPC s navázáním na pseudonáhodné rozhovory... Možnost DM číst a měnit tyhle perzonální informace o postavách... No, docela mě to nadchlo, tohle by byla bomba. Sice to dá strašně práce, něco asi nepůjde implementovat, ale i tak výsledek by za to měl stát. Dík za inspiraci!

WOW

Jestli teda tohle toto … no teda … no toto … *vali oci s vyrazenym dechem* To by bylo neco …
To by bylo AI! … Drzim palce!
Napsal: 6. 6. 2006 21.17
od kolja
Labir píše: ….
*jako by chtěl něco říct, ale pořád to jenom nevěřícně dokola čte*
// držiiiim palce, na tohle budu čekat klidně dlooouho, ale stálo by to za to
