Paladin
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Paladin
zajímao by mě,jak je to s paladinama na EQ.
Za jakou víru bojují?
Jestli mají nějaké řády(či snad můžu založit )?
Jestli na EQ vůbec znají paladiny?
A jestli jo ,tak jak je to s backgroundem této postavy na EQ?
díky, Joan
Za jakou víru bojují?
Jestli mají nějaké řády(či snad můžu založit )?
Jestli na EQ vůbec znají paladiny?
A jestli jo ,tak jak je to s backgroundem této postavy na EQ?
díky, Joan
"Nesmíme moc počítat s Bohem,ale možná,že Bůh počítá s námi"
Joan & Waldis s.r.o.
Joan & Waldis s.r.o.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Paladiné na Equilibrii jsou velmi dobře známí a jedno jejich uskupení je známé - Strážci Mithalliru. Pokud jde o víru, tito strážci jednají jménem Ajris a krále, ale hráčský paladin není nikterak svázán vyžadovanou vírou. Můžeš se připojit (a za čas po přijímacím questu získat tím již připravené zázemí a pozadí), nebo si můžeš vytvořit vlastního boha a v jeho jménu konat. A když bude tato postava pro svět přínosem tak za čas WB dodají i NPC boha a DM jej budou moci používat podle tvého profilu jenž mu vtiskneš.
Zakládání řádů opět není nikterak svázáno pravidly. Pokud získáš další souvěrce nic vám nebrání založit řád. Vytvoříte si třeba kodex, navrhnete v EQ bázi třeba i řádovou zbroj (za čas ji DM po IC objednávce dá do hry) a když se vaše aktivity budou pěkně vyvíjet a řady rozšiřovat (zkrátka vaše hra bude pro server přínosem) tak za čas můžete získat i sídlo nebo si třeba postavit tvrz. Taktéž provázání s mocenskou strukturou - třeba klidně takový řád může za čas získat status legální obranné síly jednoho z království, členové se po nějakých záslužných činech (na bitevním poli či jinak) mohou stát šlechtici atd...
Fantazii se meze nekladou, hlavní je být aktivní a nedat na zažité bariéry co jde a co ne.
*předává slovo Ixovi*
Zakládání řádů opět není nikterak svázáno pravidly. Pokud získáš další souvěrce nic vám nebrání založit řád. Vytvoříte si třeba kodex, navrhnete v EQ bázi třeba i řádovou zbroj (za čas ji DM po IC objednávce dá do hry) a když se vaše aktivity budou pěkně vyvíjet a řady rozšiřovat (zkrátka vaše hra bude pro server přínosem) tak za čas můžete získat i sídlo nebo si třeba postavit tvrz. Taktéž provázání s mocenskou strukturou - třeba klidně takový řád může za čas získat status legální obranné síly jednoho z království, členové se po nějakých záslužných činech (na bitevním poli či jinak) mohou stát šlechtici atd...
Fantazii se meze nekladou, hlavní je být aktivní a nedat na zažité bariéry co jde a co ne.
*předává slovo Ixovi*
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
No padlého paladina jsme tu ještě neměli. Ale u těch skoro všichni začínají jako ti hodní a pak nějak sklouznou (hlavně nechtěně, nebo podlehnou rafinovanému vábení tmy) na scestí a než si to uvědomí tak lup a je z něj padlý paladin.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
*bere slovo po labirovi*
Takže o řádech a paladinech na Eq by jsme už něco měli. Ja tady jen dopíšu specifikaci paladina tak já ho vidím a snažil jsem se jej (postupem času) hrát.
1. Paladin podle mého by absolutně neměl podléhat světské moci. Podléhá pouze svému svědomí(viz 2) Myslim tim že by jeho svědomí nemělo podléhat světské moci. Přece jen je to hlavně bojovník za svého boha.
2. Paladinovo svědomí je, nebo spíš mělo by být hlavním rozhodcem jeho chování. Jeho svědomí je přímo provázáno s bohem.
3. Čest. Jedna z nejdůležitějších vlastností. bavíme se zde o vnitřní cti, tzn. paladin snáší urážky s pokorou, pokud jej přímo neohrožují na životě. Bojovat by měl čestně, ale čest záleží na jeho kodexu.
4. Paladin útočí první pouze v jednom případě - pokud eliminuje naprosto jasné a čisté zlo. Jinak útočí vždy až druhý. Moc se mi líbilo pravidlo v DND - kdokoli zaútočí a zraní(s umyslem ho zabít, chtěně) paladina, automaticky propadá hrdlem.
5. Paladin je postava s obrovskou vnitřní silou a klidem, nezná strach a nikdy nepropadá panice, jedná přímočaře. Dokáže vyprodukovat obrovské množství síly své a svého boha v okamžiku, což jej samozřejmě vyčerpá (smite evil, božská přízeň, přiložení rukou)
6. Rasy a povolání. Klasicky bývá paladin Člověk, ojediněle Elf. Je to jeho životní cesta na kterou se může vydat již od svého narození. Každý paladin zná pocit kdy jej jeho bůh povolal, musí být povolán.
7. Zbraně. Zbraně na blízko, standartem je podle mě pavéza a dlouhý meč, případně obouruční, plná plátová. (fantazii se meze nekladou)
8... mohl bych tu rozebrat věci z paladin handboook, jako je platonická láska paladina apod, ale to by bylo na hodně hodně dlouho...
Takže TADY: http://ixtremist.mysteria.cz/Povolani_paladin.doc
Někde na Alhambrijskym foru je i životopis meho paladina... (něco jako "Proč paladin Ikstremist zabijel")
Nebo spíš tady: http://sin.own.cz/temp/Povolani_paladin.zip
Takže o řádech a paladinech na Eq by jsme už něco měli. Ja tady jen dopíšu specifikaci paladina tak já ho vidím a snažil jsem se jej (postupem času) hrát.
1. Paladin podle mého by absolutně neměl podléhat světské moci. Podléhá pouze svému svědomí(viz 2) Myslim tim že by jeho svědomí nemělo podléhat světské moci. Přece jen je to hlavně bojovník za svého boha.
2. Paladinovo svědomí je, nebo spíš mělo by být hlavním rozhodcem jeho chování. Jeho svědomí je přímo provázáno s bohem.
3. Čest. Jedna z nejdůležitějších vlastností. bavíme se zde o vnitřní cti, tzn. paladin snáší urážky s pokorou, pokud jej přímo neohrožují na životě. Bojovat by měl čestně, ale čest záleží na jeho kodexu.
4. Paladin útočí první pouze v jednom případě - pokud eliminuje naprosto jasné a čisté zlo. Jinak útočí vždy až druhý. Moc se mi líbilo pravidlo v DND - kdokoli zaútočí a zraní(s umyslem ho zabít, chtěně) paladina, automaticky propadá hrdlem.
5. Paladin je postava s obrovskou vnitřní silou a klidem, nezná strach a nikdy nepropadá panice, jedná přímočaře. Dokáže vyprodukovat obrovské množství síly své a svého boha v okamžiku, což jej samozřejmě vyčerpá (smite evil, božská přízeň, přiložení rukou)
6. Rasy a povolání. Klasicky bývá paladin Člověk, ojediněle Elf. Je to jeho životní cesta na kterou se může vydat již od svého narození. Každý paladin zná pocit kdy jej jeho bůh povolal, musí být povolán.
7. Zbraně. Zbraně na blízko, standartem je podle mě pavéza a dlouhý meč, případně obouruční, plná plátová. (fantazii se meze nekladou)
8... mohl bych tu rozebrat věci z paladin handboook, jako je platonická láska paladina apod, ale to by bylo na hodně hodně dlouho...
Takže TADY: http://ixtremist.mysteria.cz/Povolani_paladin.doc
Někde na Alhambrijskym foru je i životopis meho paladina... (něco jako "Proč paladin Ikstremist zabijel")
Nebo spíš tady: http://sin.own.cz/temp/Povolani_paladin.zip
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
JUNGLE MASSIVE!
Hlavně se při vytváření postavy nijak neomezuj. Na Equilibrii neexistuje žádné pravidlo, jak má paladin vypadat.
Třeba já si paladina narozdíl od Ixe představuju s obouručným kladivem. Něco jako v tomhle videu:
http://www.fileplanet.com/163298/160000 … Awesome%5D
Třeba já si paladina narozdíl od Ixe představuju s obouručným kladivem. Něco jako v tomhle videu:
http://www.fileplanet.com/163298/160000 … Awesome%5D
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Žebravý paladin vypadá velmi podivně. Asi jako v reálu žebravý policajt.Lord Xeen píše:Tak mne napadlo, kdyz muze byt zebravy mnich, muze byt i zebravy paladin?
edit IX: K policajtovi bych paladina vubec nepřirovnaval … ale dobrej příklad jak by to vypadalo.
Naposledy upravil(a) labir dne 5. 6. 2006 16.02, celkem upraveno 1 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Jak se správně zachovat
Mám takovej lehkej paladinskej problém jak se zachovat v jedný situaci. Doufám, že jsem se zachoval správně, ale přesto s tim nejsem spokojen, tak bych chtěl znát váš názor.
Situace:
Slabý paladin (level 3) se dostane s výpravou trpaslíků ke zlobrům k pevnosti, kde se řežou zlobři se skřetvědama. Výprava je tam proto, aby zachránila trpaslíka, kterýho zajali zlobři dřív. Paladin v boji zemře, stejně jako další tři členové družiny. Skřetvědí šaman posléze všechny mrtvé členy výpravy oživí.
Členové výpravy kromě paladina uzavřou dohodu se skřetvědem, že se s ním spojí, aby dobili pevnost - oni, že si vezmou chycenýho trpaslíka nebo to co z něj zbylo a skřetvěd si vezme pevnost.
Paladin odmítne zůčastnit se boje a pomáhat skřetvědovi, byť je to pro dobrou věc. Na naléhání ostatních řekne, že trpaslíka zachrání, ale pevnost skřetvědovi nevydá i kdyby měl padnout v boji.
Skřetvěd se znou objeví a dožaduje se platnosti dohody. Paladin řekne, že s nim dohodu neuzavře. Skřetvěd mu vmete do tváře, že mu zachránil život, na což mu paladin odpoví, že se ho neprosil.
Na žádost a naléhání družiny se rozhodne opustit boj, aby nepomáhal skřetvědovi, ale zároveň nepoškodil zájmy družiny. Tim ale rezignuje na záchranu trpaslíka v pevnosti. Opustí družinu a na odchodu přísahá, že skřetvěda zlikviduje, hned jak bude mít sílu.
Napsal jsem jak jsem to vyřešil já - odešel jsem z boje na naléhání skupiny a proto, že jsem moc slabej abych vzdoroval skřetvědovi. Nejsem si jist jestli je to správně.
Pak mne zajímá jak se má postavit paladin k tomu, že ho oživila zlá
postava.
Čím víc o tom přemýšlím, tím víc se mi zdá, že jsem se na takovou výpravu neměl vůbec vydávat - když jsem si vědom, že nemam na to sám vzdorovat nepříteli. Ale na druhou stranu, vždy se najde nějaký silnější nepřítel než postavička na aktuálním levelu.
Situace:
Slabý paladin (level 3) se dostane s výpravou trpaslíků ke zlobrům k pevnosti, kde se řežou zlobři se skřetvědama. Výprava je tam proto, aby zachránila trpaslíka, kterýho zajali zlobři dřív. Paladin v boji zemře, stejně jako další tři členové družiny. Skřetvědí šaman posléze všechny mrtvé členy výpravy oživí.
Členové výpravy kromě paladina uzavřou dohodu se skřetvědem, že se s ním spojí, aby dobili pevnost - oni, že si vezmou chycenýho trpaslíka nebo to co z něj zbylo a skřetvěd si vezme pevnost.
Paladin odmítne zůčastnit se boje a pomáhat skřetvědovi, byť je to pro dobrou věc. Na naléhání ostatních řekne, že trpaslíka zachrání, ale pevnost skřetvědovi nevydá i kdyby měl padnout v boji.
Skřetvěd se znou objeví a dožaduje se platnosti dohody. Paladin řekne, že s nim dohodu neuzavře. Skřetvěd mu vmete do tváře, že mu zachránil život, na což mu paladin odpoví, že se ho neprosil.
Na žádost a naléhání družiny se rozhodne opustit boj, aby nepomáhal skřetvědovi, ale zároveň nepoškodil zájmy družiny. Tim ale rezignuje na záchranu trpaslíka v pevnosti. Opustí družinu a na odchodu přísahá, že skřetvěda zlikviduje, hned jak bude mít sílu.
Napsal jsem jak jsem to vyřešil já - odešel jsem z boje na naléhání skupiny a proto, že jsem moc slabej abych vzdoroval skřetvědovi. Nejsem si jist jestli je to správně.
Pak mne zajímá jak se má postavit paladin k tomu, že ho oživila zlá
postava.
Čím víc o tom přemýšlím, tím víc se mi zdá, že jsem se na takovou výpravu neměl vůbec vydávat - když jsem si vědom, že nemam na to sám vzdorovat nepříteli. Ale na druhou stranu, vždy se najde nějaký silnější nepřítel než postavička na aktuálním levelu.
Vše má své meze.
Petr Hrozný †, Vilém z Ofenburgu †, Voxeos - NPC, Jakub Poutník - M. I. A. / OFFLINE - NEDOSTUPNÝ
Petr Hrozný †, Vilém z Ofenburgu †, Voxeos - NPC, Jakub Poutník - M. I. A. / OFFLINE - NEDOSTUPNÝ