Stránka 1 z 1
Mágové a těžká zbroj
Napsal: 3. 6. 2006 14.48
od steel_martin
Zajímalo by mě, jestli by nebylo dobré přidat selhání mystického kouzla i na jiné části těžší zbroje jako ocelové boty nebo rukavice... Kouzelníci jsou tím značně zvýhodněni a neřikejte mi, že takový kus železa na rukou nebrání v plynulé gestikulaci při zaříkávání
btw: Nic proti mágům, já sám za jednoho hraju
Napsal: 3. 6. 2006 16.56
od labir
Nápad je to zajímavý, na vysloveně železných částech oděvu, jako jsou železné plátové či kroužkové rukavice by toto být mohlo. Na těch kožených či látkových samozřejmě ne. Dík za nápad.
Napsal: 13. 6. 2006 11.38
od Tholdrin
Labir píše:Nápad je to zajímavý, na vysloveně železných částech oděvu, jako jsou železné plátové či kroužkové rukavice by toto být mohlo. Na těch kožených či látkových samozřejmě ne. Dík za nápad.
Měl jsem na sobě kroužkovou zbroj i kyrys a musím říci, že si nedokážu představit, jak by mohla překážet při kouzlení. Ani jedno ani druhé takřka neomezuje (Pokud je to kvalitně uděláno) a tedy by nějaké gestikulaci nebo přednášení vadit nemělo - takže tam bych veškeré postihy zrušil. Ale co týče se plátových či kroužkových rukavic nebo dokonce helmy typu kbelcová (TJ chránící i tvář) tak tam bych postihy rozhodně přidal. Pokud vím, u staré nwn dávala helma bonus +4 nebo +5 ke koncentraci při sesílání kouzel. Vždyť to je krize! Helmě bych dal armor bonus 1 (Jedna ze životně důležitých částí je chráněná. tj o slabé místo ve výzbroji méně) a imunity na Critikal strike ale dával bych postih na koncentraci (Zkoušeli jste někdy něco říkat, ne li dokonce zpívat či křičet v helmě?) a na Spot (Respektive nějaký druh vidění) - přecejen vám to omezuje zorný úhel jako nic jiného.
TZN: Aby se helma vyplatila jako ochranný prostředek ale aby poskytovala komfort jaký se na plechový kýbl na hlavě hodí.
Napsal: 13. 6. 2006 12.16
od labir
Vzhledem k systému NWN jsou postihy na sesílání kouzel na zbrojích nativní (zrušit lze jen zásahem ddo haků) a navíc jejich zrušení by velmi rozvrátilo vyvážení mezi povoláními, které v současné době sice není optimální (to nebude asi nikdy) ale pak by to bylo ještě horší. Vím o čem mluvím hrál jsem za bitevního mága a ten občas zbroj používal.
Postihy na helmicích budou v Rozšíření (+automatický update u těch již prodaných) a to na naslouchání, hledání a všímavost -3, navíc +1 k soustředění a +1 OČ. Souběžně s tím budou k dispozici helmice bez jakýchkoliv modifikátorů (žádné postihy ale ani bonusy) s tím že nebudou mít hledí - postava bude mít viditelný obličej. Viz
viewtopic.php?t=782.
Napsal: 13. 6. 2006 13.39
od Alcatraz
Labir píše:postava bude mít viditelný obličej.
ja chci kapucku, ve ktere bude videt oblicej :)
a do NWN se neda tahat logika nebo pripady z realu. Je to hra, ma pravidla aby se hrala dobre a byla jakztakz vyvazena. Presto ze spoustu veci muzu upravit a primyslet ve fantazii, stejne nemuzu porusovat pravidla.
btw. test pro bystre hlavy. I podle NWN i podle DnD, kdyz v neviditelnosti seslu meteor storm, tak pokud nikoho nezasahne, tak zustanu neviditelny, a pokud nekoho zasahne, neviditelnost mi padne. (V DnD meteor storm neni, ale vychazim spis z principu neviditelnosti). Obejit se to asi neda, nevyhozenim z invisu by se disbalancovala hra, ale jinak je to uplna blbost. A stejne si myslim, ze presto je to v pravidlech a musi se to dodrzovat a neni cesta, jak z toho ven. Zadna fantazie, zadny "byt svazan pravidly" - to v kazde hre - a zadny zkostnately nazor :). Ale tohle je pravidlo a porusit ho jen za velmi velmi specifickych podminek, ne si ho upravit a delat ze pro me z nejakeho RP nebo logickeho duvodu neplati. (To samy se tyka RP ziskanych znalosti bez bodu v Lore, poznavani kouzel a iluzi bez spellcraftu, kouzlit ……)
Napsal: 13. 6. 2006 14.37
od labir
Kapuce s viditelným obličejem není k dispozici ač by se mi líbila.

Napsal: 13. 6. 2006 15.19
od cybermisa
Tholdrin píše:Helmě bych dal armor bonus 1 (Jedna ze životně důležitých částí je chráněná. tj o slabé místo ve výzbroji méně) a imunity na Critikal strike ale dával bych postih na koncentraci (Zkoušeli jste někdy něco říkat, ne li dokonce zpívat či křičet v helmě?) a na Spot (Respektive nějaký druh vidění) - přecejen vám to omezuje zorný úhel jako nic jiného.
Souhlasim a i myslim, ze jak Labir planuje upravit helmice, tak to bude vyvazene a i logicke. Ale imka na kriticaky - to je podle me vubec jedna z nejbrutalnejsich a nejsilnejsich imunit, dostupna pouze Pale masterovi lvl 10. To prosim ne

Napsal: 13. 6. 2006 15.27
od Alcatraz
cybermisa píše:Tholdrin píše:Helmě bych dal armor bonus 1 (Jedna ze životně důležitých částí je chráněná. tj o slabé místo ve výzbroji méně) a imunity na Critikal strike ale dával bych postih na koncentraci (Zkoušeli jste někdy něco říkat, ne li dokonce zpívat či křičet v helmě?) a na Spot (Respektive nějaký druh vidění) - přecejen vám to omezuje zorný úhel jako nic jiného.
Souhlasim a i myslim, ze jak Labir planuje upravit helmice, tak to bude vyvazene a i logicke. Ale imka na kriticaky - to je podle me vubec jedna z nejbrutalnejsich a nejsilnejsich imunit, dostupna pouze Pale masterovi lvl 10. To prosim ne

no to samozrejme :) mas stesti, ze tu nekteri nejsou, to uz bys byl vykazan z fora za takovou herezi :) … Ale jinak .. ja s tim nedam pokoj .. a mel si uz na hlave nekdy helmu co by ti zvysovala IQ?

To jen k te koncentraci na helmu v NWN. V realne helme nevim proc by mi ji mela zvysovat nebo snizovat. Ale je na hlave a v NWN ma nejlepsi dispozice ji zvysovat. (Krom toho koncentrace je koncentrace ne disciplina!!)