Pán smrti - kniha nemrtvých
Moderátor: Dungeon Master
Pán smrti - kniha nemrtvých
Pán smrti by mohl mít pomocí knihy nemrtvých možnost výběru mezi několika nemrtvými při vyvolávání nemrtvých. Byla by to obdoba např. knihy světel, knihy vyvolávání či knihy iluzí. Tato kniha by se asi neprodávala na magické univerzitě Ale mohla by být nějakým způsobem získatelná třeba na ostrově vyvrženců nebo v nějaké hrobce apod.
-
- Příspěvky: 324
- Registrován: 9. 3. 2006 11.03
- Bydliště: Plzeň / Železná Ruda / Hobitín
- Kontaktovat uživatele:
Pokud ano tak navrhuji výběr mezi kostlivcema, zombiema, stinama. Ostatní jsou otázka mocných nekromancerů a už vůbec bych tuto knihu nedával mágům, jenž jsou zaměření na jakoukoliv jinou školu než je nekromancie, jelikož pak dochází k situacím kdy mág jenž je udajně "nekromancer" má přístup ke kouzlům jako je předtucha což nekromant vůbec NESMÍ mít, a tím pádem narušuje rovnováhu škol...
Je to můj názor a rozhodnutí je na na Labirovi...
Je to můj názor a rozhodnutí je na na Labirovi...
Wanting something does not give you the right to have it.
JJ souhlas, tohle je hodne o moralce hrace - pokud chce hrat nekromanta, at si da zamereni na skolu nekromancie uz od zacatku. Jenze, to by holt musel ozelit nejen predtuchu, ale i videni neviditelnosti a pravdive videni …Arto píše:Pokud ano tak navrhuji výběr mezi kostlivcema, zombiema, stinama. Ostatní jsou otázka mocných nekromancerů a už vůbec bych tuto knihu nedával mágům, jenž jsou zaměření na jakoukoliv jinou školu než je nekromancie, jelikož pak dochází k situacím kdy mág jenž je udajně "nekromancer" má přístup ke kouzlům jako je předtucha což nekromant vůbec NESMÍ mít, a tím pádem narušuje rovnováhu škol...
Je to můj názor a rozhodnutí je na na Labirovi...
-
- Příspěvky: 304
- Registrován: 27. 4. 2006 11.36
- Bydliště: Ostrov vyvržených
školy magie:
Je otázka, jak k magii celkově přistoupit. Ve světech, které konstruujeme (Např. viz Tonda Thurnwald: Gramarínová věž) Jsou školy magie pro vlastní postavy dostupné, jen pokud se na tuto školu postavy specializují.
Žádný kouzelník se přitom nemůže zaměřit na více než dvě školy.
těch je tuším celkově 8. Mně se v tomhle docela líbila idea mágů a kouzelníků specialistů z původní BG, kde byly alespoň zakázané opozitní školy. Ale jinak si myslím, že pokud nebude udělaný celý systém škol magie, kde budou vyčleněné školy, ze kterých je možné čerpat a naopak ty, ze kterých nelze, pak nemá smysl nesystémově postavám kouzelníků cokoliv zakazovat, protože nikde pak nebude stanoveno, v čem je výhoda a nevýhoda toho být, či nebýt Nekromant a jiná kouzla jsou mnohem ultimátnější a výlučnější, než kouzla nekromantická (například manipulace s časem)
Žádný kouzelník se přitom nemůže zaměřit na více než dvě školy.
těch je tuším celkově 8. Mně se v tomhle docela líbila idea mágů a kouzelníků specialistů z původní BG, kde byly alespoň zakázané opozitní školy. Ale jinak si myslím, že pokud nebude udělaný celý systém škol magie, kde budou vyčleněné školy, ze kterých je možné čerpat a naopak ty, ze kterých nelze, pak nemá smysl nesystémově postavám kouzelníků cokoliv zakazovat, protože nikde pak nebude stanoveno, v čem je výhoda a nevýhoda toho být, či nebýt Nekromant a jiná kouzla jsou mnohem ultimátnější a výlučnější, než kouzla nekromantická (například manipulace s časem)
Dobro zvítězí až nakonec. W
Re: školy magie:
Pockej, pockej, ted nevim, jestli jsem te dobre pochopil. Kdyz si v NWN das specializaci na urcitou skolu, tak mas opozitni skolu zakazanou systemove. Jedine co Arto a ja jsme rikali, ze kdyz uz nekromant, tak by ci mel alespon dat tuto specializaci uz od zacatku a tim padem mit systemove zakazanou skolu divination.Kai Rivienta píše:Mně se v tomhle docela líbila idea mágů a kouzelníků specialistů z původní BG, kde byly alespoň zakázané opozitní školy. Ale jinak si myslím, že pokud nebude udělaný celý systém škol magie, kde budou vyčleněné školy, ze kterých je možné čerpat a naopak ty, ze kterých nelze, pak nemá smysl nesystémově postavám kouzelníků cokoliv zakazovat, protože nikde pak nebude stanoveno, v čem je výhoda a nevýhoda toho být, či nebýt Nekromant a jiná kouzla jsou mnohem ultimátnější a výlučnější, než kouzla nekromantická (například manipulace s časem)
Knihu iluzi a vyvolavani bych nechal normalne dostupne v prodeji na MUNI, knihu promen tak, jak je ted a knihu nemrtvych bych nechal jako "from DM only"OneHeart píše:a Kniha vyvolávání by byla jen pro conjurery, Kniha iluzí jen pro iluzionisty, Kniha proměn jen pro transmutery...
protože nevim, proč by se jedna taková věc měla omezovat a ostatní ne
-
- Příspěvky: 620
- Registrován: 2. 7. 2006 10.13
- Bydliště: Magická univerzita, Lektorský pokoj č. 2
- Kontaktovat uživatele:
ad Nekromantcke svitky na MUNI: Ano ten zakon proti nemrtvym tu je ale ma jistou vyjimku (a pro stouraly, ne neni to vyjimka ze studenti MUNI si muzou vyvolavat nemrtve jak chteji)
ad Specialisti: ty uz profituji z toho ze maji vic kouzel na den nez generalisti a jeste byste jim davali knizky - to zrovna
ad Specialisti: ty uz profituji z toho ze maji vic kouzel na den nez generalisti a jeste byste jim davali knizky - to zrovna
Jacho Ering - Lektor Magické Univerzity v Tirianu
Myslim, že původní návrh byl pro Pána smrti, a to je něco jinýho než mág ;) Na nízkejch levelech to nemá chudák lehký... Ovšem já nevim jak on to má s tim vyvolávánim. Co se týče Artovy poznámky:
"Pokud ano tak navrhuji výběr mezi kostlivcema, zombiema, stinama. Ostatní jsou otázka mocných nekromancerů" .. tak jako pán smrti pak umí vyvolat různý věci (vlastně mágové a klerici umí taky něco vyššího pokud se nemýlim) ale celkově ty standardní potvory nejsou moc silný, až na ty redukce :)) ) Ale na vyššim levelu. Já si nějak neumim představit jak přesně by to mělo vypadat a co by to mělo umožňovat - možná účel tý knížky jako větší variabilita? Aby nevyvolával pořád toho samýho zombáka, ale jednou třeba zombáka bez ruky, oka, hlavy... Podle situace
A když už pro mágy nebo někoho jinýho, tak pro všechny kdo ovládají danou schopnost... jinak by bylo vhodný omezit i ostatní knížky, jak trefně poznamenal OneHeart …
"Pokud ano tak navrhuji výběr mezi kostlivcema, zombiema, stinama. Ostatní jsou otázka mocných nekromancerů" .. tak jako pán smrti pak umí vyvolat různý věci (vlastně mágové a klerici umí taky něco vyššího pokud se nemýlim) ale celkově ty standardní potvory nejsou moc silný, až na ty redukce :)) ) Ale na vyššim levelu. Já si nějak neumim představit jak přesně by to mělo vypadat a co by to mělo umožňovat - možná účel tý knížky jako větší variabilita? Aby nevyvolával pořád toho samýho zombáka, ale jednou třeba zombáka bez ruky, oka, hlavy... Podle situace
A když už pro mágy nebo někoho jinýho, tak pro všechny kdo ovládají danou schopnost... jinak by bylo vhodný omezit i ostatní knížky, jak trefně poznamenal OneHeart …
Pak by taková knížečka pro pána smrti smysl mohla mít... Větší variabilita, pán smrti je povolání vyloženě pro zábavu, aspoň co se na eq dosažitelnejch lvlů týče, tak takováhle věc by mohla k tý zábavnosti eště přidat :) A co se týče mágů, tak třeba pro kouzlo vyvolej nemrtvého nebo jak se to menuje nějakou o dost slabší variantu... Ono to kouzlo asi stejně neni moc používaný, opět teda, pro zábavu :) To sou jenom moje nápady teda, proč by možná někdo něco takovýho uvítal :)Arto píše:Druhů zombie je plno.
-
- Příspěvky: 304
- Registrován: 27. 4. 2006 11.36
- Bydliště: Ostrov vyvržených
to: Cybermisa
Souhlasím, lepší by ale bylo udělat nějaký vlastní systém škol pro Eq. Jen myslím, že teď už by to byl dost velký zásah do existujících postav.
Dobro zvítězí až nakonec. W
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
No s magií obecně již přes rok (od začátku prací na Equlibrii) koketuji s jistou revoluční myšlenkou úplného a kompletního předělání magie tak, že by se umožnily plnohodnotné magické souboje, mág by byl silný ale jen pokud by na to měl i hráč, přestalo by stačit kliknout na kouzlo a na cíl, naučení kouzla by nebylo jen klikací záležitostí, vlastně by byl komplexní a konzistentní systém magie BEZ dopředu daných kouzel - tj. byl by možný magický výzkum, k tomu samozřejmě kompletní zdůvodnění a teorie proč to tak funguje jak funguje, zrušila by se memorizace a zavedla magie (něco jako mana), kouzlení by bylo evokální (tj. sestavením formule a jejím pronesením či zašeptáním) a gestikulární (postupná gestikulace, podobně jako komba pro bojovnky), při postupu na další úroveň by se nešla brát kouzla atd...
Ještě to není domyšlené, je nutné domyslet ekvivalent protikouzlení a domyslet nativní sesilatele (zaklínači a bardé).
To celé má drobnou nevýhodu, je to prakticky v NWN neimplementovatelné.
Ad kniha mrtvých - s ničím takovým nepočítám. Nemrtvých je možné vyvolávat celkem dost myslím. A jsou tu i nová nekromancerská kouzla pro vytvoření nemrtvých jako třeba Povstaňte! nebo Vyvolej armádu nemrtvých.
Ještě to není domyšlené, je nutné domyslet ekvivalent protikouzlení a domyslet nativní sesilatele (zaklínači a bardé).
To celé má drobnou nevýhodu, je to prakticky v NWN neimplementovatelné.
Ad kniha mrtvých - s ničím takovým nepočítám. Nemrtvých je možné vyvolávat celkem dost myslím. A jsou tu i nová nekromancerská kouzla pro vytvoření nemrtvých jako třeba Povstaňte! nebo Vyvolej armádu nemrtvých.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir píše:No s magií obecně již přes rok (od začátku prací na Equlibrii) koketuji s jistou revoluční myšlenkou úplného a kompletního předělání magie tak, že by se umožnily plnohodnotné magické souboje, mág by byl silný ale jen pokud by na to měl i hráč, přestalo by stačit kliknout na kouzlo a na cíl, naučení kouzla by nebylo jen klikací záležitostí, vlastně by byl komplexní a konzistentní systém magie BEZ dopředu daných kouzel - tj. byl by možný magický výzkum, k tomu samozřejmě kompletní zdůvodnění a teorie proč to tak funguje jak funguje, zrušila by se memorizace a zavedla magie (něco jako mana), kouzlení by bylo evokální (tj. sestavením formule a jejím pronesením či zašeptáním) a gestikulární (postupná gestikulace, podobně jako komba pro bojovnky), při postupu na další úroveň by se nešla brát kouzla atd...
zní to zajímavě ale tady je právě problém s různýma principama sesílání magie a taky nevim, jak by potom fungovala magie divine spellcasterů (cokoliv co neni čaroděj/zaklínač/bard)
Vsichni sou fuc
-
- Příspěvky: 6702
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
To je samozřejmě zahrnuto.Zyga píše: zní to zajímavě ale tady je právě problém s různýma principama sesílání magie a taky nevim, jak by potom fungovala magie divine spellcasterů (cokoliv co neni čaroděj/zaklínač/bard)
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 1309
- Registrován: 13. 4. 2006 21.03
- Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
- Kontaktovat uživatele:
2labir: to zní zajímavě a mohlo by to být dobrý
,ale jen ne magii na základě magů, many nebo bůhvičeho
to je věc, kvůli který jsem zavrhnul DrD a imho je magie postavená na systému něčeho takovýho špatný řešení ,až na omezení nwn považuju DnD systém magie za nejlepší (dle mě )
ale stejně si myslim, že jinej systém magie v nwn nemožný
,ale jen ne magii na základě magů, many nebo bůhvičeho
to je věc, kvůli který jsem zavrhnul DrD a imho je magie postavená na systému něčeho takovýho špatný řešení ,až na omezení nwn považuju DnD systém magie za nejlepší (dle mě )
ale stejně si myslim, že jinej systém magie v nwn nemožný
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
(William Blake)