Stránka 1 z 1

Novy skill - udrzba veci

Napsal: 24. 6. 2006 21.42
od Lord Xeen
Napadlo mne, ze druidi a hranicari, pokud nechteji chodit nazi, v te prirode moc dlouho nevydrzi.
Mohl by se pridat skill, ktery by zpomaloval prirozeny rozpad veci, a s hodne body by se nektere veci treba prestaly rozpadat uplne. Druidi a hranicari by ho mohli mit jako class skill, ostatni cross-class.
Nepredpokladam, ze by ho v soucasne situaci pouzivalo hodne postav, ale treba by to nekomu udelalo radost :smile:

Napsal: 24. 6. 2006 21.59
od labir
Obecně platí, že oblečení má na rozdíl od zbrojí velmi vysokou kvalitu, tj. velmi dlouhou dobu rozpadu. A myslím že jednou do roka zajde i ten nejsamotářštější milovník lesa do civilizace opravit si svoje věci (nebo je po někom pošle nechat opravit). Nápad zajímavý, ale tohle se dělat nebude, využilo by to skutečně minimum postav (jedna, dvě?). Ten čas raděj věnuji něčemu co použije 80% postav (třeba craft). :bigwink:

Napsal: 25. 6. 2006 0.23
od Lord Xeen
No ja si nemuzu pomoct, ale predstava druida, jak jednou za rok nakluse ke svadlence mi prijde komicka :biggrin:
Ja si vzdycky myslel, ze druid i na prvni urovni dokaze zit natolik v souladu s prirodou, ze proste chodit do mesta nepotrebuje.
Ale je pravda, ze pokud by implementace byla netrivialni, tak se to nevyplati zavadet.

Napsal: 25. 6. 2006 0.45
od Alcatraz
Lord Xeen píše:No ja si nemuzu pomoct, ale predstava druida, jak jednou za rok nakluse ke svadlence mi prijde komicka :biggrin:
ja mam predstavu druidu jeste trochu jinou …

.. ale nehrajeme simulator druidu, ale NWN. Druid ve meste neni neobvykla vec, dokud nezacne sam tvrdit jak mesta nesnasi a nemuze vystat. Kdyz uz to zacne tvrdit, tak to pak teda ale musi dodrzovat a opravdu si maximalne dojit nejkratsi cestou opravit veci a rychle ven.

A kdyz uz bys nevedel coby, tak muzes do Amfiberai. To se v tomhle ohledu neda pokladat za mesto vubec.


K puvodnimu navrhu a k Labirovi:
Co to proste priplacnout jako dalsi dovednost (/dovednosti - jestli podle typu predmetu) do knizky vyroby a nechat lidi nejakym itemem opravovat veci. Opravilo by to o nejakou cast v zavislosti na cviku (takze treba nadprumerne cviceny (dispozice-vycvik-kostka) by opravil o 1.5bodu stavu(prikladna hodnota-neznam meritko), coz by bylo na "zcela jako nove" o horsich veci a trochu zlepseni u kvalitnich veci). Predmet nebo neco takoveho s omezenim na kusy (=penize). Kdyz bude prirozene velmi zrucny, nebo se nejak vycvici v opravach, tak ho to mozna vyjde i levneji nez v obchodech. Dat tam taky pauzu (30s-to co je na sberu) s povedlo/nepovedlo, nevim do jake miry by to slo pridat do uz hotovych sablonek. Prijde mi, ze uz to vlastne je, jen chyby nastroj a radka v knize.

Napsal: 25. 6. 2006 1.25
od cybermisa
Alcatraz píše: .. ale nehrajeme simulator druidu, ale NWN. Druid ve meste neni neobvykla vec, dokud nezacne sam tvrdit jak mesta nesnasi a nemuze vystat. Kdyz uz to zacne tvrdit, tak to pak teda ale musi dodrzovat a opravdu si maximalne dojit nejkratsi cestou opravit veci a rychle ven. Ne ze pri te prilezitosti proleze cely mesto, pozjistuje kde co prodavaji a za jaky ceny. Taky upozornuji, ze takovy druid bez sebemensich vycitek nebo zavahani radsi vyhodi spoustu veci, nez by je sel do takoveho mesta prodat! Nebude mu to lito. Chce to dobre rozmyslet, nez se do haneni mest nekdo pusti.
Jo, to byl presne jeden z duvodu proc jsem prestal hrat svou postavu druida na 9 levelu. Hrat druida spravne RP znamena vetsinou hrat samotare (tj. spis single nez multiplayer), pokud chce dodrzovat svoje zasady a svuj kodex, a to je na PW, jako je EQ, vazne skoda. Dalsim duvodem bylo, ze se do druidu navazeli lidi, co je nikdy nehrali, nic o nich nevedi, jen proste druidi nevyhovovali jejich predstave :ermm: :no: