Magie - Nová a upravená kouzla

Co je potřeba vědět. Prosím čtěte.

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Zamčeno
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Neviditelnost, Vylepšená neviditelnost, Kruh neviditelnosti

U všech neviditelností je opravena chyba, kdy hráčské postavy neviditelnou bytost nablízko registrují, ale monstra již ne. Pro vysvětlení: neviditelnosti jsou vytvářeny polem magických pseudokrystalů, které zahaluje postavu a láme světlo. Zblízka jsou však vidět nepravidelnosti a deformace a navíc postava je i slyšet, ačkoliv ono pole tlumí i zvuky.

Pokud se neviditelní dostanete blízko bestie, tak můžete očekávat útok - přeci jen se většina bestií lekne, když se něco objeví znenadání těsně vedle ní.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Prohlédni neviditelnost a Pravdivé vidění

U obou kouzel byl odebrán efekt létajících očí okolo hlavy. Při sesílání se pouze krátce zobrazí a poté skončí. Efekt kouzla samozřejmě trvá obvyklou stanovenou dobu, ale není na první pohled patrné, že dotyčný má na sobě nakouzlené jedno z těchto kouzel.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Spánek

Úroveň sesílatele: Bard 1, Druid 1, Hraničář 2, Čaroděj/Zaklínač 1
Úroveň kouzla: 1
Škola: Očarování
Zařazení: Mysl ovlivňující
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Střední
Oblast působení/cíl: Obří
Trvání: 3 kola + 1/úroveň sesílatele
Další protikouzla: Rozjasnění
Záchrana: Síla vůle, zruší
Magická odolnost: Ano

Pokud bytosti v oblasti působení kouzla neuspějí v hodu na sílu vůli, tak mohou být kouzlem zasaženy a usnou. Pravděpodobnost zda bytost podlehne kouzlu je dána její aktuální kondicí a úrovní sesilatele. Sesilatel na vyšší úrovni může s větší pravděpodobností uspat slabší bytosti a s menší pravděpodobností i bytosti s lepší kondicí. Raněný nepřítel tak kouzlu podlehne snáze.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Brána

Úroveň sesílatele: Klerik 9, Čaroděj/Zaklínač 9
Úroveň kouzla: 9
Škola: Vyvolání
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Střední
Oblast působení/cíl: Bod
Trvání: 1 kolo/úroveň
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Tohle mocné kouzlo vyvolání otevírá portál do jiné roviny, vyvolávajíc Balora či jiného mocného démona.

Ihned po povolání démona s ním sesilatel svede souboj vůlí s bonusem díky momentu překvapení. Pomoci mu v něm může i některé z kouzel ochrany proti zlu. Pokud sesilatel zvítězí stane se Balor poslušným služebníkem. Pokud ne, tak Balor sesilatele i vše okolo zničí.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Slabší svázání plání

Úroveň sesílatele: Čaroděj/Zaklínač 5
Úroveň kouzla: 5
Škola: Vyvolání
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Krátký
Oblast působení/cíl: Bytost anebo Bod
Trvání: 1 kolo / 2 úrovně
Další protikouzla: Propuštění
Záchrana: Síla vůle, zruší
Magická odolnost: Ne

Toto kouzlo pracuje dvěma způsoby: zaměří se na jednu cizí bytost anebo vyvolá spojence z jiné sféry. Zasažené cizí bytosti jsou ochromeny na 1 kolo za 2 úrovně sesílatele.

Druh vyvolaného spojence závisí na přesvědčení sesílatele:
Zlo: Imp
Neutrální: Rudý slaad
Dobro: Světelný archon

S vyvolaným tvorem musí mág svést souboj vůlí aby si jej zcela podmanil. Čím démoničtější tvor je vyvolán tím těžší je tento souboj ačkoliv mág těží z bonusu momentu překvapení a proti vysloveně zlým tvorům může pomoci i některé z kouzel ochrany proti zlu.

Pokud zvítězí sesilatel, je mu bytost zcela podřízena. Pokud zvítězí bytost, může buď ihned zmizet, nebo odejít či napadnou sesilatele nebo cokoliv v jeho okolí. Démoničtější bytosti mají větší sklony k násilí.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Svázání plání

Úroveň sesílatele: Čaroděj/Zaklínač 6
Úroveň kouzla: 6
Škola: Vyvolání
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Krátký
Oblast působení/cíl: Bytost anebo Bod
Trvání: 1 hodina /úroveň
Další protikouzla:
Záchrana: Síla vůle (-2), zruší
Magická odolnost: Ne

Tohle kouzlo pracuje dvěma způsoby: buď je zacíleno na jednu neutrální bytost anebo vyvolává spojence z jiné sféry. Neutrální bytost je ochromena na 1 kolo za 2 úrovně sesílatele.

Druh vyvolaného spojence závisí na přesvědčení sesílatele:
Zlo: Sukubus
Neutrální: Zelený slaad
Dobro: Ohař archon

S vyvolaným tvorem musí mág svést souboj vůlí aby si jej zcela podmanil. Čím démoničtější tvor je vyvolán tím těžší je tento souboj ačkoliv mág těží z bonusu momentu překvapení a proti vysloveně zlým tvorům může pomoci i některé z kouzel ochrany proti zlu.

Pokud zvítězí sesilatel, je mu bytost zcela podřízena. Pokud zvítězí bytost, může buď ihned zmizet, nebo odejít či napadnou sesilatele nebo cokoliv v jeho okolí. Démoničtější bytosti mají větší sklony k násilí.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Spojenec z jiné sféry

Úroveň sesilatele: Klerik 6
Úroveň kouzla: 6
Škola: Vyvolávání
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Osobní
Oblast působení/cíl: Sesilatel
Trvání: 1 kolo / úroveň
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel si přivolá na pomoc Cizince. Typ cizince se mění se sesilatelovým přesvědčením.

S vyvolaným tvorem musí mág svést souboj vůlí aby si jej zcela podmanil. Čím démoničtější tvor je vyvolán tím těžší je tento souboj ačkoliv mág těží z bonusu momentu překvapení a proti vysloveně zlým tvorům může pomoci i některé z kouzel ochrany proti zlu.

Pokud zvítězí sesilatel, je mu bytost zcela podřízena. Pokud zvítězí bytost, může buď ihned zmizet, nebo odejít či napadnou sesilatele nebo cokoliv v jeho okolí. Démoničtější bytosti mají větší sklony k násilí.
Naposledy upravil(a) labir dne 19. 12. 2006 20.15, celkem upraveno 1 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Zastav čas

Úroveň sesílatele: Čaroděj/Zaklínač 9
Úroveň kouzla: 9
Škola: Proměny
Zařazení:
Složky: Slovní
Dosah: Osobní
Oblast působení/cíl: Sesílatel
Trvání: 9 sekund
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesílatel je schopen vzdorovat plynutí času, sesílá kouzla, pohybuje se kolem a normálně útočí - okolní svět vypadá zastaven, jako kdyby zmrznul. Ovšem jen v okolí sesilatele do vzdálenosti 100 sáhů.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Balagarnův železný roh

Úroveň sesilatele: Bard 1, Čaroděj / Zaklínač 2
Úroveň kouzla: 2
Škola: Vzývání
Zařazení: Zvukové
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Osobní
Oblast působení/cíl: Obrovský
Trvání: Ihned
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ano

Sesilatel vytvoří hlubokou rezonující vibraci, která zatřese všemi bytostmi v oblasti působení, pokud neuspějí při hodu na Sílu (jako kdyby měl sesilatel Sílu 20). Každá bytost, která spadne, bude sražena k zemi po dobu jednoho kola.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Světlo

Úroveň sesílatele: Bard 0, Klerik 0, Druid 0, Čaroděj/Zaklínač 0
Úroveň kouzla: 0
Škola: Vzývání
Zařazení:
Složky: Slovní
Dosah: Dotek
Oblast působení/cíl: Bytost
Trvání: 1 hodina /úroveň
Další protikouzla: Temnota
Záchrana: Neškodné
Magická odolnost: Ne

Vytvoří malý zdroj světla nad hlavou cíle. Světlo se pohybuje s cílem a je schopné osvětlit malou oblast. Kouzlo je možno seslat na předmět, kterým se může postava vybavit, a tak z něj udělat na dobu trvání kouzla zdroje světla.

Barvu a jas světla lze volit pomocí Knihy světel.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Trvalý plamen

Úroveň sesilatele: Klerik 3, Čaroděj / Zaklínač 2
Úroveň kouzla: 3
Škola: Iluze
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dotek
Oblast působení/cíl: Jedna bytost nebo předmět
Trvání: Trvalé
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Vytvoří magický plamen, který hoří stejně jasně jako pochodeň až do odkouzlení. Pomocí kouzla je možno vytvořit trvalý zdroj světla, pokud se sešle na předmět, který lze vybavit.

Sílu a barvu světla lze volit pomocí Knihy světel.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Evardova černá chapadla

Úroveň sesílatele: Čaroděj/Zaklínač 4
Úroveň kouzla: 4
Škola: Vyvolání
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Střední
Oblast působení/cíl: Velká, 1k4 chapadel, +1/úroveň sesílatele
Trvání: 1 kolo / 4 úrovně sesilatele
Další protikouzla:
Záchrana: Výdrž, zvláštní
Magická odolnost: Ne

Ze země vyrůstá pole hrubých pružných chapadel. Každé kolo, dokud je bytost chycena v oblasti působení, je tato bytost napadena 1-4 chapadly podle množství dostupných chapadel a počtu cílů. Každé chapadlo dovede způsobit 1k6+4 tupé zranění. Pokud nějaké chapadlo zasáhne cíl, musí cíl uspět v záchraně na Výdrž, jinak bude paralyzován.

//Bioware implementace se neshodovala s popiskem, např. mág 12 úrovně vyprodukoval max 16 chapadel která při 1-2 cílech (1 cíl byl brán jako 2) se rozdělila po 8 na cíl. Tj. poškození max 80 bez metamagie.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Vyléč slintavku

Úroveň sesílatele: Klerik 5
Úroveň kouzla: 5
Škola: Nekromancie
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dotek
Oblast působení/cíl: Bytost
Trvání: Okamžité
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel pomocí božské moci vyléčí u cílové bytosti Slintavku. Na jiné nemoci tato modlitba nepomáhá.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Vyléč nachlazení

Úroveň sesílatele: Klerik 5
Úroveň kouzla: 5
Škola: Nekromancie
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dotek
Oblast působení/cíl: Bytost
Trvání: Okamžité
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel pomocí božské moci vyléčí u cílové bytosti Nachlazení. Na jiné nemoci tato modlitba nepomáhá.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Vyléč zánět spojivek

Úroveň sesílatele: Klerik 5
Úroveň kouzla: 5
Škola: Nekromancie
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dotek
Oblast působení/cíl: Bytost
Trvání: Okamžité
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel pomocí božské moci vyléčí u cílové bytosti Zánět spojivek. Na jiné nemoci tato modlitba nepomáhá.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Povstaňte!

Úroveň sesílatele: Klerik 7, Čaroděj/Zaklínač 7
Úroveň kouzla: 7
Škola: Nekromancie
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dlouhý
Oblast působení/cíl: Velká oblast
Trvání: 1 hodina / 10 úrovní sesilatele
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel donutí v cílové oblasti povstat padlé humanoidní nepřátele jako své nemrvé loutky. Síla nemrtvého stvořeného z mrtvého těla závisí na rase zemřelého a schopnostech mága. Díky tomu, že nemrtvých je mnoho není možné jejich pohyby kontrolovat přímo. Nemrtví avšak napadnou všechny nepřátele sesilatele v dohledu. Po skončení doby působnosti kouzla se nemrtví rozpadnou.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Nadpozemská záře

Úroveň sesílatele: Bard 1, Paladin 1, Čaroděj/Zaklínač 1
Úroveň kouzla: 1
Škola: Proměny
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Osobní
Oblast působení/cíl: Sesilatel
Trvání: 1 hodinu / 1 úroveň sesilatele
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel zahalí sám sebe do nadpozemské záře. Toto kouzlo bylo prý původně vyvinuto pro okrasné účely na plesy a taneční bály. Snad právě proto zvýší sesilateli charisma o 2 a učiní jej středem pozornosti snížením skrývání o 20. Barvu záře si lze zvolit pomocí Knihy světel.
Naposledy upravil(a) labir dne 19. 12. 2006 19.44, celkem upraveno 1 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Zruš trvalý plamen

Úroveň sesílatele: Klerik 4, Čaroděj/Zaklínač 3
Úroveň kouzla: 3
Škola: Vymítání
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dotek
Oblast působení/cíl: Předmět
Trvání: Okamžité
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Sesilatel na cílovém předmětu zruší případné nakouzlení světlem.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Skrytá kamenná kůže

Úroveň sesílatele: Druid 5, Čaroděj/Zaklínač 5
Úroveň kouzla: 5
Škola: Vymítání
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dotek
Oblast působení/cíl: Bytost
Trvání: 1 hodina / úroveň
Další protikouzla:
Záchrana: Neškodné
Magická odolnost: Ne

Toto kouzlo zmírní zranění cíle o 10/5. Před zhroucením kouzlo pohltí 10 bodů zranění zblízka za úroveň sesílatele (maximálně 100). Na rozdíl od kouzla Kamenná kůže ovšem není na sesilateli vůbec poznat že by toto kouzlo působilo.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6774
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Iluze pasti

Úroveň sesílatele: Bard 2, Hraničář 2, Čaroděj/Zaklínač 2
Úroveň kouzla: 2
Škola: Iluze
Zařazení:
Složky: Slovní, Gesta
Dosah: Dlouhý
Oblast působení/cíl: Oblast
Trvání: 1 hodina / 1 úroveň sesilatele
Další protikouzla:
Záchrana: Není
Magická odolnost: Ne

Na určeném místě sesilatel vytvoří věrohodnou iluzi pasti. Po její aktivaci se ovšem nic nestane.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Zamčeno