Info - Novinky a změny
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Re: Info - Novinky a změny
Equilibrie 4-000-075
Snížena váha všech druhů paklíčů + přidání některých paklíčů do pokladů
Drobné ponížení spawnů a změny přístupnosti některých lokací v Království na základě IC vývoje
Snížena váha všech druhů paklíčů + přidání některých paklíčů do pokladů
Drobné ponížení spawnů a změny přístupnosti některých lokací v Království na základě IC vývoje
Re: Info - Novinky a změny
Equilibrie 4-000-083
Nově přidán Krátký luk elfů do Amfiberai.
Upraven Elfí dalekonosný luk (vzhled - elfové inovovali)
Gnollí hrad 2. Patro kompletně předěláno na dungeon spawn (měli by lépe fungovat) + opraveny dveře v trůnním sále
Různé opravené nahlášené opravy ve světě
Nově přidán Krátký luk elfů do Amfiberai.
Upraven Elfí dalekonosný luk (vzhled - elfové inovovali)
Gnollí hrad 2. Patro kompletně předěláno na dungeon spawn (měli by lépe fungovat) + opraveny dveře v trůnním sále
Různé opravené nahlášené opravy ve světě
Re: Info - Novinky a změny
Equilibrie 4-000-084
Zkrácena doba pro založení ohniště od hraničáře ze 4 h IR na 1 h IR
Nemrtvým mágům a lichům odstraněno kouzlo Brána a dispell hůlky. Současně proběhla revize těchto nemrtvých.
Poklady obohaceny o čtyři nové předměty
Opraveny hlášené opravy napříč Deskou
Zkrácena doba pro založení ohniště od hraničáře ze 4 h IR na 1 h IR
Nemrtvým mágům a lichům odstraněno kouzlo Brána a dispell hůlky. Současně proběhla revize těchto nemrtvých.
Poklady obohaceny o čtyři nové předměty
Opraveny hlášené opravy napříč Deskou
Re: Info - Novinky a změny
Podařilo se nám dokončit 5 nových dungů / míst v Království (převážně) která chyběla a měla by dotvářet svět Equilibrie. Některá z nich budou zpřístupněna teprve DM questy. Zde je jejich orientační soupis:
Malý dung - střední obtížnost (jedna lokace, již volně přístupné) - zde patří poděkování Zeeritovi, který dung namyslel a společnými silami jsme jej dokončili.
Velký dung - střední, těžká až velmi těžká obtížnost (jedna lokace, dělící se na několik pater, již volně přístupné) - na počest jednomu z DX, konec dungu je vážně náročný, buďte opatrní.
Velký dung - střední, těžká až velmi těžká obtížnost (více lokací, které vznikly na základě IC vývoje, pro plné zpřístupnění je potřeba vodítko od DM) - známé místo, nebo spíše spousta dílčích míst k sobě patřící, kterému spoustu hráčů věnovalo úsilí. Tato místa dostala nový kabát i děj. Zde patří dík Ungovi, který usilovně pracuje na nemálo příbězích, které k dungům patří a nově vznikají.
Středně velký dung - těžká obtížnost až epická (zcela nová lokace, volně přístupná až po DM questu) - jedno ze zapomenutých míst, které si zasloužilo něco nového.
Obří dung - epická obtížnost (obří několika patrový dung, který je již přístupný, ale vstup musí udělit DM) - zde patří velké poděkování Artovi, který na dungu odvedl nejvíce práce a celý ho namyslel.
Malý dung - střední obtížnost (jedna lokace, již volně přístupné) - zde patří poděkování Zeeritovi, který dung namyslel a společnými silami jsme jej dokončili.
Velký dung - střední, těžká až velmi těžká obtížnost (jedna lokace, dělící se na několik pater, již volně přístupné) - na počest jednomu z DX, konec dungu je vážně náročný, buďte opatrní.
Velký dung - střední, těžká až velmi těžká obtížnost (více lokací, které vznikly na základě IC vývoje, pro plné zpřístupnění je potřeba vodítko od DM) - známé místo, nebo spíše spousta dílčích míst k sobě patřící, kterému spoustu hráčů věnovalo úsilí. Tato místa dostala nový kabát i děj. Zde patří dík Ungovi, který usilovně pracuje na nemálo příbězích, které k dungům patří a nově vznikají.
Středně velký dung - těžká obtížnost až epická (zcela nová lokace, volně přístupná až po DM questu) - jedno ze zapomenutých míst, které si zasloužilo něco nového.
Obří dung - epická obtížnost (obří několika patrový dung, který je již přístupný, ale vstup musí udělit DM) - zde patří velké poděkování Artovi, který na dungu odvedl nejvíce práce a celý ho namyslel.
Re: Info - Novinky a změny
Větší revize šperků
Nově obchodníci se šperky vyřadili spoustu (z hlediska systému) neužitečných, až zbytečných šperků (převážně prstenů). Na druhou stranu se jim nabídka o pár kousků i rozšířila nebo upravila.
Nově obchodníci se šperky vyřadili spoustu (z hlediska systému) neužitečných, až zbytečných šperků (převážně prstenů). Na druhou stranu se jim nabídka o pár kousků i rozšířila nebo upravila.
Re: Info - Novinky a změny
Equilibrie 4-000-100
Proběhla úprava Elfí pavézy, Mithallirské pavézy, Hag Hargolské pavézy, pavézy dobrodruha, štítu dobrodruha a artefaktové pavézy (kdo má, může proprat v bazénku záměny)
Některé štíty a pavézy byly staženy z obchodů, protože to nedávalo IC smysl (pavézy ještěřanů, gnollů, stráží apod.)
Proběhla úprava Elfí pavézy, Mithallirské pavézy, Hag Hargolské pavézy, pavézy dobrodruha, štítu dobrodruha a artefaktové pavézy (kdo má, může proprat v bazénku záměny)
Některé štíty a pavézy byly staženy z obchodů, protože to nedávalo IC smysl (pavézy ještěřanů, gnollů, stráží apod.)
Re: Info - Novinky a změny
Equilibrie 5.000.002
Modul přechází na NWN:EE a přináší velké množství oprav a úprav rozebraných ve zvláštním příspěvku. Ve stručnosti uvádím ty nejzásadnější:
V Amfiberai je konečně možné pokládat předměty na zem.
Hráči si mohou sami smazat postavu a vytvořit si novou (i se stejným jménem). Stále platí, že hráč nesmí mít dvě aktivní postavy se stejným jménem.
Daně pro výběr z banky jsou nyní 5% (opraveny dialogy bankéřů).
Equilibrie 5.001.001
Na serveru je nyní nastaven level cap zpět na 30. úroveň. S tím se pojí i kosmetická úprava časových XP, aby na 31. úrovni už postavě žádné XP nepřibývaly. Postavy, které 30. úroveň přesáhly, budou relevelovány na hranici 31. úrovně.
Modul přechází na NWN:EE a přináší velké množství oprav a úprav rozebraných ve zvláštním příspěvku. Ve stručnosti uvádím ty nejzásadnější:
V Amfiberai je konečně možné pokládat předměty na zem.
Hráči si mohou sami smazat postavu a vytvořit si novou (i se stejným jménem). Stále platí, že hráč nesmí mít dvě aktivní postavy se stejným jménem.
Daně pro výběr z banky jsou nyní 5% (opraveny dialogy bankéřů).
Equilibrie 5.001.001
Na serveru je nyní nastaven level cap zpět na 30. úroveň. S tím se pojí i kosmetická úprava časových XP, aby na 31. úrovni už postavě žádné XP nepřibývaly. Postavy, které 30. úroveň přesáhly, budou relevelovány na hranici 31. úrovně.
Mithirwen Celeavaeil
Re: Info - Novinky a změny
Equilibrie 5.002.001
Počátek prací na přepracování systému mluvy - prosím hlašte všechny nedostatky či podivnosti, s nimiž se při hovoru s PC i NPC setkáte.
Nahrazeny všechny lektvary a léčivé předměty v souvislosti se změnou léčivých kouzel.
Zrušen automat hlídající časové XP i odposlouchávací automat; snad to bude konec zasekávání se o neviditelné NPC. Pravidla pro tok XP se nemění.
Zrušena stará perzistence a nahrazena novou v SQL databázi.
Odstraněn jeden ze dvou dračích plášťů kvůli duplicitě.
Drobné plošné oslabení nepřátelských NPC (může se jednat o HP, AB, AC, savy, dovednosti, počty) vyjma bossů.
Spousta drobných technických oprav a vylepšení ve světě.
Opraveny levitující krystaly v Amfiberai.
Počátek prací na přepracování systému mluvy - prosím hlašte všechny nedostatky či podivnosti, s nimiž se při hovoru s PC i NPC setkáte.
Nahrazeny všechny lektvary a léčivé předměty v souvislosti se změnou léčivých kouzel.
Zrušen automat hlídající časové XP i odposlouchávací automat; snad to bude konec zasekávání se o neviditelné NPC. Pravidla pro tok XP se nemění.
Zrušena stará perzistence a nahrazena novou v SQL databázi.
Odstraněn jeden ze dvou dračích plášťů kvůli duplicitě.
Drobné plošné oslabení nepřátelských NPC (může se jednat o HP, AB, AC, savy, dovednosti, počty) vyjma bossů.
Spousta drobných technických oprav a vylepšení ve světě.
Opraveny levitující krystaly v Amfiberai.
Re: Info - Novinky a změny
Equilibrie 5.003.001
Drobné technické opravy ve světě (přechody, dveře, tilset)
Aktualizace haků - po hodinách mravenčí práce se nám podařilo přidat nových 1000+ vzhledů NPC
Drobné technické opravy ve světě (přechody, dveře, tilset)
Aktualizace haků - po hodinách mravenčí práce se nám podařilo přidat nových 1000+ vzhledů NPC
Re: Info - Novinky a změny
Equilibrie 5.004.001
Kosmetické úpravy DM hůlky postav.
Dvojí oprava rozhovoru bankéře: rozhovor se spustí při kliknutí, ale už nikoliv při jakékoliv mluvě.
Oprava prodloužení pronájmu.
Oprava modelů žab.
Oprava modelu troglodyta.
Oprava modelů nahých postav.
Oprava rozhovoru placeablů.
Částečná oprava nestackujících se předmětů (předměty z obchodů).
Kosmetické úpravy DM hůlky postav.
Dvojí oprava rozhovoru bankéře: rozhovor se spustí při kliknutí, ale už nikoliv při jakékoliv mluvě.
Oprava prodloužení pronájmu.
Oprava modelů žab.
Oprava modelu troglodyta.
Oprava modelů nahých postav.
Oprava rozhovoru placeablů.
Částečná oprava nestackujících se předmětů (předměty z obchodů).
Mithirwen Celeavaeil
Re: Info - Novinky a změny
Equilibrie 5.004.002
Oprava spawnu pastí.
Robustnější oprava nestackujících se předmětů.
Oprava prodeje předmětů ve stacku, nově by měly jít stackovat i s jednotlivě prodanými.
Oprava spawnu pastí.
Robustnější oprava nestackujících se předmětů.
Oprava prodeje předmětů ve stacku, nově by měly jít stackovat i s jednotlivě prodanými.
Mithirwen Celeavaeil
Re: Info - Novinky a změny
Equilibrie 5.004.003
Díky novým možnostem byly přepracovány kanály chatu:
Díky novým možnostem byly přepracovány kanály chatu:
- Kanál mluvy a šepotu by měl zůstat stejný jako dosud.
- Kanál družiny se nově chová totožně jako kanál mluvy, ale navíc jej slyší i všechna DM. Nyní je tedy možné mluvit na NPC a zprávu uslyší i všechny ostatní postavy, které nejsou v družině. Používejte tedy tento kanál pro interakci s NPC.
- Kanál křiku se nově chová stejně jako kanál mluvy a simuluje křik zvýšením vzdálenosti doslechu. (Křik odeslaný DM je stále slyšet na celém serveru!)
- Hráči nově vidí zprávy, které poslali do DM kanálu.
Mithirwen Celeavaeil
Re: Info - Novinky a změny
Equilibrie 5.004.007
Zcela přepsán systém persistentních truhel. Systém je nově výrazně rychlejší a jednodušší. Věnujte prosím zvýšenou pozornost obsahu vašich trezorů a jakékoliv chyby hlašte.
Snížení doby post-oživovacího trauma postav.
Zcela přepsán systém persistentních truhel. Systém je nově výrazně rychlejší a jednodušší. Věnujte prosím zvýšenou pozornost obsahu vašich trezorů a jakékoliv chyby hlašte.
Snížení doby post-oživovacího trauma postav.
Mithirwen Celeavaeil
Re: Info - Novinky a změny
Equilibrie 5.004.011
Několik WB úprav na základě IC her v Říši i Království.
Přidáno jedno přátelské NPC v Říši a jedno nepřátelské NPC v Království.
Upraven vzhled dvou stávajících NPC - sloužící a sněžný tygr (nový model).
Drobné oslabení některých silnějších nepřátelských NPC na území Říše i Království (může se jednat o HP, AB, AC, savy, dovednosti, počty).
Několik WB úprav na základě IC her v Říši i Království.
Přidáno jedno přátelské NPC v Říši a jedno nepřátelské NPC v Království.
Upraven vzhled dvou stávajících NPC - sloužící a sněžný tygr (nový model).
Drobné oslabení některých silnějších nepřátelských NPC na území Říše i Království (může se jednat o HP, AB, AC, savy, dovednosti, počty).
Re: Info - Novinky a změny
Nyní již oficiálně oznamujeme, že nwnx nepodporuje UBAB (spousta útoků v kole beze zbraně) a AC z moudrosti u mnicha ve všech proměnách. Berte na to při volbě buildu prosím zřetel. Téma se řešilo původně jen částečně zde.
S odkazem na výše uvedené, byla tato úprava na EQ přijata jako oficiální.
V případě nevratných potížích v buildu postavy nás prosím kontaktujte neprodleně. Zkusíme vám pomoci.
Zatím víme, že se tato změna dotkla naneštěstí jen jedné postavy.
Update 5.004.013
Odstraněny neviditelné šplhací body, kterými šlo skrze lano v inventáři projít někam dál, byly odstraněny z důvodu lepší hratelnosti. V místech výskytu nebo jejich okolí, byly nahrazeny jinak a vhodněji.
S odkazem na výše uvedené, byla tato úprava na EQ přijata jako oficiální.
V případě nevratných potížích v buildu postavy nás prosím kontaktujte neprodleně. Zkusíme vám pomoci.
Zatím víme, že se tato změna dotkla naneštěstí jen jedné postavy.
Update 5.004.013
Odstraněny neviditelné šplhací body, kterými šlo skrze lano v inventáři projít někam dál, byly odstraněny z důvodu lepší hratelnosti. V místech výskytu nebo jejich okolí, byly nahrazeny jinak a vhodněji.
Re: Info - Novinky a změny
Změna obtížnosti serveru – Xp za příšery
V souvislosti s dříve avizovanou změnou obtížnosti serveru se změnilo hodnocení některých enemy NPC, podle kterých NWN vyhodnocuje XP odměnu za jejich zabití. Asi všichni, jakožto letití hráči, víme, že na EQ nebývá zvykem, aby běžné enemy NPC bylo ohodnoceno XP odměnou za smrt, protože tento systém získávání XP zde není podporován.
Výjimku tvoří ojedinělá NPC jako jsou někteří Bossové, mágové, nebo jinak silná enemy NPC. Nikdy by XP, větší než v řádu jednotek, ojediněle pak 10-15 XP za příšeru, neměla dávat masově rozšířená NPC vyskytující se v dungeonech ve větším počtu.
Jelikož zde byl více než jeden případ, kdy toto nikdo nenahlásil a často pak taková NPC tzv. kolečkoval, vyzýváme Vás, aby jste podobné případy hlásili.
V souvislosti s dříve avizovanou změnou obtížnosti serveru se změnilo hodnocení některých enemy NPC, podle kterých NWN vyhodnocuje XP odměnu za jejich zabití. Asi všichni, jakožto letití hráči, víme, že na EQ nebývá zvykem, aby běžné enemy NPC bylo ohodnoceno XP odměnou za smrt, protože tento systém získávání XP zde není podporován.
Výjimku tvoří ojedinělá NPC jako jsou někteří Bossové, mágové, nebo jinak silná enemy NPC. Nikdy by XP, větší než v řádu jednotek, ojediněle pak 10-15 XP za příšeru, neměla dávat masově rozšířená NPC vyskytující se v dungeonech ve větším počtu.
Jelikož zde byl více než jeden případ, kdy toto nikdo nenahlásil a často pak taková NPC tzv. kolečkoval, vyzýváme Vás, aby jste podobné případy hlásili.
Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
I'm an ancient monster. I'm not an octopus
Re: Info - Novinky a změny
Update 5.004.013-16
WB úpravy na území Říše i Království na základě IC her a vývoje.
Pokus o sjednocení všech lektvarů léčení a znalostí. Všechny nově koupené a nalezené lektvary těchto typů by se měly stackovat.
Nově lze ukládat kontejner (např. batoh) i s jeho obsahem do trezoru.
Dokončeno 7 nových lokací, které se budou pomalu otvírat světu.
WB úpravy na území Říše i Království na základě IC her a vývoje.
Pokus o sjednocení všech lektvarů léčení a znalostí. Všechny nově koupené a nalezené lektvary těchto typů by se měly stackovat.
Nově lze ukládat kontejner (např. batoh) i s jeho obsahem do trezoru.
Dokončeno 7 nových lokací, které se budou pomalu otvírat světu.
Re: Info - Novinky a změny
Update 5.004.019
Přidán experimentální systém upozornění na mluvu postavy. Bude fungovat pouze u hráčů, kteří mají NWN:EE klienta alespoň ve verzi 85.8193.31. V případě, kdy má hráč aktivní chatbar (blikající kurzor v něm), se nad postavou po nějakou dobu zobrazí malý nenápadný (OOC) efekt značící, že postava právě mluví (chce něco říci). Při přepnutí mimo chat tento efekt hned mizí. Prosím, vyzkoušejte, jak se vám s tím hraje a dejte vědět.
Přidán experimentální systém upozornění na mluvu postavy. Bude fungovat pouze u hráčů, kteří mají NWN:EE klienta alespoň ve verzi 85.8193.31. V případě, kdy má hráč aktivní chatbar (blikající kurzor v něm), se nad postavou po nějakou dobu zobrazí malý nenápadný (OOC) efekt značící, že postava právě mluví (chce něco říci). Při přepnutí mimo chat tento efekt hned mizí. Prosím, vyzkoušejte, jak se vám s tím hraje a dejte vědět.
Mithirwen Celeavaeil
Re: Info - Novinky a změny
Update 5.004.024
Opraven pád serveru, pokud NPC proneslo hlášku ve chvíli, kdy byl jiný hráč na seznamu hrajících postav před přihlášením do světa.
Opravena většina chyb visuálních efektů (nástrojů, hůlek, ohňostrojů, knih, kouzel, …) po aktualizaci Eq efektů na CEP 2.65.
Opraveny tréninkové terče (zvláště v lokaci Tirian, turnajová louka).
Opraven pád serveru, pokud NPC proneslo hlášku ve chvíli, kdy byl jiný hráč na seznamu hrajících postav před přihlášením do světa.
Opravena většina chyb visuálních efektů (nástrojů, hůlek, ohňostrojů, knih, kouzel, …) po aktualizaci Eq efektů na CEP 2.65.
Opraveny tréninkové terče (zvláště v lokaci Tirian, turnajová louka).
Mithirwen Celeavaeil
Re: Info - Novinky a změny
Update 5.005.001
Magické redukce zranění nově respektují pouze bonus vylepšení, nikoliv bonus k útoku.
Opravena rodina kouzel "Vyčištění mysli", která rušila kouzlo Nadpozemská záře, ale naopak nefungovalo na kouzla Slabomyslnost a Zhouba.
Opraveno kouzlo Vysaj magii tak, aby fungovalo na všechny bytosti v oblasti působení (a nefungovalo mimo oblast jejího působení).
Opravena délka trvání kouzla Černý meč katastrof.
Mírně změněn (vylepšen?) efekt psaní hráče. Hlaste, zda se vám líbí.
Opraven popis Bardské písně, aby byl v souladu se systémem.
Magické redukce zranění nově respektují pouze bonus vylepšení, nikoliv bonus k útoku.
Opravena rodina kouzel "Vyčištění mysli", která rušila kouzlo Nadpozemská záře, ale naopak nefungovalo na kouzla Slabomyslnost a Zhouba.
Opraveno kouzlo Vysaj magii tak, aby fungovalo na všechny bytosti v oblasti působení (a nefungovalo mimo oblast jejího působení).
Opravena délka trvání kouzla Černý meč katastrof.
Mírně změněn (vylepšen?) efekt psaní hráče. Hlaste, zda se vám líbí.
Opraven popis Bardské písně, aby byl v souladu se systémem.
Mithirwen Celeavaeil