Info - Novinky a změny

Co je potřeba vědět. Prosím čtěte.

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Zamčeno
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-252
:point: Přidán umístitelný pytel s volným inventářem tam, kde prodávají "Potřeb do divočiny" (vhodné na RP a přendavání více předmětů).
:point: Přidány pakly lokálních piv po 10ks. Najdete obvykle v hospodách v řadách lahví. V Tiru si to vzal na starost Pít a v Mithu barman.
:point: Poklady obohaceny o 1 předmět.
:point: Elfí plná plátová zbroj a Masivní trpasličí zbroj má ekvivalent pro všechny rasy výměnou za vyšší cenu a ingredience (aneb rasismus ponížen).
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-257
:excl: Summon update vol. 1
Slibovaná úprava summonů (ne, to není přítelíček) je na světě. Je za tím spousta mravenčí a zdlouhavé práce, ale nakonec se mi podařilo udělat první verzi, která je použitelná.

Update proběhl u všech bytostí na okruzích VII, VIII, IX. Nižší okruhy jsou pro mě (aktuálně) z hlediska času a energie kontraproduktivní. Vyšší okruhy jsou přeci jen využitelnější. Nutno podotknout, že jde o první vývojářskou verzi, u které budu sledovat její funkčnost a využitelnost. V následujících týdnech/měsících lze očekávat, že se u nějakého summona můžou staty průběžně měnit do plusu i do mínusu. Pokud ale bude vše klapat, nechám to být.

:excl: Úprava Epického kouzla: Dračí rytíř. Nově sesilatel přivolá "Mladého červeného draka" (menší model), který je oproti standardnímu nwn posílen, aby lépe obstál v podmínkách EQ a naplňoval benefit epického kouzla. Trvání kouzla je nadstandardně prodlouženo na 5 reálných minut. Ostatní požadavky na kouzlo a jeho funkce zůstávají beze změny https://nwn.fandom.com/wiki/Dragon_knight
Drakovo statistiky nejsou a nebudou nikdy veřejné a jejich sdílení je nežádoucí.

:excl: Úprava Epického kouzla: Prach mumie. Vyvolaná mumie je oproti standardnímu nwn posílená, aby lépe obstála v podmínkách EQ a naplňovala benefit epického kouzla. Ostatní požadavky na kouzlo a jeho funkce zůstávají beze změny https://nwn.fandom.com/wiki/Mummy_dust
Statistiky této mumie nejsou a nebudou nikdy veřejné a jejich sdílení je nežádoucí.

:nuke: Drobný update démonů a ďáblů.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-258

:excl: Update run pro dotvoření postavy:
labir píše: 28. 2. 2008 13.30 Skupina run - Permanentní smrt

Permanentní smrt
Cena -20 > -40
Jakmile postava s touto extras runou zamře, tak nemůže využít milosti Znovuzrození. Postavu lze oživit modlitbou ať již pronesenou klerikem či přečtenou ze svitku, nebo donesením těla do chrámu. Týká se jakékoliv smrti, tj. i při boji s monstry, bestiemi či s jinou postavou. Pečlivě si rozmyslete zda si tuto extras runu vezmete. Účinek se později nedá zrušit.
:point: Oprava míry toxicity u žlutých krystalů.
:point: Opravy v jednom novém dungu.
:point: Přidány nové předměty do hry (neběžné).
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-259
:excl: Summon update vol. 2
Upraveno kouzlo 7. okruhu Mordekainův meč. Nově vyvolává výrazně silnější výtvor, než nabízí standardní nwn, aby lépe obstál v podmínkách EQ a naplňoval benefit krátce trvajícího kouzla na vyšším okruhu. Ostatní požadavky na kouzlo a jeho funkce zůstávají beze změny.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Opravena váha výsledných pokrmů u receptů č. 4 a č. 9, a to z 0.0 > 0.3. Jde o chybu, takže kdo má nějaké přebytky, tak, prosím, vyprat v bazénku.

Dočasně upraveno používání kouzel
Proměň svůj vzhled a Proměň vzhled osoby.

+ Při použití těchto kouzel neproměňujte ostatní hráče nebo sebe do rasy, kterou mají/máte v originále. Příklad: Neproměňuj člověka do člověka, elfa do elfa, trpaslíka do trpaslíka, bugne pak hlava na model č. 1 a nejde to bez DX vrátit.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-260
:excl: Craftový update -> Nově máme na Equilibrii takový alternativní craft magie/alchymie/lékárnictví, který je spuštěn v tirianských dílnách a dostupný veřejnosti. Celý chod systému jsem se snažil sepsat tak, aby šel s trochou důvtipu rozpoznat IC cestou. Jde o první veřejnou verzi, která byť se několikrát testovala, tak se může stát, že se najde chyba (systémová, ale i třeba nevybalancovanost). Proto případnou (zjevnou) nesrovnalost nahlásit mně a já jí potvrdím nebo vyvrátím.

FAQ:
Jde craft skillit jako třeba opékání, kácení, těžení?
Ne, funguje na bázi vlastností/dovedností, tj. nezlepšuje se tím, že byste stáli XY hodin u aparátu, ale funguje naopak na bázi vzorce, díky kterému je postava schopná dílo provést a dokončit.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-261
:excl: Summon update vol. 3 - nemrtví
Upravena rodina kouzel povolávajících nemrtvé. Nově vyvolává o něco silnější nemrtvé, než nabízí standardní nwn, aby lépe obstáli v podmínkách EQ, zejména na vyšších úrovních. Ostatní požadavky na kouzla a jejich funkce zůstávají beze změny.
Oživ nemrtvého
Vytvoř nemrtvého
Vytvoř silnějšího nemrtvého

:excl: Summon update vol. 4 - Svázání plání
Proběhlo vylepšení vyvolávaných bytostí, aby lépe obstály v podmínkách EQ. Ostatní požadavky na kouzlo a jeho funkce zůstávají beze změny.
Svázání plání

:excl: Oslaben jeden silný vzácný prsten
Po dlouhé úvaze vybalancován jeden silný vzácný prsten. Prsten byl svou schopností příliš nadhodnocený, což se ukázalo více až v průběhu pozorování. Majitelům bude aktualizován.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

:excl: Opravy
Vzorec alchymisty - Lektvar slabšího vyčištění mysli.
Nefungoval tak, jak bylo psáno v popisu.

Kdo jej měl, tak prosím vyprat v bazénku.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-264
:excl: Summon update vol. 5 - Silnější svázání plání
Proběhlo vylepšení vyvolávaných bytostí, aby lépe obstály v podmínkách EQ. Ostatní požadavky na kouzlo a jeho funkce zůstávají beze změny.
Silnější svázání plání

:point: Spojenec z jiné sféry už má nyní rovněž aktualizovanou trojici bytostí (ekvivalent Svázání plání)
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-265 - 268
:point: 3 nové předměty ve hře, časem přístupné (ne hned).
:point: Drobný upgrade kouzla Elementární roj, aby byl v souladu s úpravou summonů.
:point: 4 nové bytosti, zatím nepřístupné.
:point: Drobně vylazena sukuba a lich (summoni).
:point: Vylepšen bludomor.
:point: Korektura a pojmenování některých předmětů v paletě, drobné opravy v DM hůlce.
:point: Snížena prodejní cena dvou specifických svitků.
:point: Upraven popisek některých brouků.
:point: Nový vzhled holubinky skřetí a sedmihlávek (nejen pro přehlednost ikonek).
:point: Nový interiér pro DM hru.
:point: Po dlouhodobém zvážení odstraněna možnost spánku v iluzi 8. kruhu (stan). Nekorespondovalo to s ostatními iluzemi, jejich popisem a fungováním. IC vysvětlení je na citu hráče, např. hustota magie u kouzla se změnila natolik, že iluze víc než kdy jindy odpovídá svému popisu kouzla a ačkoli je věrohodná, tak skrze ní nejde projít a nejde do ní vlézt a spát v ní...
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-269
:point: Vylepšena světelná atmosféra v jednom dungu.
:point: Svěcená voda v Mithalliru přesunuta od zbrojíře k mágovi, aneb aby to zákazníci složitě nehledali.
:point: Rubrika Tak jde čas... > Postupem času dorostly některé stromy v lokacích: Cesta na Amfiberai, planiny, borový lesík, les.

Nahraje se 2. 7. 2023...
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-006-270
:excl2: Proběhla aktualizace serveru na nejnovnější verzi NWN Patch 8193.35-40.
:point: 3 nové interiéry pro budovy obývané NPC.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Aktualizace EQ
(hak/cep)

Ode dneška probíhají a budou probíhat úpravy EQ z důvodu aktualizace na nový hak/cep. Především to znamená, že se bude muset server vypínat, zapínat, restartovat. V souvislosti s aktualizací také dočasně nepůjdou úpraváři předmětů, neboť dojde k jejich vylepšení.

Pokud by někdo zaznamenal nějaké podivnosti nebo potíže na předmětech (třeba se vám z trupu na šatěch stala zbroj), tak mne kontaktujte PM/Discord. To platí i v případě jiných chyb, které by mohly být způsobené touto aktualizací.

Jakmile se situace usadí, tak vydáme další, obšírnější, oznámení :clover:
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Ogar píše: 1. 9. 2023 16.36 Aktualizace EQ
(hak/cep)

Ode dneška probíhají a budou probíhat úpravy EQ z důvodu aktualizace na nový hak/cep. Především to znamená, že se bude muset server vypínat, zapínat, restartovat. V souvislosti s aktualizací také dočasně nepůjdou úpraváři předmětů, neboť dojde k jejich vylepšení.

Pokud by někdo zaznamenal nějaké podivnosti nebo potíže na předmětech (třeba se vám z trupu na šatěch stala zbroj), tak mne kontaktujte PM/Discord. To platí i v případě jiných chyb, které by mohly být způsobené touto aktualizací.

Jakmile se situace usadí, tak vydáme další, obšírnější, oznámení :clover:
Slovo úvodem:
Uplynula už dost dlouhá doba na to, abych se vyjádřil k posledním změnám. Situace je taková, že se nám nepodařilo avizované změny kolem úpravářů dotáhnout (pořád se muselo něco po částech štelovat, upravovat a opravovat) v námi předpokládaném časovém horizontu (1-2 týdny). To mělo za následek to, čeho jsem se obával - Olymar se, bohužel, stáhl do pozadí ke svým IR radostem i starostem. Já to bez něj, bohužel, nedodělám, protože původní skripty se zcela odstranily a nahradily novými (lepšími) a ta práce je v jeho rozdělaném stavu, ke kterému momentálně nemám ikea návod, abych ho dokončil. Aby toho nebylo málo, tak vzhledem k tomu, že veškerou dokumentaci a oznámení dával dohromady Olymar, tak sepíšu to, co považuji za hotové nebo správné ze svých poznámek.

Už se nám ozvalo několik hráčů s tím "Kdy už to bude", tak jsem se rozhodl, že než čekat na Godota, tak pustím alespoň zlomek toho, co jsme s Olymarem udělali, tj. alespoň nějaké nové vzhledy šatů a zbrojí.

Na čem dělalo:
:point: Vzali jsme stávající haky, které byly jinak řazené a zpracované ryze pro EQ a následně je rozebrali, předělali a nastavili tak, aby byly kompatibilní s novým hakem/cepem. Prostě práce, co není vidět, ale je zdlouhavá a děsně otravná.
:point: Kompletně předělali řazení čísel vzhledů předmětů tak, aby byla stejná čísla řazení v toolsetu a ve hře (navazuje na předešlý bod).
:point: Odstraněny staré generátory včetně rozhovorů a skriptů a nahrazeny zcela novými (ne zcela dokončenými viz níže).
:point: Jednotlivě a ručně proklikány a prohlédnuty všechny vzhledy všech typů šatů (1370) a na základě toho vyselektovány běžně přístupné vzhledy a pak ty, které budou za odměnu, lokálně unikátní nebo něco podobného. Na to navazovala i kontrola teplotních odolností jednotlivých vzhledů a částí oděvů, tak aby to co nejvíce odpovídalo.
:excl: Nový a velký rozdíl je v tom, že lokálně unikátní předměty půjde upravovat jen u jejich výrobce, pokud nebude řečeno jinak nebo to nebude mít jiný IC důvod (některé předměty to mají i přímo v popisku). Příklad: Elfí zbroj půjde upravit (nečti opravit) pouze v Amfiberai.
:point: S předchozím bodem souvisí i skutečnost, že máme nově systém, který umožňuje nastavit, aby šlo na předmětu upravit pouze něco (což bude dávat větší smysluplnost. Příklad: U kabátu půjde měnit všechno, až na samotný kabát (róbu).

Co půjde, mělo by jít upravit nebo má fungovat :sorcerer::
:point: "Šaty na míru", které jsou formální náhražkou "Šatů vhodných k úpravě".
:point: Vesměs všechny zbroje, pokud nebude nebude řečeno IC nebo v popisku jinak, anebo pokud danou úpravu (dané části zbroje) úpravář neodmítne.

Co nepůjde upravit nebo nebude fungovat správně :shout::
:point: Koncept přejmenování šatů je nedodělaný, a proto, bohužel, nyní, nefunguje. Rozpracovaný je koncept přejmenování, kdy název vidí jen jeho tvůrce, nikoli další postava, pro kterou bude mít předmět standardní název.
:point: Zbraně, štíty a helmice.

Upozornění :excl::
:point: Pokud by někomu nešly upravovat již stávající "Šaty vhodné úpravě", které si typicky i přejmenoval, tak se mi zkuste ozvat, zkusím něco vymyslet. To platí i u zbrojí. Většina těchto předmětů se měla hromadně zkonvertovat, ale už jsem byl svědkem pár případů, kdy se to nestalo.
:point: Mohlo se stát, že se vám z běžných systémových šatů stala systémově zbroj (trup). To umím opravit, takže stačí napsat PM/Disco :phone:.
:point: Pokud vám nepůjde upravovat plášť, tak jej vyperte v bazénku záměny nebo mi napište a přepíšu mu data ručně.

:clover: Pokud byste zpozorovali jiné chyby, tak dejte jednoduše vědět. Bylo toho hodně a něco nám mohlo uniknout nebo jsme na to zapomněli, děkuji za případné pochopení.

Zkráceně řečeno... dokud se Olymar nevrátí, abychom dotáhli pár posledních uzlů, tak to, co nepůjde upravit, tak jako za stara s DX. :online2long:
grupe_tucnak.png
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

V návaznosti na předchozí oznámení ještě jedno:
Pokud vám nepůjde upravit plášť, tak jej musíte vyprat v bazénku záměny (ztráta barev) nebo mi napsat a já v něm přepíšu data, aby to šlo (bez ztráty barev, ale vyžaduje mou přítomnost).

PS: Pláště nové vzhledy nemají.
Uživatelský avatar
Niko
Příspěvky: 2088
Registrován: 10. 3. 2010 15.29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Niko »

:excl: Nová zimní lokace v Říši, která propojuje hned 4 stávající lokace. Při průzkumu buďte rozhodně opatrní.
:excl: K povrchové lokaci se vztahuje i podzemí.

Troufám si tvrdit, že část podzemí je poměrně unikátní. Upřímně mě bude zajímat, jestli vás něco takového bude bavit, jelikož tvorba mě stála spoustu času a těžko se mi odhaduje, jestli je vše rozumně nastavené. Zpětnou vazbu mi můžete dát (není to povinnost) nejlépe na Discord.


Za přípravu horní lokace s přilehlým podzemím patří díky Balrogovi, který je připravil pro vložení do světa.
Za spolupráci na příběhu vztahujícímu se ke spodní lokaci patří díky Morgie.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Soupis updatu za poslední měsíc v kostce:

Nejnovější...
- Update Štědroňovo sféry, včetně celého Vánočního questu a všech příprav okolo. Z technických důvodů se musela pravidla quest upravit (jsou lehčí). Popis atmošky u stromku vše vysvětluje :clover:
- Mithallir, podhradí - dům "U Areeny" západní budova > upgrade krbů a použitelných ohnišť v nich.
- Odstraněn spawn skurutů v tvrzi v lesíku (vzhledem k IC vývoji tam už neměli co pohledávat).
- Do DM hůlky přidány nové ocasy.
- Přidán nový předmět do nejvyšších pokladů.
- Opravy a balanc u Volda.
- Přidána možnost získat plástve medu z některých včelích úlů (postupně se bude doplňovat). Pozor na ruce, bez Kožených rukavic to nepůjde.
- Artovo úpravy a nové skripty v Hagu a po světě (je na co se těšit).
- Přidán nový recept na tábornické vaření.
- Přidáni noví obři.
- Drobné oslabení některých epických spawnů.
- Přidány vylepšené náhodné spawny na různých místech některých dungů.
- Upravena Pavéza Hag Hargol.
- Přidáno nové trpasličí kladivo (Hag, ještě neotevřeno, ale již hotovo, čeká se na questovou příležitost).
- Trpasličí opasek, který se prodával v Mithalliru přesunut (IC se lze dozvědět víc).
- Přidána a rozšířena možnost nadstandardních soukromých pronájmů pro postavy, jako odměna za jejich práci nebo působení.
- Některé magické efekty mají nově nastavenou nerozbitelnost. Při případném questu bude lepší dohoda s DX, aby se plošnými kouzly tyto efekty nerozbíjely... (asi chápete). Bohužel těch efektů je moc, takže to ručně dělat asi nebudu, ale postupně to doladím podle potřeby.
- Rozšířena paleta toxických míst o elementární pro širší škálu možností při questech nebo obecně ve hře.
- Těžká helmice má vyšší váhu: 2 lb > 7 lb. Nyní dostává svému jménu.
- Kapuce lovce, čaroděje a hraničáře má nižší váhu: 2 lb > 0.8 lb.
- Elfí helmici upravena váha: 0.2 lb > 1.2 lb a již není vyráběna pro některé rasy s velkou řepou (trpaslík, půlork).
Nejstarší...
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Měsíční update v kostce :buba:

Tento update je poměrně rozsáhlý a jako první stojí za to zmínit zcela nový systém questů/achievementů. EQ nikdy nebyla místem pro pevné a nudně se opakující questy, ale po spoustě let jsme tu myšlenku opět zvážili a já se jí rozhodl nakonec zrealizovat. Zabralo to celý měsíc práce, kdy jsem veškerý volný čas věnoval prakticky jen přípravám, přemýšlení, lazení, konzultací s ostatními v týmu, až nakonec vyšly první výsledky. Prioritou, bylo najít systémovou stránku, která zajistí, aby to celé nebylo jen o nudném bezduchém klikání. Vskutku, není lehké něco takového domyslet ve všech směrech, ale věřím, že se mi podařilo najít funkční variantu. První měsíc, dva, tři bude celý tento systém podléhat zkoumání, zda vše funguje jak má (byť bylo testováno). Zároveň, pokud se systém ujme i mezi vámi hráči, tak bude mít smysl ho nechat rozumně rozrůstat.

Pro začátek jsme začali s nějakými základními questy
1) Úplně základní quest typu "zásilkovna". Vyzvedni, doruč, získej odměnu. Zdá se to primitivní, ale vlastně to docela hezky zapadá do světa a v důsledku není úplně snadné vychytat veškeré vlivy, které vás při takovém úkolu čekají (denní doba, doprava, atp.)

2) 19 kartografických questů, které mají za cíl nejen rozhýbat postavy, ale také seznámit třeba nováčka s prostředím Desky. Questy jsou levelově rozděleny, takže jako nová postava ve světě můžete plnit jednoduché úkoly, které vás seznámí s oblastmi nedaleko a s růstem úrovní vás úkoly svým způsobem nutí putovat dál a objevovat, neboť základy už znáte. Tyto questy lze každý restart opakovat, přičemž za restart lze vzít pouze 1 quest/postava s tím, že pokud postava přijme úkol A, tak jiná postava už tento úkol přijmout nemůže a musí si vybrat z úkolů B, C, D, atd.

3) 5 questů "lovec odměn", které mají za úkol nachystat zábavu postavám, které svým charakterem touží někoho lovit a dosavadní nastavení světa jim tímto směrem nenahrávalo nebo bylo čistě závislé na DM podpoře. V tomto případě to již potřeba nebude, protože najít a ulovit někoho nebude vždy úplně stejné a největší radostí mi je, že zde hraje velkou roli i forma náhody. Tj. to, že ulovíte Františka v lesíku neznamená, že tam s jistotou bude i příště, a to je za mě naprosto parádní. Další unikátností je, že se questy každý restart generují a stejně jako s hledaným, tak i quest nemusí být každý den stejný (leč se to stát může). Může se stát, že daný den už někdo quest vezme a v tom případě už ho jiná postava vzít nemůže. Zrovna tak se ale může stát, že v daný den nepadne žádný quest a bude třeba vyčkat do dalšího restartu. Pokud by se líbilo, tak tento typ questů rád rozšířím, čímž by se i zvedla pravděpodobnost na větší rozmanitost a menší šance na to, že daný den nepadne žádný quest.

4) Rozšířený systém loveckých questů, které nabízejí možnost růstu pro každou postavu zvlášť a tím si odemykat lepší možnosti u daného NPC. Tady záměrně víc neprozradím, protože stojí za to si tím projít sám.

Jak jste asi pochopili, tak jsme záměrně nenapsali konkrétní NPC nebo místa, kde se k těmto questům dostanete. Důvod je prostý... hledejte, užívejte si to a třeba budete první, kdo něco najde a tu informaci si pak nechá pro sebe, nebo jí řekne kamarádovi IC, nebo jí od někoho vyhandluje či koupí. Možností je mnoho.

Úpravy pro lepší hratelnost a drobné novinky:
Sem patří zejména oslabení nepřátel, vylepšení pokladů/lootů nebo třeba drobné posílení dvou summonových kouzel. Dá se říct, že má v důsledku za cíl ušetřit trochu drahocenného IR času hráčům. Pár nových RP vychytávek, které jsou připravené na budoucí eventy a spousta nových skriptů a zajímavost, např. v podobě lepšího výkupu nebo slev v Mithalliru. Nechybí všelijaké opravy, které různě vyplouvají na povrch i díky tomu, že mi je někteří z vás pomohou najít nebo mi je jednoduše oznámí, díky za to. Nesmí chybět poděkování všem hráčům, kteří se zasadili za hru kolem Západní cesty a změnili její charakter ze skřety a ettiny posetého území na poměrně neutrální stav. Za zmínku stojí i omezení na zbrojích, které mělo původně zamezit některým powerbuildům s klerikem, ale nakonec se to ukázalo více jako neúčelné, a proto bylo zrušeno. Mimochodem, tentokrát, nechybí ani nový recept na tábornické vaření, který je něco, co ocení nejen hospodský povaleč nebo člověk s kocovinou, ale i dáma, co má večer hlad a skenuje kuchyni.

:point: Oslabeni kušníci Skalních skřetů.
:point: Oslaben Kostěný golem
:point: Oslabena lokce Hrobka, dávná pohřebiště.
:point: Oslabena sada zvířat: Medvědon, Vlkodon, Litý medvěd.
:point: Oslabena celá sada obrů.
:point: Oslabena sada duchů drowů.
:point: Oslabena sada lichů a upírů.
:point: Drobné oslabení některých kultistů.
:point: Drobné oslabení Štířích samiček.
:point: Drobné oslabení Černé vdovy, Araney a Pavoučí královny.
:point: Drobně oslaben Knihovník v Arnudenu.
:point: Drobně oslaben Nemrtvý žalářník (ten zmutovanej zombie obr).
:point: Jezevcům navrácena frakce Nepřítel a odstraněna pravděpodobnost napadání. Prostě napadají vše. Důvodem je, že bugovala druidská tišící moc...
:point: Odstraněna dispell hůlka Čugovi a Kultistům.
:point: Vylepšen loot některých Kultistů.
:point: Úpravy napříč Západní cestou na základě hráčské aktivity.
:point: Další 3 nové itemy, které budou k dostání v Hagu.
:point: Nový skript pro vybraná dvě monstra, kteří lépe odmění postavu, která ho dorazí. Cíleně nedává XP všem. Uvidím, jak se ujme.
:point: Drobné posílení nemrtvých v kouzlu Vytvoř silnějšího nemrtvého.
:point: Drobné posílení bytostí v kouzlu Silnější svázání plání.
:point: Epické poklady obohaceny o 1 předmět.
:point: Ze zbrojí odstraněno omezení na povolání (bojovník atp.), aneb zpět ke standardu a funkčnosti.
:point: Mithallir, podhradí - dům "U Areeny" západní budova > upgrade krbů a použitelných ohnišť v nich.
:point: Přidána almara se slevami a výprodejem v Mithalliru (módní salón) - Je malá % šance, že se objeví v jeden IR den almara pro zvýhodněný nákup.
:point: Přidán zvýhodněný výkup zbrojíř Mithallir - Je malá % šance, že se objeví v jeden IR den bedna pro zvýhodněný výkup.
:point: Vyčištění spawnů na cestě mezi Mithem a Hagem na základě hráčské čistky/aktivity.
:point: Snížena váha Půlorčí barbarské zbroje.
:point: Některý veleobtížný a velmi dlouhý dungy mají nyní na konci možnost návratu kratší cestou tak, aby to stále dávalo smysl.
:point: Nový magický předmět v lokálně unikátním pokladu.
:point: Několik nových RP předmětů, které se v budoucnu objeví ve hře.
:point: Vylepšena pravděpodobnost natěžení adamantia (aby to nežralo tolik času, ale zůstalo obtížné).
:point: Upraven [Hargudův prsten tak, aby odpovídal své vážnosti = vykoupat v bazénku.
:point: Opraven popisek předmětu Adamantiová cihla.
:point: Opraveny bzučící spawny v Arnudenu směr doly.
:point: Tirian je osazen novými lampami viz Co se kde povídá.
:point: Nový recept na tábornické vaření.

PS: Zajdi si do Lucerny pro novou nevšední zkušenost.

Načte se po restartu, tj. 04.02.2024
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Drobný technický update:
:excl: Opět fungují úpravy plášťů.
:excl: Opravena teplotní odolnost u oblečení/plášťů, která se při změně vzhledu neměnila.
Uživatelský avatar
Ogar
Příspěvky: 3004
Registrován: 18. 11. 2011 14.08

Re: Info - Novinky a změny

Příspěvek od Ogar »

Equilibrie 5-007-070
:point: Zlevněny léčivé lektvary.
:point: Zlevněny svěcené vody.
:excl: Opět fungují úpravy helmic.
Zamčeno