Info - Novinky a změny
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Re: Info - Novinky a změny
Pár novinek:
Drobně snížen dmg skřetích barbarů (těch ve zbrojce).
Drobně vylepšen poklad ve dvou skřetích lokacích a přidáno jedno malé nepřátelské překvapení.
Ve světě lze koupit nový předmět.
Přidána cedule ke kartografickému "krámku".
Dočasně vypnuty spawny úpravářů štítů, dokud nebudou opraveny.
Drobně snížen dmg skřetích barbarů (těch ve zbrojce).
Drobně vylepšen poklad ve dvou skřetích lokacích a přidáno jedno malé nepřátelské překvapení.
Ve světě lze koupit nový předmět.
Přidána cedule ke kartografickému "krámku".
Dočasně vypnuty spawny úpravářů štítů, dokud nebudou opraveny.
Re: Info - Novinky a změny
Update zbrojí, kouzel, lodní dopravy:
Zásadní a snad i žádanou změnou je systém nových, tzv. Mistrovských zbrojí, které budou k dostání v Hagu, Půlorčí osadě, Mithalliru a Amfiberai. Každé místo, bude mít svou lokálně unikátní Mistrovskou zbroj tak, jak je tomu i doposud (osada ji bude mít nově). Nad rámec toho, budou na některých jmenovaných místech k dostání klasické Mistrovské zbroje (všeobecné). Mistrovské zbroje budou lehké, střední a těžké.
Hlavní výhodou má být systém, který umožňuje zbroj vylepšovat, a to podle potřeb postavy. Každá postava, jiná potřeba, a proto by měl tento systém zajistit široký repertoár možností a zároveň naplnit potřeby co nejširšího okruhu uživatelů. Na každé vylepšení, bude potřeba zakoupit Mistrovský vzorec, který bude k sehnání u kováře/platnéře. Hag Hargol, Mithallir a Amfiberai, budou mít své lokální způsoby, jak zbroj vylepšit. Stačí zajít s jakoukoli Mistrovskou ke kováři/platnéři do jednoho ze tří vyjmenovaných měst, a ten vám ji podle místních znalostí a zvyklostí vylepší.
Pár pravidel do začátku:
- Každá zbroj jde vylepšit maximálně 3x.
- Stejné bonusy se nahrazují.
Tento systém má první ostré spuštění, tak snad vše pojede v pořádku. Případné chyby, nejasnosti nebo podezřelosti hlaste, prosím. Systém nechám trvale aktivní až pokud se ujme systémově i herně.
Vylepšena kouzla, která dlouhodobě zaostávala a nesplňovala svůj účel velkoleposti.
- Bombardování z původních 10k8 > 20k8.
- Zemětřesení z původních 10k6 > 20k6.
- Roj meteorů z původních 20k6 > 30k6.
Žíznivá čepel dává nově +5 bonus vylepšení a +5 upíří regeneraci, aby povolání hraničáře lépe sedělo do prostředí EQ. Zároveň má nadstandardně upravenou dobu trvání z 2 kola/úroveň na 1 hodina/úroveň (není propsáno v popisku kouzla).
Vlivem let a ustálení několika IC proměnných je upravena lodní doprava. Lodě nově plují 2x za den.
Několik nových skriptů pro alchymistické funkce.
Zásadní a snad i žádanou změnou je systém nových, tzv. Mistrovských zbrojí, které budou k dostání v Hagu, Půlorčí osadě, Mithalliru a Amfiberai. Každé místo, bude mít svou lokálně unikátní Mistrovskou zbroj tak, jak je tomu i doposud (osada ji bude mít nově). Nad rámec toho, budou na některých jmenovaných místech k dostání klasické Mistrovské zbroje (všeobecné). Mistrovské zbroje budou lehké, střední a těžké.
Hlavní výhodou má být systém, který umožňuje zbroj vylepšovat, a to podle potřeb postavy. Každá postava, jiná potřeba, a proto by měl tento systém zajistit široký repertoár možností a zároveň naplnit potřeby co nejširšího okruhu uživatelů. Na každé vylepšení, bude potřeba zakoupit Mistrovský vzorec, který bude k sehnání u kováře/platnéře. Hag Hargol, Mithallir a Amfiberai, budou mít své lokální způsoby, jak zbroj vylepšit. Stačí zajít s jakoukoli Mistrovskou ke kováři/platnéři do jednoho ze tří vyjmenovaných měst, a ten vám ji podle místních znalostí a zvyklostí vylepší.
Pár pravidel do začátku:
- Každá zbroj jde vylepšit maximálně 3x.
- Stejné bonusy se nahrazují.
Tento systém má první ostré spuštění, tak snad vše pojede v pořádku. Případné chyby, nejasnosti nebo podezřelosti hlaste, prosím. Systém nechám trvale aktivní až pokud se ujme systémově i herně.
Vylepšena kouzla, která dlouhodobě zaostávala a nesplňovala svůj účel velkoleposti.
- Bombardování z původních 10k8 > 20k8.
- Zemětřesení z původních 10k6 > 20k6.
- Roj meteorů z původních 20k6 > 30k6.
Žíznivá čepel dává nově +5 bonus vylepšení a +5 upíří regeneraci, aby povolání hraničáře lépe sedělo do prostředí EQ. Zároveň má nadstandardně upravenou dobu trvání z 2 kola/úroveň na 1 hodina/úroveň (není propsáno v popisku kouzla).
Vlivem let a ustálení několika IC proměnných je upravena lodní doprava. Lodě nově plují 2x za den.
Několik nových skriptů pro alchymistické funkce.
Re: Info - Novinky a změny
Update modulu
Odstraněny Kožené rukavice a Obyčejné rukavice přejmenovány na Kožené rukavice (ze dvou itemů je prostě jeden).
Sbírat plástve medu jde nově bez požadavků na nástroje (zatím existují stále jen dvě místa, kde to lze).
Obohaceny některé looty a poklady.
Obohacen loot sférálního bosse.
Vylepšen poklad na dvou místech.
Jeden dung má nově zkratku ven (najít musí každý sám).
Zvýšen spawn jednoho zvířete.
Přidáno jedno speciální jídlo (lze běžně koupit).
Odstraněny původně lokální unikátní zbroje (nahrazují je kompletně Mistrovské).
Do Mithu a Amfi přidán IC návod na vylepšování Mistrovských zbrojí.
Zlevněny vrhací zbraně.
Po praktických testech došlo k druhé úpravě dvou epických kouzel, aby dosahovala více svému názvu:
Ohromné ničení nastaveno fixně na 180 dmg a bez záchranného hodu.
Pekelná koule je nově bez záchranného hodu.
V úpravách kouzel je již úprava aktualizována.
Odstraněny Kožené rukavice a Obyčejné rukavice přejmenovány na Kožené rukavice (ze dvou itemů je prostě jeden).
Sbírat plástve medu jde nově bez požadavků na nástroje (zatím existují stále jen dvě místa, kde to lze).
Obohaceny některé looty a poklady.
Obohacen loot sférálního bosse.
Vylepšen poklad na dvou místech.
Jeden dung má nově zkratku ven (najít musí každý sám).
Zvýšen spawn jednoho zvířete.
Přidáno jedno speciální jídlo (lze běžně koupit).
Odstraněny původně lokální unikátní zbroje (nahrazují je kompletně Mistrovské).
Do Mithu a Amfi přidán IC návod na vylepšování Mistrovských zbrojí.
Zlevněny vrhací zbraně.
Po praktických testech došlo k druhé úpravě dvou epických kouzel, aby dosahovala více svému názvu:
Ohromné ničení nastaveno fixně na 180 dmg a bez záchranného hodu.
Pekelná koule je nově bez záchranného hodu.
V úpravách kouzel je již úprava aktualizována.
Re: Info - Novinky a změny
EQ DISCORD OFFICIAL
Vzhledem k pokročilejší době online světa, jsme se rozhodli založit a pokračovat v oficiálním komunitním Discordu EQ, jako doplněk k fóru Equilibrie. Vedlejším důvodem je fakt, že původní server nespadá pod vlastnictví aktuálního týmu, a tak mimo jiné máme i snahu nastavit věci tak, jak by měly být.
Proto vám právě teď posíláme pozvánku na nový oficiální Discord, ve kterém najdete i nová vlánka, zrcadlená z fora, pro rychlejší přehled ve hře. Kupříkladu sekce "novinek".
POZVÁNKA: https://discord.gg/A8HBPRcY5w
Vzhledem k pokročilejší době online světa, jsme se rozhodli založit a pokračovat v oficiálním komunitním Discordu EQ, jako doplněk k fóru Equilibrie. Vedlejším důvodem je fakt, že původní server nespadá pod vlastnictví aktuálního týmu, a tak mimo jiné máme i snahu nastavit věci tak, jak by měly být.
Proto vám právě teď posíláme pozvánku na nový oficiální Discord, ve kterém najdete i nová vlánka, zrcadlená z fora, pro rychlejší přehled ve hře. Kupříkladu sekce "novinek".
POZVÁNKA: https://discord.gg/A8HBPRcY5w
Re: Info - Novinky a změny
Březnový update II.
Drobné opravy ve světě (názvy, popisky, chybějící dveře apod.).
Rozšířen návod na vylepšování Mistrovských zbrojí u kovářů a platnéřů.
Přidán nový obsah RP itemů, které se brzy objeví v rámci malé DM hry.
Přidána možnost do Gest a emocí - Sednout si na něco. Aneb malý krůček pro člověka, ale velký krok pro lidstvo... konečně si můžeme sednout doslova kam chceme, a to i bez svítícího sedacího bodu.
Drobné opravy ve světě (názvy, popisky, chybějící dveře apod.).
Rozšířen návod na vylepšování Mistrovských zbrojí u kovářů a platnéřů.
Přidán nový obsah RP itemů, které se brzy objeví v rámci malé DM hry.
Přidána možnost do Gest a emocí - Sednout si na něco. Aneb malý krůček pro člověka, ale velký krok pro lidstvo... konečně si můžeme sednout doslova kam chceme, a to i bez svítícího sedacího bodu.
Re: Info - Novinky a změny
Dubnový update I.
Nově lze přejmenovat název předmětů Batoh a Dárková krabice. Aktivací předmětu (kontejneru) změníte jeho název podle cíle. Pro správné zobrazení je možné, že bude potřeba kontejner pak dát na zem a zase sebrat. Snad tato drobnost přinese užitek v podobě přehlednosti obsahu batůžků i dárků. Zároveň apeluji na to, aby se používaly rozumné názvy. Za nežádoucí název se považuje cokoli, kde hraje slovo "epický" nebo "artefakt" nebo tomu úzce podobné, co neodpovídá obyčejnosti samotného kontejneru. Typicky se na přejmenování hodí předmět Svitek se vzkazem, který získáte všude, ať už u písaře nebo z démonka, u kterého si snadno navolíte vlastní název.
Nově dostupný RP batoh, který lze položit na zem je v potřebách do divočiny, jako alternativa, když má batoh novou funkci přejmenování.
Vylepšení severské osady podle IC vývoje.
Zlevněna Hůl léčení a Hůlka léčení (+vylepšena síla kouzla). Oběma přidána možnost použití pro druida.
Vytvořen skript pro jeden vzácnější předmět, který má spojitost s krví.
V pokladech lze nově najít vzácný kus Mistrovského vzorce.
Opraven dmg v Sovím hrádku, kde šlo přelézt zával, ale dávalo to dmg chladem. Nově je ponechán magický z důvodu, že nejsou okolnosti, které by tento průlez "změkčily".
Léčivá prskavka má základ síly kouzla zvýšení z 10 > 15.
Sada nových skriptů pro různé funkce některých předmětů.
Měsíční a Noční čepel upravena z bonusů k útoku a zranění na přímé vylepšení proti vybraným rasám +4.
Přidáno nové artefaktové vylepšení Mistrovských zbrojí, které obchází limit na vylepšení +++. Lze najít ve vzácných pokladech.
Mágům a badatelům přidány dva nové RP itemy, které budou dostupné v Hagu.
Snížen požadavek na vzácný krystal na Lepší prsteny ze 3 > 1.
Snížen požadavek rudy a vzácného krystalu na vzácné rukavice ze 2 > 1.
Epický poklad obohacen o 3 předměty.
Nově lze přejmenovat název předmětů Batoh a Dárková krabice. Aktivací předmětu (kontejneru) změníte jeho název podle cíle. Pro správné zobrazení je možné, že bude potřeba kontejner pak dát na zem a zase sebrat. Snad tato drobnost přinese užitek v podobě přehlednosti obsahu batůžků i dárků. Zároveň apeluji na to, aby se používaly rozumné názvy. Za nežádoucí název se považuje cokoli, kde hraje slovo "epický" nebo "artefakt" nebo tomu úzce podobné, co neodpovídá obyčejnosti samotného kontejneru. Typicky se na přejmenování hodí předmět Svitek se vzkazem, který získáte všude, ať už u písaře nebo z démonka, u kterého si snadno navolíte vlastní název.
Nově dostupný RP batoh, který lze položit na zem je v potřebách do divočiny, jako alternativa, když má batoh novou funkci přejmenování.
Vylepšení severské osady podle IC vývoje.
Zlevněna Hůl léčení a Hůlka léčení (+vylepšena síla kouzla). Oběma přidána možnost použití pro druida.
Vytvořen skript pro jeden vzácnější předmět, který má spojitost s krví.
V pokladech lze nově najít vzácný kus Mistrovského vzorce.
Opraven dmg v Sovím hrádku, kde šlo přelézt zával, ale dávalo to dmg chladem. Nově je ponechán magický z důvodu, že nejsou okolnosti, které by tento průlez "změkčily".
Léčivá prskavka má základ síly kouzla zvýšení z 10 > 15.
Sada nových skriptů pro různé funkce některých předmětů.
Měsíční a Noční čepel upravena z bonusů k útoku a zranění na přímé vylepšení proti vybraným rasám +4.
Přidáno nové artefaktové vylepšení Mistrovských zbrojí, které obchází limit na vylepšení +++. Lze najít ve vzácných pokladech.
Mágům a badatelům přidány dva nové RP itemy, které budou dostupné v Hagu.
Snížen požadavek na vzácný krystal na Lepší prsteny ze 3 > 1.
Snížen požadavek rudy a vzácného krystalu na vzácné rukavice ze 2 > 1.
Epický poklad obohacen o 3 předměty.
Re: Info - Novinky a změny
Dubnový update II.
Přidán rybář s rybami do Říše - přístav.
V luxusních věcech lze nově sehnat hrací kostky. Výhoda je, že stačí použít předmět a rovnou proběhne hod, bez zaspamovaného chatu nebo hledání.
V poštovních potřebách lze nově sehnat Dopisní obálku s pečetí. RP předmět, kterým lze označit svitek se vzkazem a zapečetit ho. Obálka převezme jeho název a popisek. Jeho obsah (popisek) tak nebude čitelný do doby, než bude pečeť rozlomena. Pro správné zobrazení názvu může být potřeba dát předmět na zem a zase sebrat, maličkost. Pro správnou funkci je třeba mít svitek se vzkazem u sebe v inventáři. Poště zdar!
Nová lokace, kterou nám připravil GrayWolf. Byla osazena EQ systémy a podle předlohy přetvořena do EQ prostředí. Tímto mu moc děkuji
Přidán rybář s rybami do Říše - přístav.
V luxusních věcech lze nově sehnat hrací kostky. Výhoda je, že stačí použít předmět a rovnou proběhne hod, bez zaspamovaného chatu nebo hledání.
V poštovních potřebách lze nově sehnat Dopisní obálku s pečetí. RP předmět, kterým lze označit svitek se vzkazem a zapečetit ho. Obálka převezme jeho název a popisek. Jeho obsah (popisek) tak nebude čitelný do doby, než bude pečeť rozlomena. Pro správné zobrazení názvu může být potřeba dát předmět na zem a zase sebrat, maličkost. Pro správnou funkci je třeba mít svitek se vzkazem u sebe v inventáři. Poště zdar!
Nová lokace, kterou nám připravil GrayWolf. Byla osazena EQ systémy a podle předlohy přetvořena do EQ prostředí. Tímto mu moc děkuji
Re: Info - Novinky a změny
Dubnový update III.
Zvýšena pravděpodobnost nalezení pokladu. Platí i pro jednotlivce a dvojice. Zatím vše funguje podle očekávání a nemělo by se už stávat, že v drtivé většině bude poklad prázdný. Bude ještě pozorováno a pokud se osvědčí, tak se nastavení takto ponechá. Apeluji na všechny hráče, aby pokládkovali s rozumem a netočili dokola jeden dung každý den. Pokud by to vedlo k nadužívání, tak se pravděpodobnost sníží. Klidnou hru
Zvýšena pravděpodobnost nalezení pokladu. Platí i pro jednotlivce a dvojice. Zatím vše funguje podle očekávání a nemělo by se už stávat, že v drtivé většině bude poklad prázdný. Bude ještě pozorováno a pokud se osvědčí, tak se nastavení takto ponechá. Apeluji na všechny hráče, aby pokládkovali s rozumem a netočili dokola jeden dung každý den. Pokud by to vedlo k nadužívání, tak se pravděpodobnost sníží. Klidnou hru
Re: Info - Novinky a změny
Červnový update I.
Epická odbornost Oslepující rychlost má nově fixní trvání 4 real minuty. Vše ostatní zůstává nezměněno https://nwn.fandom.com/wiki/Blinding_speed?so=search
Kouzlo Ochraň ocejchovaného přidává nově fixní bonus 8 natural AC. Původně mělo 2-5 uhýbání, které se stackovalo, což nebyl původní záměr kouzla.
Přidáni 4 noví démoni do jiné sféry + drobně posílena jejich domovská sféra.
Přidána XP odměna jednomu sférálnímu bossovi.
Přidán jeden legendární předmět, který dokáže zamávat kartami a zároveň navazuje na příběh ze hry a půjde objevit ve vzácných pokladech.
Opraveno spoustu placeablů se špatným popiskem nebo funkcí napříč světem (stále něco zbývá).
Epická odbornost Oslepující rychlost má nově fixní trvání 4 real minuty. Vše ostatní zůstává nezměněno https://nwn.fandom.com/wiki/Blinding_speed?so=search
Kouzlo Ochraň ocejchovaného přidává nově fixní bonus 8 natural AC. Původně mělo 2-5 uhýbání, které se stackovalo, což nebyl původní záměr kouzla.
Přidáni 4 noví démoni do jiné sféry + drobně posílena jejich domovská sféra.
Přidána XP odměna jednomu sférálnímu bossovi.
Přidán jeden legendární předmět, který dokáže zamávat kartami a zároveň navazuje na příběh ze hry a půjde objevit ve vzácných pokladech.
Opraveno spoustu placeablů se špatným popiskem nebo funkcí napříč světem (stále něco zbývá).
Re: Info - Novinky a změny
Červnový update II.
Po dlouhodobém zvážení drobně upraveno trvání epického kouzla Dračí rytíř z 5 > 4 min (standardní NWN nastavení jsou 2 min).
Rozšířen dialog v pokročilé kontrole postavy, který se zabývá smazáním postavy, ve snaze předejít, u některých hráčů, neuváženého mazání, které za pár dní vede k obnově smazaných postav. V tuto chvíli se postavy už neobnovují, neboť je s tím spousta práce.
Úprava jedné stávající lokace.
Vylepšen skript u unikátního předmětu z artefaktových pokladů.
Vylepšena sada summonů: Litý pavouk, Vrrk a celý 5. okruh.
Správce alchymistické dílny vám nově vymění starou verzi vzorce za nový (třeba mít vzorce u sebe). Aktuálně to jsou tři.
Nová malá lokace.
Vylepšený systém na check vlastností u rozhovorů a obchodů.
Upraveno jedno NPC.
Nové předměty, nové obchodní možnosti a vylepšení na skrytém místě.
Obměněna sada totemů v Severské osadě.
Jitřní luk má nově tupé zranění na dálku.
Kadeřník "Head & Shoulder's", který tě zbaví šedin a lupů. A hodí ti nový přeliv.
Po dlouhodobém zvážení drobně upraveno trvání epického kouzla Dračí rytíř z 5 > 4 min (standardní NWN nastavení jsou 2 min).
Rozšířen dialog v pokročilé kontrole postavy, který se zabývá smazáním postavy, ve snaze předejít, u některých hráčů, neuváženého mazání, které za pár dní vede k obnově smazaných postav. V tuto chvíli se postavy už neobnovují, neboť je s tím spousta práce.
Úprava jedné stávající lokace.
Vylepšen skript u unikátního předmětu z artefaktových pokladů.
Vylepšena sada summonů: Litý pavouk, Vrrk a celý 5. okruh.
Správce alchymistické dílny vám nově vymění starou verzi vzorce za nový (třeba mít vzorce u sebe). Aktuálně to jsou tři.
Nová malá lokace.
Vylepšený systém na check vlastností u rozhovorů a obchodů.
Upraveno jedno NPC.
Nové předměty, nové obchodní možnosti a vylepšení na skrytém místě.
Obměněna sada totemů v Severské osadě.
Jitřní luk má nově tupé zranění na dálku.
Kadeřník "Head & Shoulder's", který tě zbaví šedin a lupů. A hodí ti nový přeliv.
Re: Info - Novinky a změny
Aktualizace rozcestníku pro nováčky
Drobně pročištěn rozcestník pro nováčky, aby byl věcnější.
Navýšen lvl cap pro získání odměny za váš medailonek postavy z 5>10. Došli jsme závěru, že limit pátého levelu byl často na hraně, a proto desítka, bude pro tvorbu medailonku a s ním spojené vyladění mnohem pohodlnější pro hráče i tým.
Drobně pročištěn rozcestník pro nováčky, aby byl věcnější.
Navýšen lvl cap pro získání odměny za váš medailonek postavy z 5>10. Došli jsme závěru, že limit pátého levelu byl často na hraně, a proto desítka, bude pro tvorbu medailonku a s ním spojené vyladění mnohem pohodlnější pro hráče i tým.
Re: Info - Novinky a změny
Srpnový update I.
V Tirianu se objevili podnikaví cikáni, ze kterých se vyklubali převozníci. Co asi poskytují za služby?
V Tirianu se otevřel staronový magický krámek. Nyní i pro všechnu veřejnost.
Ve světě, kde vládne podsvětí a růže mají ostré trny, tak se objevila nová možnost výcviku postavy - Skrytá tvář. Jde o zvláštní schopnost postavy, která se používá prostřednictvím předmětu. Postava se zde může naučit skrývat svou tvář, což systémové znamená jediné - kapuce a rouškou přes pusu, ale část obličeje a oči jsou stále vidět, což vypadá moc pěkně. Jde čistě o RP záležitost, která má za úkol přinést pestrost a upustit od nudnosti klasických kapucí.
V Tirianu se objevili podnikaví cikáni, ze kterých se vyklubali převozníci. Co asi poskytují za služby?
V Tirianu se otevřel staronový magický krámek. Nyní i pro všechnu veřejnost.
Ve světě, kde vládne podsvětí a růže mají ostré trny, tak se objevila nová možnost výcviku postavy - Skrytá tvář. Jde o zvláštní schopnost postavy, která se používá prostřednictvím předmětu. Postava se zde může naučit skrývat svou tvář, což systémové znamená jediné - kapuce a rouškou přes pusu, ale část obličeje a oči jsou stále vidět, což vypadá moc pěkně. Jde čistě o RP záležitost, která má za úkol přinést pestrost a upustit od nudnosti klasických kapucí.
Re: Info - Novinky a změny
Srpnový update II.
Opět zprovozněny úpravy štítů a pavéz napříč světem.
Opět zprovozněny úpravy štítů a pavéz napříč světem.
Re: Info - Novinky a změny
Srpnový update III.
Upraveno pravidlo pro hraní Trpasličího obránce viewtopic.php?p=182155#p182155
V Království se objevily nové možnosti výcviku. Starý poutník, který po nocích někde odpočívá, má za smysl naučit postavy některým RP schopnostem.
V Říši se objevila nová možnost výcviku postavy: Zvuky bytostí přírody (umožňuje napodobovat zvuky zvířat od 12. úrovně druida a od 16. úrovně i elementály). Vyučuje jedna stávající druidka, která je volně přístupná.
Nově přidána možnost odnaučit se Zvláštní schopnosti postavy skrze Pokročilou kontrolu postavy > Nastavení postavy.
Upraveno pravidlo pro hraní Trpasličího obránce viewtopic.php?p=182155#p182155
V Království se objevily nové možnosti výcviku. Starý poutník, který po nocích někde odpočívá, má za smysl naučit postavy některým RP schopnostem.
V Říši se objevila nová možnost výcviku postavy: Zvuky bytostí přírody (umožňuje napodobovat zvuky zvířat od 12. úrovně druida a od 16. úrovně i elementály). Vyučuje jedna stávající druidka, která je volně přístupná.
Nově přidána možnost odnaučit se Zvláštní schopnosti postavy skrze Pokročilou kontrolu postavy > Nastavení postavy.
Re: Info - Novinky a změny
Srpnový update IV.
Odbornost Býčí síla u Černého strážce dává nově vždy bonus +6 do síly. Se stejnojmenným kouzlem se nesčítá.
Ve světě se objevila nová možnost sehnat Sadu na extrakci jedu, a tím získat čistou složku jedu z některých surových jedů, předmětů nebo hub. Výsledný pročištěný jed pak lze aplikovat na zbraně nebo předměty. Takový jed má vždy v názvu ", čistý". Odbornost Používání jedů, které získává Vrah a Černý strážce na 1. lvlu, tak získají nové zajímavé využití.
Nutno dodat, že téměř všechna povolání musí podstoupit hod DC (na čištění jedu i na potřební zbraně), aby se dostali ke kýženému výsledku. K extrakci a vyčištění jedu je potřeba být soustředěný a na potření zbraně je zase vyžadována obratnost. Vrah a Černý strážce jsou od těchto hodů oproštěni a vše zvládnou automaticky, díky svému povolání. Navíc, pokud Vrah nebo Černý strážce zacílí předmět, pro který není sada určena, tak dostanou do systémového logu (žlutého) nápovědu, jak sadu správně použít. Ostatní povolání na to musí přijít samy nebo si IC cestou informace s někým takovým vyměnit.
S ohledem na povahu této novinky víc prozrazovat nebudu. Všechno jde IC cestou, bystrostí, zkoušením a objevováním nějak rozluštit (dobu trvání, DCčka, sílu jedu, atp.). Může z toho být fajn hra.
Tam, kde byla v receptech jako ingredience bylinka (bazalka atp.) a neměla celý název (divoká bazalka atp.), tak to bylo opraveno. Na funkci to však nemělo a nemá vliv. IC vysvětlení může být, že to tam prostě někdo nedopsal, hotovo.
Vylepšen skript u jedněch vzácných slizkých věciček.
Jed sršní královny přejmenován na Surový jed sršní královny. Veškeré jeho využití a funkce zůstávají stejné. Jde jen o název.
Jeden druh žraloka jde nově stáhnout a získat z něj maso.
Questovým NPC, byla do dialogu přidána informativní hláška (žlutý log, aby nerušilo), že quest nutné splnit quest do restartu serveru, jinak propadá.
Úpravy povolání přesunuty ze stránek na fórum pro lepší přehlednost a editaci.
Odbornost Býčí síla u Černého strážce dává nově vždy bonus +6 do síly. Se stejnojmenným kouzlem se nesčítá.
Ve světě se objevila nová možnost sehnat Sadu na extrakci jedu, a tím získat čistou složku jedu z některých surových jedů, předmětů nebo hub. Výsledný pročištěný jed pak lze aplikovat na zbraně nebo předměty. Takový jed má vždy v názvu ", čistý". Odbornost Používání jedů, které získává Vrah a Černý strážce na 1. lvlu, tak získají nové zajímavé využití.
Nutno dodat, že téměř všechna povolání musí podstoupit hod DC (na čištění jedu i na potřební zbraně), aby se dostali ke kýženému výsledku. K extrakci a vyčištění jedu je potřeba být soustředěný a na potření zbraně je zase vyžadována obratnost. Vrah a Černý strážce jsou od těchto hodů oproštěni a vše zvládnou automaticky, díky svému povolání. Navíc, pokud Vrah nebo Černý strážce zacílí předmět, pro který není sada určena, tak dostanou do systémového logu (žlutého) nápovědu, jak sadu správně použít. Ostatní povolání na to musí přijít samy nebo si IC cestou informace s někým takovým vyměnit.
S ohledem na povahu této novinky víc prozrazovat nebudu. Všechno jde IC cestou, bystrostí, zkoušením a objevováním nějak rozluštit (dobu trvání, DCčka, sílu jedu, atp.). Může z toho být fajn hra.
Tam, kde byla v receptech jako ingredience bylinka (bazalka atp.) a neměla celý název (divoká bazalka atp.), tak to bylo opraveno. Na funkci to však nemělo a nemá vliv. IC vysvětlení může být, že to tam prostě někdo nedopsal, hotovo.
Vylepšen skript u jedněch vzácných slizkých věciček.
Jed sršní královny přejmenován na Surový jed sršní královny. Veškeré jeho využití a funkce zůstávají stejné. Jde jen o název.
Jeden druh žraloka jde nově stáhnout a získat z něj maso.
Questovým NPC, byla do dialogu přidána informativní hláška (žlutý log, aby nerušilo), že quest nutné splnit quest do restartu serveru, jinak propadá.
Úpravy povolání přesunuty ze stránek na fórum pro lepší přehlednost a editaci.
Re: Info - Novinky a změny
Zářijový update I.
Vzhledem k tomu, že upravená odbornost Býčí síla u Černého strážce nefungovala podle očekávání (technicky) a zároveň přetrvala snaha odbornost vylepšit, tak se tato úprava kompletně ruší a vrací se do velkorysého původního nastavení NWN https://nwn.fandom.com/wiki/Bull%27s_strength_(feat)
Při této příležitosti bylo upraveno chování klasického kouzla Býčí síla i pro doménovou schopnost klerika tak, aby se sčítala s tímto kouzlem.
Vzhledem k tomu, že upravená odbornost Býčí síla u Černého strážce nefungovala podle očekávání (technicky) a zároveň přetrvala snaha odbornost vylepšit, tak se tato úprava kompletně ruší a vrací se do velkorysého původního nastavení NWN https://nwn.fandom.com/wiki/Bull%27s_strength_(feat)
Při této příležitosti bylo upraveno chování klasického kouzla Býčí síla i pro doménovou schopnost klerika tak, aby se sčítala s tímto kouzlem.
Re: Info - Novinky a změny
Zářijový update II.
Do světa přidáno Pečetidlo, které seženete na poště. Jedná se o praktickou pomůcku, když chcete zapečenou dopisní obálku ještě více pojistit proti možnému zneužití (přečtení obsahu, zfalšování, kopii, atp.). Pokud má být jasné, od koho dopis je (nemá být anonymní), tak je nejlepší ho použít na zapečetěnou dopisní obálku se vzkazem (to znamená, že už v ní je váš vzkaz), do které doplní popisek ve smyslu "Pečeť nese osobní znak postavy cele_jmeno_postavy". Případný znak už si může každý libovolně definovat v textu samotného dopisu (svitku se vzkazem).
Jde o rozšířenou možnost, nikoli povinnost. Dopisní obálka s pečetí, bude fungovat i bez Pečetidla tak, jako doposud.
Do světa přidáno Pečetidlo, které seženete na poště. Jedná se o praktickou pomůcku, když chcete zapečenou dopisní obálku ještě více pojistit proti možnému zneužití (přečtení obsahu, zfalšování, kopii, atp.). Pokud má být jasné, od koho dopis je (nemá být anonymní), tak je nejlepší ho použít na zapečetěnou dopisní obálku se vzkazem (to znamená, že už v ní je váš vzkaz), do které doplní popisek ve smyslu "Pečeť nese osobní znak postavy cele_jmeno_postavy". Případný znak už si může každý libovolně definovat v textu samotného dopisu (svitku se vzkazem).
Jde o rozšířenou možnost, nikoli povinnost. Dopisní obálka s pečetí, bude fungovat i bez Pečetidla tak, jako doposud.
Re: Info - Novinky a změny
Zářijový update III.
Měňavec nově neztrácí kouzla po své proměně. K této změně jsme došli z toho důvodu, že se v EEčku změnila funkce některých mnišských bonusů, které přestaly fungovat v proměnách. Dříve byly kombinace mnicha a měňavce příliš přepálené, a tak se, ještě v daleké minulosti, omezil úplnou ztrátou kouzel po proměně. V dnešní době toto omezení postrádá smysl, neboť by bylo povolání dvakrát znevýhodněno. Z toho důvodu jsme se rozhodli omezení odstranit.
Měňavec nově neztrácí kouzla po své proměně. K této změně jsme došli z toho důvodu, že se v EEčku změnila funkce některých mnišských bonusů, které přestaly fungovat v proměnách. Dříve byly kombinace mnicha a měňavce příliš přepálené, a tak se, ještě v daleké minulosti, omezil úplnou ztrátou kouzel po proměně. V dnešní době toto omezení postrádá smysl, neboť by bylo povolání dvakrát znevýhodněno. Z toho důvodu jsme se rozhodli omezení odstranit.
Re: Info - Novinky a změny
Říjnový update I.
Balanc is everywhere...
Ze hry odstraněny následující předměty:
Rukavice hraničáře
Rukavice hraničáře, zesílené
Rukavice paladina
Rukavice paladina, zesílené
Hraničářova kožená kazajka
Kdo je má, ať se mi neprodleně ozve, vyřeším mu náhradu.
K odstranění vedla skutečnost, že Hraničář a Paladin dostával skrze výše uvedené předměty, a jejich bonusové sloty, kouzla už od 4. úrovně, což nebylo žádoucí.
Současně s tímto odstraněním předmětů došlo i k úpravě kouzla Žíznivá čepel, které ve standardu dávalo pouze +3 bonus vylepšení s trváním 2 kola/úroveň. Po první úpravě se vylepšilo na +5 bonus vylepšení a +5 upíří obnovení s trváním na 1 hodina/úroveň, ale vyšlo najevo, že to není ještě ono. Vzhledem k tomu, že upíří obnovení dává nežádoucí rudě pableskující efekt na čepeli, tak byla jeho síla drobně snížena, aby se zmíněný efekt neprojevoval. Nově tedy kouzlo dává +5 bonus vylepšení +3 upíří obnovení a trvá 2 tahy/úroveň.
Hraničář má nově jedinečnou možnost získat specifický předmět u mistra svého povolání (někde ve světě). Takový předmět mu už bonusové sloty poskytne, ale jeho získání, bude podmíněno určitou úrovní daného povolání a bude neodložitelný. Paladin získá takového mistra výhledově.
Balanc is everywhere...
Ze hry odstraněny následující předměty:
Rukavice hraničáře
Rukavice hraničáře, zesílené
Rukavice paladina
Rukavice paladina, zesílené
Hraničářova kožená kazajka
Kdo je má, ať se mi neprodleně ozve, vyřeším mu náhradu.
K odstranění vedla skutečnost, že Hraničář a Paladin dostával skrze výše uvedené předměty, a jejich bonusové sloty, kouzla už od 4. úrovně, což nebylo žádoucí.
Současně s tímto odstraněním předmětů došlo i k úpravě kouzla Žíznivá čepel, které ve standardu dávalo pouze +3 bonus vylepšení s trváním 2 kola/úroveň. Po první úpravě se vylepšilo na +5 bonus vylepšení a +5 upíří obnovení s trváním na 1 hodina/úroveň, ale vyšlo najevo, že to není ještě ono. Vzhledem k tomu, že upíří obnovení dává nežádoucí rudě pableskující efekt na čepeli, tak byla jeho síla drobně snížena, aby se zmíněný efekt neprojevoval. Nově tedy kouzlo dává +5 bonus vylepšení +3 upíří obnovení a trvá 2 tahy/úroveň.
Hraničář má nově jedinečnou možnost získat specifický předmět u mistra svého povolání (někde ve světě). Takový předmět mu už bonusové sloty poskytne, ale jeho získání, bude podmíněno určitou úrovní daného povolání a bude neodložitelný. Paladin získá takového mistra výhledově.
Re: Info - Novinky a změny
Říjnový update II.
Dopisní obálka s pečetí je nově vylepšena! Lze do ní vkládat dopis o délce Knihy z Knižního démonka.
Celý koncept se zapečetěným dopisem dělá, nejen mě, radost, ale často jsme se setkávali s tím, že jsou vzkazy příliš omezené (krátké) na srdceryvná psaníčka. Ode dneška je tomu už jinak! Dopisní obálka s pečetí se nově musí použít na Knihu vytvořenou Knižním démonkem. Na vzhledu Knihy nezáleží. Výhodou je, že do Knihy zkrátka můžete vkládat další věty (odstavečky), čímž si vytvoříte jak krátký, tak krásně dlouhý dopis.
Dopisní obálka s pečetí je nově vylepšena! Lze do ní vkládat dopis o délce Knihy z Knižního démonka.
Celý koncept se zapečetěným dopisem dělá, nejen mě, radost, ale často jsme se setkávali s tím, že jsou vzkazy příliš omezené (krátké) na srdceryvná psaníčka. Ode dneška je tomu už jinak! Dopisní obálka s pečetí se nově musí použít na Knihu vytvořenou Knižním démonkem. Na vzhledu Knihy nezáleží. Výhodou je, že do Knihy zkrátka můžete vkládat další věty (odstavečky), čímž si vytvoříte jak krátký, tak krásně dlouhý dopis.