Info - Novinky a změny
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Re: Info - Novinky a změny
Říjnový update III.
 
 Ve světě lze sehnat Dříví, umístitelné (hromádka naštípaného dříví). Jedná se o jednoduchou RP pomůcku k táboření nebo jiné hře.
 
 Ve světě vyrostly některé stromečky, které kdysi hráč v rámci RP hry vysadil.
 
 Drobné opravy a úpravy ve světě.
			
			
									
						
										
						Re: Info - Novinky a změny
Listopadový update I.
 
 Ve světě se objevila možnost nechat si vybrousit surové kamínky u dvou klenotníků. Pokud máte surový kamínek u sebe, tak dialog otevře další možnosti. Jde o podporu RP hodnot ve světě a využitelnosti broušených drahokamů 
 , třeba na různé komponenty, rituály apod. 
 
 Hraničáři a Paladinové mohou ve světě najít nově svoje "učitele" a skrze ně získat osobní prsten (neodložitelný), jen pro své povolání. Je tím nahrazena původní paleta předmětů, které byly pro tato dvě povolání vyrobena a následně ze světa odstraněna. Možnost usilovat o takový prsten má 2 podmínky - 1) mít alespoň. 1. lvl daného povolání, 2) samotné získání prstenu vyžaduje alespoň 12. lvl daného povolání.
 
 Nová kniha ve světě - Život stromů 
 (veřejně dostupná)
 
 Drobné úpravy ve světě, opravy názvů, popisků atp. 
			
			
									
						
										
						Re: Info - Novinky a změny
Listopadový update II.
Pro podporu RP jsou nově v Gestech a emocích zpřístupněny dvě schopnosti pro všechny postavy - Zapískat
   a Zaklepat na dveře 
  (klepání funguje i na dveře, které jsou spojeny přechodem a jejich druhý konec je třeba v jiné lokaci).
V jednom z dřívějších updatů, byly tyto možnosti přidány pod podmínkou, že je musel hráč objevit a jejich naučení koupit, ale vzhledem k smyslu a účelu jejich využití, byla tato myšlenka nakonec přehodnocena a schopnosti zpřístupněny všem.
			
			
									
						
										
						Pro podporu RP jsou nově v Gestech a emocích zpřístupněny dvě schopnosti pro všechny postavy - Zapískat
V jednom z dřívějších updatů, byly tyto možnosti přidány pod podmínkou, že je musel hráč objevit a jejich naučení koupit, ale vzhledem k smyslu a účelu jejich využití, byla tato myšlenka nakonec přehodnocena a schopnosti zpřístupněny všem.
Re: Info - Novinky a změny
Prosincový update I.
Amfiberaiská knihovna převedena z perzistentních trezorů na plnohodnotný systémový obchod, takže už nemůže dojít k nechtěnným, ale i chtěnným ztrátám. Zároveń jdou knížky pohodlně zakoupit. Ačkoli se to může zdát, jako banální převod, tak je za tím spousta mravenčí sobotní práce. Děkuju moc za pomoc placiditymu a redovi, ušetřili jste mi kus času a práce
			
			
									
						
										
						Amfiberaiská knihovna převedena z perzistentních trezorů na plnohodnotný systémový obchod, takže už nemůže dojít k nechtěnným, ale i chtěnným ztrátám. Zároveń jdou knížky pohodlně zakoupit. Ačkoli se to může zdát, jako banální převod, tak je za tím spousta mravenčí sobotní práce. Děkuju moc za pomoc placiditymu a redovi, ušetřili jste mi kus času a práce
Re: Info - Novinky a změny
Lednový update I.
 
 Ve světě se objevily dvě nové, netradiční, možnosti cestování.
 
 Do světa přidány nové RP doplňky do krejčovství > Módní doplňky (batoh, pochva, toulec).
			
			
									
						
										
						Re: Info - Novinky a změny
Lednový update II.
 
 Pochva na meč na záda - přidán obouruční meč 
 
 V Tirianských lázních se objevily nové relaxační služby 
  Zároveň byla snížena vstupní cena z 3>2 zl, ale platí se nově za každou osobu.
 
 V tirianském nevěstinci se objevila nová očistná služba 
 
 Ponížení HP u summonů (netýká se jakýchkoli jiných statistik 
. V drtivé většině u elementálů.
			
			
									
						
										
						Re: Info - Novinky a změny
Březnový update I.
 
 Ve světě se objevily 4 nové umístitelné předměty.
 
 Drobné opravy textů/diakritiky ve světě.
 
 Aktualizovány skripty pro novou verzi NWN: EE 8193.37-14.
			
			
									
						
										
						Re: Info - Novinky a změny
Březnový update II.
 
 Prodloužena doba hoření ohniště (jednou tolik). Před vyhořením vydává ohniště nově hlášku o tom, že slábne 
 
 Poštovní schránka nově hlásí notifikaci, když přiletí psaníčko 
			
			
									
						
										
						Re: Info - Novinky a změny
Březnový update III.
Epické kouzlo: Dračí rytíř - upraveno
Kouzlo prošlo úpravami, které posilují jeho význam a umožňují jeho smysluplnější využití v RP i boji. Cílem je, aby vyvolání tohoto mocného spojence nebylo jen běžným tlačítkem, ale skutečným rozhodnutím, které přináší váhu a důsledky.
 
  Trvání prodlouženo z 4 minut na 4 hodiny (reálného času). Už není třeba spěchat – můžete kouzlo připravit a naplno využít.
 
  Možnost plné přípravy – již žádný stres s rychlým sesíláním.
 
  Delší interakce s drakem, ať už v boji, nebo v RP.
 
  Ochrana proti Slovu víry – žádné instantní odvolání protivníkem.
 
  Limit jednoho seslání za restart serveru – kouzlo zůstává vzácné a takticky hodnotné.
 
  Vyžaduje 10x úštěpek červeného krystalu jako surovinu k vyvolání.
 
 Pro hráče, kteří již kouzlo vlastní – abyste na změně netratili, obdržíte při nejbližším přihlášení zásobu krystalů potřebných k jeho seslání.
			
			
									
						
										
						Epické kouzlo: Dračí rytíř - upraveno
Kouzlo prošlo úpravami, které posilují jeho význam a umožňují jeho smysluplnější využití v RP i boji. Cílem je, aby vyvolání tohoto mocného spojence nebylo jen běžným tlačítkem, ale skutečným rozhodnutím, které přináší váhu a důsledky.
Re: Info - Novinky a změny
Dubnový update I.
Z důvodu optimalizace léčení ve světě, byla odstraněna Hůl léčení, mistrovská. Hůl, bohužel, narušovala balanc běžně dostupných a známých léčiv a upozaďovala např. unikátní systém alchymie nebo postav, které mají léčení jako kouzlo nebo využívají Léčení jako dovednost. Postavy, které ji měly, tak jim bude automaticky ve hře vyměněna za novou verzi - spotřební s vyšším počtem nábojů, nikoli "restící". Hráči, kteří se mi nejpozději do týdne ozvou, tak jim nahradím původní suroviny z hole, ať je přechod příjemnější.
			
			
									
						
										
						Z důvodu optimalizace léčení ve světě, byla odstraněna Hůl léčení, mistrovská. Hůl, bohužel, narušovala balanc běžně dostupných a známých léčiv a upozaďovala např. unikátní systém alchymie nebo postav, které mají léčení jako kouzlo nebo využívají Léčení jako dovednost. Postavy, které ji měly, tak jim bude automaticky ve hře vyměněna za novou verzi - spotřební s vyšším počtem nábojů, nikoli "restící". Hráči, kteří se mi nejpozději do týdne ozvou, tak jim nahradím původní suroviny z hole, ať je přechod příjemnější.
Re: Info - Novinky a změny
Dubnový update II.
 U ohniště začíná vše. Základem přežití v divočině není jen zbraň u pasu, ale i schopnost si poradit s málem. Kdo ovládne umění tábornického řemesla, dokáže z obyčejného ohniště vytěžit víc, než by se mohlo zdát.
 Ve světě se objevila nová možnost přidat nad ohništěkotlík s trojnožkou, který se nad ohněm stává srdcem řemeslného umu. Kolem něj se vaří, vyrábí i experimentuje. Kdo má šikovné ruce, nářadí 
  a trochu bystrého rozumu, může využít těchto řemesel:
Lékárnictví
 Možnost vyrobit si cestovní lékárničku.
Šípařství
  Možnost vyrobit lovecké šípy či šipky do kuše, i ve speciální variantě.
Pasti
 Možnost vyrobit lovecké pasti.
Polotovary
 Možnost vyrobit kusy plátna. Nikterak lákavé hadry ve skřetích kapsičkách dávají nyní nové využití.
 Možnost vyrobit zvířecí lůj.
 Možnost vyrobit násady střel pro šípy a šipky do kuše. 
 
  Možnost vyrobit hroty střeliva. 
 Ve světě se objevila nová bylinka.
A pokud snad někdo neví, jak na to, a bude bezradný, tak moudří druidové, poustevníci či lovci samotáři daleko v Říši i Království, dovedou poradit.
---
Vypracoval jsem pro vás tento bushcraft update, který snad přinese něco pestrosti a radosti. V následujících dnech či týdnech může dojít k úpravám, aby vše fungovalo hladce a jak má, tak jen pro info.
			
			
									
						
										
						Lékárnictví
Šípařství
Pasti
Polotovary
A pokud snad někdo neví, jak na to, a bude bezradný, tak moudří druidové, poustevníci či lovci samotáři daleko v Říši i Království, dovedou poradit.
---
Vypracoval jsem pro vás tento bushcraft update, který snad přinese něco pestrosti a radosti. V následujících dnech či týdnech může dojít k úpravám, aby vše fungovalo hladce a jak má, tak jen pro info.
Re: Info - Novinky a změny
Dubnový update III.
TESCOMA HORST FUCHS UPDATE JE TADY!
Bushcraft update otevřel nové možnost u ohniště, ale jak by řekl Horst Fuchs: "A to není všechno!"
Od teď můžete nad ohniště umístit:
 Kotlík s trojnožkou – pro tradiční pokrmy a větší styl.
 Malý kotlík – když máte hlad, ale jen trochu nebo nemáte dost místa.
 Velký kotlík – pro pořádnou porci a bez příkras.
 Rožeň – ať se točí, ať se peče! Kupujte nyní, za zvýhodněnou cenu!
 Proběhla optimalizace všech skriptů na úseku vaření i alchymie. Staré se vyměnilo za nové. Přibližně 30 skriptů se zúžilo na 2, ale se stejnou, možná ještě lepší, funkcí. Aneb takový malý úklid půdy.
			
			
									
						
										
						TESCOMA HORST FUCHS UPDATE JE TADY!
Bushcraft update otevřel nové možnost u ohniště, ale jak by řekl Horst Fuchs: "A to není všechno!"
Od teď můžete nad ohniště umístit:
Re: Info - Novinky a změny
Květnový update I.
 Velký jarní update: Zavařování, čaje a vůně ohně!
Jaro je v plném proudu a s ním i předčasná... okurková sezóna! Přežití v divočině teď chutná mnohem líp. Co je nového?
 Zavařování u ohniště!
Stačí mít zavařovací sklenici z potřeb do divočiny a pak už jen:
 Zavařovat přímo u ohně
 Objevovat 41 různých kombinací zavařenin
 Experimentovat s 77 surovinami
 Sklenice je znovupoužitelná – po snědení obsahu se vrací do inventáře. Ekologické řešení, aby druidé neštěkali.
 Čaj? To je tee-no-ne?!
Připrav si vlastní čajovou směs:
 Vyráběj sáčky na čaj
 Míchej vlastní čajové směsi
 Objev 9 různých čajů z 42 možných surovin
 Tábornické koření
Nově ho vytvoříš přímo u ohně, a ve velkém.
 Vampýří dieta?
Zřejmě ano. Váha vampýří kůže byla snížena. Rituály potmě už nezatěžují záda.
 Řemeslné novinky
 Kusy plátna lze nyní vycraftit z až 3 různých předmětů
 Zvířecí lůj vyrobíš z až 6 různých typů kůží
			
			
									
						
										
						Jaro je v plném proudu a s ním i předčasná... okurková sezóna! Přežití v divočině teď chutná mnohem líp. Co je nového?
Stačí mít zavařovací sklenici z potřeb do divočiny a pak už jen:
Připrav si vlastní čajovou směs:
Nově ho vytvoříš přímo u ohně, a ve velkém.
Zřejmě ano. Váha vampýří kůže byla snížena. Rituály potmě už nezatěžují záda.
Re: Info - Novinky a změny
Červnový update I.
- Citrón
 a med 
 (sklenice medu) mají nové využití! Lze jimi dochutit čaje nebo odvary 
- U ohniště lze nově vyrobit louč
- Další vývojové úpravy dvou hrářských "stavenišť" ve světě
- Mnoho drobných oprav ve světě, které čekali na své číslo jednací...
 Smrt není, co bývala...
Každý ví, že když postava zemře, tak se může odkliknout na DS nebo počkat na pomoc. Odkliknutí stálo více XP, než oživení na místě. Tomu je nyní konec. Nově jsou tyto hodnoty vyrovnány kompromisem. Nebo jak by řekli avataři: "Kompromis s mírnou úlevou...".
 Tvoje tělo, možná oživiž by chtělo. Aneb teď patříš mně...
Hráč má nově možnost odeslat mrtvého na DS a klasicky manipulovat s jeho mrtvým (placeablovým) tělem, jako kdyby se hráč sám odklikl. Tuto funkci stačí aktivovat v blízkosti mrtvoly, skrze Pokročilou kontrolu postavy > Činnosti postavy.
			
			
									
						
										
						- Citrón
- U ohniště lze nově vyrobit louč
- Další vývojové úpravy dvou hrářských "stavenišť" ve světě
- Mnoho drobných oprav ve světě, které čekali na své číslo jednací...
Každý ví, že když postava zemře, tak se může odkliknout na DS nebo počkat na pomoc. Odkliknutí stálo více XP, než oživení na místě. Tomu je nyní konec. Nově jsou tyto hodnoty vyrovnány kompromisem. Nebo jak by řekli avataři: "Kompromis s mírnou úlevou...".
Hráč má nově možnost odeslat mrtvého na DS a klasicky manipulovat s jeho mrtvým (placeablovým) tělem, jako kdyby se hráč sám odklikl. Tuto funkci stačí aktivovat v blízkosti mrtvoly, skrze Pokročilou kontrolu postavy > Činnosti postavy.
Re: Info - Novinky a změny
Červencový update I.
Znáte ten pocit, když jste v hospodě, chcete si vzít židli, a k někomu přisednout, ale nejde to? Nebo když se svou drahou polovičkou večeříte, ale židle jsou od sebe vzdálené, asi jako měsíc od země? Tak tomu nyní odzvonilo!
Mám právo sedět!
 Feat Gesta a emoce, v ostatních možnostech, nově obsahuje možnost Sebrat a Položit židli. Jakmile jste v blízkosti validní židle, sedátka, štokrdle nebo křesílka, tak jej můžete vzít do ruky a někam přenést. Jakmile židli postava sebere, tak se v inventáři objeví item "pomocné" židle, který je neodložitelný a symbolizuje přenášený placeabl. Aktuálně lze přenést 14 druhů "židlí".
Funkce je především pro podporu RP hry, tak ji užívejte s rozmyslem a rozumem, tj. neodnášejte židle z hospod nebo jiných veřejných míst, pokud k tomu nemáte svolení NPC (pravidla), neberte židle, na kterých prokazatelně sedávají NPC. Funkce má ochranu proti trvalému přenášení, tj. po každém restartu serveru je přenášená židle automaticky smazána z inventáře postavy. Funkci nechám aktivní na zkušební dobu jednoho měsíce, pokud se osvědčí, stane se trvalou.
			
			
									
						
										
						Znáte ten pocit, když jste v hospodě, chcete si vzít židli, a k někomu přisednout, ale nejde to? Nebo když se svou drahou polovičkou večeříte, ale židle jsou od sebe vzdálené, asi jako měsíc od země? Tak tomu nyní odzvonilo!
Mám právo sedět!
Funkce je především pro podporu RP hry, tak ji užívejte s rozmyslem a rozumem, tj. neodnášejte židle z hospod nebo jiných veřejných míst, pokud k tomu nemáte svolení NPC (pravidla), neberte židle, na kterých prokazatelně sedávají NPC. Funkce má ochranu proti trvalému přenášení, tj. po každém restartu serveru je přenášená židle automaticky smazána z inventáře postavy. Funkci nechám aktivní na zkušební dobu jednoho měsíce, pokud se osvědčí, stane se trvalou.
Re: Info - Novinky a změny
Srpnový update I.
Hráči mohou nově přejmenovat své batohy a další kontejnery, ať už jednotlivě, nebo všechny najednou v okolí!
 
 
 „Batoh s poklady“, „Nouzová svačina“ nebo „Neptej se“ – fantazii se meze nekladou!
Batohy, krabice, atp. (kontejnery)
/name_bag <text> - změní název kontejneru do 2.0 sáhů od postavy
/name_bag_all <text> - změní název všech kontejnerů do 5.0 sáhů od postavy
Příklad 1: /name_bag Erotické prádlo
Příklad 2: /name_bag_all Nimuenina sada rozkoše
Pozn. 1) Stávající kontejnery byly aktualizovány (ty nové čisté vidíte v obchodech), ale můžete vyprat v bazénku záměny (bez obsahu) nebo si kupte nové. Unikátní kontejnery vyměním po dohodě.
Pozn. 2) Přejmenování nemá vliv na obsah kontejneru.
			
			
									
						
										
						Hráči mohou nově přejmenovat své batohy a další kontejnery, ať už jednotlivě, nebo všechny najednou v okolí!
Batohy, krabice, atp. (kontejnery)
/name_bag <text> - změní název kontejneru do 2.0 sáhů od postavy
/name_bag_all <text> - změní název všech kontejnerů do 5.0 sáhů od postavy
Příklad 1: /name_bag Erotické prádlo
Příklad 2: /name_bag_all Nimuenina sada rozkoše
Pozn. 1) Stávající kontejnery byly aktualizovány (ty nové čisté vidíte v obchodech), ale můžete vyprat v bazénku záměny (bez obsahu) nebo si kupte nové. Unikátní kontejnery vyměním po dohodě.
Pozn. 2) Přejmenování nemá vliv na obsah kontejneru.
Re: Info - Novinky a změny
Srpnový update II.
Máš stan a nebojíš se ho použít?
 Tak právě tobě patří tento update! Nově zakoupené stany totiž umí zaznamenat zbývající počet použití stanu přímo do popisku předmětu! A to se vyplatí!
			
			
									
						
										
						Máš stan a nebojíš se ho použít?
Re: Info - Novinky a změny
Srpnový update III.
 Upravena kouzla Vzkříšení a Silnější obnova (klerik). Vzhledem k dlouhodobé nejasnosti v EQ úpravě kouzla Vzkříšení, které živého tvora léčilo za 200 HP, bylo tato unikátnost přesunuta pod kouzlo Silnější obnova, kde je poněkud smysluplnější.
 Upraveno Epické kouzlo: Ohromné níčení - Sesilatel způsobí 180 (nově 500 nemrtvým) pozitivní energií do jednoho cíle.
 Úprava popisu smrti a znovuzrození
https://www.equilibrie.cz/zaklady_sveta_smrt.php
Text 1:
Při znovuzrození je původní tělo mrtvého a všechny jeho části samovolně zpopelněno.
se nahrazuje:
 
Při znovuzrození je původní tělo mrtvého a všechny jeho části samovolně zpopelněno. To neplatí pro oživení (svitkem/předmětem, klerikem nebo jiným způsobem).
Text 2:
Jakmile se osoba vrátí zpět na povrch, trpí ztrátou paměti na nějakou dobu před svou smrtí, a to trvale. Taktéž si nepamatuje svůj pobyt na Druhé straně a svou smrt. Také díky poněkud brutálnímu přesunu z Druhé srany na povrch Desky obvykle dotyčná osoba trpí dočasnou dezorientací, depresemi a bolestmi.
se nahrazuje:
 
Jakmile je osoba oživena na místě smrti, po znovuobjevení nebo se znovuzrodí, trpí trvalou ztrátou paměti na nějakou dobu před svou smrtí a nepamatuje si, co k její smrti vedlo. Taktéž si nepamatuje svůj pobyt na Druhé straně. Při oživení nebo znovuzrození dotyčná osoba obvykle trpí dočasnou dezorientací, depresemi a bolestmi.
 Změna závazných pravidel - 4. Hra a komunikace
https://www.equilibrie.cz/pravidla_pravidla.php
Text:
4.4. Při smrti postavy a po jejím návratu do života Znovuzrozením je NUTNÉ hrát ztrátu paměti údálostí před vlastní smrtí. Postava si nepamatuje, co se stalo, a co vedlo k její smrti.
se nahrazuje:
 
4.4. Pokud postava zemře a je poté oživena, ať už běžným způsobem, nebo návratem do života Znovuzrozením, je NUTNÉ hrát věrohodně ztrátu paměti událostí před vlastní smrtí. Postava si nepamatuje, co se stalo, ani co vedlo k její smrti.
			
			
									
						
										
						https://www.equilibrie.cz/zaklady_sveta_smrt.php
Text 1:
Při znovuzrození je původní tělo mrtvého a všechny jeho části samovolně zpopelněno.
se nahrazuje:
Při znovuzrození je původní tělo mrtvého a všechny jeho části samovolně zpopelněno. To neplatí pro oživení (svitkem/předmětem, klerikem nebo jiným způsobem).
Text 2:
Jakmile se osoba vrátí zpět na povrch, trpí ztrátou paměti na nějakou dobu před svou smrtí, a to trvale. Taktéž si nepamatuje svůj pobyt na Druhé straně a svou smrt. Také díky poněkud brutálnímu přesunu z Druhé srany na povrch Desky obvykle dotyčná osoba trpí dočasnou dezorientací, depresemi a bolestmi.
se nahrazuje:
Jakmile je osoba oživena na místě smrti, po znovuobjevení nebo se znovuzrodí, trpí trvalou ztrátou paměti na nějakou dobu před svou smrtí a nepamatuje si, co k její smrti vedlo. Taktéž si nepamatuje svůj pobyt na Druhé straně. Při oživení nebo znovuzrození dotyčná osoba obvykle trpí dočasnou dezorientací, depresemi a bolestmi.
https://www.equilibrie.cz/pravidla_pravidla.php
Text:
4.4. Při smrti postavy a po jejím návratu do života Znovuzrozením je NUTNÉ hrát ztrátu paměti údálostí před vlastní smrtí. Postava si nepamatuje, co se stalo, a co vedlo k její smrti.
se nahrazuje:
4.4. Pokud postava zemře a je poté oživena, ať už běžným způsobem, nebo návratem do života Znovuzrozením, je NUTNÉ hrát věrohodně ztrátu paměti událostí před vlastní smrtí. Postava si nepamatuje, co se stalo, ani co vedlo k její smrti.
Re: Info - Novinky a změny
Srpnový update IV.
Do hry bylo přidáno 32 nových umístitelných placeablů, které můžete využívat pro podporu a obohacení RP hry.

			
			
									
						
										
						Do hry bylo přidáno 32 nových umístitelných placeablů, které můžete využívat pro podporu a obohacení RP hry.
Re: Info - Novinky a změny
Říjnový update I.
 Korektura a sjednocení dvou knížek "Základy sférální nauky"
  Přidána možnost mluvit za Dvojníka (kouzlo) skrze kanál /k. Nevztahuje se na gesta a emoce. Nadále přijímá pouze omezené příkazy k pohybu.
 Přidána možnost získat u jednoho NPC zajímavý klíč od ještě více zajímavého místa.