Stránka 6 z 7
Napsal: 5. 1. 2011 19.03
od koulinek
Arto píše:Přestoupil jsem na GeForce GTS 450 se stejnýma ovladačema (odinstalování a instalování znovu stejných) jako jsem měl před tím na 9600 GT a hra mi blbne. Když jsem v lokaci sám, tak jede v pohodě, když jsou tam NPC/PC tak výrazně klesne fps a hra se docela děsně trhá.
Zjišťoval jsem všude možně po fórech a vypadá to, že je to aktuálníma ovladačema 260.99.
Někdo nějaký nápad jak to aspoň dočasně napravit, než vyjdou nové ovladače? Tyto aktuální jsou z října.
Vratit tam 9600 GT na to NWN to bohatě stačí.
Napsal: 28. 1. 2011 19.15
od The_Balrog
MÁM TOOO!!! MÁM TO!!!
Po dvou letech!"!
Řešení mého problému bylo:
Přepnout zvuk na Miles Fast 2D Audio
Už se mi to tak moc netrhá, když kolem chodí lidi, paráda.…
Je to tedy trochu workaround, přesunul jsem tím prostředky CPU z počítání 3D zvuku do grafiky... zlepšní je ale markantní :))
Napsal: 28. 1. 2011 19.21
od Sonnyx
Mně právě hra taky nejede optimálně.. normálně nějakých 40 FPS ale ve městě klidně jen 25. Když dám prioritu hry na nejvyšší, tak mi hodně chrčí zvuk, takže by mohla pomoct tvoje rada..
Napsal: 28. 1. 2011 19.40
od The_Balrog
Sonnyx píše:Mně právě hra taky nejede optimálně.. normálně nějakých 40 FPS ale ve městě klidně jen 25. Když dám prioritu hry na nejvyšší, tak mi hodně chrčí zvuk, takže by mohla pomoct tvoje rada..
no já tak zvedl FPS při více lidech z 4 na 12, to se mi vyplatilo :))
Napsal: 29. 1. 2011 0.52
od Mourisson1
Nikdy bych nevěřil kolik toho udělá zvuk :P ale zvedlo to FPSka nadherne i na my kraksne :-)
Napsal: 29. 1. 2011 3.13
od drake127
The_Balrog píše:Je to tedy trochu workaround, přesunul jsem tím prostředky CPU z počítání 3D zvuku do grafiky... zlepšní je ale markantní :))
No, ty jsi spíš uvolnil prostředky CPU, které emulovalo 3D akceleraci a místo toho použil "rychlý" 2D režim. Zvuk se v grafice fakt nepočítá (na to tam ani nevedou dráty, nepočítaje CUDA). A workaround to není, protože od dob Visty se kompletně upustilo od 3D akcelerace zvuku (EAX), stačilo se zeptat.

Mě to nenapadlo nikdy zmínit, protože v nových instalacích je na W7.0+ už Miles vybráno jako výchozí (nebo možná jen na pozdějších vydáních hry?

) Ale dobré to mít zmíněno.
Napsal: 29. 1. 2011 10.01
od The_Balrog
drake127 píše:The_Balrog píše:Je to tedy trochu workaround, přesunul jsem tím prostředky CPU z počítání 3D zvuku do grafiky... zlepšní je ale markantní :))
No, ty jsi spíš uvolnil prostředky CPU, které emulovalo 3D akceleraci a místo toho použil "rychlý" 2D režim. Zvuk se v grafice fakt nepočítá (na to tam ani nevedou dráty, nepočítaje CUDA). A workaround to není, protože od dob Visty se kompletně upustilo od 3D akcelerace zvuku (EAX), stačilo se zeptat.

Mě to nenapadlo nikdy zmínit, protože v nových instalacích je na W7.0+ už Miles vybráno jako výchozí (nebo možná jen na pozdějších vydáních hry?

) Ale dobré to mít zmíněno.
Mno já to myslel tak, že nwn převádí hodně grafických výpočtů na samotný procesor (proto jede dycky jedno jádro u mne na 100 %), a tím, že jsem z procesoru uvolnil tuhle 3D emulaci, dostala tahle grafická část víc prostředků. :)
Rozhodně díky za upřesnění ;)
Napsal: 29. 1. 2011 19.20
od Sonnyx
Mohli by jste mi vysvětlit, jak toho docílit?
Nějakým trochu pochopitelným způsobem? mám win 7
Mám 4 GB ram, ATI HD 4850 a ta hra, když je u sebe víc lidí se seká, a to není normální.. :D
Jdou mi na tom hry jako Crysis, GTA IV atd. na úžasné detaily a grafické nastavení, takže se s tím opravdu nesmířím.. =/
Napsal: 29. 1. 2011 19.26
od Arto
Jestli máš více jáder, tak zkus tohle:
Otevři si nwnplayer.ini a zkus změnit Client CPU Affinity z 1 na 0.
Mě to nepomohlo, ale dosti lidem co jsem četl tak ano.
Napsal: 29. 1. 2011 19.36
od Sonnyx
Dobrá, děkuji, to je přesně to, o čem jsem mluvil.. Hezky napsané i pro idiota jako jsem já.. :D
Dělá to nejvíc, když se postavy hýbou.. to jsou fakt jatka pro moje nervy :D..
Jinak není rozdíl, když vše dám na lowest nebo highest.. Je to pořád stejné.. Bez pohybu hráčů klidně i 100FPS, jakmile se jich několik pohne, je zle..
Napsal: 29. 1. 2011 23.08
od Sonnyx
Tak poslušně hlásím, že na 0 jsem to už měl. Hodil jsem to na 1 a čekám změny, ale je to pořád stejně zlé..
Napsal: 30. 1. 2011 13.06
od Sonnyx
Nevíte ještě jak dosáhnout toho, aby se mi nastavení po každém vypnutí hry nevracelo zpět?
Hra mi začala šlapat pořádně, jak má, když jsem si nastavil Dolby surround zvuk.
Ale nebaví mě to nastavovat po každém zapnutí ještě společně s grafikou atd..
Napsal: 30. 1. 2011 13.15
od Roma
Zkus nastavit soubor jako "Jen pro čtení"
A nebo skriptík, co ti to bude přepisovat zpět no...
Napsal: 30. 1. 2011 13.17
od Sonnyx
Tak už jsem toho všeho dosáhl a zatím, zatím to vypadá dobře.
Zvuk mám teda 2D miles, mám nastaveno CPU Affinity=-1 a vypnul jsem ve hře stíny a AA a nastavil ho na tvrdo na grafice. Nejenže se mi už konečně nevypíná gamma a jiné věci, ale dokonce to zatím moc pěkně fakčí.. :D A stíny? Na ty kašlu, ty ke hře nepotřebuju.. :)
Napsal: 30. 1. 2011 18.43
od Anade
Sonnyx píše:Nevíte ještě jak dosáhnout toho, aby se mi nastavení po každém vypnutí hry nevracelo zpět?
Hra mi začala šlapat pořádně, jak má, když jsem si nastavil Dolby surround zvuk.
Ale nebaví mě to nastavovat po každém zapnutí ještě společně s grafikou atd..
Nepřenastavuj ten soubor, když hra běží. Ona ti ho přepíše, když ji ukončíš.
Napsal: 30. 1. 2011 20.16
od Roma
A hlavně pokud jsi tedy upravoval přímo soubor při spuštěné hře, tak se ti ty změny snad nemohly vůbec projevit.
Napsal: 30. 1. 2011 20.41
od placidity
Já mám pro jistotu nastavený config na read-only, protože vím, že u určitých nastavení (atypické rozlišení) se neukládá a blbne. Ale nevím jak je to u zvuku...
Každopádně edit provádět vždy při vypnuté hře, zamknout na čtení, a pak testovat.
Napsal: 30. 1. 2011 21.16
od Sonnyx
Problém vyřešen, nahoře to máte..
Nevím přesně, čím to bylo, ale dnes výprava 6 lidí hromada mobů, vše na Highest rozlišení 1920*1080 a FPS ve výšinách nesekání, takže u mě spokojenost.. :)
Napsal: 30. 1. 2011 21.41
od Ghost
Sonnyx píše:Problém vyřešen, nahoře to máte..
Nevím přesně, čím to bylo, ale dnes výprava 6 lidí hromada mobů, vše na Highest rozlišení 1920*1080 a FPS ve výšinách nesekání, takže u mě spokojenost.. :)
Jak jsi se prosímtě vypořádal s velikostí fontu v tomhle rozlišení? Mě z toho jdou oči křížem (font pro vysoké rozlišení používám)
Napsal: 30. 1. 2011 21.42
od Sonnyx
Jo? No, tak to se divím. Já používám normálně malý font a vše v pořádku. Obrazovku mám od sebe tak půl metru.
Jako přijdou ti ta písmenka malá?