Díky moc.Street_cz píše:Už se tu někdo ptal, tady máš odpověď
viewtopic.php?p=70647#70647
Je nekde na forech (pri zbeznem hledani jsem nic nenasel) popsano co jsou bonusy z PLACOSu? Dostal jsem nejaky 1. bonus a pise mi to "Ziskan prvni bonus, moznost predavat veci bez postihu prijemce" … no a nejsem z toho moc moudry... osvetli mi to nejaka hodna duse?PLACOS je systém hlídající nešvary a naopak odměnujícím za pěknou hru, mimojiné hlídá i nárůst bohatství postavy, které je limitováno levelem a časem.
Bonus jsi dostal za hru, která lze označit přivlastkem "žádoucí". Pokud by jsi byl bez tohoto bonusu a nechal *potěžkat vzácný meč* svému IC příteli, Placos zjistí nárůst majetku u příjemce a sníží mu možnost výdělku. Pokud ale tento bonus máš a tvá postava teď dá něco cenného začínajícímu hráči, hodnota této věci se mu do přírůstku majetku nezapočítá. Je předpoklad, že postava, která je "žádoucí" toho nezneužije.
otázky a odpovědi
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
MOC PROSÍM!
Mohl by mi někdo říci jak a kde stáhnout ty lepší hlavy? Já už jsem je jednou stahoval, ale tohle je na jiném počítači na nevím kde je sehnat (mám na mysli takové ty, kde je půlka lidských jenom z helem a trpaslíci tam mají dlouhé vousy...)
Mohl by mi někdo říci jak a kde stáhnout ty lepší hlavy? Já už jsem je jednou stahoval, ale tohle je na jiném počítači na nevím kde je sehnat (mám na mysli takové ty, kde je půlka lidských jenom z helem a trpaslíci tam mají dlouhé vousy...)
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Myslím si, že toto by mělo být ono. Jde o to, aby to byly hlavy z CEPu, který je na EQ vyžadovaný (tedy verze 2.0), všechny další jsou extra a ostatním hráčům se ve hře nezobrazí a postava bude bez hlavy. Měl bych je mít i někde zálohované, takže případně mohu poskytnout tak.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
Moc díky za pomoc.. Vyžadovaný je minimálně 2.0, ale v sekci "Ke stažení" je napsáno, že lze hrát i s CEPem 2.2, takže nevadí, když má hráč CEP 2.2, že?Pavel Urban píše:Myslím si, že toto by mělo být ono. Jde o to, aby to byly hlavy z CEPu, který je na EQ vyžadovaný (tedy verze 2.0), všechny další jsou extra a ostatním hráčům se ve hře nezobrazí a postava bude bez hlavy. Měl bych je mít i někde zálohované, takže případně mohu poskytnout tak.
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Pouze dotaz, myšleno v dobrém. Ne - útok.
V EQ žijeme ve světě kouzel a nadpřirozených jevů.
I "bojové" postavy, které kouzly moc neoplývají, svou křehkou tělesnou schránkou zavíří ve vzduchu a zabíjí silné nepřátele kolem, jak mávnutím kouzelného proutku, aniž by se někdo ze společníků podivil.
Svůj dotaz nesměřuji k postavám, které jsou na Desce krátce...u nich je šok pochopitelný.
Zajímalo by mne, proč ve světě, kde je běžné, potkat ve městě člověka v podivné kouli, kterou si jen tak rozprostřel místo deštníku, kde každý druhý zadrmolí pár nesrozumitelných slov, zalomí rukama a náhle z něj vychází různobarevná záře, kde můžete potkat druida, který se z lidské podoby mění ve zvíře, ve světě, kde kouzlo potkávají na každém kroku, stejně jako předměty osobní potřeby, každý z nás tady reálném životě.
Vše ostatní se přijímá, přehlíží jako běžné, ale když někdo potká druida převtěleného ve zvíře, reaguje tak nepřátelsky. (o záporných postavách nemluvím, ty by zabíjeli i lidi). Pochopím, že tasí meč a připraví se na eventuální útok zvířete, ale proč ho pak pronásledují, když jim jasně nechce ublížit a spíš před nimi utíká?
No, nevím, ale v kraji, kde je nadpřirozený jev na denním pořádku a každý z nich už řadu těch "zázraků" viděl, by spíš všichni dobří měli pohlížet i na divoká zvířata jako na eventuální převtělené přátele a až při jejich útoku se dovtípit, že to tak zřejmě nebude.
Převtělení mohli vidět již tolikrát. To na to vždy zapomenou, nebo co?
I "bojové" postavy, které kouzly moc neoplývají, svou křehkou tělesnou schránkou zavíří ve vzduchu a zabíjí silné nepřátele kolem, jak mávnutím kouzelného proutku, aniž by se někdo ze společníků podivil.
Svůj dotaz nesměřuji k postavám, které jsou na Desce krátce...u nich je šok pochopitelný.
Zajímalo by mne, proč ve světě, kde je běžné, potkat ve městě člověka v podivné kouli, kterou si jen tak rozprostřel místo deštníku, kde každý druhý zadrmolí pár nesrozumitelných slov, zalomí rukama a náhle z něj vychází různobarevná záře, kde můžete potkat druida, který se z lidské podoby mění ve zvíře, ve světě, kde kouzlo potkávají na každém kroku, stejně jako předměty osobní potřeby, každý z nás tady reálném životě.
Vše ostatní se přijímá, přehlíží jako běžné, ale když někdo potká druida převtěleného ve zvíře, reaguje tak nepřátelsky. (o záporných postavách nemluvím, ty by zabíjeli i lidi). Pochopím, že tasí meč a připraví se na eventuální útok zvířete, ale proč ho pak pronásledují, když jim jasně nechce ublížit a spíš před nimi utíká?
No, nevím, ale v kraji, kde je nadpřirozený jev na denním pořádku a každý z nich už řadu těch "zázraků" viděl, by spíš všichni dobří měli pohlížet i na divoká zvířata jako na eventuální převtělené přátele a až při jejich útoku se dovtípit, že to tak zřejmě nebude.
Převtělení mohli vidět již tolikrát. To na to vždy zapomenou, nebo co?
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Re: Pouze dotaz, myšleno v dobrém. Ne - útok.
Úplně přesně nerozumím tomu co se událo. napadají mne tři základní možnosti.…Mini píše:…
a) Postava potká postavu druida v proměně. Jediné co druida odlišuje od ostatní zvěře je jméno nad hlavou postavy. V takovém případě je nesmysl, aby postava na takového druida bez nějaké známky agrese z jeho strany zaútočila, pokud ovšem nevybíjí všechna taková zvířata (jezevce, prasata atd.).
b) Postava druida se před někým změní do zvířete. V takovém případě záleží na dalším vývoji situace ze strany druida (bude jednat agresivně nebo ne) a na formě, do které se druid změní. Rozhodně je možné očekávat jinou reakci při změně do jezevce a při změně do lítého medvěda. Ani tady ale není zpravidla důvod pro druhou postavu na postavu druida zaútočit.
c) Obě postavy jsou ve sporu a druid začne měnit podobu. V takovém případě je možné tuto akci považovat za útočnou (stejně tak když jeden z těch dvou začne v takové situaci bez upozornění kouzlit nebo pokud někdo na jiného namíří svou střelnou zbraň (jediným kouzlem lze zabít, jediným šípem lze zabít)).
Pochopitelně to není vyčerpávající výčet a vždy záleží na situaci v které se postavy nacházejí. Obecně však platí, že vůči postavě v proměně by se ostatní postavy měly chovat jako vůči té bytosti/osobě, v kterou je daná postava proměněná, pokud nemají důvod domnívat se, že jí není.
Naposledy upravil(a) Pavel Urban dne 25. 5. 2010 14.39, celkem upraveno 1 x.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Ano, lze používat i CEP 2.2, protože obsahuje vše co CEP 2.0. Není dobré ale používat jeho přídavky nad CEP 2.0 (například hlavy), jelikož hráči s CEPem 2.0 by takové věci pak ve hře neměli.Akruo píše:Moc díky za pomoc.. Vyžadovaný je minimálně 2.0, ale v sekci "Ke stažení" je napsáno, že lze hrát i s CEPem 2.2, takže nevadí, když má hráč CEP 2.2, že?
Hlavy, které jsou na tom linku ke stažení jsou již v CEPu 2.0 obsažené. Jejich umístění do override je jen zpřístupní pro tvorbu postavy. Pro ostatní hráče tedy nejsou přídavkem a všichni je bez problémů ve hře uvidí.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
Tomuhle Lizard říká metahladPavel Urban píše: a) Postava potká postavu druida v proměně. Jediné co druida odlišuje od ostatní zvěře je jméno nad hlavou postavy. V takovém případě je nesmysl, aby postava na takového druida bez nějaké známky agrese z jeho strany zaútočila, pokud ovšem nevybíjí všechna taková zvířata (jezevce, prasata atd.).

Ale takovej mírně OT dotaz, co pokud druid potká jiného druida v proměně?
Hyperaktivní hlavně MUNI.
ICQ: 345081919
ICQ: 345081919
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Málokdy se stane, že by se druidi nepoznali (ale to je věc každého druida zvlášť).
A k tomu utoku: Magické a nadpřirozené věci tu běžné jsou, ale rozhodně ne tak běžné jako druidí proměna do zvířete. Mě už se tolikrát povedlo se dostat do malérů, když jsem byl v proměně a myslím si, že ne vždy to zapříčinila postava mého druida. Holt postavy tě vidí jako pořádnou akci, když někde nudně prochází lesem. Uvidí zvíře se jménem nad hlavou a řeknou si: *Ha! Konečně důvod k CvC! ted to bude akce!*
Samozřejmě ne každý tak jedná, ale vždy se někdo podle mě najde...
Takže nic si z toho nedělej a v takové situaci radím proměnit se zpět na dvě nohy nebo pelášit co nejvíc to jde.
A k tomu utoku: Magické a nadpřirozené věci tu běžné jsou, ale rozhodně ne tak běžné jako druidí proměna do zvířete. Mě už se tolikrát povedlo se dostat do malérů, když jsem byl v proměně a myslím si, že ne vždy to zapříčinila postava mého druida. Holt postavy tě vidí jako pořádnou akci, když někde nudně prochází lesem. Uvidí zvíře se jménem nad hlavou a řeknou si: *Ha! Konečně důvod k CvC! ted to bude akce!*
Samozřejmě ne každý tak jedná, ale vždy se někdo podle mě najde...
Takže nic si z toho nedělej a v takové situaci radím proměnit se zpět na dvě nohy nebo pelášit co nejvíc to jde.
Neutral Good Dungeon Master 

Díky
Moc děkuji za rychlé a hlavně rozumu plné reakce.
No, já jen nějak nechápala, jestli jsem v zemi sklerotiků, kteří vždy zapomenou, že proměny a kouzla se dějí.
Nějakou dobu setrvávám, se svou postavou, v Říši. Zima je pekelná. A vzhledem k tomu, že je stále na mizině, na zakoupený kožich nemá, je zahalení se do toho "živočišného", kolikrát jedinou možností, jak vytáhnout paty z obydlí a neumrznout. (na území měst je samozřejmě člověkem, aby neděsila děti které toho, mimo hradby, ještě asi moc neviděly).
Jsem ráda, že proměna není zapovězená. Pro mne, je to jedna z nejzajímavějších věcí, kterými příroda druidy obdařila, po té co jim do vínku dala plno omezujících zásad.
No, já jen nějak nechápala, jestli jsem v zemi sklerotiků, kteří vždy zapomenou, že proměny a kouzla se dějí.
Nějakou dobu setrvávám, se svou postavou, v Říši. Zima je pekelná. A vzhledem k tomu, že je stále na mizině, na zakoupený kožich nemá, je zahalení se do toho "živočišného", kolikrát jedinou možností, jak vytáhnout paty z obydlí a neumrznout. (na území měst je samozřejmě člověkem, aby neděsila děti které toho, mimo hradby, ještě asi moc neviděly).
Jsem ráda, že proměna není zapovězená. Pro mne, je to jedna z nejzajímavějších věcí, kterými příroda druidy obdařila, po té co jim do vínku dala plno omezujících zásad.
Jde o to, jaká je to proměna.
Jde-li o proměnu do běžně "červeného" zvířátka, bylo by naopak neútočení lehkou metagame. POtkám-li 100 vlků, co na mně skočí, nemám jako postava jediný důvod nepředpokládat, že nezaútočí po 101. Čili, (pokud postava není druid, hraničář apod. aby ze znalostí chování zvěře poznal agresivního vlka od neagresivního) je naprosto samozřejmé, že mu vypráší kožich, nejlepší obrana je útok, střelci vědí.
Silně tedy nedoporučuji pobíhat v proměnách do takovýchto zvířátek, protože se může stát cokoliv. Nebudu se vůbec bavit o proměnách do mantikory a podobných ultranebezpečných a agresivních potvor. Naopak kupříkladu klepetnatec je běžně nepotkatelný (vždy se jednalo o mága) a tím nejde jednoznačně určit chování k němu. Některé postavy přijdou ze světa, kde byl klepetnatec ultranebezpečný, čili útočí, jiné ho mají jako nákladního neškodného brouka. Zkuste se vžít i do pocitů toho druhého, tedy té druhé postavy. Vlk, co na Serina bude moc *cenit zuby* se šípu dočká brzy..
Jde-li o proměnu do běžně "červeného" zvířátka, bylo by naopak neútočení lehkou metagame. POtkám-li 100 vlků, co na mně skočí, nemám jako postava jediný důvod nepředpokládat, že nezaútočí po 101. Čili, (pokud postava není druid, hraničář apod. aby ze znalostí chování zvěře poznal agresivního vlka od neagresivního) je naprosto samozřejmé, že mu vypráší kožich, nejlepší obrana je útok, střelci vědí.
Silně tedy nedoporučuji pobíhat v proměnách do takovýchto zvířátek, protože se může stát cokoliv. Nebudu se vůbec bavit o proměnách do mantikory a podobných ultranebezpečných a agresivních potvor. Naopak kupříkladu klepetnatec je běžně nepotkatelný (vždy se jednalo o mága) a tím nejde jednoznačně určit chování k němu. Některé postavy přijdou ze světa, kde byl klepetnatec ultranebezpečný, čili útočí, jiné ho mají jako nákladního neškodného brouka. Zkuste se vžít i do pocitů toho druhého, tedy té druhé postavy. Vlk, co na Serina bude moc *cenit zuby* se šípu dočká brzy..
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Re: Díky
...a taky pozor na stráže, sekerníky a dřevorubce kteří mívají sklony praštit šelmu jakmile ji uvidí (včetně jezevců). Doporučuji vřele prase, ačkoli typická reakce PC bývá bohužel "hele, čuník, uděláme si guláš", zatímco ostatní prasata v lokaci zůstávají nepovšimnuta... ale to už je jiný příběh.Mini píše: (na území měst je samozřejmě člověkem, aby neděsila děti které toho, mimo hradby, ještě asi moc neviděly).
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Jo jo. Čuník je asi nejlepší, ikdyž i tak se mužeš dočkat negativních reakcí jak psal Kokosák.
Neříkej, že by zrovna Serin takového jednoho samotářského vlka neochočil

Neříkej, že by zrovna Serin takového jednoho samotářského vlka neochočil


Naposledy upravil(a) Wolf dne 25. 5. 2010 16.25, celkem upraveno 1 x.
Neutral Good Dungeon Master 

Tedy.. můj názor je takový, že i nedruid pozná jestli je zvířátko agresivní.. a moje rada.. když hrajete postavičku, která nemá ve zvyku hned střílet.. dejte šanci *hvězdičkovat* chování. Pokud máte postavu.. střelím co vidím (a to ne jen proto, že má vlk nad hlavou jméno Tichošlápek místo vlk), tak střílejte. I s tím je třeba počítat i to může vytvořit zajímavou situaci a mě to mnohdy i pobavilo. Nahánět zvířátka jen protože mají jména.. no to si přeberte každej sám
A jinak souhlas s Wolfem a Pavlem:)

A jinak souhlas s Wolfem a Pavlem:)
Nifredil Níniel
Miellé Esperance
Ronja
Miellé Esperance
Ronja
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Ono je taky rozdíl, když si vás ostatní čuníci v lokaci ani nevšimnou, a když vás jeden začne přímo pronásledovat.
Nebo naopak, když to zvíře působí až moc klidně, tak si jeden říká, jestli nemá nějakou nemoc.

"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar