Stránka 7 z 7
Napsal: 25. 3. 2006 17.34
od snowman
Alcatraz píše:
Potret a popis zustanou. Challenge rating je vyhradne o levelu postavy. Na magovy tezko poznas, jestli se ho mas bat nebo ne.
Challenge R. a magicky efekty pujdou od 1.67 skryt. Obrazek, popis a to ostatni zustane nedotceno.
Tak to zni dobre.. Je nesmysl, aby postava vedela obtiznost jine - odhadovat muze, ale IC z nejakych indicii a ne, ze si to okamzite precte. Tak jako v zivote...
Napsal: 25. 3. 2006 18.30
od Ethernity
Dobře myslim že když IR pudeš a budeš chvili pozorovat někoho, tak většinou odhadneš jestli by ti rozmlátil ciferník nebo ty jemu. V případě mága je třeba muj pohled takovej, že síla mága se pozná. Třeba v knižkach co sem čet byla "moc" magu dokonce i určitym zpusobem citit, aniž by ses na ně dival. Zaleži na pojeti.
Jestli zakryjete challenge rating, tak se tim eliminuje jediny nastroj, kery suploval realne pozorovací schopnosti postav. Možna by stalo za to v takovym připadě vyvinout třeba předmět "hulka odhadnutí" - hazel by sis na odhad sily postav, modifier by byl int+wis. Obecně by to nebylo moc přesné - jako IR. Stale je to ale sporny, protože stojici valecnik v platovy zbroji - tam toho asi moc nepoznaš.
Napsal: 25. 3. 2006 18.45
od Alcatraz
ethernity píše:Dobře myslim že když IR pudeš a budeš chvili pozorovat někoho, tak většinou odhadneš jestli by ti rozmlátil ciferník nebo ty jemu. V případě mága je třeba muj pohled takovej, že síla mága se pozná. Třeba v knižkach co sem čet byla "moc" magu dokonce i určitym zpusobem citit, aniž by ses na ně dival. Zaleži na pojeti.
Jestli zakryjete challenge rating, tak se tim eliminuje jediny nastroj, kery suploval realne pozorovací schopnosti postav. Možna by stalo za to v takovym připadě vyvinout třeba předmět "hulka odhadnutí" - hazel by sis na odhad sily postav, modifier by byl int+wis. Obecně by to nebylo moc přesné - jako IR. Stale je to ale sporny, protože stojici valecnik v platovy zbroji - tam toho asi moc nepoznaš.
Svaly muzes odhadovat podle popisu. Osobne, dokud na me nekdo nezautoci, tak na nem tezko od pohledu poznam, jestli ovlada nejaky bojovy umeni, coz z nej dela tezsiho protivnika, nez svaly na prvni pohled. Jenze mag, dokud nezacne kouzlit, tak je magicky necinny. Vzduch kolem nej nejiskri, oci mu nezhnou plamenem :) A nemagicka bytost bez spellcraftu i po zakouzleni kouzla tezko pozna, silu maga. Protoze nema poneti o nejakych kruzich a o tom, ktery kouzlo je jak silny. To ze kolem nekoho uvidim "mlhu" a reknu si "aaa, premonition, tak ten ma level alespon 15, ten umi i finger of death, z toho otroka radsi nebudu zkouset delat" je OOC a pokud pujde v hadrech tak to je vandrak jako kazdej jinej.
Napsal: 25. 3. 2006 19.15
od Ethernity
Jjj, co řikaš dava smysl. K tomu magovi - nevysmivej se. V ty knizce to naprosto zapadalo a pusobilo harmonicky. Nejde o zhnuti oci ci jiskreni.
Napsal: 25. 3. 2006 19.20
od snowman
ethernity píše:Dobře myslim že když IR pudeš a budeš chvili pozorovat někoho, tak většinou odhadneš jestli by ti rozmlátil ciferník nebo ty jemu.
E-E - ani nahodou. Tak tohle je presne naopak. Neda se dopredu odhadnout, jak bys to mel tezke s nekym, koho neznas. To asi nemas moc zkusenosti IR, jinak bys tohle nerikal. Kolikrat ty nejnenapadnejsi lidi jsou mnohem nebezpecnejsi nez ti, co chodi do fitka, kde hekaj pri zvedani cinek, nici si tam zada a pak na diskotece se mraci na okoli a se zatazenym brichem se prochazeji v prilehavem triku po parkete...
Ix: Svata pravda
A na tech nenapadnych proste nepoznas nic, dokud se jednou za uherak nenaserou a nerozmlatej prave tu diskoteku i s tema nabusencema. A o tom to je. Takze zadna eliminace toho, co postava "vypozoruje" - hraj postavu a indicie mas - chovani postavy, jeji popis a nikdo prece nerika, ze musis vedet behem chvilky, jak je dobra - jen si pockej, aspon to bude zazivnejsi...
Spis kdyz se ten popisek obtiznosti nesmaze, tak se eliminuje neco jineho: kdyz bude hrac chtit hrat at uz zlodeje, bojovnika nebo maga a bude chtiti byt nenapadny a nebudit pozornost predtim, nez se neco ma stat apod.. tak vzdy to ooc bude dopredu jasne, co od takove postavy cekat a o tom klidu ooc jsem tu uz mluvil... Proste kdyz nevis, je to vetsi adrenalin, nez kdyz presne vis.. A i v tom je RP - ze ooc nevis a doda to hre vetsi rozmer..
Muj nazor, necpu ho nikomu.. Jen ho sem rvu pod tlakem

Napsal: 25. 3. 2006 22.52
od Drog
Svatá pravda ono se to hraje těžko a málokdo to uhraje když tvoji postavu nasere jiná a ty se mrkneš a vidíš nemožné

….To mi připomnělo moji potyčku s elfem kousek od našeho města....Mrknu na něj a vidím velmi těžké,si říkam jo estli se něco stane tak bych ho možná aj dal ale on si vyvolá čokla u kterýho vidím nemožné, a hned mně přejde chut chcípat,.Jak už sem řekl todle umí zahrat jen malokdo a začernění podle mně dost spestří hru

...Ten pocit jestli proti tobě stojí silna postava nebo slabá je ůžasný

Napsal: 25. 3. 2006 22.59
od Ethernity
Snowman a Alcatraz: hmm, asi ste mě přesvědčili; myslim že nějakej odhad si udělaš vždycky, ale třeba to co psal snow s tou zabavou - to sem si predtim neuvedomil - to dava novy rozmer hre - este bych zakryl pocet zivotu kdyz ses s nekym v parte
Napsal: 26. 3. 2006 0.38
od cybermisa
Drog píše:Svatá pravda ono se to hraje těžko a málokdo to uhraje když tvoji postavu nasere jiná a ty se mrkneš a vidíš nemožné

….To mi připomnělo moji potyčku s elfem kousek od našeho města....Mrknu na něj a vidím velmi těžké,si říkam jo estli se něco stane tak bych ho možná aj dal ale on si vyvolá čokla u kterýho vidím nemožné, a hned mně přejde chut chcípat,.Jak už sem řekl todle umí zahrat jen malokdo a začernění podle mně dost spestří hru

...Ten pocit jestli proti tobě stojí silna postava nebo slabá je ůžasný

Vis, on ten popis je stejne relativni a odviji se myslim od levelu. Neni problem zabit summona, co je o 3 levely vys a popisek ti radi, ze mas zdrhat, kdezto caster, ktery je jako easy a je na nizsim levelu, te s trochou stesti muze v klidku sundat jednim kouzlem …
Napsal: 26. 3. 2006 1.41
od Danseur
JJ, uplne idelani by bylo, aby informace o postave mel jen hrac co ji hraje a dm. Takze promazat examine, vypis zivotu v parte, ale porad tu zbyva ta tabulka hracu pri logovani. Kez by bioware vydal nejaky patch, aby tohle slo vypnout.
Zazit tu nejistotu by bylo super a hru by to hodne ovlivnilo. Spousta reakci by se nemuselo hrat, ale byly by skutecny.
Napsal: 26. 3. 2006 9.16
od snowman
Danseur píše: ale porad tu zbyva ta tabulka hracu pri logovani. Kez by bioware vydal nejaky patch, aby tohle slo vypnout.
To jsme tu uz nakousli a ono to na 99% jde udelat...

Napsal: 26. 3. 2006 9.47
od photter
Drog píše:Svatá pravda ono se to hraje těžko a málokdo to uhraje když tvoji postavu nasere jiná a ty se mrkneš a vidíš nemožné
uvidíš, že daleko těžší je zahrát, když tvoji postavu jiná postava dostane tam, kde tvoje postava už sahá po zbrani, "mrkneš" na ni a zjistíš, že ji nejspíš zabiješ na jednu ránu...
rozhodně zakrytí přinese jednu vejhodu - ubyde postav, kterejm hráči jaksi zapomínaj dát do vínku pud sebezáchovy (aspoň doufám :))
Napsal: 26. 3. 2006 11.59
od snowman
photter píše:Drog píše:Svatá pravda ono se to hraje těžko a málokdo to uhraje když tvoji postavu nasere jiná a ty se mrkneš a vidíš nemožné
uvidíš, že daleko těžší je zahrát, když tvoji postavu jiná postava dostane tam, kde tvoje postava už sahá po zbrani, "mrkneš" na ni a zjistíš, že ji nejspíš zabiješ na jednu ránu...
rozhodně zakrytí přinese jednu vejhodu - ubyde postav, kterejm hráči jaksi zapomínaj dát do vínku pud sebezáchovy (aspoň doufám :))
Kdyz tu postavu ta druha k tomu dotlaci, tak neni o cem...

prave chovani postav bude realnejsi, protoze pokud neni nekdo magor nebo silenec, bude se podle toho chovat a bude opatrny tak, jak se ma kazdy rad a jak si vazi sveho zivota... Takze kdyz uz dojde na "sahnout po zbrani", tak je asi duvod a to s tim musi druha strana teda pocitat... A to souvisi i s tou sebezachovou...
Napsal: 26. 3. 2006 13.14
od Ethernity
snowman píše:Danseur píše: ale porad tu zbyva ta tabulka hracu pri logovani. Kez by bioware vydal nejaky patch, aby tohle slo vypnout.
To jsme tu uz nakousli a ono to na 99% jde udelat...

Na Alhambrii měl někdo classy UMD, bojovnik a zaklinac - UMD level uz se na ten rádek ve výpisu nevesel, takze nebyl videt. Mozna by slo pridat nejaky text pred ten coc tam standartne je, takze by se posunul a nebyl by videt.
Napsal: 26. 3. 2006 14.26
od Rahwin
staci premenovat povolania na _____________________meno povolania
Ale neviem, ci to nespravi problemy aj inde...
Napsal: 26. 3. 2006 17.11
od labir
Rahwin píše:staci premenovat povolania na _____________________meno povolania
Ale neviem, ci to nespravi problemy aj inde...
To teda udělá a 100%.
Napsal: 26. 3. 2006 17.15
od Ethernity
Nebo stvořit uplně nové povolaní jen pro ten účel. Každá postava by ho měla od 1. lvl a mělo by dlohý název.
Napsal: 26. 3. 2006 18.17
od labir
ethernity píše:Nebo stvořit uplně nové povolaní jen pro ten účel. Každá postava by ho měla od 1. lvl a mělo by dlohý název.
Nad tímhle jsem uvažoval. Mám i propracovanou koncepci jenž by zcela zrušila povolání jak jsou v NWN chápána teď, přineslo by to mnohem větší flexibilitu a větší logičnost a spojitost do systému - zrušily by se s tím i levely a zlepšování postavy by bylo pomalé a kontinuální. Ale vyžádalo by si to přepracování úplně všeho a pokud by se to povedlo tak následné odladění by bylo peklo.
Takže další fake povolání nebude, tím by se i zrušila možnost tripple classů - 4 povolání nejsou možná z principu.