
Postih za časté nemoci
Moderátor: Dungeon Master
dalsi moznost je, ze v chramu by akorat doplnili zivoty, ale nemoce by se museli lecit jen a jedine lekama a nebo za nejakej hodne mastnej poplatek v chramu nebo tak neco... Je to jako s kocovinou-vis ze ji budes mit, ale stejne chlastas protoze vis ze si rano vezmes brufen :) ..akorat ten brufen neco stoji 

coirëa oialë
chlorofil píše:dalsi moznost je, ze v chramu by akorat doplnili zivoty, ale nemoce by se museli lecit jen a jedine lekama a nebo za nejakej hodne mastnej poplatek v chramu nebo tak neco... Je to jako s kocovinou-vis ze ji budes mit, ale stejne chlastas protoze vis ze si rano vezmes brufen :) ..akorat ten brufen neco stoji

kocovina taky čase zaleze zpátky do klece, co kdyby to tak bylo i s nemocema?
že by si jí postava vodstonala a dyby měla štěstí, tak by to nemoc po ňákym čase vzdala.
Když já si nechci zkazit těch krásných 1000 příspěvků . Považujte mne za ducha :D
Lump píše:ten příklad s kocovinou mě přived na jednu myšlenku
kocovina taky čase zaleze zpátky do klece, co kdyby to tak bylo i s nemocema?
že by si jí postava vodstonala a dyby měla štěstí, tak by to nemoc po ňákym čase vzdala.
a tys me ted privedl na myslenku zavest taky kocovinu :) Protoze muzes vypit soudek piva, zblijes pulku mesta, mlatis sebou o zem div si nevyklepes mozeg z hlavy, ale kdyz se vyspis, tak je vse ok.. Co kdyby po tech poradnejch kalbach byla taky kocovina?

coirëa oialë
-
- Příspěvky: 304
- Registrován: 27. 4. 2006 11.36
- Bydliště: Ostrov vyvržených
No asi by to chtělo rozšířit pravidla
Pokud léčení životů, nebo nemocí funguje, tak jak funguje, bude asi nutné doplnit do pravidel, že nikdo nemá nikam chodit, pokud odtamtud musel utéct, odejít, odplazit se, s nemocí, prokletím, před nepřítelem a stanovit minimální dobu, dokdy tam nesmí a třeba to i DM trestat, nebo se s tím prostě netrápit a zůstat u toho, že je to hra.
Fakt doporučuju se zamyslet nad tím, jestli se nejedná o budování nehratelnosti nemagických povolání. Ale jak to znám, pokud se tím bude někdo zabývat, tak se dozvím, že určitě ne - viz flame s magickou lobby.
Fakt doporučuju se zamyslet nad tím, jestli se nejedná o budování nehratelnosti nemagických povolání. Ale jak to znám, pokud se tím bude někdo zabývat, tak se dozvím, že určitě ne - viz flame s magickou lobby.
Dobro zvítězí až nakonec. W
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Ne, šíření nemocí mezi PC není. Ovšem pokud ho chcete, tak ho není problém dopsat. Jinak kdyby se nemoci chovaly nějak divně tak mi to hned reportujte. Je to celé změněno od základů (skoro), takže se mohou objevit chyby.
O jedné věci vím a nejde s tím moc co dělat - pokud se postava odlogovala se starou nemocí (tj. před verzí 0.130.205) tak po nalogování do nové verze má najednou několik jiných nemocí. Pikantní je to u zablešení - transformuje se na třesavku v kombinaci s horkou nemocí.
*ignoruje Kai, protože odpovídat nemá význam*
O jedné věci vím a nejde s tím moc co dělat - pokud se postava odlogovala se starou nemocí (tj. před verzí 0.130.205) tak po nalogování do nové verze má najednou několik jiných nemocí. Pikantní je to u zablešení - transformuje se na třesavku v kombinaci s horkou nemocí.
*ignoruje Kai, protože odpovídat nemá význam*
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Já ti nevim, ale když se hodně zleju, tak to nepřejde když se jenom vyspim.chlorofil píše: a tys me ted privedl na myslenku zavest taky kocovinu :) Protoze muzes vypit soudek piva, zblijes pulku mesta, mlatis sebou o zem div si nevyklepes mozeg z hlavy, ale kdyz se vyspis, tak je vse ok.. Co kdyby po tech poradnejch kalbach byla taky kocovina?
Nejspíš by to mělo mít hodně podobný následky jako otrava jídlem.
Proč ne, ale technická poznámka:Lump píše:jen tak mě napadlo, co takhle udělat, že mág (u osataních spellcasterů nevim :)) kdyby se opil trochu víc, tak by ztratil dočasně schopnost kouzlit .Nebo by jí měl hodně omezenou,třeba jen na kouzla 0. a 1. kruhu
Ze stejnýhodůvodu můžu navrhnout, aby lučištníci nemohli koncetrovat na střelbu, případně by nic netrefili a bojovníkum z opilosti vypad z ruky meč.
Už vidim ty spousty práce jak by se tohle dělalo. Ke každýmu by se našlo něco.
A to všechno může hráč zahrát. Je to na něm a jeho svědomí, a je mi jasný že většina se na opilost v kritický situaci vykašle. Kdybys to chtěl v tom případě jako pravidlo, který by nahrazovalo nediscíplínu hráče, tak pro všechny povolání.