Ostrov vyvrhelů

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

photter píše: heej, my sme vyvrheli !!! jaký kytičky ? fuj !!!! práce ? fuj !!!! něco zničit, rozmlátit, zabít, unýst, terorizovat budiž ale mejt palubu ? bičema by mě museli nutit !!!
Ja bych te ani zit nenechal. Na sibenici stebou. Vyvrhelove si zaberou ostrov a my jim ho nechame.
Armadu na ne a poradne je naucit, jak se chova slusnej clove/trpaslik atd ..

A urcite byval tak krasny, kdyz vnem zili jen zvirata a pak si prijde tahle chamrad zlodejska a co snim udela ….
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Labir píše: Výzva pro Onyxe, asi vám tam něco udělá. A od cca 20:00 bude nová verze modulu s 4x nižším postihem za smrt.

Jinak ty voňavé kytky do místního chrámu mě dostaly. Tam by se hodil tak nanejvýš hnilobný puch aaronu :megalol:
Nevim jak je to na vyssich levelech, ale na prvnim levelu se ztracelo 2k xp. Je pravda, ze to trosku zamrzi, ale presto si myslim, ze jestli to nema byt o mlaceni potvor a zvlast jako HCRP tak by postihy za smrt meli byt vysoky. Tim lip, jestli se daji snizit odnesenim tela do chramu, nebo oziveni klerikem na miste :bigwink:

Jeden se ma smrti bat .. ne zkouset, jestli si hodi 20 driv nez potvora a kdyz ne, tak pokrcit rameny a jit to zkusit znova.

Min. xp postihy sou na Kandelabrii. Jeden umre, projde tou nejhorsi moznou cestou zpatky, zabije si 10 potvurek a ma to zpatky. To je extrem, ale presto tam smrt nic neznamena.

Rikam, nevim, jak to je na vyssich levelech. Ale maximalne to upravit, ze treba do 5lvl ty postihy budou nizsi, ale i tak. Umrel sem 2x, vzdycky sem skoncil zpatky na 0xp, ale stejne si myslim, ze teda nesmim vystrkovat cumak z mesta nez ze by meli byt nizsi postihy *ale krci nejiste rameny*.

A tady pro vas mam takovy RP orisek. Moje postava je hrozne zvedava, kdyby to slo, tak nezabiji nikdy nic a hraje socialni/ekonomickou postavu (v NWN nehratelne). Jenze hrozne zvedave proliza novy veci. Takze si tak jednou vysla s doprovodem z elfiho mesta do magicke univerzity. Cestou bandita, jednou ranou ji zastrelil lucistnik. Dobre, prolezla zpatky na povrch, ani nevedela jak. Kdyz se trochu vzpamatovala, zase zacala lozit po meste. A kdyz lozila dost dlouho, tak zase zvedave vystrcila cenich na druhy strane mesta. Ejhle medved a nestihla utyct (zradny prechod pres lokaci), bac ji. Tak znova …

A ted by me zajimalo, jak to mam udelat, kdyz si nepamatuje co ji kde jak zabilo a nemuze o tom vypravet, aby tam nelezla porad znova a znova. Nebo kdyz ji to nekdo navrhne a tak. No proste ja-hrac ji nechci vodit do jiste smrti porad znovu a znovu, i kdyz ona sama by tam znovu a znovu lezla. Predstava "tak se RP na neco vymluv" mi prijde … prinejmensim ohavna :)
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

postihy za smrt rozhodně vysoký nechat, možná ne tak brutální jako teď ale citelný
spíš mám obavu, aby vůbec někdo bojoval :) vono se to hanebně nevyplácí - šli sme tři na kraba - prohráli sme 3:0, šli sme 4 na vlka - 2 mrtvý, dva útěk
pak sme šli znova, s lepší strategií (a s prakem :)), zvítězili sme na celý čáře, vlka sme rozsekali na úplně malý sračky a ejhle - dostali sme po 15ti expech - to je míň jak za dvě minuty zevlování...
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

photter píše:postihy za smrt rozhodně vysoký nechat, možná ne tak brutální jako teď ale citelný
spíš mám obavu, aby vůbec někdo bojoval :) vono se to hanebně nevyplácí - šli sme tři na kraba - prohráli sme 3:0, šli sme 4 na vlka - 2 mrtvý, dva útěk
pak sme šli znova, s lepší strategií (a s prakem :)), zvítězili sme na celý čáře, vlka sme rozsekali na úplně malý sračky a ejhle - dostali sme po 15ti expech - to je míň jak za dvě minuty zevlování...
Postihy za smrt se sníží. Ad strategie - přesně tak to má být. Styl "hurá na ně" se nevyplatí. A xp? To co jste dostali za vlka je bonus navíc k expení časem ne primární odměna. Mohli jste ho stáhnout z kůže a měli byste další prašulky.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

photter píše:postihy za smrt rozhodně vysoký nechat, možná ne tak brutální jako teď ale citelný
spíš mám obavu, aby vůbec někdo bojoval :)
no ja vim, ze to je NWN kredo, bo je to akcni hra, ale proc by mel nekdo vubec bojovat (zvlast pro xp)? Kdyz chcu kuze du lovit kuze. Kdyz chcu maso du lovit maso. Ale proc jit zabijet jen tak ze srandy (ano, RP se to da okecat "trenovat" "zahnat ty zle nemrtve", okecat se da uplne vsechno).

Me se to libi. Takhle to aspon nuti delat neco jinyho, nez furt jen kydlit vsechno cerveny (!). Ja myslim, ze to spoustu hracu experu odradi a bud odejdou, nebo se prizpusobi.
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

Labir píše: Postihy za smrt se sníží. Ad strategie - přesně tak to má být. Styl "hurá na ně" se nevyplatí. A xp? To co jste dostali za vlka je bonus navíc k expení časem ne primární odměna. Mohli jste ho stáhnout z kůže a měli byste další prašulky.
šak sme ho stáhli, kdyby šel sežrat, tak sme ho i sežrali, abysme ušetřili za žrádlo :)
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

Alcatraz píše:
A tady pro vas mam takovy RP orisek. Moje postava je hrozne zvedava, kdyby to slo, tak nezabiji nikdy nic a hraje socialni/ekonomickou postavu (v NWN nehratelne). Jenze hrozne zvedave proliza novy veci. Takze si tak jednou vysla s doprovodem z elfiho mesta do magicke univerzity. Cestou bandita, jednou ranou ji zastrelil lucistnik. Dobre, prolezla zpatky na povrch, ani nevedela jak. Kdyz se trochu vzpamatovala, zase zacala lozit po meste. A kdyz lozila dost dlouho, tak zase zvedave vystrcila cenich na druhy strane mesta. Ejhle medved a nestihla utyct (zradny prechod pres lokaci), bac ji. Tak znova …

A ted by me zajimalo, jak to mam udelat, kdyz si nepamatuje co ji kde jak zabilo a nemuze o tom vypravet, aby tam nelezla porad znova a znova. Nebo kdyz ji to nekdo navrhne a tak. No proste ja-hrac ji nechci vodit do jiste smrti porad znovu a znovu, i kdyz ona sama by tam znovu a znovu lezla. Predstava "tak se RP na neco vymluv" mi prijde … prinejmensim ohavna :)
No jedno reseni by tu bylo.
Pokud ta postava tam zemrela a nic si nepamatuje vedome, tak jeji podvedomi urcite ano. Muze ji varovat, ze v tom miste ciha nebezpeci a odradit ji od toho mista. Pokud neposlechne umre, ale priste to vedomi o nebezpeci muze byt vetsi az se dostane do takoveho stadia, kdy se postava treba zhrouti strachy, aniz by vedela proc, sotva se ktomu mistu problizi.
je to takova moznost , jak to zahrat aniz bys porusil RP pravidlo o tom nic si nepamatovat.
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Psanec píše: No jedno reseni by tu bylo.
Pokud ta postava tam zemrela a nic si nepamatuje vedome, tak jeji podvedomi urcite ano. Muze ji varovat, ze v tom miste ciha nebezpeci a odradit ji od toho mista. Pokud neposlechne umre, ale priste to vedomi o nebezpeci muze byt vetsi az se dostane do takoveho stadia, kdy se postava treba zhrouti strachy, aniz by vedela proc, sotva se ktomu mistu problizi.
je to takova moznost , jak to zahrat aniz bys porusil RP pravidlo o tom nic si nepamatovat.
:thumbsup: jo, tak to hraju, to je trvaly reseni. (Dokud se nekdo neozve, ze to delat nesmim, ze to je proti pravidlum.) Taky trochu vyuzivam toho, ze vi, ze tam chtela jit/sla a uz se nevratila.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

photter píše:
Labir píše: Postihy za smrt se sníží. Ad strategie - přesně tak to má být. Styl "hurá na ně" se nevyplatí. A xp? To co jste dostali za vlka je bonus navíc k expení časem ne primární odměna. Mohli jste ho stáhnout z kůže a měli byste další prašulky.
šak sme ho stáhli, kdyby šel sežrat, tak sme ho i sežrali, abysme ušetřili za žrádlo :)
Neboj půjde, ale časem. :smile:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Alcatraz píše:
Psanec píše: No jedno reseni by tu bylo.
Pokud ta postava tam zemrela a nic si nepamatuje vedome, tak jeji podvedomi urcite ano. Muze ji varovat, ze v tom miste ciha nebezpeci a odradit ji od toho mista. Pokud neposlechne umre, ale priste to vedomi o nebezpeci muze byt vetsi az se dostane do takoveho stadia, kdy se postava treba zhrouti strachy, aniz by vedela proc, sotva se ktomu mistu problizi.
je to takova moznost , jak to zahrat aniz bys porusil RP pravidlo o tom nic si nepamatovat.
:thumbsup: jo, tak to hraju, to je trvaly reseni. (Dokud se nekdo neozve, ze to delat nesmim, ze to je proti pravidlum.) Taky trochu vyuzivam toho, ze vi, ze tam chtela jit/sla a uz se nevratila.
Tohle je jedno z optimálních řešení. Není proti pravidlů to vůbec ne.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Maku
Příspěvky: 11
Registrován: 18. 2. 2006 10.42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maku »

Jak je to na Eq - na Alh je zaběhlé 10min před smrtí a na Eq?
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

Maku píše:Jak je to na Eq - na Alh je zaběhlé 10min před smrtí a na Eq?
Pokud bys cetl forum, vis, ze je to hodina.
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
Maku
Příspěvky: 11
Registrován: 18. 2. 2006 10.42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maku »

Já ho četl ale tohle jsem přehlédl
Psanec
Příspěvky: 1377
Registrován: 17. 2. 2006 21.52
Bydliště: Prachatice / Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Psanec »

[quote="Maku]Já ho četl ale tohle jsem přehlédl[/quote]

Pokud po smrti je vaše postava oživena nějakým způsobem (bohem, svitkem, prostřednictvím kněze,…) tak by po procitnutí měla být také zmatená a dezorientovaná a neměla by si pamatovat opět onu hodinu před svým skonem

Vyjmuto z : http://www.equilibrie.cz/rp_4.php#5
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach

--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?

Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.

Špatně. Smrt je teprve začátek
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

http://www.equilibrie.cz/caste_dotazy.php

Jsou tam měrné jednotky, čas i kalendář. :bigwink:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

Labir píše:http://www.equilibrie.cz/caste_dotazy.php

Jsou tam měrné jednotky, čas i kalendář. :bigwink:
kdyz mi to pripominas :shuffle: kdyz sem to studoval, hledal sem i informace o "round" a "turn" :) nez sem si rekl, ze to asi je univerzum (round=6s a turn=1minuta)
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Alcatraz píše:
Labir píše:http://www.equilibrie.cz/caste_dotazy.php

Jsou tam měrné jednotky, čas i kalendář. :bigwink:
kdyz mi to pripominas :shuffle: kdyz sem to studoval, hledal sem i informace o "round" a "turn" :) nez sem si rekl, ze to asi je univerzum (round=6s a turn=1minuta)
Správně.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
mutiny
Příspěvky: 85
Registrován: 21. 2. 2006 2.55

Příspěvek od mutiny »

round = 4s
turn = 10 rounds

plus drobna pripominka k loveni a stahovani z kuze. lovi lovec a pokud je v tom kovanej, muze mrtvolu stahnout z kuze a ta kuze se po vydelani da celkem solidne prodat. zajima me, kolik je na equ takovych lovcu. je-li equ HCRP, tak odmitam byt znasilnen do role lovce, stahovace a vydelavace kuzi za ucelem prozatim jedine moznosti zisku penez. vazene mocnosti necht se nad tim zamysli. dekuji a pro priste necht je equilibrie skutecne rovnovazna nebo at se prejmenuje na lovcolibrie, stahovacolibrie anebo kuzoprodejcolibrie.
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

poslyš, jednak je round 6 vteřin a za druhý todle je topic vo vyvrhelskym vostrově a správnej vyvrhel stáhne z kůže pro pár zlatejch kohokoli, tak nám tu nespamuj :)

btw. někoho stáhne i zadarmo :evillaugh:
Naposledy upravil(a) photter dne 21. 2. 2006 12.29, celkem upraveno 1 x.
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

mutiny píše:round = 4s
turn = 10 rounds

plus drobna pripominka k loveni a stahovani z kuze. lovi lovec a pokud je v tom kovanej, muze mrtvolu stahnout z kuze a ta kuze se po vydelani da celkem solidne prodat. zajima me, kolik je na equ takovych lovcu. je-li equ HCRP, tak odmitam byt znasilnen do role lovce, stahovace a vydelavace kuzi za ucelem prozatim jedine moznosti zisku penez. vazene mocnosti necht se nad tim zamysli. dekuji a pro priste necht je equilibrie skutecne rovnovazna nebo at se prejmenuje na lovcolibrie, stahovacolibrie anebo kuzoprodejcolibrie.
Přečti si fórum Důležité - Novinky a změny. Navíc tohle je BETA TEST. Je tu spousty chyb a nevyvážeností, které se nedají objevit jinak než on-line testem.

Round = 6 sec
Turn = 1 min
Někdy může dojít ke zpomalení vlivem lagů (tzn. 10x round bude víc než 1 min)
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Zamčeno