Stránka 2 z 2
Napsal: 10. 4. 2007 18.32
od labir
darmian píše:cybermisa píše:Uradin píše:to cybermisa: 1. už sem si tolikrat měnil postavy že radši zustanu u tehle+ nechci mít žadný build
Prosimte pojem build neni nic hanliveho - oznacuje to tebou zvolenou konfikguraci vlastnosti postavy. Buildu je nekolik typu: power build, fun build, craft build, rp build …

Asi nikdo z nás nestaví postavu slabou. Ale je rozdíl v tom,jestli to dáváme najevo: "sem vymlátil celou jeskyni úplně sám!"
By ses asi hodně divil.

Napsal: 10. 4. 2007 18.34
od cybermisa
darmian píše:
Asi nikdo z nás nestaví postavu slabou. Ale je rozdíl v tom,jestli to dáváme najevo: "sem vymlátil celou jeskyni úplně sám!"
PRINCIP NWN: Kazda slaba postava se stava silnou postavou s rostoucim levelem.
Co je pro low level vyzva, pro high level je hracka - to ale neni otazka buildu, ale levelu. A Labir tohle kulantne vyresil EQ spawnem, ktery je patricne zamereny proti "sem vymlatil sam" a smazava i rozdil v levelech
EDIT: Teda predpokladam, ze "silnou" postavou jsi myslel z hlediska boje.
Napsal: 10. 4. 2007 18.36
od The_Balrog
Musim potvrdit cybermisu, me Alkaran uz prezije i vlka! ^_^
Napsal: 10. 4. 2007 18.38
od Taury
cybermisa píše:darmian píše:
Asi nikdo z nás nestaví postavu slabou. Ale je rozdíl v tom,jestli to dáváme najevo: "sem vymlátil celou jeskyni úplně sám!"
PRINCIP NWN: Kazda slaba postava se stava silnou postavou s rostoucim levelem.
Co je pro low level vyzva, pro high level je hracka - to ale neni otazka buildu, ale levelu. A Labir tohle kulantne vyresil EQ spawnem, ktery je patricne zamereny proti "sem vymlatil sam" a smazava i rozdil v levelech
EDIT: Teda predpokladam, ze "silnou" postavou jsi myslel z hlediska boje.
No nevim. Moje postava předtim nepřežila medvěda, a mám ten pocit, že i teď by jí více než zrušil.
Napsal: 10. 4. 2007 19.01
od Uradin
muj problem je v tom že vždycky chcu byt něco extra jak víte byl to už moudry byvaly mnich, puldrak(mimochodem moc dlouho nevydržel

) a teď sem si zas vymyslel dřevorubce ktery chce byt rytířem z pohadek však je znate dobrotivy,nesobecky,nechamtivi,obětaví, atd. prostě pohadkový hrdina, parkrat už sem chtěl byt hodny pul-drow, hodny upír ale k tomu sem nedokazal nic přimyslet atd, prostě vždy něco co lidi ohromí ale taky někdy jsou to fakt blbý napady když je ani nedokažu pořádně zduvodnit

Napsal: 10. 4. 2007 19.05
od darmian
No myslím to z hlediska boje ano. A ano, každá postava je s levlem silnější, jen říkám, že je rozdíl mezi tím, jestli si ji vypracují podle svých představ a budu s ní vymetat dungy a potom se chlubit tím, jak se zmlátil deset medvědů najednou nebo jestli si ji dobře postavím, ale nebudu si hrát na největšího mistra serveru - Někoho to může naštvat.
Napsal: 10. 4. 2007 19.08
od darmian
labir píše:By ses asi hodně divil.

Neříkej mi, labire, že tě netěší, když se tvá postavička vyvýjí s postupem času, jak se rozvýjejí možnosti a schopnosti. Každý nedělá ramena
( předpokládám, že narážíš na tohle
darmian píše:Asi nikdo z nás nestaví postavu slabou. Ale je rozdíl v tom,jestli to dáváme najevo: "sem vymlátil celou jeskyni úplně sám!"
jestli ne, tak se omlouvám

)
Napsal: 10. 4. 2007 22.07
od labir
darmian píše:labir píše:By ses asi hodně divil.

Neříkej mi, labire, že tě netěší, když se tvá postavička vyvýjí s postupem času, jak se rozvýjejí možnosti a schopnosti. Každý nedělá ramena
( předpokládám, že narážíš na tohle
darmian píše:Asi nikdo z nás nestaví postavu slabou. Ale je rozdíl v tom,jestli to dáváme najevo: "sem vymlátil celou jeskyni úplně sám!"
jestli ne, tak se omlouvám

)
Omyl. Osobně mě třeba potěší když se moje postava naučí nové kouzlo, které je v boji i "ziskově" zcela k ničemu, třeba iluze (a klidně bych i obětoval zisk "silových" vlasností jako ty zkratky AB/AC/atd.. za další "RP" možnosti). Nebo když dovede zahrát další skladbu (naučí se ji). To není síla v původním slova smyslu. A navíc jsem ani neměl na mysli svou postavu.
Napsal: 11. 4. 2007 7.50
od The_Balrog
Uradin píše:muj problem je v tom že vždycky chcu byt něco extra jak víte byl to už moudry byvaly mnich, puldrak(mimochodem moc dlouho nevydržel

) a teď sem si zas vymyslel dřevorubce ktery chce byt rytířem z pohadek však je znate dobrotivy,nesobecky,nechamtivi,obětaví, atd. prostě pohadkový hrdina, parkrat už sem chtěl byt hodny pul-drow, hodny upír ale k tomu sem nedokazal nic přimyslet atd, prostě vždy něco co lidi ohromí ale taky někdy jsou to fakt blbý napady když je ani nedokažu pořádně zduvodnit

^_^ neber to nijak zle, ale co jaaa se pamatuju a vzpominam, tak nejzabavnejsi a pro mne nejzajimavejsi postavy zadne
neco extra nemaji. Aspon ne prilis viditelne. (Prilis = za pulrok hrani na to jeste neprisla rec, ani to nikoho netrklo do oci *-*)
Protoze kouzlo hezky a plasticky postavy neni v nejake silene a jedinecne specialite, ale v zajimavem a zabavnem charakteru, ktery uz sam o sobe ti pomuze rozehrat srandovni situace - a hlavne tvoje postava vic ozije.
Pak je tu jeste jedna vec, ktera me osobne trvala moc a moc dlouho na pochopeni. Stejne jako herci na divadle a v televizi, i tady se musi prehravat a byt vyrazny, aby tvemu pracne vymyslenemu charakteru porozumeli i ostatni. Jiste, s timto mym tvrzenim se da polemizivat ci dokonce nesouhlasit - nicmene to je skutecnost.
Napsal: 11. 4. 2007 11.04
od snowman
labir píše:darmian píše:labir píše:By ses asi hodně divil.

Neříkej mi, labire, že tě netěší, když se tvá postavička vyvýjí s postupem času, jak se rozvýjejí možnosti a schopnosti. Každý nedělá ramena
( předpokládám, že narážíš na tohle
darmian píše:Asi nikdo z nás nestaví postavu slabou. Ale je rozdíl v tom,jestli to dáváme najevo: "sem vymlátil celou jeskyni úplně sám!"
jestli ne, tak se omlouvám

)
Omyl. Osobně mě třeba potěší když se moje postava naučí nové kouzlo, které je v boji i "ziskově" zcela k ničemu, třeba iluze (a klidně bych i obětoval zisk "silových" vlasností jako ty zkratky AB/AC/atd.. za další "RP" možnosti). Nebo když dovede zahrát další skladbu (naučí se ji). To není síla v původním slova smyslu. A navíc jsem ani neměl na mysli svou postavu.
Právě o tom to je: pokud "silou" nemámena mysli fyzickou sílu či schopnost boje, tak se dá chápat spíš jako síla postavy v tom, v čem vyniká či vynikat chce, tj. v jejím "zaměření":
1) Můžeme mít bojová povolání a jejich kombinace, tj. postavy, které se orientují primárně či pouze na boj - na blízko nebo na dálku.
2) Můžeme mít nebojová povolání a jejich kombinace tj. postavy, které se neorientují vůbec na boj, ale např. na: craft, na nějakou ic činnost (hospodský, kněz, obchodník, kartograf, spisovatel, vypravěč u dvora apod..).
3) Můžeme mít i postavu, která kombinuje obé, což je asi nejčastější případ.
Ve všech třech případech je
"SÍLA" postavy v jejím zaměření (1. až 3. typ). Je jasné, že u bodu 3. je pravděpodobné a i logické, že nebude tolik vynikat v boji nebo v nebojovém zaměření tak, jako by tomu bylo u zaměření postavy jen na jednu oblast.
Labir tady píše, že by obětoval AC/AB pro další posílení nebojových "rp možností" - něco, co by rozšířilo a učinilo postavu SILNĚJŠÍ v jejím nebojovém zaměření. To ale ve výsledku neznamená nic jiného, než že by se tím udržela rovnováha "síly" postavy (síly v boji vůči síly v jejím nebojovém zaměření (dejme tomu "rp zaměření"). Rozhodně to tedy neznamená, že kdyby se dle tohoto příkladu někdo něčeho vzdal ve prospěch něčeho jiného, že by se postava stala celkově slabší...pouze by se stala slabší v boji a jinde napak by posílila (byť z pohledu nebojového). A o tom vývoj postavy je a děláme to všichni, když volíme, rozhodujeme a vybíráme při postupech povolání, featy, body do skillů. Vždy něco obětujeme pro získání něčeho jiného...
P.S.: toto celé bylo spíše o buildu postavy, ale to pravé ořechové, co postavu dělá zajímavou a pomůže jí vyniknout a zapsat se do myslí ostatních postav (i hráčů), je jen a pouze její vystupování, chování...popř. i činy. A to nenaženeme žádnými featy ani skilly nebo levely...
Napsal: 11. 4. 2007 12.21
od KaTo
snowman píše:P.S.: toto celé bylo spíše o buildu postavy, ale to pravé ořechové, co postavu dělá zajímavou a pomůže jí vyniknout a zapsat se do myslí ostatních postav (i hráčů), je jen a pouze její vystupování, chování...popř. i činy. A to nenaženeme žádnými featy ani skilly nebo levely...
Ámen, synu!! Ámen! Dodám k tomu, že i jen a jen primárně bojově namachrovaný bojovník (build) dokáže pobavit jiné Postavy. Třeba tím, jak se předvádí (Pýcha předchází pád! *zakření se Dís v pozadí*). Nedej bože, když si dva "víceméně" na boj orientované buildy začnou před krásnou elfkou kasat triko, kdo má delší meč!
Taky jsem byl svědkem (podle mě) úžasné hádky bojovníka a čaroděje, co je lepší. Magie či meč? Snad to není vynášení IC, když řeknu že to skončilo pitkou "kdo z koho" a protože lstivý čaroděj "švindloval" a pil vodu, tak i kómatem bojovníka a poblitou podlahou (do které upadl a musel být za pomoci čarodějového léčení udržován při životě, než ho jiná postava dokázala "odnést" do postele!

)
A na druhou stranu dokáže stejně "bojově" orientovaný bojovník otravovat svoji přítomností, když jediné co ho zajímá, kde je nejlevnější meč, zbroj a zda bych neměl náhodu nějaký super štít...atd.
Napsal: 11. 4. 2007 13.24
od snowman