EQ 3

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Odpovědět
Jája CZE
Příspěvky: 656
Registrován: 1. 3. 2007 7.36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jája CZE »

Tak si přeci může vzít nějakou kladnou, kterou prostě nevyužije. Například bezruký, hluchoměmo slepý s těžkou nemocí (asi pomalu rozpadající se golem) si vezme několik dovedností craftu (broušení kamenů, psaní svitků a kovářinu) které asi bez rukou stejně nevyužije. Zatím většina "extrémních" postav na serveru stejně dlouho nevydržela, takže o tvorbě takových postav nemám iluze. :dry:
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Jája CZE píše:Tak si přeci může vzít nějakou kladnou, kterou prostě nevyužije. Například bezruký, hluchoměmo slepý s těžkou nemocí (asi pomalu rozpadající se golem) si vezme několik dovedností craftu (broušení kamenů, psaní svitků a kovářinu) které asi bez rukou stejně nevyužije. Zatím většina "extrémních" postav na serveru stejně dlouho nevydržela, takže o tvorbě takových postav nemám iluze. :dry:
nene, tohle tomu nepomuze. Jakmile se soucet zapornych run presune pres -40, uz to je spatne a ty musis nejakou ozelet. jestli si k tomu vezmes nejake kladne, to na to rozhodne nema vliv ; )

(No, ukazte mi cloveka, co si bude prat jen nevyhody za -50 a zadnou plusovou runu :D)
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Jája CZE
Příspěvky: 656
Registrován: 1. 3. 2007 7.36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jája CZE »

Teď to čtu.. omlouvám se. *sype si popel na hlavu*
-------------------------------------------------------------
Serin - Mladý, trošku urážlivý elf, toulající se po lesích a pláních na desce.
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

Zajímala by mě taková věc. Když si někdo například vezme že postava umře do půl roka z takových a takových důvodů a chytnou se toho hráči a okolí a budou se mu snažit pomoct, tak jestli se to dá na základě IC věcí vyřešit, nebo ta postava prostě zemře? Ptám se, protiže jsem si něco podobného vymyslel, takový autoquest, při tvorbě postavy. A rozhodnul jsem se, že pokud se to nevyřeší ať já, nebo okolí, postava prostě zemře. Ale mám to hozený tak, že tam mám šanci. Lépeřečeno, zajímá mne zda nastavení této vlastnosti je o tom že postava na 100% prostě zemře.


Ptám se jen ze zvědavosti. Sám jsem zjistil že tyto vlastnosti, co budou na EQ3 nijak nevyužiji. Jsou dle mého pro postavy, které jsou nečím odlišné a výjmečné. Zatím ale co jsem zjistil, tak hráči vymýšlej jak na tom vytěžit na síle a nepřemýšlej dle mého názoru nad tím zda to vážně jejich postava vyžaduje. Prostě taková odolnost +-10 na sekání není pro jakoukoliv postavu. Měla by si to vzít postava která má něčím zvláštní kůži. A né postava křehké elfky, která si to vezme jen pro to aby byla v boji méně zranitelná. Já bych byl osobně pro, aby když hráč bude chtít využít nějakou takovou vlastnost, která bude v EQ 3 aby napsal co a proč si chce vzít nějakému z DM.


Potom, měl bych dotaz na kleriky. V EQ3 by měli být upraveni tak, že se musí modlit ke svému bohu aby měli svou sílu a prostě hrát kněze jak se sluší a patří. Né nějakou kreaturu co pobíhá ve zbroji, vesele se boostí a ničíí...ničííí. Ptám se jestli to doopravdy bude a zda to bude v první či druhé, třetí vlně EQ3. Jestli jsem to někde náhodou přehlédl, omlouvám se.
allekoo
Příspěvky: 671
Registrován: 16. 1. 2007 0.52
Bydliště: SR - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od allekoo »

Ja viem že to bude zniet ako by som bol nenažraty, ale nešlo by prihodit nejake tie zaporne vlastnosti ? (kludne navymyšlam ak bude treba) Vačšinov to tu je cenovo v pomere 1 dobra za 2-3 zle a tých je tu celkom málo, alebo su celkom silne ale brutálne.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

Pavel Urban píše: Souhlasím s Balrogem. Jsou to EXTRA možnosti. Chceš mít o něco lepší postavu než bys měl normálně ? Bude tě to něco stát. Nemusíš si z toho nic vybírat, ale můžeš a je to PLUS. Proto si myslím, že jsou bonusy dražší než postihy. Kromě toho mi to přijde jako opatření proti těm co by si vzali jednu "velkou" nevýhodu a kupu malých výhod. Nejde tu o boostování postavy, ale o její odlišení.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

The_Balrog píše:
Pavel Urban píše: Souhlasím s Balrogem. Jsou to EXTRA možnosti. Chceš mít o něco lepší postavu než bys měl normálně ? Bude tě to něco stát. Nemusíš si z toho nic vybírat, ale můžeš a je to PLUS. Proto si myslím, že jsou bonusy dražší než postihy. Kromě toho mi to přijde jako opatření proti těm co by si vzali jednu "velkou" nevýhodu a kupu malých výhod. Nejde tu o boostování postavy, ale o její odlišení.
S tím souhlasím, nýbrž jsem zjistil že ( někteří, pár, spousta ) hráčů to pročítá, počítá jak z toho co nejvíc vytěžit a udělat ze své postavy něco silného. :glare: Prostě né všichni hráči si uvědomují, že je to pro odlišnost postavy od ostatních. Třeba sněžný mnich... k němu se hodí odlnost proti chladu, a naopak proti ohni.
allekoo
Příspěvky: 671
Registrován: 16. 1. 2007 0.52
Bydliště: SR - ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od allekoo »

Njn presne toto som čakal. Ja si Hram postavu čo ma svoje nevyhody a tie tu uvedene momentalne nie su, a ošetrujem si to sam. Preto ta otazka na nove nevyhody.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

jojo, maličko se omlouvám, že jsem jen zkopíroval to Pavlovo bez dalšího komentáře, ale padlo to tu už právě několikrát a jen jsem na to chtěl znova upozornit.

Právě proto, co říkal teď Anurin... aby bylo zřetelné, že tyto "výhody" jsou něco navíc, je jejich cena dost vysoká; tak, aby šly co nejmíň zneužít u případných ždímačů a aby si lidi brali opravdu jen to, co je pro jejich postavy důležité.
Extras v žádném případě nemají nahrazovat základní tvorbu postavy v Nwn.

allekoo: Dokonce se tvůj návrh na citlivost k léčení dostal ještě do projednávání, možná se tam nakonec taky objeví.

Já osobně (což asi není přímo Labirův postoj) jsem rád, že těch nevýhod není tolik, aby si "každý vybral". Minusové body prostě musí představovat nějaké omezení postavy. Podle mne, čím větší spektrum, tím je pravděpodobnější, že se dá najít taková kombinace nevýhod, která tvoji postavu prakticky nijak neovlivní. Ostatně proto jsou některé nevýhody, které jsou evidentně výhodné pro některé postavy, s malým bodovým ohodnocením, i když ten efekt je zdánlivě "velký". Viz. např. "nebojová postava".

Nechci ti zakazovat vyrábět další nevýhody (což tak asi vypadalo), ale rád bych poukázal na základní princip tohoto systému. Není účelem vytvářet spousty nevýhod, aby si každý vybral. Pokud se ale objeví něco, co může být přínosné, není proč o tom neuvažovat. Dobrý nápad se cení vždy.
Pořád je ale nutné mít na mysli, že není cílem si díky Extras maxovat postavu, ale maximálně ji dát jednu, dva plusy, které se vám k postavě hodí. No... třeba i tři nebo čtyři :)) pak se ale za to draze platí.
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

Mimochodem, třeba Extras smolař mi nepřijde moc nevýhodný. Trochu jsem o něm uvažoval, asi jako o jediném Extras co bych si pro postavu vzal. Docela se mi to líbí. A možná bych ho nedával do těch záporných. Jelikož mi nijak záporný nepřijde. A spousta hráčů si jej vezme aby si mohli dát bodíky do těch lepších vlastností.
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

anurin píše:Mimochodem, třeba Extras smolař mi nepřijde moc nevýhodný. Trochu jsem o něm uvažoval, asi jako o jediném Extras co bych si pro postavu vzal. Docela se mi to líbí. A možná bych ho nedával do těch záporných. Jelikož mi nijak záporný nepřijde. A spousta hráčů si jej vezme aby si mohli dát bodíky do těch lepších vlastností.
To asi protože neví, co ve skutečnosti všechno dělá : )))
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

všecky moje postavy sou "smolař" a nepotřebujou na to extra runu :megalol: :megalol: :megalol:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

anurin píše:
The_Balrog píše:
Pavel Urban píše: Souhlasím s Balrogem. Jsou to EXTRA možnosti. Chceš mít o něco lepší postavu než bys měl normálně ? Bude tě to něco stát. Nemusíš si z toho nic vybírat, ale můžeš a je to PLUS. Proto si myslím, že jsou bonusy dražší než postihy. Kromě toho mi to přijde jako opatření proti těm co by si vzali jednu "velkou" nevýhodu a kupu malých výhod. Nejde tu o boostování postavy, ale o její odlišení.
S tím souhlasím, nýbrž jsem zjistil že ( někteří, pár, spousta ) hráčů to pročítá, počítá jak z toho co nejvíc vytěžit a udělat ze své postavy něco silného. :glare: Prostě né všichni hráči si uvědomují, že je to pro odlišnost postavy od ostatních. Třeba sněžný mnich... k němu se hodí odlnost proti chladu, a naopak proti ohni.
To je jednoduché. Pokud takového hráče "maximalistu" načapám (a to se dříve nebo později stane) tak o postavu přijde a hotovo. Zopakuje to - dostane BAN. Žádné cavyky s někým kdo bude očividně zneužívat něco co je pro bohatší hru k powergamingu.

Smolař - to je strašná runa. Může si to dát snad jen masochista. Víte vy vůbec kde všude se hází? Všude... Chytání nemocí, pravděpodobnosti ovládnutí summonů, hádanky, EQ zranění od potvor, spawny pastí a bestií, funkčnost dalších extras run s pravděpodobnostmi, překecávání/zastrašování NPC obchodníků, craft, sběr/dolování, spawn lootu, spawn pokladů a miliony dalších věcí... Furt výhodná runa?
Naposledy upravil(a) labir dne 7. 3. 2008 13.13, celkem upraveno 1 x.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

labir píše:To je jednoduché. Pokud takového hráče "maximalistu" načapám (a to se dříve nebo později stane) tak o postavu přijde a hotovo. Zopakuje to - dostane BAN. Žádné cavyky s někým kdo bude očividně zneužívat něco co je pro bohatší hru k powergamingu.
*dělá si šibeničku u drakova PG builu™*
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

Chtěl bych se zeptat na to, jak bude vypadat ten bonus do dovedností. Bude se ten bonus považovat za to, že postava skutečně danou dovednost má nebo jen jako bonus k dovednosti pokud jí má ? Dám příklad. Můj Din by hrozně rád hrál na nějaký hudební nástroj (neodvažuje se uvažovat o ničem moc složitějším než je bubínek, píšťala nebo tamburína) a já bych mu tam i hrozně rád nějaké body dal (tedy do umění), ale mě se prostě ta dovednost neprosvítí a prý bych si na to musel vzít úroveň barda (ale kdybych to tak bral, tak Din musí mít už úroveň snad od všeho :biggrin: ).

Otázky mám tedy vlastně dvě.

1) Bude se bonifikovaná dovednost považovat za to, že jí postava má ? (viz výše).

a na to navazující druhá

2) Kdyby ano, bude možné tam pak dál přispívat body ?
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

1) Ano, dané skilly budeš mít (i když zrovna u Perform je možná nebudeš mít napsané v sheetu), ale pokud nebude hraní na nástroje upraveno, nemělo by ti to stačit. Viz. paralela s amuletem umění. Toto je však stále "subject to change".

2) Určitě ne.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
KaTo
Příspěvky: 850
Registrován: 15. 2. 2007 12.34
Bydliště: Severní okraj Středozemě
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KaTo »

Anurin+Labir: Jo to je tak, když se věští z nedostatku podkladů :megalol: :megalol: . Jsem na to koukal a takový slušný "epizodní" upírek by se z Extras dal docela hezky složit i bez DM změny rasy. I když na "to", co se na EQ vydává za upíry by zdaleka, zdaleka neměl *culí se*.

P.S.: Mě osobně z extras zajímají jedna jediná samotinká kladná runa. *s úšklebkem se podívá na MIKROhady* Nastane vám doba lovu, smradi mrňaví! *zkusmo cinkne stříbrným prstenem o meč* Muhehehééé. Hadi prostě nejsou zvěř a basta. A žádný "člověk" mě nepřesvědčí o opaku (to že ctím systémem dané Zákonitosti Desky, je věc druhá, chvála Mocnostem *směje se*) :megalol: :megalol:
P.P.S.: Vymýšlení PG mě "taky" baví, ale mám "bohužel" soudnost. Doufám. Zjistím po prvním Banu :megalol: :megalol: :megalol: . *přikreslí další šibeničku k drakově PG buildu*.
Obrázek
labir
Příspěvky: 6701
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Pavel Urban píše:Chtěl bych se zeptat na to, jak bude vypadat ten bonus do dovedností. Bude se ten bonus považovat za to, že postava skutečně danou dovednost má nebo jen jako bonus k dovednosti pokud jí má ? Dám příklad. Můj Din by hrozně rád hrál na nějaký hudební nástroj (neodvažuje se uvažovat o ničem moc složitějším než je bubínek, píšťala nebo tamburína) a já bych mu tam i hrozně rád nějaké body dal (tedy do umění), ale mě se prostě ta dovednost neprosvítí a prý bych si na to musel vzít úroveň barda (ale kdybych to tak bral, tak Din musí mít už úroveň snad od všeho :biggrin: ).

Otázky mám tedy vlastně dvě.

1) Bude se bonifikovaná dovednost považovat za to, že jí postava má ? (viz výše).

a na to navazující druhá

2) Kdyby ano, bude možné tam pak dál přispívat body ?
Ne. Je tam psané že to je permanentní bonus. Rozumí se tedy permanentní bonus. Tj. systémy a činnosti jenž kontrolují základní velikost skillu bonusy nevidí.

60% dotazů tady je vcelku zbytečných, přečtěte si prosím pořádně co tam je napsáno a chápejte to doslova, jakoby to byl program - snažím se vyjadřovat maximálně jednoznačně, tj. když použiji třeba slovo bonus je tím myšlen jen a pouze systémový bonus, nepoužívám v takovýhlech popisech slova jen protože do textu stylisticky ladí, ale vždy vyjadřují přesný smysl.

Trvalý zásah do základních vlastností/skillů postavy je skriptově nemožný a navíc to ani nesedí do filozofie extras jakožto něco extra a ne "naházení postavy č.2".
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Pavel Urban
Příspěvky: 5860
Registrován: 30. 4. 2007 16.38

Příspěvek od Pavel Urban »

labir píše:Ne. Je tam psané že to je permanentní bonus. Rozumí se tedy permanentní bonus. Tj. systémy a činnosti jenž kontrolují základní velikost skillu bonusy nevidí.

60% dotazů tady je vcelku zbytečných, přečtěte si prosím pořádně co tam je napsáno a chápejte to doslova, jakoby to byl program - snažím se vyjadřovat maximálně jednoznačně, tj. když použiji třeba slovo bonus je tím myšlen jen a pouze systémový bonus, nepoužívám v takovýhlech popisech slova jen protože do textu stylisticky ladí, ale vždy vyjadřují přesný smysl.

Trvalý zásah do základních vlastností/skillů postavy je skriptově nemožný a navíc to ani nesedí do filozofie extras jakožto něco extra a ne "naházení postavy č.2".
OK. Nebyl jsem si právě jistý, jak si mám spojení "permanentní bonus" vysvětlit.
Je to škoda, doufal jsem, že se mi prosvítí. Trochu mi vadí, že to není klasický crossclass skill (nerozumím tomu, proč by nemohl trochu něco drnkat nebo pískat), ale chápu, že je to jakási výsada bardů a tak Din bohužel skončí tak maximálne s hvězdičkováním :ermm: .
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

labir píše:Tj. systémy a činnosti jenž kontrolují základní velikost skillu bonusy nevidí.
Těchto je (mělo by být) ale minimum. Vlastně jediné, co se mi vybavuje a u čeho se nereflektuje bonus, jsou požadavky na prestižní povolání a epické featy, jež požadují x bodů ve skillu, jež by logicky neměli být ovlivněny předměty.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Odpovědět