Stránka 2 z 3

Napsal: 5. 3. 2006 13.08
od labir
Yandy píše:nj, on mi to klenotnik nejak nechce koupit...a jinde to je za "pakatel" :ermm:
Které drahokamy? Jinak kameny se prodávají přes normální NWN obchod.

Napsal: 5. 3. 2006 13.37
od Yandy
Nejake surove emeraldy, alexandrity, ametysty a azurity

Napsal: 5. 3. 2006 13.58
od Rahwin
Rieste to IC...
ooc predat idu, ponuka to velke moznosti...:)

Napsal: 5. 3. 2006 14.56
od Alcatraz
Rahwin píše:Rieste to IC...
ooc predat idu, ponuka to velke moznosti...:)
moc velky ne, bohuzel :)

Napsal: 5. 3. 2006 15.05
od Rahwin
Nahodou, vcera to slo slusne...:)
Mal som ta nechat nakupit tie emeraldy za 4 stovky...:D

Napsal: 5. 3. 2006 15.20
od Alcatraz
Rahwin píše:Nahodou, vcera to slo slusne...:)
Mal som ta nechat nakupit tie emeraldy za 4 stovky...:D
no mohl si :) ale to nic nemeni na tom, ze to byl opravdu jen nahodny jev, to skoro uznas. Ale zas musis uznat, ze sem se nebal jako ty riskovat :)

Napsal: 12. 3. 2006 12.56
od Para
Když si udělám statistiku ůmrtí svého lučisníka ve hře, 90% jich padá na vrub toho, že těsne za přechodem do následujicí lokace padnu do pasti v podobě monster, která tam asi kdosi předtim přivedl "odjinud".
Jen těch 10% pak na mé herni chyby v podobě ukliknutí v očekávaném boji, kterému jsem se mohl vyhnout a na RP zápletky.
Podotýkam, že vždy šlo o průchody do lokace, kde jsem dřiv již mnohokrát byl a kde se standardně tak silne monstra nevyskytuji. Nikdy se to taky neděje těsne po restartu systemu. Považuji to proto za systemovou past, která zbytečne rozervává kontinuitu hry a jejich přiběhů.
Vede mě pak k zamyšlení zdali má bez nějakeho řešeni tohoto zásadniho problému smysl ve hře zůstávat - pokud se tedy chci opravdu s žit s postavou a nebrat to jen jako test.
Má někdo podobnou zkušenost?
Nedalo by se s tim něco udělat?

Napsal: 12. 3. 2006 13.13
od labir
Para píše:Když si udělám statistiku ůmrtí svého lučisníka ve hře, 90% jich padá na vrub toho, že těsne za přechodem do následujicí lokace padnu do pasti v podobě monster, která tam asi kdosi předtim přivedl "odjinud".
Jen těch 10% pak na mé herni chyby v podobě ukliknutí v očekávaném boji, kterému jsem se mohl vyhnout a na RP zápletky.
Podotýkam, že vždy šlo o průchody do lokace, kde jsem dřiv již mnohokrát byl a kde se standardně tak silne monstra nevyskytuji. Nikdy se to taky neděje těsne po restartu systemu. Považuji to proto za systemovou past, která zbytečne rozervává kontinuitu hry a jejich přiběhů.
Vede mě pak k zamyšlení zdali má bez nějakeho řešeni tohoto zásadniho problému smysl ve hře zůstávat - pokud se tedy chci opravdu s žit s postavou a nebrat to jen jako test.
Má někdo podobnou zkušenost?
Nedalo by se s tim něco udělat?
Hmm, tahání potvor...technicky by to šlo udělat s tím, že by se bestie držela poblíž místa kde se spawnla...ale jde to jen u některých bestií na povrchu. Popřemýšlím o tom.

Napsal: 12. 3. 2006 14.02
od Para
Nešlo by dát každé postavě takovýho jednoučelovýho nenapadnutelnutelného špionka /podobně ovládaného jako přiteličkové mágů/, který by ale měl jen tu vlastnost, že dokáže nakouknout jen za lokaci ale právě jen tak daleko, jako by viděl jeho pán. Ani o krok dál aby nezvýhodnoval běžný rozhled.
Při nějakem ůtěku bludištěm by na to asi čas nebyl ale i tak by odpadlo mnohé rozčarování, které běžně umocnuje i lagování a různá prodleva dalších členů družiny na přechodech.
Každý by se pak pak mohl rozhodnout zda přechod otestovat nebo zda tam vlitnout bez rozmyslu jen jak do rulety a třeba s rozeběhem... a probrat se u kostlivců. :no:

Napsal: 12. 3. 2006 14.16
od Arto
Já to tak dělal se summonem a nic tam nebylo, když sem tak pak vešel s postavou naspawnovali se tam. Takže nevím jestli ti to pomůže...

Napsal: 12. 3. 2006 16.56
od Para
Mám za to, že efekt "tahání potvor" vadil i dříve na Alham... nebo Ak2 ale tim jak zde obecně síla monster narostla - narostly i jejich vedlejši efekty a potřeba s tím něco udělat. Kdo přechází do lokace s přiteličkem, nebo prostě poslední - ten mnohdy vyvázne jen proto, že ti prvý na sebe pozornost potvor stáhnou.… Pro jednotlvce je ale tento trik nepoužitelnej. :no:

Napsal: 12. 3. 2006 18.30
od Danseur
Para píše:Mám za to, že efekt "tahání potvor" vadil i dříve na Alham... nebo Ak2 ale tim jak zde obecně síla monster narostla - narostly i jejich vedlejši efekty a potřeba s tím něco udělat. Kdo přechází do lokace s přiteličkem, nebo prostě poslední - ten mnohdy vyvázne jen proto, že ti prvý na sebe pozornost potvor stáhnou.… Pro jednotlvce je ale tento trik nepoužitelnej. :no:
No já mám za to, že je to v pohodě. Když se mi stane co tobě a u přechodu jsou těžký potvory vždy se stihnu vrátit. Chvíli (pár vteřin) jim totiž trvá, než si uvědomí, že tam jsem.

Napsal: 12. 3. 2006 18.42
od TheStoupa
Danseur píše:
Para píše:Mám za to, že efekt "tahání potvor" vadil i dříve na Alham... nebo Ak2 ale tim jak zde obecně síla monster narostla - narostly i jejich vedlejši efekty a potřeba s tím něco udělat. Kdo přechází do lokace s přiteličkem, nebo prostě poslední - ten mnohdy vyvázne jen proto, že ti prvý na sebe pozornost potvor stáhnou.… Pro jednotlvce je ale tento trik nepoužitelnej. :no:
No já mám za to, že je to v pohodě. Když se mi stane co tobě a u přechodu jsou těžký potvory vždy se stihnu vrátit. Chvíli (pár vteřin) jim totiž trvá, než si uvědomí, že tam jsem.
no, to ja mam presne opacne zkusenosti. zvlaste pokud si malinka gnomka na jahodach vykracuje krokem (zapnuty search mod) a z lesa na ni vyskoci zly mravenec, tak nez se rozebehne tak lezi mrtva na zemi. a to jeste ma sebou tupeho jezevce, kteremu rekla aby ji hlidal, ale ten jen hloupe zira jak nejaky mravenec zere jeho pani.
cili potvora za prechodem je svinstvo. summon ji na sebe nenalakal ani moji postavu nebranil. postava na prvnim levelu jde na zem pri prvnim nebo druhem zasahu. takze s tim jde jen velmi malo delat, a kdyz mam zaplou chuzi, tak ani nemusim stacit utect. samozrejme je tohle primarne problem enginu NwN, ale pokud jde nejak osetrit, tak je to prijemne.

Napsal: 12. 3. 2006 22.02
od snowman
photter píše:taky mě to zarazilo, za jednu noc získat tolik rudy, že to nejde unýst ?
vůbec se mi zdá, že se tu nějak snadno bohatne
my když vylezem z vostrova, kde je celkem prd, jenom čumíme, s čim tam vostatní lítaj
možná by limity u obchodníků ala alhambrie nebyly úplně od věci, hmm ?
Jen nech na hlavě... já teda nevim, že by se dalo v Hargolu bohatnout... eště mě čeká dlouhá doba spoření na první lepší věc, kterou mam vyhlídnutou... Zatim se mi to zdá vyvážený..

Napsal: 12. 3. 2006 22.36
od Fantalas
Ono se to může ošetřovat jak chce, ale když někdo bude 24/7 kutat, kácet, nebo cokoliv tak si vydělá chtě nechtě. Já se snažim hrát tak nějak reálně, takže kácet stromy vydržim sotva pár hodin a nemluvim už o tom, že půlku z toho co vydělam při práci zase prožeru. Takže ono to "umění zbohatnout" bude jen o tom, kdo svý charaktery nešetří a hraje snima jako by byl na nucených pracích :bigwink:

Napsal: 12. 3. 2006 23.03
od Rahwin
[quote="Fantalas"][/quote]

Mas pravdu, ale len ciastocne...:)

Napsal: 13. 3. 2006 16.35
od Fantalas
Samozřejmě. Existujou výjimky. Někdo má prostě na prachy čuch. Jednu takovou jsem hrál na Alh. :smile:

Napsal: 14. 3. 2006 7.49
od Para
Idea toho systému TIS na přechodech se mi moc libí! Zatím se zdá že funguje! - Jestli se to potvrdí tak to do hry přineslo zásadní obohacení. Díky! :dribble:

Napsal: 14. 3. 2006 9.41
od snowman
Fantalas píše:Ono se to může ošetřovat jak chce, ale když někdo bude 24/7 kutat, kácet, nebo cokoliv tak si vydělá chtě nechtě. Já se snažim hrát tak nějak reálně, takže kácet stromy vydržim sotva pár hodin a nemluvim už o tom, že půlku z toho co vydělam při práci zase prožeru. Takže ono to "umění zbohatnout" bude jen o tom, kdo svý charaktery nešetří a hraje snima jako by byl na nucených pracích :bigwink:
Jj, pracovat je dřina a stojí to čas.. taky když pracuju, vydělám si na náklady a něco málo navíc. Ale abych pak šel (myslim třeba po týdnu herního času) a koupil si něco, co stojí x tisíc - tak to zdaleka ne.. což je na jednu stranu dobře :shades:

Napsal: 14. 3. 2006 11.47
od Alcatraz
snowman píše: Jj, pracovat je dřina a stojí to čas.. taky když pracuju, vydělám si na náklady a něco málo navíc. Ale abych pak šel (myslim třeba po týdnu herního času) a koupil si něco, co stojí x tisíc - tak to zdaleka ne.. což je na jednu stranu dobře :shades:
njn, jenze ono by to lidi nebavilo, kdyby musely z kazdych 4h hry (RT) 1h20 tvrde pracovat, aby zaplatili pokoj v hospode a jidlo. Btw. co se tyce kurzu zl, tak mi najednou prislo, ze je podobny tomu realnymu :) kure 56, chleba 15, jen to ubytovani je levne :)