Nedělej si z toho nic. To soustředění třeba někdy použiješ. Více tam asi opravdu nedávej... a body jsem zahodil do kelu snad s každou postavou, kterou jsem vytvořil... a desítky. Třeba můj známý trpaslík je blbec hodil do discipline, přičemž jeho AC bude vždy větší než jakékoli (discipline +k20) může kdy dosáhnout, místo do soustředění, čímž si způsobil nemalé problémy při kouzlení v boji. Ale dá se to přežít a nějako dohnat.Sonnyx píše:No, ale já bych si dost přál, aby toto byla první a poslední postava. Nechci si každých pár levelů zakládat další a další. Na tuto jsem si zvykl, poznal i nějaké přátele, něco si vydělal a tak. K čertu s tím NWN systémem..
Tak díky všem za rady a klidně to tu můžete locknout, stejně se s tím už nic vymyslet nedá.. ,)
Skilly
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Dobrá, děkuji všem za snahu nějak pomoct. Zkusím teda místo toho to zastrašování, které pro mě bude snad jako pro bojovníka přínosnější.
Vím, že je toto HCRP server, ale možná by bylo vhodné sepsat nějakou základní charakteristiku skillů speciálně pro tento server, ať si nově příchozí nemusí procházet takovýmto ohněm, protože věřím, že nejsem jediný, komu se to stalo. Tím si nechci nijak stěžovat, ale je fakt, že je to dost nepříjemné a na HC to serveru moc nepřidá, když si pak člověk musí přinejhorším založit novou postavu.
To že člověk se opravdu většinu věcí doví až ve hře je podle mne přijatelné, ale nakonec by se to dalo zařídit i tak, aby to mohl udělat s tou postavou, se kterou chce hrát i v budoucnu a nezakládat si kvůli tomu nějakou speciální.. :)
Vím, že je toto HCRP server, ale možná by bylo vhodné sepsat nějakou základní charakteristiku skillů speciálně pro tento server, ať si nově příchozí nemusí procházet takovýmto ohněm, protože věřím, že nejsem jediný, komu se to stalo. Tím si nechci nijak stěžovat, ale je fakt, že je to dost nepříjemné a na HC to serveru moc nepřidá, když si pak člověk musí přinejhorším založit novou postavu.
To že člověk se opravdu většinu věcí doví až ve hře je podle mne přijatelné, ale nakonec by se to dalo zařídit i tak, aby to mohl udělat s tou postavou, se kterou chce hrát i v budoucnu a nezakládat si kvůli tomu nějakou speciální.. :)
Tvou šlechetnost poznají tví nepřátelé dříve, než se s nimi utkáš.
Gwynn Mediviere - Navrácen ze ztracena.
Nový portrét - http://www.ulozto.cz/10301739/gwyn-rar
Gwynn Mediviere - Navrácen ze ztracena.
Nový portrét - http://www.ulozto.cz/10301739/gwyn-rar
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Tím, že jsme na HCRP serveru, tě každý utěší, že i postava, která není systémově silná, může ledacos dokázat.
Kdyby ti pak ale válečník umíral takřka kdekoliv, tak už ti nikdo nic lepšího nenabídne. 


"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Ještě že na těch skillech krom výcviku vůbec nezáleží, jinak bych se tu začal cítit dost nejistě.. :D
Věřím, že už se to probíralo 100x ve 100 topicach, ale možná právě proto by bylo nejlepší to shrnout jako jsou shrnuty ty atributy a připsat to ke statistikám. :)
Určitě je vhodnější to rovnou sepsat, než o tom jen prázdně mlet na fórku. Bohužel tomu nerozumím, takže to udělat nemůžu..
Věřím, že už se to probíralo 100x ve 100 topicach, ale možná právě proto by bylo nejlepší to shrnout jako jsou shrnuty ty atributy a připsat to ke statistikám. :)
Určitě je vhodnější to rovnou sepsat, než o tom jen prázdně mlet na fórku. Bohužel tomu nerozumím, takže to udělat nemůžu..
Tvou šlechetnost poznají tví nepřátelé dříve, než se s nimi utkáš.
Gwynn Mediviere - Navrácen ze ztracena.
Nový portrét - http://www.ulozto.cz/10301739/gwyn-rar
Gwynn Mediviere - Navrácen ze ztracena.
Nový portrét - http://www.ulozto.cz/10301739/gwyn-rar
Třeba toto je věc, se kterou si dovolím zásadně nesouhlasit. Dle mého názoru umírá takřka kdekoli jen hloupý válečník, který si myslí, že se může se štítem v ruce postavit něčemu, co je dvakrát větší než on a drží to kus stromu, nebo sám několikanásobné přesile.Nalk píše:Tím, že jsme na HCRP serveru, tě každý utěší, že i postava, která není systémově silná, může ledacos dokázat.Kdyby ti pak ale válečník umíral takřka kdekoliv, tak už ti nikdo nic lepšího nenabídne.
Stačí zapnout hlavu, počítat s taktikou a terénem... a ať už s DM nebo bez něj se je možné dokázat divy i se systémově slabým válečníkem. Osobně mám dlouholetou praxi bez umírání.
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
Hlavně nelezu kam nemám. Eq je postavená tak, že na levelech záleží někde kolem 10-16. To je celkem výrazný rozdíl. Na nižším levelu je to celkem jedno, protože tě stejně zabije všechno, na vyšším už taky, protože mnohem větší roli hraje taktika a složení skupiny.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Off topic: Ty jsi neviděl Duncana na sedmém lvlu v akci, viď?Aefar píše: Dle mého názoru umírá takřka kdekoli jen hloupý válečník, který si myslí, že se může se štítem v ruce postavit něčemu, co je dvakrát větší než on a drží to kus stromu, nebo sám několikanásobné přesile.

Bratrstvo zabanovaných!
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Inu každý máme jiný názor a jinou zkušenost. Osobně bych jen podotknul, že tu hraji takřka dvakrát déle jak ty. Pak si také povšimni toho, jaký máš takový nějaký poměr hraní mezi Catigernem a Bolthormem, kdy Bolthorm jednak není první postava a jednak je to trochen build už.Aefar píše:Třeba toto je věc, se kterou si dovolím zásadně nesouhlasit. Dle mého názoru umírá takřka kdekoli jen hloupý válečník, který si myslí, že se může se štítem v ruce postavit něčemu, co je dvakrát větší než on a drží to kus stromu, nebo sám několikanásobné přesile.Nalk píše:Tím, že jsme na HCRP serveru, tě každý utěší, že i postava, která není systémově silná, může ledacos dokázat.Kdyby ti pak ale válečník umíral takřka kdekoliv, tak už ti nikdo nic lepšího nenabídne.
Stačí zapnout hlavu, počítat s taktikou a terénem... a ať už s DM nebo bez něj se je možné dokázat divy i se systémově slabým válečníkem. Osobně mám dlouholetou praxi bez umírání.

Jinak souhlasím s Drakem.… jen já bych to rozrůznil asi tak že:
do 5. lvlu asi tak je to o tom, neumřít na útok jezevcem či něčím takovým.
do 10. lvlu je to takové to čekání na dostatečné schopnosti.
do asi 15. je to dobrá hra, ale relativně pomalé expení
16 - ? (asi 20?) mi příjde, že charakter přežije kde co a na každý nový lvl není třeba až tolik expů, takže když se daří tak postavě stoupá lvl a skoro neumírá
20+ - tak tady hádám, že to leze sakra pomalu, ale zas většinou ta postava už má dost síly, aby ustála kde co
"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Ted trochu odbocim od tematu, ale jak je to s tema expama? To jakoze s kazdym dalsim levelem se nezvysuje pocet expu pro dalsi level, ale nejak se to ustali a nebo dokonce snizuje?Nalk píše: do asi 15. je to dobrá hra, ale relativně pomalé expení
16 - ? (asi 20?) mi příjde, že charakter přežije kde co a na každý nový lvl není třeba až tolik expů, takže když se daří tak postavě stoupá lvl a skoro neumírá
20+ - tak tady hádám, že to leze sakra pomalu, ale zas většinou ta postava už má dost síly, aby ustála kde co
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
No z 15 na 16 je třeba získat hodnotu 80K XP, z 16 na 17 je to 85K … což mi příjde osobně jako malý rozdíl mezi lvly, zvlášť když uvážím to, že postava tou dobou je už skutečně hodně schopná.Woxa píše:Ted trochu odbocim od tematu, ale jak je to s tema expama? To jakoze s kazdym dalsim levelem se nezvysuje pocet expu pro dalsi level, ale nejak se to ustali a nebo dokonce snizuje?Nalk píše: do asi 15. je to dobrá hra, ale relativně pomalé expení
16 - ? (asi 20?) mi příjde, že charakter přežije kde co a na každý nový lvl není třeba až tolik expů, takže když se daří tak postavě stoupá lvl a skoro neumírá
20+ - tak tady hádám, že to leze sakra pomalu, ale zas většinou ta postava už má dost síly, aby ustála kde co
EDIT: plus teda u mě.. kolem desátého lvlu se obvykle s postavou docela sžiju, takže hraní postavy už nevyžaduje tolik občasných úvah typu "hmm jakže se podle charakteru má teď zachovat?", ale spíše už je spousta věcí automatických a reflexivních... takové to, kdy občas máte dojem, že ta postava jedná sama za sebe a ten člověk u počítače je jen divák


"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
SouhlasNalk píše:Woxa píše:Ted trochu odbocim od tematu, ale jak je to s tema expama? To jakoze s kazdym dalsim levelem se nezvysuje pocet expu pro dalsi level, ale nejak se to ustali a nebo dokonce snizuje?Nalk píše: do asi 15. je to dobrá hra, ale relativně pomalé expení
16 - ? (asi 20?) mi příjde, že charakter přežije kde co a na každý nový lvl není třeba až tolik expů, takže když se daří tak postavě stoupá lvl a skoro neumírá
20+ - tak tady hádám, že to leze sakra pomalu, ale zas většinou ta postava už má dost síly, aby ustála kde co
EDIT: plus teda u mě.. kolem desátého lvlu se obvykle s postavou docela sžiju, takže hraní postavy už nevyžaduje tolik občasných úvah typu "hmm jakže se podle charakteru má teď zachovat?", ale spíše už je spousta věcí automatických a reflexivních... takové to, kdy občas máte dojem, že ta postava jedná sama za sebe a ten člověk u počítače je jen divák![]()
(nejsem blázen)
No, já to spíš mám tak, že občas místo zdar nebo čuz, řeknu zdravím a místo batoh říkám inventář.. :D
Tvou šlechetnost poznají tví nepřátelé dříve, než se s nimi utkáš.
Gwynn Mediviere - Navrácen ze ztracena.
Nový portrét - http://www.ulozto.cz/10301739/gwyn-rar
Gwynn Mediviere - Navrácen ze ztracena.
Nový portrét - http://www.ulozto.cz/10301739/gwyn-rar
No, podle mě má Nalk dosti omezený pohled na sílu postavy. Ano, Drake má pravdu v tom, co psal, pokud se postava sama chce projít někam do míst, kde není bezpečno. Ale jinak síla postavy (jak vyplývá i z drakova popisu síly pro lvl výše než 16) závisí na zázemí, majetku, vlivu, pověsti, přátelích, organizačních schopnostech atd.
Nehledě na to, že trpaslíkův strop je lvl 17. Jeden vedle druhého, kdo to teď čtete, budete mít do roka vyšší lvl než můj trpaslík... ale to neznamená, že neporoste.
Nehledě na to, že trpaslíkův strop je lvl 17. Jeden vedle druhého, kdo to teď čtete, budete mít do roka vyšší lvl než můj trpaslík... ale to neznamená, že neporoste.
* Catigern
* Albrecht Prskotřesk
† Bolthorm syn Thrudgelmův
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tohle jsem čekalAefar píše:No, podle mě má Nalk dosti omezený pohled na sílu postavy. Ano, Drake má pravdu v tom, co psal, pokud se postava sama chce projít někam do míst, kde není bezpečno. Ale jinak síla postavy (jak vyplývá i z drakova popisu síly pro lvl výše než 16) závisí na zázemí, majetku, vlivu, pověsti, přátelích, organizačních schopnostech atd.



"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Stačí sehnat peníze na armor, kterým se naboostuje OC a je to opravdu o něčem jiném a to říkám z vlastní zkušenosti. V posledních pár dnech, jsem obměnil starou kroužkovou zbroj za normální plátovku s rukavicemi atd. a z jednoho bandity, před kterým jsem se smrtí v očích utíkal, je dnes několik banditů, kteří by měli utíkat předemnou..
Je jasné, že k těm penězům se nějak dojít musí a harvestěním to opravdu nejde. Jde tak nahnat pár zlatek na nějaké základní věci, ale dál už to nevede, aspoň teda ne v Tirianu. Většinou ty větší penízky sebou přinesou výpravy nebo práce pro vyšší levely, což zahrnuje často i vystavení boji. Ta bojová část vysvětluje v RP zesílení postavy, i když my všichni víme, že za tím stojí ten pán jménem equip.
EDIT: Samozdřejmě k tomu musí mít postava přátele, aby mohla chodit na výpravy. Musí se o ni vědět, že je trochu schopná, aby ji lidi k sobě zvali. Musí se umět nějak na takové výpravě chovat, aby o ni byl zájem. Systémově silná postava bez konexí, znalostí a slávy je pořád nic. Postava se znalostmi, konexemi, o které se i nějak mluví v dobrém je na tom skvěle. A postava která je na tom dobře jak v RP tak i systémově.. no však vy víte..
Ale to už jsme hodně OT... :)
Je jasné, že k těm penězům se nějak dojít musí a harvestěním to opravdu nejde. Jde tak nahnat pár zlatek na nějaké základní věci, ale dál už to nevede, aspoň teda ne v Tirianu. Většinou ty větší penízky sebou přinesou výpravy nebo práce pro vyšší levely, což zahrnuje často i vystavení boji. Ta bojová část vysvětluje v RP zesílení postavy, i když my všichni víme, že za tím stojí ten pán jménem equip.
EDIT: Samozdřejmě k tomu musí mít postava přátele, aby mohla chodit na výpravy. Musí se o ni vědět, že je trochu schopná, aby ji lidi k sobě zvali. Musí se umět nějak na takové výpravě chovat, aby o ni byl zájem. Systémově silná postava bez konexí, znalostí a slávy je pořád nic. Postava se znalostmi, konexemi, o které se i nějak mluví v dobrém je na tom skvěle. A postava která je na tom dobře jak v RP tak i systémově.. no však vy víte..
Ale to už jsme hodně OT... :)
Naposledy upravil(a) Sonnyx dne 2. 2. 2011 19.23, celkem upraveno 1 x.
Tvou šlechetnost poznají tví nepřátelé dříve, než se s nimi utkáš.
Gwynn Mediviere - Navrácen ze ztracena.
Nový portrét - http://www.ulozto.cz/10301739/gwyn-rar
Gwynn Mediviere - Navrácen ze ztracena.
Nový portrét - http://www.ulozto.cz/10301739/gwyn-rar
Souhlasím jak s Aefarem, tak s Nalkem, ale vzhledem k tématu, tak spíš s Nalkem, tady se mluví o systému. Každopádně oba máte pravdu, jeden v konexích, druhý po systémech … ale kdybych si měl vybrat, mezi drancováním dungů a styky s vyššími a tím, že bude postava trochu uznávaná a mocná co se vědění a znalostí týše, beru to co má v hlavě, ne to co má v tabulce.