Hra Pavla Urbana
Moderátor: Dungeon Master
Ehm víš že tu nezáleží na boostech?…. je to vlastnostech postavy bez věcí prostě ona né boosty to se můžu taky pomodlit ,obětovat a vypít lektvar což je blbost.…. k těm classum... jasně že bojovník snese větší zranění něž mág.…. bojovník snese plno ran za boj je zvyklí …. mág používá své kouzla a většinou zdrhá když je někde bližší nebezpečí pokud někdo nezneužije pár věciček dá si lvl bojovníka a 16 nebo 15 lvl nandá do zaklínače nebo mága tohle dokáže i nováček v HCRP nebo NWN
Toruk syn Arkarůf
Wiliem Daivis
Wiliem Daivis
Vzhledem k tomu, že jsem tady krátce, můžete říct, že toho ještě nemám tolik nahráno jako jiní, obzvláště s DM.
Nicméně já osobně jsem zatím Pavla poznal jako zcela korektní DM, jemuž nemůžu vytknout jedinou věc.
Ano, jeho questy nejsou záležitost jednoho odpoledne. Ale to je podle mne dobře, a já doufám, že v nich Pavel bude pokračovat i nadále. Navíc osobně si myslím, že jsou problémy, které definitivní řešení ani vůbec nemají a lze docílit jen nějakého částečného vítězství. Mám tím na mysli, že sotva můžeme definitivně zničit trosky Arnudenu nebo vyhladit drowy.
Víte, když jsem viděl tohle téma, položil jsem sám sobě otázku, co dělala moje postava, než se objevili drowové. Převážně chodila rýžovat a třikrát pomáhala hlídkám u pouště. Kdyby nebyla ani ta poušť, no radši ani nemluvit :)
Takže já osobně jsem za to, co Pavel a ostatní DM dělají, přeci jen nedělá ty questy sám, že ne, hrozně vděčný a děkuju jim za ten čas a práci, co tomu věnují.
Mám pocit, že celý problém bude spíš prostě v tom, že my hráči neumíme moc prohrávat :) Mě by se taky moc líbilo, za týden vyřešit poušť, po obědě vykostit arcidémona a o víkendu napráskat drowům tak, že do příštího tisíciletí nevystrčí nos z propasti.
Jenže když si představím, že bych se pak zase vrátil k tomu rýžování - no, já osobně si asi raději nechám dát ještě párkrát nakládačku od přesíleného arcidémona ;-)
---------------------------
Takové to těžce zraněn apod. beru já jako OOC informaci, která mi jen říká, jak dlouho musím tu věc ještě rubat, abych ji urubal.
Když mě Chireadan na cvičišti umlátil v tréninku na téměř mrtev, taky jsem nehrál, že mě přizabil :)
Nicméně já osobně jsem zatím Pavla poznal jako zcela korektní DM, jemuž nemůžu vytknout jedinou věc.
Ano, jeho questy nejsou záležitost jednoho odpoledne. Ale to je podle mne dobře, a já doufám, že v nich Pavel bude pokračovat i nadále. Navíc osobně si myslím, že jsou problémy, které definitivní řešení ani vůbec nemají a lze docílit jen nějakého částečného vítězství. Mám tím na mysli, že sotva můžeme definitivně zničit trosky Arnudenu nebo vyhladit drowy.
Víte, když jsem viděl tohle téma, položil jsem sám sobě otázku, co dělala moje postava, než se objevili drowové. Převážně chodila rýžovat a třikrát pomáhala hlídkám u pouště. Kdyby nebyla ani ta poušť, no radši ani nemluvit :)
Takže já osobně jsem za to, co Pavel a ostatní DM dělají, přeci jen nedělá ty questy sám, že ne, hrozně vděčný a děkuju jim za ten čas a práci, co tomu věnují.
Mám pocit, že celý problém bude spíš prostě v tom, že my hráči neumíme moc prohrávat :) Mě by se taky moc líbilo, za týden vyřešit poušť, po obědě vykostit arcidémona a o víkendu napráskat drowům tak, že do příštího tisíciletí nevystrčí nos z propasti.
Jenže když si představím, že bych se pak zase vrátil k tomu rýžování - no, já osobně si asi raději nechám dát ještě párkrát nakládačku od přesíleného arcidémona ;-)
---------------------------
Takové to těžce zraněn apod. beru já jako OOC informaci, která mi jen říká, jak dlouho musím tu věc ještě rubat, abych ji urubal.
Když mě Chireadan na cvičišti umlátil v tréninku na téměř mrtev, taky jsem nehrál, že mě přizabil :)
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
No třeba teď hraju na TH zaklínače, který má základ odolnosti 16. Co vím, tak hafo WMek mívá jen 14.
A co tepráv když se naboostuju no, takže jsi mimo.

"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Nevím jak v EQ reáliích, ale z toho co vím o drowech tak se tomu nedivím. Oni bojují do posledního dechu a jsou schopní neuvěřitelných výkonů.LordAladar píše:me treba vadi to ze tezce zraneny drow vyskoci hbite na strom a utece, pojem tezce zraneny pro me znamena ze ma zlomenych par kosti a tece z neho krev proudem.
Mirdin Drtinos
El´thien
El´thien
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
A každý elf ovládá magii, je mrštným šermířem a naprosto mistrovským lučišníkem, všimne si každého šelestu, když se někdo plíží okolo a sám se dokáže mistrovsky skrývatJelen343 píše:Nevím jak v EQ reáliích, ale z toho co vím o drowech tak se tomu nedivím. Oni bojují do posledního dechu a jsou schopní neuvěřitelných výkonů.LordAladar píše:me treba vadi to ze tezce zraneny drow vyskoci hbite na strom a utece, pojem tezce zraneny pro me znamena ze ma zlomenych par kosti a tece z neho krev proudem.

"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
Jako plus u Pavla vidim ochotu řešit problémy. Už několikrát pomáhal vyřešit EQ vychytávku teleportace na druhou stranu mapy s následným zabitím. Sice to trvalo týden, ale vyřešilo se to.
Ale naposled opět díky EQ vychytávce, která postavě do zad naházela spawn démonů i přes úspěšný útěk byť přes druidský hájek (přes město nepoběží) postavu zabije matka příroda bleskem. Postava neměla absolutně žádnou šanci na něco reagovat šlo prostě jen o zabití. Odměňovat postavy zabitím defakto za útěk před systémovou chybou je pošahaný.
Obecně pro DM jak jsem měl zatím čest: Na výpravě za asistence DM jsou téměř vždy monstra přesílená a postavy jsou nuceny poumírat a/nebo stáhnout se. Ale to je tady bohužel zvykem. Zatím jsem nepotkal DM v jiné situaci. Proto mi nejednou přišel tell: // Bacha je tu DM, radši se vrátíme.
Ale naposled opět díky EQ vychytávce, která postavě do zad naházela spawn démonů i přes úspěšný útěk byť přes druidský hájek (přes město nepoběží) postavu zabije matka příroda bleskem. Postava neměla absolutně žádnou šanci na něco reagovat šlo prostě jen o zabití. Odměňovat postavy zabitím defakto za útěk před systémovou chybou je pošahaný.
Obecně pro DM jak jsem měl zatím čest: Na výpravě za asistence DM jsou téměř vždy monstra přesílená a postavy jsou nuceny poumírat a/nebo stáhnout se. Ale to je tady bohužel zvykem. Zatím jsem nepotkal DM v jiné situaci. Proto mi nejednou přišel tell: // Bacha je tu DM, radši se vrátíme.
Randy - poněkud zvláštní kouzelník
Jasně, chápu že je to jenom hra. Jenom jsem chtěl ukázat že to není úplný nesmysl a navíc jsem mluvil spíš o tvrdé výchově než o systémových povoláních. Kdyby tě někdo 40 let bičoval, tak taky dokážeš snést spoustu věcí.Nalk píše:A každý elf ovládá magii, je mrštným šermířem a naprosto mistrovským lučišníkem, všimne si každého šelestu, když se někdo plíží okolo a sám se dokáže mistrovsky skrývatJelen343 píše:…LordAladar píše:…
Mirdin Drtinos
El´thien
El´thien
Osobně u zrovna pouště vidím hlavní problém v tom, že člověka, který shání informace, hledá řešení a stále ho nenechází (třeba reál několik měsíců), tak ho to prostě přestane bavit. Pro mě to vypadá jako by Pavel vymyslel jeden způsob řešení a my na ten jeden měli přijít. Což je podle mě špatně, protože je skoro nemožné přijít právě na to jedno řešení. Lepší by bylo kdyby DM "hrálo s hráči" tzn. že když se objeví nějaký jiný a dobrý nápad, tak by ustoupilo třeba od své vymyšlené linky a upravilo by řešení a podobně. (Prosím nemluvíme o každé blbině.. ale o nápadech řešení), osobně by mě to bavilo víc. Nikdo nechce nic naservírované pod nos.. ale aby byla reálná šance na to přijít (a zase když vidím že prostě na to nemohou dlouho přijít tak zkusit hráče nějak kopnout do zadku ať na něco přijdou co je posune..pač do hlavy si fakt nevidíme a to co je jasné pro mě nemusí být jasné pro jiné)
Klad u Pavla vidím v tom, že prostě je ochoten věnovat hráčům svůj čas, což podle mě není zdaleka málo a domluvit se s ním taky dá. S hrou s Pavlem jsem byla taky spokojená:)
EDIT: Je to krapet zmatené ale snad jste pochopili co jsem tím chtěla říct.. ufff
Klad u Pavla vidím v tom, že prostě je ochoten věnovat hráčům svůj čas, což podle mě není zdaleka málo a domluvit se s ním taky dá. S hrou s Pavlem jsem byla taky spokojená:)
EDIT: Je to krapet zmatené ale snad jste pochopili co jsem tím chtěla říct.. ufff
Jestli nebude potíž v tom, že v tu chvíli, kdy se hraje, vidí DM jen střípek z nápadu hráče, a tudíž může jen těžko odhadnout, jestli by to fungovalo nebo ne. Takže v takovém případě by to asi chtělo, aby nejdřív proběhla nějaká OOC komunikace. Teprve pak by DM mělo něco, s čím by mohlo ve hře pracovat.
Moje dosavadní zkušenost je naopak taková, že mě DM už několikrát nechali odejít po svých, navzdory tomu že jsem se já nebo moje postava zachovali jako pitomci. Takže já nevěřím, že by DM chtělo, aby hráči umírali. Když si já sám sáhnu do svědomí, tak pokud jsem umřel, většinou jsem věděl zatraceně dobře proč a co jsem udělal špatně.Silky píše:Obecně pro DM jak jsem měl zatím čest: Na výpravě za asistence DM jsou téměř vždy monstra přesílená a postavy jsou nuceny poumírat a/nebo stáhnout se.
Na Dx asistovaných výpravách jsem měl tu čest jak se silnými protivníky, překvapivými událostmi, smrtí...tak s pomocí "shůry" (povětšinou všechno v rámci jediné cesty). Na druhou stranu mám jen pramalou zkušenost s výpravami typu "mám málo zlata/nudím se, pome něco krouhnout", dovedu si představit odlišnou hladinu benevolence pro takový případ.Silky píše:Obecně pro DM jak jsem měl zatím čest: Na výpravě za asistence DM jsou téměř vždy monstra přesílená a postavy jsou nuceny poumírat a/nebo stáhnout se. Ale to je tady bohužel zvykem. Zatím jsem nepotkal DM v jiné situaci. Proto mi nejednou přišel tell: // Bacha je tu DM, radši se vrátíme.
Když si stejnou otázku položím já, odpovědět si na ni dokážu leda nějak takto: Přes půl reálného roku důsledného výcviku postavy (i hráče) v předmětu "k ničemu jsi ty i tvoje snažení" zakončeného ani ne týden starou závěrečnou zkouškou s výsledkem "Ano, opravdu to všechno bylo zbytečné". Tedy ne že by se dalo očekávat něco jiného, vzhledem k situaci a rozložení moci ve světě, ale kdyby se občas alespoň trochu něco zadařilo...Selvagion píše: Víte, když jsem viděl tohle téma, položil jsem sám sobě otázku, co dělala moje postava, než se objevili drowové. Převážně chodila rýžovat a třikrát pomáhala hlídkám u pouště. Kdyby nebyla ani ta poušť, no radši ani nemluvit :)
Dx se ovšem dá v tomhle směru vyčítat snad jen ona zmiňovaná neaktivita Říše, případně přemrštěné počáteční nastavení náročnosti a neochota jít s ní dolů. Na druhou stranu kdo ví co mají hlavy pomazané za lubem...a neschopnost postav/hráčů je problém postav/hráčů stejně jako jejich odchody ze hry.
Tebou popsané "těžké zranění" způsobí bez pomoci smrt oběti do pár minut (záleží na síle onoho proudu). Zato systémově "téměř mrtvá" postava může běhat, šplhat, skákat, bojovat...jen občas se dostaví slabost, žádné umírání bez pomoci se nekoná, pokud nedostane další ránu (tu co sedne a zabije). Možná tedy nenahlížet na nedostatek HP jako na množství cákající krve, jako spíš na jakousi "bojovou připravenost" (která klesá během boje ať už skrz "únavu" nebo drobná poranění)?LordAladar píše:me treba vadi to ze tezce zraneny drow vyskoci hbite na strom a utece, pojem tezce zraneny pro me znamena ze ma zlomenych par kosti a tece z neho krev proudem. Nebo prvni setkani s demonem, kdy byl malem porazen a taky si jen tak uletel.
Serbitar Draga - Služebník Říše 1124 - 1199
Torwald Seveřan - cestu hledající
Torwald Seveřan - cestu hledající
- Nalk
- Příspěvky: 2560
- Registrován: 12. 2. 2007 18.50
- Bydliště: Jižní Morava - Znojmo a Brno - stále 100% jižan
- Kontaktovat uživatele:
Teoreticky stačí aby jediné NPC stráže udělalo jednu věc. Vzhledem k tomu, že to nechtějí udělat, tak bych jim všem dal relevel, protože nehrají své lvly paladina 

"Compared to the "righteous" greed of the rulers, the villains of the world seem much more honorable. When scum rules the world, only more scum is born... You don't even understand that?"
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Eustass Kid (One Piece)
Van, kněz Hrebogův, vyznavač Vyšší cesty
acc.: Nalkanar
- Mourisson1
- Příspěvky: 1688
- Registrován: 27. 11. 2010 17.39
- Kontaktovat uživatele:
Selvagion píše: Když mě Chireadan na cvičišti umlátil v tréninku na téměř mrtev, taky jsem nehrál, že mě přizabil :)



Lothias Cys'variana
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Myslím si, že ta anketa je docela blbá... abych odpověděl za sebe. Musím říci, že přestože mám svoje výhrady k Pavlovi, jakožto téměř ke každému, co tu hraje, protože jsem přehnaně kritický a sebekritický (a hlavně strašně moc skromný), tak za poslední dobu jsem měl několik možností velice ocenit jeho přístup ke hře...
...k anketě, rozhodně je jasné, že na Pavla někdo je naštvaný a má na to nějaký více či méně "důležitý" důvod, ale vážně bych zkusil udělat novou a nějakou konstruktivnější. Viz. již navrhované Líbí/nelíbí + následné vypsání kritérií, samotných problematik, návrhy řešení atd atd.… Já sám bych byl i pro větší spektrum odpovědí, protože Pavla zrovna nějak nežeru, ale beru jej jako DX, k jakož kterému mám svůj přibližně neutrální vztah a mám jak za co děkovat, tak co mu vyčítat. Proto prosím, Lordaladare, můžeš udělat znovu tu anketu a trošku více propracovanou? (ono taky, kdyby někdo udělal anketu, něco ve smyslu: Líbí se mi hra s Vracasem? "Líbí, je s ním sranda a hraje pěkně"/"Nelíbí, hraje hrozně, vůbec to neumí."/"Nelíbí, chci aby táhl, je to příšernost." - tak si nemyslím, že by to mělo větší účinek, než, že by ti to zkazilo hru,….. pokud jsem to pochopil, tak Pavla jen tak "nevyženeš", z toho důvodu bych se snažil spíše o nějaké zlepšení situace, tj. vztahu Pavla a hráčů a k tomu je třeba zvětšení iniciativy i ze strany hráčů..)
EDIT: K poušti: Označení Questu mi v tomto ohledu nesedí, možná to jako Quest bylo původně myšleno, ale já to pochopil jako určitý a do jisté míry zásadní vývoj světa. Přestože je ze strany "NPC říše" poněkud lhostejný přístup, který je ale možná způsoben také nedostatkem DM - sice jsou občas ve hře již 4 (3+Onyx), tak to prostě nezaručuje nějakou živost světa a sám bych se rád zasadil o zvětšení počtu EQ týmu, kdo taky ne, že?
Snahy hráčů jsem zaznamenal a je smutné, že moc nevycházejí... Tam jsou možná, Pavle, mezery..
...k anketě, rozhodně je jasné, že na Pavla někdo je naštvaný a má na to nějaký více či méně "důležitý" důvod, ale vážně bych zkusil udělat novou a nějakou konstruktivnější. Viz. již navrhované Líbí/nelíbí + následné vypsání kritérií, samotných problematik, návrhy řešení atd atd.… Já sám bych byl i pro větší spektrum odpovědí, protože Pavla zrovna nějak nežeru, ale beru jej jako DX, k jakož kterému mám svůj přibližně neutrální vztah a mám jak za co děkovat, tak co mu vyčítat. Proto prosím, Lordaladare, můžeš udělat znovu tu anketu a trošku více propracovanou? (ono taky, kdyby někdo udělal anketu, něco ve smyslu: Líbí se mi hra s Vracasem? "Líbí, je s ním sranda a hraje pěkně"/"Nelíbí, hraje hrozně, vůbec to neumí."/"Nelíbí, chci aby táhl, je to příšernost." - tak si nemyslím, že by to mělo větší účinek, než, že by ti to zkazilo hru,….. pokud jsem to pochopil, tak Pavla jen tak "nevyženeš", z toho důvodu bych se snažil spíše o nějaké zlepšení situace, tj. vztahu Pavla a hráčů a k tomu je třeba zvětšení iniciativy i ze strany hráčů..)
EDIT: K poušti: Označení Questu mi v tomto ohledu nesedí, možná to jako Quest bylo původně myšleno, ale já to pochopil jako určitý a do jisté míry zásadní vývoj světa. Přestože je ze strany "NPC říše" poněkud lhostejný přístup, který je ale možná způsoben také nedostatkem DM - sice jsou občas ve hře již 4 (3+Onyx), tak to prostě nezaručuje nějakou živost světa a sám bych se rád zasadil o zvětšení počtu EQ týmu, kdo taky ne, že?
Snahy hráčů jsem zaznamenal a je smutné, že moc nevycházejí... Tam jsou možná, Pavle, mezery..
Naposledy upravil(a) Akruo dne 13. 2. 2012 18.46, celkem upraveno 2 x.
"Nesouhlasím. To je individuální názor. Mnozí ho s tebou možná sdílí, ale věř, že mnozí ne." - Pavel Urban ©
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Rangarog Dragobir - zakladatel Západoříšské obchodní společnosti, kupec, kovář a kovkop ...padl a byl Durminem přijat do Věčných síní
Brambor
Mourissone ale po tellech rikas jak je Pavel hrozne DM a ze ho nechces.
Za´cho Detyr - Oběšen a upálen(21.Vodomrzen 1133 7:16)Zotročit a ničit!
Evana Ver Letha - Uvařena(25.Brzomráz 1146)
Drathir'Cryso Olath - Uzavřen v železné panně(26. Brzomráz 1152)
Aw´rixel Jednooký- Rozřezán (17. Obrozen 1154)
Victor Shawer - Odsouzen k utrpení (3. Vinobran 1161)
https://www.youtube.com/watch?v=jPU63WAnrSE
Je tažké byť debilom, pretože konkurencia je veliká.
Evana Ver Letha - Uvařena(25.Brzomráz 1146)
Drathir'Cryso Olath - Uzavřen v železné panně(26. Brzomráz 1152)
Aw´rixel Jednooký- Rozřezán (17. Obrozen 1154)
Victor Shawer - Odsouzen k utrpení (3. Vinobran 1161)
https://www.youtube.com/watch?v=jPU63WAnrSE
Je tažké byť debilom, pretože konkurencia je veliká.
- Mourisson1
- Příspěvky: 1688
- Registrován: 27. 11. 2010 17.39
- Kontaktovat uživatele:
Říkal jsem, to uznávám, ale to bylo většinou nabytop ne vlastní zkušeností, ale poslechem hráčů kteří byli pavlem někde zasypáni když vymetali dungy (Ty,Elnor,Mallen apod), po vlastních zkušenostech se můj názor jakž takž posunul
Pro jistotu že bys netušil cožeto je změna názoru, pak názorná ukázka zde
Pro jistotu že bys netušil cožeto je změna názoru, pak názorná ukázka zde

Naposledy upravil(a) Mourisson1 dne 13. 2. 2012 18.57, celkem upraveno 1 x.
Lothias Cys'variana
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Tady je jasně vidět, že je hodně fajn a důležité se rozhodovat na základě vlastních zkušeností a ne díky JPP (jedna paní povídala) či názoru ostatních.Mourisson1 píše:Říkal jsem, to uznávám, ale to bylo většinou nabytop ne vlastní zkušeností, ale poslechem hráčů kteří byli pavlem někde zasypáni když vymetali dungy (Ty,Elnor,Mallen apod), po vlastních zkušenostech se můj názor jakž takž posunul
- Mourisson1
- Příspěvky: 1688
- Registrován: 27. 11. 2010 17.39
- Kontaktovat uživatele:
Jop, to musím uznat že mě eq dost naučilaLassair píše:Tady je jasně vidět, že je hodně fajn a důležité se rozhodovat na základě vlastních zkušeností a ne díky JPP (jedna paní povídala) či názoru ostatních.Mourisson1 píše:Říkal jsem, to uznávám, ale to bylo většinou nabytop ne vlastní zkušeností, ale poslechem hráčů kteří byli pavlem někde zasypáni když vymetali dungy (Ty,Elnor,Mallen apod), po vlastních zkušenostech se můj názor jakž takž posunul

Lothias Cys'variana
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
"...býval tady hráčem, ale spáchal ten největši hřích, creepil proti zkorumpovaným spoluhráčům. Snažili se ho zabanovat. Misto toho mu nedali staršího sráče, kterého tak chtěl. Obviněn z metagamu nyní creepi na Equilibrii. Creeper, který loví creepery. Potížista. Mourisson..." - Woxa 22. 10. 2015
Opravdu?.) Kdyz te zabil implozi s TO 43, tak si rikal neco jineho
Ja osobne Pavla jako DM nechci. Kvuli Pavla odeslo mnoho hracu a nekolik DX.

Ja osobne Pavla jako DM nechci. Kvuli Pavla odeslo mnoho hracu a nekolik DX.
Za´cho Detyr - Oběšen a upálen(21.Vodomrzen 1133 7:16)Zotročit a ničit!
Evana Ver Letha - Uvařena(25.Brzomráz 1146)
Drathir'Cryso Olath - Uzavřen v železné panně(26. Brzomráz 1152)
Aw´rixel Jednooký- Rozřezán (17. Obrozen 1154)
Victor Shawer - Odsouzen k utrpení (3. Vinobran 1161)
https://www.youtube.com/watch?v=jPU63WAnrSE
Je tažké byť debilom, pretože konkurencia je veliká.
Evana Ver Letha - Uvařena(25.Brzomráz 1146)
Drathir'Cryso Olath - Uzavřen v železné panně(26. Brzomráz 1152)
Aw´rixel Jednooký- Rozřezán (17. Obrozen 1154)
Victor Shawer - Odsouzen k utrpení (3. Vinobran 1161)
https://www.youtube.com/watch?v=jPU63WAnrSE
Je tažké byť debilom, pretože konkurencia je veliká.