Stránka 2 z 3

Napsal: 15. 5. 2006 0.53
od cybermisa
Psanec píše:Priznam se, ze ja bych byl jeste pro tvrdsi postih, ale budiz, nic se nema prehanet :))
Jojo, to je spravny klerik! :biggrin: Co nejtvrdsi postihy, at je koho ozivovat :bigwink: Preci jen, kdyz si valecnik uprostred chumlu nepratel nazvraci do helmy, asi skonci …

Napsal: 15. 5. 2006 5.59
od Drog
No na Equilibrii zatim problem s zvracením do přileb není aktualní:)S nás malo co se rozhodlo hrát za plechovky jsou tři trpoši-ti helmy bez hledí nenosej(nešli by jim vidět jejich posvátne vousy :smile: ) a dva orci kteří taktež helmy nenosej:-))

Napsal: 15. 5. 2006 11.06
od Lord Xeen
Drog píše:No na Equilibrii zatim problem s zvracením do přileb není aktualní:)S nás malo co se rozhodlo hrát za plechovky jsou tři trpoši-ti helmy bez hledí nenosej(nešli by jim vidět jejich posvátne vousy :smile: ) a dva Pulorci kteří taktež helmy nenosej:-))
Jen bych chtel upozornit, ze kdyz to prezenete, tak vyhraje ten valecnik, ktery bude mit vic lekaren/vyssi heal skill... :smile:

Napsal: 15. 5. 2006 11.18
od snowman
Lord Xeen píše: Jen bych chtel upozornit, ze kdyz to prezenete, tak vyhraje ten valecnik, ktery bude mit vic lekaren/vyssi heal skill... :smile:
Není pravda. Když budou dva nebo tři na jednoho zhruba stejně silného, pak mu lékárny jsou na prd. Zato zásoba heal lektvarů je zcela o řád jinde. Za předpokladu, že jeden, byť je v menšině, má jich dost a přesila žádný, je to nevyvážené.

Jinak tady souhlasím s Garionem, že by bylo lepší tvrdší pravidlo a takový lektvar, co vyléčí full HP, bych časově omezil. A nebo když teda postava do sebe hodí další, tak ji to opravdu zraní. Prostě všeho moc škodí a není jen tak, když někdo na chcípnutí se v mžiku hodí do kupy. Nějaká cena být musí. Ne jen zlatky.

Napsal: 15. 5. 2006 12.52
od cybermisa
snowman píše: Jinak tady souhlasím s Garionem, že by bylo lepší tvrdší pravidlo a takový lektvar, co vyléčí full HP, bych časově omezil. A nebo když teda postava do sebe hodí další, tak ji to opravdu zraní. Prostě všeho moc škodí a není jen tak, když někdo na chcípnutí se v mžiku hodí do kupy. Nějaká cena být musí. Ne jen zlatky.
Krom toho postihu "sance na onemocneni" bych mozna navrhoval, aby tyto lektvary byly drazsi a vzacnejsi. Kdybych je melo jen par obchodniku a navic v omezenem mnozstvi :biggrin:

Kazdopadne, raznym oslabenim lektvaru se jedine posili klerici, kteri, co si budeme nalhavat, jsou nejsilnejsi class vubec (ne nadarmo ma class klerik prezdivku na vetsine serveru terminator :biggrin:). Nechci se timto do nich nejak navazet, ale kdyz jsem se minuly vikend logoval do hry, bylo tam 8 hracu z toho 7 kleriku a to tam pritom nebyl ani muj oblibeny Garion :bigwink: Chapu, ze je pekna snaha nutit hrace chodit s klerikem, ale otazka je, co bude nutit klerika chodit s ostanima? :bigwink:

Napsal: 15. 5. 2006 13.05
od Arto
Já bych to omezil na 2-3 max za den. Pak už to na tělo nepůsobí a musí se zbytky v těle vyplavit (jak antibiotika, když je žerete pořád tak už vám nic nedělaj) časem. :smile:

S tím blitím to nepřehánějte děláte z full healu chlast (sice IRl v lékách je skoro všude chlast ale na Eq o tom myslím není zmínka). :biggrin:

Napsal: 15. 5. 2006 13.08
od Psanec
No treba prave ona nova vec, od Labira s Hulkama. Kdyz ti v boji nekdo schodi boosty, tak to nepotesi a muzes velice snadno zarvat.
Takze predpokladam, ze Kleriku nam bud ted rapidne ubyde a nebo , budou chodit v parte.
Zadalsi je otazka, jak to ti klerici hraji. Zdali tak jako ted Garion a nebo proste s mecem a vse vyrubat …

Co se lektvaru tyce, tak je spravne, ze to bude podpora prto , aby hraci sebou vice vodili kleriky. Ale ten klerik jim bude k nicemu, kdyz naboostuje sebe a ostatni.
Pak uz nebude lecit. Takze hraci sami ho donuti, aby nebojoval a jen delal support.
Jinak ho sebou brat nebudou a ten dotycny prijde o zabavu. Myslim, ze Labir tu dela hodne proto, aby se zde na serveru nedalo Klerikum rikat Terminatorove.


Edit: Goro a o to jde. Je fajn,ze ty kuli kteremu to vlastne zaclo stim souhlasis :)

Napsal: 15. 5. 2006 13.12
od photter
mně by se líbila ta závislost, kdyby takovej závislák musel vychlastat eště pět dalších, než by se dostal do normálu, stojí ho to deset tisíc, to si pak každej sakra rozmyslí nalejvat se tim po kýblech :)
i když na druhou stranu, některý zazobanci by si z toho prd dělali... :blush:

Napsal: 15. 5. 2006 13.14
od Arto
Mě je to jasný že je to skrz moji postavu.:bigwink:

Pro mě osobně je představa dvou postav s 200 full healama co se rubou do té doby než někomu dojde zásoba otřesná... :biggrin:

Napsal: 15. 5. 2006 13.15
od Arto
Závislost bych hodil na anestetika. Prosím prosím, mám je v batůžku a chci si na nich ulítávat. :megalol:

Napsal: 15. 5. 2006 13.43
od kolja
cybermisa píše: Kdybych je melo jen par obchodniku a navic v omezenem mnozstvi :biggrin:
Cože, oni se tu prodávaj v neomezenym množství? :blink:
(ne nadarmo ma class klerik prezdivku na vetsine serveru terminator :biggrin:)
No na Alh ne :bigwink:
Tam mu řikáme tank :megalol: :megalol:

Co eště ten heal a harm omezit na rozumný max množství pokud to tak ještě není?

Napsal: 15. 5. 2006 14.57
od snowman
Omezit místa prodeje a zdražit nestačí. Vždy se najdou postavy bohaté až běda a zase by to bylo určeno jen penězmi. Ne.

Jinak omezení tohoto lektvaru samo o sobě by kleriky neposílilo. Kvůli tomu, že můžu vypít jen jeden za den, nemusím vyhledávat klerika. Klerik se hodí pro oživení - to je to nej nej pro družinu.

Napsal: 15. 5. 2006 16.12
od photter
spíš de vo to, že klerik se může během boje healovat jak chce, lektvary nepotřebuje, tzn. že když se to jakkoli omezí ostatním, zase to posílí "terminátory"

nevim, kolik by řešil gentlemen agreement nechlastat to v CvC

Napsal: 15. 5. 2006 16.37
od Psanec
ehm … pokud klerik takto hraje, pak asi ani, ale Garion takhle stavenej neni a v boji mu kouzlo v pohode prerusis.
A i tohle by slo osetrit.


Ktomuhle snad uz muzu napsat jen jedno …

Klerik muze nahazet featy , ze se mu neprerusi kouzlo v boji a vyleci se
Valecnik muze do sebe hazet jeden lektvar zadruhym


Takze co nam zde vznika? Dva terminatori, kteri se budou lecit, dokud jednomu nedojdou kouzla a nebo lektvary …

Mel jsem za to, ze se zde postavi snazi hrat RP, zatim tu na foru vidim jen jak tu kazdej ukazuje, jak pomalu kazde povolani neni terminator …

Jednou klerik, pak zase mag , obcas zlodej a ted valecnik. Misto aby jste zacli hrat RP a nechali postavu radsi umrit, tak vychlastate x lektvaru, zakouzlite x kouzel naflakate si featy na boj aby nikdo neprerusil kouzlo a pak ukazujete na ty druhe ….

Zamyslete se nad sebou a nad tim, jak chcete RP hrat a prestante ocernovat druhe a zamette si vsici pred svim prahem. Ja se o to s Garionem aspon pokusil. Nevim jak vy …

Napsal: 15. 5. 2006 18.34
od labir
Takže. Lektvary léčení a léčení kritických zranění (druhý nejsilnější) budou moci při opakovaném použití během krátké doby přivodit žaludeční křeče, zvracení a tím dočasnou neschopnost bojovat. Bude se jednat o pravděpodobnostní model, tj. bude šance že se tak stane po vypití druhého, větší při třetím atd... Nižší šance bude u lektvaru léčení kritických zranění.

Letvary se budou prodávat stále jako doposud, omezit výskyt a zvýšit cenu není řešení - pak bude jen těžší a trvat delší dobu jich N získat a použití v boji opět bez rizika. Honičky "já tam budu po otvíračce první" nechci. Postihlo by to nejvíc RP hráče.

Závislost je pěkná věc, ale ta se spíš bude hodit na něco jiného, anestetika...hmmm, to je zajímavé, mohly by i dávat nějaký efekt a vyvolávat závislost...promyslím to.

Jinak na terminátory (naše milé bojové kleriky) také dojde. Jsou nějak moc samostatní a silní. :bigwink:

Napsal: 15. 5. 2006 19.16
od Saiko
Labir píše:Jinak na terminátory (naše milé bojové kleriky) také dojde. Jsou nějak moc samostatní a silní. :bigwink:
hlavně neomezuj kouzla či něco takového, dopadneš jako jeden modul, kde slíbili, že to vrátí zpět a stále nic

Napsal: 15. 5. 2006 19.56
od labir
Saiko píše:
Labir píše:Jinak na terminátory (naše milé bojové kleriky) také dojde. Jsou nějak moc samostatní a silní. :bigwink:
hlavně neomezuj kouzla či něco takového, dopadneš jako jeden modul, kde slíbili, že to vrátí zpět a stále nic
Kouzla se nijak brutálně omezovat nebudou. Omezení nemám rád. Vše je o možnostech, když se možnosti přiškrtí tak se to někde projeví. Spíš se to udělá jinak... :bigwink:

Napsal: 15. 5. 2006 22.08
od Jezura
Jen upozorňuju, že stejný problém je s obvazy. Pokud nejsou už teď nějak upravené, je to ještě horší, protože jejich použití nevyvolává příležitostný útok.

Napsal: 15. 5. 2006 22.11
od labir
Jezura píše:Jen upozorňuju, že stejný problém je s obvazy. Pokud nejsou už teď nějak upravené, je to ještě horší, protože jejich použití nevyvolává příležitostný útok.
Ty jsou ošetřené dostatečně. Nedají se sgrupovat, tj. jeden quick slot jeden obvaz a navíc je použití jako akce stejně jako lektvar a jejich síla je mnohem menší než lektvaru Heal (max 10+d20+heat skill). Ty se měnit nebudou.

Napsal: 15. 5. 2006 22.11
od kolja
Jezura píše:Jen upozorňuju, že stejný problém je s obvazy. Pokud nejsou už teď nějak upravené, je to ještě horší, protože jejich použití nevyvolává příležitostný útok.
Dokonce ani nevyhazuje z hidu myslim, což mě zarazilo když sem viděl tuhle, už sem to holt zapomněl. Nicméně tohle by bylo jsitě velmi vítáno u lektvarů :bigwink: No jo, já vim že to nejde :(
Na to že to jsou obvazy, tak si uprostřed boje vyčistit ránu, potřít mastí a zavázat během jednoho kola jen tak, to mi nezní moc logicky :dry: