Stránka 3 z 5
Napsal: 1. 9. 2006 12.44
od photter
to mě zase neznáš, už barvim, zobrazuju v toolsetu a pracuju s 19ti modelama, ne se 14ti ale musel sem si udělat extra modul, s EQ bází to nechce kamarádit
tu pavučinku vod Lisy bych na sebe možná vzala

(pod ní už toho pochopitelně moc nebude)
a na vlasy mi nešahej, ty taky nemáš rád, když ti někdo plive do fousů

Napsal: 1. 9. 2006 12.50
od Lump
2photter: yo dík
pláště sou squělý, škoda škoda,že nejdou nabarvit
ale aspoň takle, vypadaj fakt dobře.
až na ten co mám já

Napsal: 2. 9. 2006 8.15
od Ghost
Jenom k těm novejm animacím (v 3.0, nevim, jak je to s ostatníma)- zdá se, že u bioware plášťů způsobují jakousi "prkennost" a vypadá to pak fakt blbě

Napsal: 2. 9. 2006 16.19
od photter
nejenom u těch alternativních ani se standartníma animacema pláště "nespolupracujou", obávám se, že tohle nevyřešíme, snad se do rozšíření objeví něco na vaultu :(
Napsal: 3. 9. 2006 11.53
od Ghost
Zatím jsem v žádném obchodě nenašel žádný upínací plášť, který by byl vez vlastností, vypadal jako obyčejný plášť (beze vzroků, run atd.) z nějaké hrubé látky a měl nějakou rozumnou cenu, bylo by možné s tím něco udělat? Můj barbar si na sebe nechce brát plášťě, ve kterejch vypadá jako nějakej šlechtic :)
Napsal: 3. 9. 2006 12.21
od photter
tak ty pláště mi dělaj neuvěřitelný věci:
v tom "plášťovým" modulu funguje všechno, jak má, v toolu vidím 3dmodel, je barvitelnej a všecko OK
když sem se to pokusil přivěsit na EQ bázi, nestalo se vůbec nic, pláště maj dál 2d model a barvit nejdou
pak sem z "plášťovýho" modulu exportoval jeden plášť a importoval ho do EQ báze - v paletě se neobjevil - není tam příslušná kategorie ale v toolu najednou vidím jak 3d modely, tak mi to de barvit
když to někomu voblíknu, sedí mu plášť na čele místo na ramenou ale má barvy jaký sem mu dal - když tam pak vlezu s postavou, vidí plášť na správným místě ale v defaultních barvách...
asi sem se dostal někam, kde už moje znalost NWN nestíhá

Napsal: 3. 9. 2006 18.42
od labir
Ghost píše:Zatím jsem v žádném obchodě nenašel žádný upínací plášť, který by byl vez vlastností, vypadal jako obyčejný plášť (beze vzroků, run atd.) z nějaké hrubé látky a měl nějakou rozumnou cenu, bylo by možné s tím něco udělat? Můj barbar si na sebe nechce brát plášťě, ve kterejch vypadá jako nějakej šlechtic :)
Takové pláště existují pokud vím alespoň 3.
Napsal: 3. 9. 2006 20.06
od Ghost
hm, tak je možný, že byly vykoupený, díky
Napsal: 3. 9. 2006 20.25
od Ghost
Labire, měl jsi pravdu- jsou to změněný modely, nepřečet sem si pořádně co o tom psali. dwnload
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Pr … =878#Files
Napsal: 4. 9. 2006 23.34
od kolja
Mozna takovej hloupej dotaz, ale jakej mate CEP? Napadlo me jestli CEPovy veci a vsechno mozny nejsou taky vazany na verzi NWN a jestli neni treba je tez updatnout? Jestli by to nemohlo souviset s tema zvlastnostma co pozoruje photter?
Napsal: 5. 9. 2006 0.02
od labir
Ne, na CEPu to nezáleží, hlavní jsou řídící 2da soubory.
Napsal: 5. 9. 2006 12.05
od kolja
photter píše:tak ty pláště mi dělaj neuvěřitelný věci:
v tom "plášťovým" modulu funguje všechno, jak má, v toolu vidím 3dmodel, je barvitelnej a všecko OK
když sem se to pokusil přivěsit na EQ bázi, nestalo se vůbec nic, pláště maj dál 2d model a barvit nejdou
pak sem z "plášťovýho" modulu exportoval jeden plášť a importoval ho do EQ báze - v paletě se neobjevil - není tam příslušná kategorie ale v toolu najednou vidím jak 3d modely, tak mi to de barvit
když to někomu voblíknu, sedí mu plášť na čele místo na ramenou ale má barvy jaký sem mu dal - když tam pak vlezu s postavou, vidí plášť na správným místě ale v defaultních barvách...
asi sem se dostal někam, kde už moje znalost NWN nestíhá

no podle toho co sem zkoušel všechno včetně barvení a zobrazování v toolu chodí v čistejch xp1+xp2 modulech bez žádnejch rozšiřujících haků.
Ne, na CEPu to nezáleží, hlavní jsou řídící 2da soubory.
nezapomeň, že CEP některý 2da mění
no, jakmile nacpu do modulu CEP nebo některý věci z něj, už to nejde, ikonky sou fuč a barvení nemožný

Napsal: 5. 9. 2006 14.54
od labir
CEP je irelevantní na Equilibrii, 80% jeho 2da je přepsáno Equilibrijskými 2da.
Napsal: 5. 9. 2006 23.18
od Vincent
Byla tu diskuze od báglících, mrkněte na dnešní přírustek na Waultu:
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=6948
Jedná se o báglíky fungující na stejném principu jako nové pláště. Není to ještě úplně ideální, ale dost dobré. Ideálně by totiž měly fungovat stejně jako křídla. Tzn. daly by se řidat skriptem nezávisle na tom, co má postava ve skutečnosti na sobě...
Napsal: 6. 9. 2006 10.43
od labir
To vypadá ultimátně! Díky za link. Pokusím se implementovat.
Napsal: 6. 9. 2006 17.53
od kolja
Napsal: 6. 9. 2006 18.03
od photter
joo, to vypadá slušně a spolupracuje to s koňma …

Napsal: 6. 9. 2006 21.32
od kolja
Tak sem na to koukal, a i když to spolupracuje s koňma, tak to nechce spolupracovat se mnou

Možná bych to ale moh přinutit ke spolupráci pomocí ITP...
Jinak proč ty pláště blbnou - podle mě to bude v baseitems.2da, projížděl sem to a našel sem v řádku u pláště mezi tim co používá modul bez haků a Eq hakama asi 3 rozdílný hodnoty. Možná kdybych je přepsal tak by to mohlo fungovat, ale spíš si myslim, že když přepíšu název kterej na něco odkazuje, tak budu muset přepsat dalších 1000 hodnot aby to vůbec chodilo

Každopádně to zkusim, až přídu na to, jak editovat to blbý 2da v haku, resp jak vůbec editovat nebo dělat haky

Napsal: 6. 9. 2006 23.23
od Vincent
kolja píše:Tak sem na to koukal, a i když to spolupracuje s koňma, tak to nechce spolupracovat se mnou

Možná bych to ale moh přinutit ke spolupráci pomocí ITP...
Jinak proč ty pláště blbnou - podle mě to bude v baseitems.2da, projížděl sem to a našel sem v řádku u pláště mezi tim co používá modul bez haků a Eq hakama asi 3 rozdílný hodnoty. Možná kdybych je přepsal tak by to mohlo fungovat, ale spíš si myslim, že když přepíšu název kterej na něco odkazuje, tak budu muset přepsat dalších 1000 hodnot aby to vůbec chodilo

Každopádně to zkusim, až přídu na to, jak editovat to blbý 2da v haku, resp jak vůbec editovat nebo dělat haky

Aby se pláště zprovoznily je prej skutečně nutný jenom přepsat v baseitem.2da řádek s cloaks. Vyzkoušeno a fungovalo to.. Díky tomu ale myslim můžete smazat všechny přidaný ikonky plášťů..
BTW Ty báglíky fungujou prej jenom s koněma, který chystá ten týpek, co to vyrobil.. S těma, co jsou třeba na Kandelabrii prej ne. Ale nezkoušel jsem to, možná se pletu.. Každopádně, jestli máte někoho schopného, nemohl by ještě přidat i model toulce? ;)
Napsal: 6. 9. 2006 23.37
od kolja
Vincent píše:Aby se pláště zprovoznily je prej skutečně nutný jenom přepsat v baseitem.2da řádek s cloaks. Vyzkoušeno a fungovalo to.. Díky tomu ale myslim můžete smazat všechny přidaný ikonky plášťů..
NO jestli zmena mena kategorie nenaboura strukturu CEPu, tak to fungovat bude.. melo by

Ale nevim jestli se to musi udelat i na klientsky strane? Ikonky plastu se teoreticky muzou vypustit, ale ted se domnivam, ze by musely prepsat vsechny invisovy plaste do cloakmodel.2da nebo jak se to menuje, protoze nastaveni typu vetsiho nez 14 nevim co by udelalo... i kdyz vlastne by to mozna chodilo jako doted s tema co nejsou videt.. takze zbejva jedno:
Nevite jak edituju/vytvořim hak soubor? Resp link na nakej hak editor? Hraju si s tim asi tak dve hodiny takze
