Další pláště

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Další pláště

Příspěvek od Ghost »

Na Vaultu jsem našel tyhle pláště http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … 30&id=6893 a napadlo mě, jestli by nestálo za to, dát je do rozšíření? Jsou kompatibilní s patchem 168, takže by měly bejt vidět.
Bratrstvo zabanovaných!
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Takty vypadají bombově! Už jsou na R-ToDo listu. Díky moc! :smile:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Kdyby ten pavouci tak jenom byl v cerny variante.. chjo :( Holt bez tech barev tomu hodne uskodili.. aspon kdyby dali zakladni bilou a cernou a ne vsechny hnedo-hnedy. Tyhle sou uz lepsi nez to co nabizi BW :)
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Sice už to nepatří k plášťům, ale plácnu to sem :)

Alternate Combat Animations verze 3.0: hak verze:http://nwvault.ign.com/View.php?view=ha … il&id=5895
override verze:http://nwvault.ign.com/View.php?view=ha … il&id=6468

A link na stránky těch lidí, co udělali ty pláště, je tam pár dobrejch věcí (podle mě), možná by stálo az tio projít: http://www.dladventures.com/

Jdu ozkoušet ty bojový animace, pak podám report (možná už je máte ozkoušený, ale já si jich všimnul až teď :))
Bratrstvo zabanovaných!
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Ty animace používám v override verzi. Do haků se mi je dávat nechce, někomu se nemusí líbit, tak ať je tu možnost volby.

Dík za linky.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Np. Všimnul jsem si, že v tý override verzi, jde používat jenom jeden styl najednou, nejde to nějak obejít?
Bratrstvo zabanovaných!
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

ty animace sou bomba, rozhodně vyzkoušej, styl se ti mění podle používaný zbraně a podle rasy, není to na volbu

co ty toulce a animovaný šaty, nedaly by se použít ?
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

toulce sem videl na jednom serveru a vypada to pekne :dribble:
zvlast AAcka to oceni :bigwink: :biggrin:
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

Technicky by to snad šlo. Kouknu na to, rozhledně jsem pro i kdyby to bylo součástí šatů (což asi je).
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

toulce byly na A1 a vypadaly sqěle ale když vyšel CEP 1.5 byla tam nějaká kolize (technicky to byl náhrdelník, jako pláště)

AAčko neAAčko, Gil chce mít taky něco na zádech a než by vzala takovejdle hnusnej plášť, to bude radši nahatá :bleh:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
labir
Příspěvky: 6702
Registrován: 18. 12. 2005 1.27
Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od labir »

No ono technicky s Bioware plášti (na Equilibrii jsou pojmenované "<název pláště> připínací") lze docílit i nahé postavy jen v plášti... :blush:

A kolize...to by snad neměl být problém, prostě se v .2da souborech přesunou na jinou volnou řádku. :bigwink:
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

photter píše:styl se ti mění podle používaný zbraně a podle rasy, není to na volbu
prosím o podrobný návod, jak jsi toho docílil :). když rozbalim ten rar co jsem si stahnul, vytvoří se mi 4 složky s názvy těch stylů a cca 15 soubory v každý z těch složek, když všechny ty věci z těch složek plácnu do override, některý části se přemažou a ve hře pak moje postava používá vždycky ten styl, kterej jsem do override přesunul jako poslední, co dělám blbě?

a v override je napsaný taky toto: The downside is that only one fighting style can be installed at a time, and you will be unable to switch between them, but it still beats the very basic Bioware animations.
Bratrstvo zabanovaných!
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

vydrž chvilku, mám asi starší verzi, stáhnu si to znova a podívám se na to

edit: nojo, máš recht, to je úplně nová verze, používám jinou, starší budu s tím muset chvilku zaexperimentovat :)
nejlíp si s tím můžeš hrát takhle :
zkopíruj si 4x svůj override adresář a přejmenuj na override, override1, override2, override3 a override4, ten bez čisla nech origoš a ty 4 různý styly rozděl do overridů 1 - 4
vytáhni si na plochu (nebo do quicklaunche) zástupce vod nwn.ini, abys ho nemusel pokaždý hledat
pak, když otevřeš nwn.ini, cesta k overridu je na čtvrtým řádku, stačí přidat příslušný číslo overridu, kterej chceš zrovnma testovat a relognout

se samotným testováním ti teď moc nepomůžu v base neni s kym bojovat :hanged1:
Naposledy upravil(a) photter dne 31. 8. 2006 16.50, celkem upraveno 1 x.
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Aha, tak proto :), tu starší verzi jsem zkoušel a fungovala tak jak říkáš, až an to, že se mi ty animace nelíbily :)
Bratrstvo zabanovaných!
Drog
Příspěvky: 346
Registrován: 10. 3. 2006 20.50
Bydliště: Valašské Království:D /Hag Hargol

Příspěvek od Drog »

A link na stránky těch lidí, co udělali ty pláště, je tam pár dobrejch věcí (podle mě), možná by stálo az tio projít: http://www.dladventures.com
tak ten screen s tím hradem a středověkými baračky vně a uvnitř hradu je fakt uchvatný... Fakt pěkný baráčky,konečně něco pořádnýho na co se da dívat :)) taková vesnice jak je na jednom screeny by večír vážně nahaněla hrůzu
Neberte život příliš vážně. Beztak z něho nevyváznete živí.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

photter píše:toulce byly na A1 a vypadaly sqěle ale když vyšel CEP 1.5 byla tam nějaká kolize (technicky to byl náhrdelník, jako pláště)
Tak jak sou tam teďka je to myslim jako součast oblečení. Ale eště se na to kouknu. no podstatný je jak je to u toho co bysme sem chtěli dát :)
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

jasněže jako součást oblečení ale dávals to jako "neck", tak jako dáváš doteďka plášť
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Ghost
Příspěvky: 767
Registrován: 22. 2. 2006 14.20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ghost »

Když už se tu diskutuje o těch toulcích, nebylo by dobrý přidat i batohy, pochvy na meče, pozdra na sekery a kladiva a batohy? http://nwvault.ign.com/View.php?view=ha … ail&id=146
Bratrstvo zabanovaných!
Uživatelský avatar
Ikkie
Příspěvky: 1022
Registrován: 20. 2. 2006 17.10
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ikkie »

Můj názor je, že V2 animace jsou mnohem hezčí (sice není na výběr více stylů, ale...) než V3, ale tuším nejsou optimalizovaný pro 1.67 a je tam bug s hlavama, kdy human female hlava je o něco výš nad krkem a vypadá to hnuuusně :(
Tereza Smittová - RIP (portrait by NIAM)
Balkon, syn Daskův
Athriel
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

Ikkie píše:Můj názor je, že V2 animace jsou mnohem hezčí (sice není na výběr více stylů, ale...) než V3, ale tuším nejsou optimalizovaný pro 1.67 a je tam bug s hlavama, kdy human female hlava je o něco výš nad krkem a vypadá to hnuuusně :(
von je krapet zmatek v číslování verzí
verze V2 je pochopitelně starší, než V3 ale obě tyhle verze dělal ragnarok, ta, kterou tady linkuje Ghost je značená taky trojkou ale je to předělávka ragnarokovejch animací vod nějakýho týpka, kterýho neznám
původní V3 byla jenom pro haky, ne pro override ale dalo se to z toho vypárat
jestli ale buguje human female head nevim, sem elfka (zvrhlá) tělem i duší :evillaugh:

edit: V2 i V3 (původní) je eště na vaultu:
V2 http://nwvault.ign.com/View.php?view=mo … tail&id=13
V3 http://nwvault.ign.com/View.php?view=mo … tail&id=12

"novou" V3 pak najdete na tom Ghostovo linku

a eště sem našel todle :
http://nwvault.ign.com/View.php?view=Ha … il&id=6930
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
Zamčeno