Nová kouzla v Rozšíření - nápady
Moderátor: Dungeon Master
Hej kuš! Na ten svitek sem šetřil měsíc IRL a měl sem 5% že ho sešlu a to za cenu že sem skoro všechno na začátku investoval do charismatu a obětoval feat. Takže je nefér jestli tohle měla bejt narážka na to jak to mam easy :( A za toho draka sem uznal velkou chybu jakou sem udělal, ale aspoň to vedlo k ujasnění pravidel, nejen pro mě, ale i pro spoustu dalších lidí, který si je vykládali špatně.labir píše:Takže skončí éra zlodějů-pseudomágů co na 11 levelu sesílají proměnu do draka na dohled od hradeb nebo jen tak hodí ze svitku Kvílení bánší.
Co se týče vyvážení, tak pracka na svitek nepatří - a to nejen pro zloděje(vrahy, bardy).
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Jistě nakonec to vedlo k ujasnění pravidel a za to jsem vděčný. A tohle opatření zase eliminuje všechny podobné případy do budoucna - o starost méně. A neboj pracky na tom seznamu "svitkově neseslatelných" kouzel jsou, stejně tak jako IGMS, pláště proti kouzlům atd...kolja píše:Hej kuš! Na ten svitek sem šetřil měsíc IRL a měl sem 5% že ho sešlu a to za cenu že sem skoro všechno na začátku investoval do charismatu a obětoval feat. Takže je nefér jestli tohle měla bejt narážka na to jak to mam easy :( A za toho draka sem uznal velkou chybu jakou sem udělal, ale aspoň to vedlo k ujasnění pravidel, nejen pro mě, ale i pro spoustu dalších lidí, který si je vykládali špatně.labir píše:Takže skončí éra zlodějů-pseudomágů co na 11 levelu sesílají proměnu do draka na dohled od hradeb nebo jen tak hodí ze svitku Kvílení bánší.
Co se týče vyvážení, tak pracka na svitek nepatří - a to nejen pro zloděje(vrahy, bardy).
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Tak sem na nic nesednul, a asi ani nesednu, abych si prosel sva oblibena kouzla...
Co mi v NWN chyby sou mentalni schopnosti maga z DrD a taky je tady jejich spatna implementace...
Co napsal Alcatraz s tema zpravama se mi libi, ale predstavoval bych si to trochu jinak:
Mag je stvoreni line a proc by se mel namahat s mluvenim :) Takže by na sdělení použil určitou telepatickou schopnost, a zpráva by se holt vypsala cíli do logu no. Omezení by bylo na určitou dýlku, a kdyby to bylo low level, tak ještě omezení na vzdálenost a třeba že ho musí vidět. S vyššim levelem kouzla nebo mága by to šlo třebas i na větší vzdálenost. S tou zprávou o pomoci nevim teda. Vlastně nevim jak by to asi šlo seslat na někoho, koho mág nevidí, když by se to muselo targetovat :D A navíc když je mrtvej, kouzlit nemůže, stejně jako nemůže kouzlit+utíkat :))
Ale třebas dál:
Způsob bolest - prostě by se cíl při failu na save chytil za hlavu a svíjel v křečích nebo něco podopbnýho, ani by nemusel dostat nějakou paralýzu, protože takový kouzla tady už sou. Ale tohle je supr na mučení. VLastně pokud už tady něco podobnýho neni, už sem to taky dlouho nehrál :)
Detekuj život - zjistí jestli jsou v okolí nějaké živé bytosti. Hmm, teď nevim a pochybuju o významu něčeho takovýho, ale dalo by se to použít na vybrání cíle "mentální zprávy". A nějak vychytat nepřesnost aby se tim nedali snadno najít hideři. To bych si neudělal takovy kouzlo
Detekuj neživot - nemrtvý? pro kleriky třebas.
A další skupina kouzel ktery by se mi libily, ale v NWN asi moc nepudou/nebudou mit vyznam:
Ukliď, udělej nepořádek, vykoupej, převleč... a pod :)
Jo a taky mě napadá... hmm, coze me to vlastne napada, krom toho ze je pozde a ze usinam? Jo, kdyz uz de menit vzhled, nejde menit trebas jenom cast tela? Takovy zesmesni - pricaruje neco jako praseci ocasek, rohy nebo tak musi bejt taky sranda :) Treba jenom na chvili, ja nevim. S .. fortitude savem?
Co mi v NWN chyby sou mentalni schopnosti maga z DrD a taky je tady jejich spatna implementace...
Co napsal Alcatraz s tema zpravama se mi libi, ale predstavoval bych si to trochu jinak:
Mag je stvoreni line a proc by se mel namahat s mluvenim :) Takže by na sdělení použil určitou telepatickou schopnost, a zpráva by se holt vypsala cíli do logu no. Omezení by bylo na určitou dýlku, a kdyby to bylo low level, tak ještě omezení na vzdálenost a třeba že ho musí vidět. S vyššim levelem kouzla nebo mága by to šlo třebas i na větší vzdálenost. S tou zprávou o pomoci nevim teda. Vlastně nevim jak by to asi šlo seslat na někoho, koho mág nevidí, když by se to muselo targetovat :D A navíc když je mrtvej, kouzlit nemůže, stejně jako nemůže kouzlit+utíkat :))
Ale třebas dál:
Způsob bolest - prostě by se cíl při failu na save chytil za hlavu a svíjel v křečích nebo něco podopbnýho, ani by nemusel dostat nějakou paralýzu, protože takový kouzla tady už sou. Ale tohle je supr na mučení. VLastně pokud už tady něco podobnýho neni, už sem to taky dlouho nehrál :)
Detekuj život - zjistí jestli jsou v okolí nějaké živé bytosti. Hmm, teď nevim a pochybuju o významu něčeho takovýho, ale dalo by se to použít na vybrání cíle "mentální zprávy". A nějak vychytat nepřesnost aby se tim nedali snadno najít hideři. To bych si neudělal takovy kouzlo

Detekuj neživot - nemrtvý? pro kleriky třebas.
A další skupina kouzel ktery by se mi libily, ale v NWN asi moc nepudou/nebudou mit vyznam:
Ukliď, udělej nepořádek, vykoupej, převleč... a pod :)
Jo a taky mě napadá... hmm, coze me to vlastne napada, krom toho ze je pozde a ze usinam? Jo, kdyz uz de menit vzhled, nejde menit trebas jenom cast tela? Takovy zesmesni - pricaruje neco jako praseci ocasek, rohy nebo tak musi bejt taky sranda :) Treba jenom na chvili, ja nevim. S .. fortitude savem?

A vidis, spell mantlu ve sbirce ani nemam :) Ale na souboj s kouzlenikem bych ji potreboval - dava mi jedno kolo naskok, pokud ji uz mam, pokud ji nemam, muzu se jit rovnou pohrbit :))labir píše:A neboj pracky na tom seznamu "svitkově neseslatelných" kouzel jsou, stejně tak jako IGMS, pláště proti kouzlům atd...
Jinak ty pracky a nektery kouzla (pracky SPECIALNE, na akcnich serverech sou tyhle svitky zakazany vubec ;) ) sem myslel taktez pro carodeje disablovat sesilani ze svitku, ono jako caster s 20 nabitejma rukama v plny sile (ze svitku sou dokonce silnejsi nez kdyz je sesila sam, pokud je do patnactyho levelu nebo to nedava extended - coz vetsinou neni treba, ale pri questech... no nic, pracka ma trvat 2-4 kola, ne 8 minut

-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Minuty lze stejně systémově zjistit jen a pouze v hodnotách 0,6,12,24,30,36,42,48,54. Ale nápad je to zajímavý, možná by se nějaké kouzlo 0 okruhu dalo udělat. Dík.chlorofil píše:co třeba kouzlo Zjisti čas? ;) Sice se na kompasu ukazuje hodina, ale občas by se hodily i minuty
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
měl bych taky pár nápadů vesměs z DnD a protože mam clerica tak pro něj:
A, detect spelly (evil, good možná i chaos, law) v DnD je to kouzlo 1. kruhu bez savů ale to by tady bylo moc silný takže bych k tomu hodil save na vůli
B, create food and water kouzlo 3. kruhu který udělá něco k jídlu a pití (bohové se přece o svýho služebníka staraj) a myslim že za cenu 3. kruhu je to docela fér
C, odstraň únavu nebo něco takovýho co by třeba na min/lvl zabránilo dalšímu unavování postavy mág třeba použije magion v dugeonu a cleric svojí léčivou silou zabraňuje aby zemřel vyčerpáním, ale jenom omezenou dobu aby se to nedalo používat furt. Samozřejmě takhle chráněná postava nesmí dělat nic co by zrušilo invisibylity jinak se kouzlo zruší. Asi taky tak na 3. kruh
A, detect spelly (evil, good možná i chaos, law) v DnD je to kouzlo 1. kruhu bez savů ale to by tady bylo moc silný takže bych k tomu hodil save na vůli
B, create food and water kouzlo 3. kruhu který udělá něco k jídlu a pití (bohové se přece o svýho služebníka staraj) a myslim že za cenu 3. kruhu je to docela fér
C, odstraň únavu nebo něco takovýho co by třeba na min/lvl zabránilo dalšímu unavování postavy mág třeba použije magion v dugeonu a cleric svojí léčivou silou zabraňuje aby zemřel vyčerpáním, ale jenom omezenou dobu aby se to nedalo používat furt. Samozřejmě takhle chráněná postava nesmí dělat nic co by zrušilo invisibylity jinak se kouzlo zruší. Asi taky tak na 3. kruh
a kdyz sme u toho, dalsi mozna zajimavy, ale v NWN asi neudelatelny kouzlo, neco jako
tajna zprava
ktery bych zakouzlil na vzkaz, a ten by pak nemel zadny text k precteni? Akorat zas nevim, jak se ctenim, protoze nejjednodussi je to udelat na heslo, ale to zas v NWN nejde. Nejaky napad?
tajna zprava
ktery bych zakouzlil na vzkaz, a ten by pak nemel zadny text k precteni? Akorat zas nevim, jak se ctenim, protoze nejjednodussi je to udelat na heslo, ale to zas v NWN nejde. Nejaky napad?
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
A. Rámcově detekovat kouzla jde už teď - magiometry. Kouzlo na totéž by je zbytečně odstavilo.Zyga píše:měl bych taky pár nápadů vesměs z DnD a protože mam clerica tak pro něj:
A, detect spelly (evil, good možná i chaos, law) v DnD je to kouzlo 1. kruhu bez savů ale to by tady bylo moc silný takže bych k tomu hodil save na vůli
B, create food and water kouzlo 3. kruhu který udělá něco k jídlu a pití (bohové se přece o svýho služebníka staraj) a myslim že za cenu 3. kruhu je to docela fér
C, odstraň únavu nebo něco takovýho co by třeba na min/lvl zabránilo dalšímu unavování postavy mág třeba použije magion v dugeonu a cleric svojí léčivou silou zabraňuje aby zemřel vyčerpáním, ale jenom omezenou dobu aby se to nedalo používat furt. Samozřejmě takhle chráněná postava nesmí dělat nic co by zrušilo invisibylity jinak se kouzlo zruší. Asi taky tak na 3. kruh
B. Ani nehodou. Neskutečně silné kouzlo.
C. Opět ani nehodou viz nějaký můj příspěvek výše. Na únavu (a teď tedy dodám i hlad, žízeň a auru) nebude dělané vůbec, ale vůbec žádné kouzlo, které by je nějak vylepšovalo.
Zperzistentnění iluzí - opět ani nehodou, to je totéž jako dát mágům klíče od serveru. Mág perzistentně zablokuje všechny vstupy do města, DM (NPC mág) ani jiný mág schopný toto odstranit není, rozeseje všude 200 placeablů na lokaci a zalaguje perzistentně ty lokace, atd... To je tak neskutečně silná věc!
Přestaňte už navrhovat šílená posílení mágů byť na první pohled vypadají nevinně. Pár nápadů z tohoto topicu vzešlo, díky za ně vše a i ostatním za snahu a tímto předesílám že to tu za chvíli zamknu.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Není třeba. Zprávu lze zakódovat i s použitím intelektu hráče a domluvené šifry. Navíc technicky velmi, velmi špatně proveditelné.Alcatraz píše:a kdyz sme u toho, dalsi mozna zajimavy, ale v NWN asi neudelatelny kouzlo, neco jako
tajna zprava
ktery bych zakouzlil na vzkaz, a ten by pak nemel zadny text k precteni? Akorat zas nevim, jak se ctenim, protoze nejjednodussi je to udelat na heslo, ale to zas v NWN nejde. Nejaky napad?
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Tak pár kouzel - neznám všechna kouzla NWN (ani nechci), tak se možná budou překrývat již s existujícími - v tom případě ignorujte.
Iluze
Iluze jsou obrovská sranda zejména mezi hráči. Dají se určitě využívat proti nestvůrám atd., ale největší zábavu poskytnou při hraní RP. Umožňují předstírání, nenásilný trest, zesměšnění, ukázku moci, pobavení, zastrašení atd. Obecně by asi mělo být jednodušší vyvolat iluzi tvora nežli jej skutečně na svět přivést. A účinek může být stejný nebo i větší.
Iluze mohou mít určitou dobu trvání, popřípadě zmizet při doteku či útoku.
Možná již tam všechna v nějaké podobě jsou, ale...
I1) Iluze tvora (různé stupně - malá zvířata, nestvůry) - nezraňují, po dotyku se mohou rozplynout
I2) Iluze oblečení (zbroje atd.) - skvělé maskování, možnost předstírání jiného "povolání"…
I3) Iluze kouzla - vyvolá efekt jiného kouzla (nezraňuje...) - velmi efektní na vyvolání dojmu mocného mága, odlákání pozornosti atd.
I4) Iluzní past - Efektní způsob úniku a zablokování cesty
I5) Iluze smrti - postava vypadá, jako mrtvá - velmi efektní; i dobrý způsob záchrany
I6) Iluze neviditelnosti - výrazně jednodušší, než skutečná neviditelnost - ale lze ji prohlédnout, na mnoho tvorů nefunguje
I7) Změna podoby - změna vzhledu - velmi užitečné, nevím, jak technicky realizovatelné (zejména přijetí vzhledu jiné hráčské postavy)
I8) Iluze předmětu (zbraně, truhly, sudu...) otázka realizace
I9) Iluze zvuku - už někdo navrhoval (ale možnost napodobení zařvání pumy v těsné blízkost postav plížících se kolem tábora skřetů je určitě k popukání pro všechny zúčastněné) - problémem je asi (ne)reakce NPC
I10) Iluze postavy – je podobná iluzi tvora, ale složitější – ideální by byla možnost stvoření obrazu jiné hráčské postavy (zejména na místě zločinu, v cizí ložnici atd.) – zakládá celou řadu herních situací
Iluze magie – začaruje běžný předmět, který se pak jeví jako magický
Psychická magie
Je plně založená na RP, do značné míry vyžaduje správnou odezvu postižených postav, jejichž hráčům se to ale leckdy nemusí líbit. Nemůže se příliš vztahovat na NPC neovládané DM.
Měla by být zřejmě velmi těžká na seslání. V případě zneužívání hráči může zareagovat svět tím, že ji začne považovat za velmi nebezpečnou, zakázanou a přísně trestanou.
Dobře udělaná a zahraná psychická magie může být nesmírně zábavná a obohacující. Ale...
P1) Sen – hráč může jiné postavě vnutit sen (spící postavě se zobrazí popis snu – během spánku/po probuzení) – velmi Roleplayingové, mnohdy těžké na zahrání,ale velmi pěkné
P2) Vyvolání pocitu – postava, která kouzlu neodolá, dostane hlášku *cítíš se unaven*, *začínáš mít hlad*, žízeň, opilost...atd. Pokud možno by neměl hráč poznat, že se jedná o kouzlo. Hlášky mohou být i jiné – *probouzí se v tobě zuřivost*, naštvanost, klid, potřeba si odskočit... Značně RP náročné
P3) Příkaz – hráči se zobrazí *Nutně musíš …* - spát, odejít, utéct, lehnout si, skákat, zpívat …
P4) Sugesce nemoci – postavě jsou vsugerovány příznaky nemoci (bolest hlavy, nevolnost, ospalost) – postava není skutečně nemocná, a proto ani pravděpodobně nezabírají běžná léčiva (jen jako placebo) – na druhou stranu odezní příznaky po nějaké době samy
P5) Mentální likvidace – postavě je snížena inteligence a moudrost (například až na úroveň demence)
P6)Smaž paměť – těžko hratelné – vymaže z hlavy určitou událost, popřípadě časový úsek...
P7)Hypnóza – těžko realizovatelná – úplná kontrola nad postavou - případně jedno z nejtěžších kouzel ve hře
Druidská
D1) Sešli lehkou nemoc
D2) Sešli těžkou nemoc
D3) Střízlivost – dokáže vystřízlivět postavu/ zvýšit odolnost proti alkoholu?
D4) Mastnota – postavy v zasažené oblasti si házejí každé kolo na pád
D5) Předpověď počasí – čistě RP záležitost (jednoduchá schopnost) – otázka technického zajištění
Proměny
Změna v kámen – Sesilatel se nemůže hýbat, kouzlit, nevidí... – ale má obrovský bonus k OČ (popřípadě nezranitelnost)
Vymyslet se jich dá celá hromada, ale nic se nemá přehánět, že...
Iluze
Iluze jsou obrovská sranda zejména mezi hráči. Dají se určitě využívat proti nestvůrám atd., ale největší zábavu poskytnou při hraní RP. Umožňují předstírání, nenásilný trest, zesměšnění, ukázku moci, pobavení, zastrašení atd. Obecně by asi mělo být jednodušší vyvolat iluzi tvora nežli jej skutečně na svět přivést. A účinek může být stejný nebo i větší.
Iluze mohou mít určitou dobu trvání, popřípadě zmizet při doteku či útoku.
Možná již tam všechna v nějaké podobě jsou, ale...
I1) Iluze tvora (různé stupně - malá zvířata, nestvůry) - nezraňují, po dotyku se mohou rozplynout
I2) Iluze oblečení (zbroje atd.) - skvělé maskování, možnost předstírání jiného "povolání"…
I3) Iluze kouzla - vyvolá efekt jiného kouzla (nezraňuje...) - velmi efektní na vyvolání dojmu mocného mága, odlákání pozornosti atd.
I4) Iluzní past - Efektní způsob úniku a zablokování cesty
I5) Iluze smrti - postava vypadá, jako mrtvá - velmi efektní; i dobrý způsob záchrany
I6) Iluze neviditelnosti - výrazně jednodušší, než skutečná neviditelnost - ale lze ji prohlédnout, na mnoho tvorů nefunguje
I7) Změna podoby - změna vzhledu - velmi užitečné, nevím, jak technicky realizovatelné (zejména přijetí vzhledu jiné hráčské postavy)
I8) Iluze předmětu (zbraně, truhly, sudu...) otázka realizace
I9) Iluze zvuku - už někdo navrhoval (ale možnost napodobení zařvání pumy v těsné blízkost postav plížících se kolem tábora skřetů je určitě k popukání pro všechny zúčastněné) - problémem je asi (ne)reakce NPC
I10) Iluze postavy – je podobná iluzi tvora, ale složitější – ideální by byla možnost stvoření obrazu jiné hráčské postavy (zejména na místě zločinu, v cizí ložnici atd.) – zakládá celou řadu herních situací
Iluze magie – začaruje běžný předmět, který se pak jeví jako magický
Psychická magie
Je plně založená na RP, do značné míry vyžaduje správnou odezvu postižených postav, jejichž hráčům se to ale leckdy nemusí líbit. Nemůže se příliš vztahovat na NPC neovládané DM.
Měla by být zřejmě velmi těžká na seslání. V případě zneužívání hráči může zareagovat svět tím, že ji začne považovat za velmi nebezpečnou, zakázanou a přísně trestanou.
Dobře udělaná a zahraná psychická magie může být nesmírně zábavná a obohacující. Ale...
P1) Sen – hráč může jiné postavě vnutit sen (spící postavě se zobrazí popis snu – během spánku/po probuzení) – velmi Roleplayingové, mnohdy těžké na zahrání,ale velmi pěkné
P2) Vyvolání pocitu – postava, která kouzlu neodolá, dostane hlášku *cítíš se unaven*, *začínáš mít hlad*, žízeň, opilost...atd. Pokud možno by neměl hráč poznat, že se jedná o kouzlo. Hlášky mohou být i jiné – *probouzí se v tobě zuřivost*, naštvanost, klid, potřeba si odskočit... Značně RP náročné
P3) Příkaz – hráči se zobrazí *Nutně musíš …* - spát, odejít, utéct, lehnout si, skákat, zpívat …
P4) Sugesce nemoci – postavě jsou vsugerovány příznaky nemoci (bolest hlavy, nevolnost, ospalost) – postava není skutečně nemocná, a proto ani pravděpodobně nezabírají běžná léčiva (jen jako placebo) – na druhou stranu odezní příznaky po nějaké době samy
P5) Mentální likvidace – postavě je snížena inteligence a moudrost (například až na úroveň demence)
P6)Smaž paměť – těžko hratelné – vymaže z hlavy určitou událost, popřípadě časový úsek...
P7)Hypnóza – těžko realizovatelná – úplná kontrola nad postavou - případně jedno z nejtěžších kouzel ve hře
Druidská
D1) Sešli lehkou nemoc
D2) Sešli těžkou nemoc
D3) Střízlivost – dokáže vystřízlivět postavu/ zvýšit odolnost proti alkoholu?
D4) Mastnota – postavy v zasažené oblasti si házejí každé kolo na pád
D5) Předpověď počasí – čistě RP záležitost (jednoduchá schopnost) – otázka technického zajištění
Proměny
Změna v kámen – Sesilatel se nemůže hýbat, kouzlit, nevidí... – ale má obrovský bonus k OČ (popřípadě nezranitelnost)
Vymyslet se jich dá celá hromada, ale nic se nemá přehánět, že...
-
- Příspěvky: 1377
- Registrován: 17. 2. 2006 21.52
- Bydliště: Prachatice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hm .. napadlo mě kouzlo pro klerika :)
Ochrana před nemocema. Bude chránit po nějaký čas skupinu hráčů před nakažením jakoukoli nemocí. Kouzlo by mělo být tak od 13 lvl a trvání třeba 1tah /za 2 urovně hráče
Ochrana před nemocema. Bude chránit po nějaký čas skupinu hráčů před nakažením jakoukoli nemocí. Kouzlo by mělo být tak od 13 lvl a trvání třeba 1tah /za 2 urovně hráče
Se slovem se musí zacházet čestně; je to nejvyšší dar, jehož se člověku dostalo.
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-- Kniha Sirach
--------------------------
Bojíš se smrti bratříčku ?
Ne …
Smrt je jen vysvobození z bolesti.
Špatně. Smrt je teprve začátek
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Iluze - jsou už teď implementovány v dostatečné míře. Iluze tvorů je silně technicky problematická, ale v Rozšíření se bude u jednoho kouzla testovat jejich použitelnost. Iluze zvuků pravděpodobně budou. Iluze itemů technicky nemožné. Iluze pasti bude (tzv fake past), iluze kouzla ne, nedá se napodobit sesílání skriptem, průběh sesílání a efekty při něm jsou natvrdo v hacích. Změna vzhledu je už teď implementována více než dostatečně. Iluze neviditelnosti nemožné technicky.Milverin píše:…
Psychycká magie - tohle je velmi diskutabilní a může vést k rozmíškám. Stačí aby hráč cíle přehlédl hlášku, nebo se rozhodl že se podle ní nebude řídit. Kouzlo musí mít nějaký "reálný" podklad, nemůže být jen a pouze na libovůli cíle. Bohužel je to tak a zatěžovat DM dalším řešením takovýchto sporů je nepřípustné. Navíc tohle lze pěkně zahrát i bez kouzel když na to ty postavy mají a hráči na to přistoupí. Některé věci jsou navíc velmi obtížně implementované. Ta mentální likvidace existuje jako standardní NWN kouzlo.
Smaž paměť - nesmírně silné kouzlo. V současnosti implementováno jako lektvary zapomnění pro zisk alternativy k zabití protivníka. Zůsteneme u lektvarů. Hypnóza je do jisté míry jako standardní NWN kouzlo.
Sesílání nemocí bude, viz seznam. Vystřízlivění ne, mágové by pak byli schopní uchlastat i trpaslíka. Mastnota existuje, jen se jmenuje Sádlo. Předpověď počasí technicky nemožná (leda že by to stále hlásilo "za chvíli bude pršet").

Proměna v kámen a zpět - standardní NWN kouzlo.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Tohle je zajímavé a když to bude časově omezené a na nižším okruhu než vyléčení tak by to snad i šlo, pokud se udělají výjimky - aby toho nešlo zneužít např. pro permanentní rýžování, klerik rýžuje a rýžuje, chytnul by revma tak se nakouzlí a rýžuje a rýžuje, kouzlo vyprchá - přestane zamedituje, nakouzlí se znova a rýžuje...Psanec píše:Hm .. napadlo mě kouzlo pro klerika :)
Ochrana před nemocema. Bude chránit po nějaký čas skupinu hráčů před nakažením jakoukoli nemocí. Kouzlo by mělo být tak od 13 lvl a trvání třeba 1tah /za 2 urovně hráče
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
kolik slotu je na 9. okruhu aby zperzistentnil 200 iluzi ? navic Alcatraz psal o perzistenci do meditace … dalsi vec je ta, ze 9. okruh je 17. lvl? myslim ze to uz je uctyhodnej lvl na to aby dotycnej mag udelal s prominutim pitchovinu aby zadelal vchod do hradu a ctrnact dni se nelognul …labir píše: Zperzistentnění iluzí - opět ani nehodou, to je totéž jako dát mágům klíče od serveru. Mág perzistentně zablokuje všechny vstupy do města, DM (NPC mág) ani jiný mág schopný toto odstranit není, rozeseje všude 200 placeablů na lokaci a zalaguje perzistentně ty lokace, atd... To je tak neskutečně silná věc!
Dives, qui sapiens est