MAGICKE SOUBOJE a vse okolo
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 409
- Registrován: 10. 12. 2006 17.16
- Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
- Kontaktovat uživatele:
Poslední soubo ja turnaji se mi moc líbil, ale navrhnul bych ještě jeden možný styl souboje.
Pravidla by zůstala stejná, jen bych nestřídal obranu a útok. Každý kouzelník by v jednom kole mohl kouzlit jen jednou a to co by uznal za vhodné. Čiliže obranu nebo útok, nebo se zdržet. Ovšem zdržení bych dal maximálně jen jedno za dvě kola.
( tady je nevýhoda, že pokud nebude použito aspoň několik obranných kouzel, je výsledek předem znám, ale zase pokud nebude mít protivník ani jedno obrané kouzlo, může docela šeredně narazit )
Pak by tu byl možný ještě jeden typ souboje a to "Volným stylem".
Sudí by jen zahájil pokynem " START " a pak už by bylo jen na kouzelnících jak si poradí.
Nevýhodou bohužel je, že je to klikačka.
Pravidla by zůstala stejná, jen bych nestřídal obranu a útok. Každý kouzelník by v jednom kole mohl kouzlit jen jednou a to co by uznal za vhodné. Čiliže obranu nebo útok, nebo se zdržet. Ovšem zdržení bych dal maximálně jen jedno za dvě kola.
( tady je nevýhoda, že pokud nebude použito aspoň několik obranných kouzel, je výsledek předem znám, ale zase pokud nebude mít protivník ani jedno obrané kouzlo, může docela šeredně narazit )
Pak by tu byl možný ještě jeden typ souboje a to "Volným stylem".
Sudí by jen zahájil pokynem " START " a pak už by bylo jen na kouzelnících jak si poradí.
Nevýhodou bohužel je, že je to klikačka.
Takze hned uvodem bych chtel rict, ze pokud mate neko jakekoli zajimave napady, jak system vylepsit, pozmenit, ci upravit, rozhodne sem s nimiTaury píše:Poslední soubo ja turnaji se mi moc líbil, ale navrhnul bych ještě jeden možný styl souboje.
Pravidla by zůstala stejná, jen bych nestřídal obranu a útok. Každý kouzelník by v jednom kole mohl kouzlit jen jednou a to co by uznal za vhodné. Čiliže obranu nebo útok, nebo se zdržet. Ovšem zdržení bych dal maximálně jen jedno za dvě kola.
( tady je nevýhoda, že pokud nebude použito aspoň několik obranných kouzel, je výsledek předem znám, ale zase pokud nebude mít protivník ani jedno obrané kouzlo, může docela šeredně narazit )
Pak by tu byl možný ještě jeden typ souboje a to "Volným stylem".
Sudí by jen zahájil pokynem " START " a pak už by bylo jen na kouzelnících jak si poradí.
Nevýhodou bohužel je, že je to klikačka.
Moznosti vedeni souboju je spoustu a i toto vyse zminovane je mozne … Je to lehci z hlediska prehlednosti - hrac nemusi myslet na utok ci obranu, na predavani kola, ale zase na druhou stranu to trosku snizuje variabilitu … Hrac voli mezi utokem a obranou, zacinajici hrac bude volit logicky spis utocna kouzla, druhy spise obranna .. Chtelo by to vyzkouset, faktem je, ze souboj by byl vice dynamicky …
Volny styl by take chtel vyzkouset, ale myslim, ze bude temer totozny s predchozim tvym navrhem, pac nwn to bude resit samo stylem kol Vsak adeptum nic nebrani v testovne si testovat souboje
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Říkáte, že destruktivní kouzla jsou divácky atraktivní ? Tak proč je nezačlenit ?
Co třeba soutěž v tom kdo zničí dříve vedle sebe stojící tři panáky/cíle ? Soutšžící by začali společně vyřčením "START" (sudím) a kdo by je zničil dříve, vyhrál by. Mohlo by se používat všech prostředků od individuálních kouzel, přes sumony až po hromadná kouzla (včetně kombinací, pochopitelně). Samozřejmě předpokládám rozdělení do kategorií dle sesilatelské úrovně.
Mohl by být zajímavý i takový kouizelnický několika-boj. Šlo by o disciplínu složenou z několika jiných. Namátkou mě napadá zase rozbití panáka, zabití nějakého (třeba i předem daného) summona a nakonec pokoření někoho (asi NPC adepta) v souboji. Opět by soutěžili dva soutěžící současně (oba adepti by měli stejnou meditaci).
Ten souboj by byl podobný jako teď jen by se prostě nečekalo na toho druhého. Začínal by soutěžící a cílem by bylo adepta znehybnit. Jakmile by se to povedlo byl by konec disciplíny a ten co by to celé zvládl rychleji, zvítězil by (no, možná by měl proběhnout do cíle a pozvednout planoucí pochodeň nebo něco takového ).
Mohlo by se soutěžit v "průraznosti" kouzel, nejspíš na nějakém magicky odolném cíli (ne nutně tvoru, pokud je to možné) a nemuselo by jít zrovna o jeho zabíjení. Takový tvor (pokud by to něšlo na panáka) by byl zavřený v kleci a soutěžící by měl za úkol ho znehybnit (podobně jako při současném magickém souboji). Mohla by být i dána určitá kouzla, která by se směla použít (spánek, paralýza atd.).
Ty iluze se mi líbí moc, na příštím turnaji bych jke rozhodně rád viděl. :)
Co třeba soutěž v tom kdo zničí dříve vedle sebe stojící tři panáky/cíle ? Soutšžící by začali společně vyřčením "START" (sudím) a kdo by je zničil dříve, vyhrál by. Mohlo by se používat všech prostředků od individuálních kouzel, přes sumony až po hromadná kouzla (včetně kombinací, pochopitelně). Samozřejmě předpokládám rozdělení do kategorií dle sesilatelské úrovně.
Mohl by být zajímavý i takový kouizelnický několika-boj. Šlo by o disciplínu složenou z několika jiných. Namátkou mě napadá zase rozbití panáka, zabití nějakého (třeba i předem daného) summona a nakonec pokoření někoho (asi NPC adepta) v souboji. Opět by soutěžili dva soutěžící současně (oba adepti by měli stejnou meditaci).
Ten souboj by byl podobný jako teď jen by se prostě nečekalo na toho druhého. Začínal by soutěžící a cílem by bylo adepta znehybnit. Jakmile by se to povedlo byl by konec disciplíny a ten co by to celé zvládl rychleji, zvítězil by (no, možná by měl proběhnout do cíle a pozvednout planoucí pochodeň nebo něco takového ).
Mohlo by se soutěžit v "průraznosti" kouzel, nejspíš na nějakém magicky odolném cíli (ne nutně tvoru, pokud je to možné) a nemuselo by jít zrovna o jeho zabíjení. Takový tvor (pokud by to něšlo na panáka) by byl zavřený v kleci a soutěžící by měl za úkol ho znehybnit (podobně jako při současném magickém souboji). Mohla by být i dána určitá kouzla, která by se směla použít (spánek, paralýza atd.).
Ty iluze se mi líbí moc, na příštím turnaji bych jke rozhodně rád viděl. :)
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
Soutez v damage dealingu je zajimava, ale obavam se, ze by to jen vyprovokovalo spoustu debat na foru … Pac by se zahy prislo na to, ze 1000 HP pro panaka je maloPavel Urban píše: Co třeba soutěž v tom kdo zničí dříve vedle sebe stojící tři panáky/cíle ? Soutšžící by začali společně vyřčením "START" (sudím) a kdo by je zničil dříve, vyhrál by. Mohlo by se používat všech prostředků od individuálních kouzel, přes sumony až po hromadná kouzla (včetně kombinací, pochopitelně). Samozřejmě předpokládám rozdělení do kategorií dle sesilatelské úrovně.
Pavel Urban píše: Mohl by být zajímavý i takový kouizelnický několika-boj. Šlo by o disciplínu složenou z několika jiných. Namátkou mě napadá zase rozbití panáka, zabití nějakého (třeba i předem daného) summona a nakonec pokoření někoho (asi NPC adepta) v souboji. Opět by soutěžili dva soutěžící současně (oba adepti by měli stejnou meditaci).
Ten souboj by byl podobný jako teď jen by se prostě nečekalo na toho druhého. Začínal by soutěžící a cílem by bylo adepta znehybnit. Jakmile by se to povedlo byl by konec disciplíny a ten co by to celé zvládl rychleji, zvítězil by (no, možná by měl proběhnout do cíle a pozvednout planoucí pochodeň nebo něco takového ).
Neco podobneho se deje pri zkouskach z evokace a pri hodinach demonologie, jen NPC adept je nahrazen jinym NPC … *koukne jestli se Jacho nediva* A nutno podotknout, ze obcas to i nekdo z adeptu prezije
Pavel Urban píše: Mohlo by se soutěžit v "průraznosti" kouzel, nejspíš na nějakém magicky odolném cíli (ne nutně tvoru, pokud je to možné) a nemuselo by jít zrovna o jeho zabíjení. Takový tvor (pokud by to něšlo na panáka) by byl zavřený v kleci a soutěžící by měl za úkol ho znehybnit (podobně jako při současném magickém souboji). Mohla by být i dána určitá kouzla, která by se směla použít (spánek, paralýza atd.).
Tak tohle se mi taky libi … Kdyby se dali udelat panaci, u nichz by se rozhovorem mohla nastavovat SR (spell rezistance). Tyjo to by bylo super Sice ze systemoveho hlediska by jedine promenne byly level castera a hod 1d20, tj.random, ale zabavne by to mohlo byt … Obzvlaste dobre na SR je,ze 1 neni automaticky neuspech …
Pavel Urban píše: Ty iluze se mi líbí moc, na příštím turnaji bych jke rozhodně rád viděl. :)
Z casoveho hlediska by tri kategorie byly moc, bohuzel … Soutez z iluzi ale mam na planu hned ted, jen musim vymyslet hodnotici komisi Pac to bude o subjektivnim dojmu ….
Naposledy upravil(a) cybermisa dne 5. 11. 2007 18.30, celkem upraveno 1 x.
Souboje stylem Start a klikačka sem zkoušel, ale dost často se tam objevil bug, že jeden ze sesilatelů seslal kouzlo v nulovém čase. Je to kůli těm měnícím se animacím - jak to jde rychle za sebou, tak to pak po určitém čase vypadá takle: Jeden sešle kouzlo-druhý protikouzlo, první protikouzlí proti protikouzlu...atd. Vypadne jedna animace a někdo zakouzlí kouzlo v nulovém čase. Bez protikouzlení to funguje normálně.
Ale jinak dobrý nápady.
Ale jinak dobrý nápady.
A kdyz se k tomu jeste zapocitaji lagy …. Vidis jak jsi uspesne udelal protikouzlo a ve stejnym okamziku se valis po zemi v blateeqileus píše:Souboje stylem Start a klikačka sem zkoušel, ale dost často se tam objevil bug, že jeden ze sesilatelů seslal kouzlo v nulovém čase. Je to kůli těm měnícím se animacím - jak to jde rychle za sebou, tak to pak po určitém čase vypadá takle: Jeden sešle kouzlo-druhý protikouzlo, první protikouzlí proti protikouzlu...atd. Vypadne jedna animace a někdo zakouzlí kouzlo v nulovém čase. Bez protikouzlení to funguje normálně.
Ale jinak dobrý nápady.
Vylepšení ARCANUM:
1) Na každého mága před začátkem souboje doporučuji sesílat rozptýlení kouzel
2) Presne stanovit vzdalenost souperu pomoci iluzi … napr iluze světelného portálu na místech, kde budou stát soupeři apod.
3) Presne stanovit, ze se nesmi utikat z efektu kouzel (zvlast mraku).
4) Přísně zakázat jakékoliv zásahy obecenstva do souboje a to i po jeho skončení, včetně rozptylování kouzel. (Pro ten účel si může vzít pořadatel pomocníky.)
Vylepšení SUMONNIS-souboje:
1) Pro větší zábavnost povolit nižší sféry v souboji sumonnů - vyšší povoleny jsou.
2) Každý ze soupeřů musí vyvolat jednoho sumonna. Dále dostane X kreditů, které může libovolně rozdělit mezi: a) postupné vyvolání X dalších sumonnů, vždy po smrti předchozího; b) seslání X posilujících kouzel na svého sumonna (možno libovolně rozdělit). X bych bivěl tak na dva až čtyři kredity.
Příklad: X=2; A vyvolá elementála a dá mu kůži a lamennou zbran, B vyvola elementala, az mu umre tak vyvola dasiho, a jeste mu da rychlost.
ORIENTAČNÍ běh Deskou.
Např. iluzemi se vyznačí nějaká trasa, umístí se na ní nebezpečné potvory, pasti a jiné nástrahy a mágové a třeba i jiní dobrodruzi se nechají běžet Lze využít nepříjemných terénů jako jsoiu bažiny, hory a tak, do cesty lze postavit např iluzorní překážky apod. Na konci se cesta projde, posbírají se mrtvoly a odnesou do chrámu. Pořadí je určené vzdáleností mrtvol od cíle trasy.
1) Na každého mága před začátkem souboje doporučuji sesílat rozptýlení kouzel
2) Presne stanovit vzdalenost souperu pomoci iluzi … napr iluze světelného portálu na místech, kde budou stát soupeři apod.
3) Presne stanovit, ze se nesmi utikat z efektu kouzel (zvlast mraku).
4) Přísně zakázat jakékoliv zásahy obecenstva do souboje a to i po jeho skončení, včetně rozptylování kouzel. (Pro ten účel si může vzít pořadatel pomocníky.)
Vylepšení SUMONNIS-souboje:
1) Pro větší zábavnost povolit nižší sféry v souboji sumonnů - vyšší povoleny jsou.
2) Každý ze soupeřů musí vyvolat jednoho sumonna. Dále dostane X kreditů, které může libovolně rozdělit mezi: a) postupné vyvolání X dalších sumonnů, vždy po smrti předchozího; b) seslání X posilujících kouzel na svého sumonna (možno libovolně rozdělit). X bych bivěl tak na dva až čtyři kredity.
Příklad: X=2; A vyvolá elementála a dá mu kůži a lamennou zbran, B vyvola elementala, az mu umre tak vyvola dasiho, a jeste mu da rychlost.
ORIENTAČNÍ běh Deskou.
Např. iluzemi se vyznačí nějaká trasa, umístí se na ní nebezpečné potvory, pasti a jiné nástrahy a mágové a třeba i jiní dobrodruzi se nechají běžet Lze využít nepříjemných terénů jako jsoiu bažiny, hory a tak, do cesty lze postavit např iluzorní překážky apod. Na konci se cesta projde, posbírají se mrtvoly a odnesou do chrámu. Pořadí je určené vzdáleností mrtvol od cíle trasy.
Carpe noctem.
AD Arcanum:
1/ Dostane Mordekainem
2/ Ano, toto rozhodne zavedeme, to me behem turnaje take napadlo, ale nechtel jsem to za behu menit …
3/ Toto melo platiti jako pravidlo, lec nebylo to explicitne receno … Upravi se pravidla vzhledem k zavedeni znaceni pomoci iluzi
4/ Viz. bod 3/
AD Summonus: Zajimave, mne osobne napadlo povolit 5 libovolnych boostu na summona ….
BEH: Pekne
1/ Dostane Mordekainem
2/ Ano, toto rozhodne zavedeme, to me behem turnaje take napadlo, ale nechtel jsem to za behu menit …
3/ Toto melo platiti jako pravidlo, lec nebylo to explicitne receno … Upravi se pravidla vzhledem k zavedeni znaceni pomoci iluzi
4/ Viz. bod 3/
AD Summonus: Zajimave, mne osobne napadlo povolit 5 libovolnych boostu na summona ….
BEH: Pekne
1) Nespolehlivé, ale odrazující, takže OK. (nemysli, že ti to prošlo, i bez toho dispelu jsem to věděl).
2) Některá kouzla mají kratší dosahy (pracka se mi zdála jako méně než 20 kroků)
Běh: Iluze mají trvání jen 5 minut za level, pro obyčejné postavy IMO nestihnutelné (než cestu dodělají, začátek už mizí).
2) Některá kouzla mají kratší dosahy (pracka se mi zdála jako méně než 20 kroků)
Běh: Iluze mají trvání jen 5 minut za level, pro obyčejné postavy IMO nestihnutelné (než cestu dodělají, začátek už mizí).
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.