Odpověď píšu do PM, každopádně díky, že jsi mi tu odepsal.labir píše:…
(TRP) Klub permanentní smrti
Moderátor: Dungeon Master
Me teda prijde, ze i z hlediska zastavani nejakych funkci a podobne, ma smrt svy kouzlo.
Ve svete bez smrti postava roste, propracuje se na zajimavy misto a roste dal. Vytvori se pevna hierarchie a nejstarsi postava je stale nahore a stale roste...
V druhem pripade, se postava za svuj zivot dostane na vyznacne misto, neco dokaze, stane se znamou. Vsechno jako v prvnim pripade. Pak se ovsem neco stane a postava umira. Zustane po ni prazdne misto, ale protoze svet funguje dal, postava za svuj zivot zpravidla vycvici sveho nastupce, ktery bude pokracovat tam kde jeho ucitel skoncil. Nastupce se dostane zas o par kroku dal, nez preda zezlo dalsimu. A takhle se pise historie.
Na jedne strane mame slovutneho velmistra, ktereho kazdy zna a obdivuje ale ja ho pritom vidam jak tamhle chodi vybijet brouky.
Na druhe strane legendu o chlapkovi kterej neco dokazal. Ja ho sice nikdy nevidel, ale On chodil po stejny zemi jako ja ted.
Ted je na kazdym co je jemu blizsi.
Investice totiz nemusej bejt smrti zdaleka ztraceny.
Ve svete bez smrti postava roste, propracuje se na zajimavy misto a roste dal. Vytvori se pevna hierarchie a nejstarsi postava je stale nahore a stale roste...
V druhem pripade, se postava za svuj zivot dostane na vyznacne misto, neco dokaze, stane se znamou. Vsechno jako v prvnim pripade. Pak se ovsem neco stane a postava umira. Zustane po ni prazdne misto, ale protoze svet funguje dal, postava za svuj zivot zpravidla vycvici sveho nastupce, ktery bude pokracovat tam kde jeho ucitel skoncil. Nastupce se dostane zas o par kroku dal, nez preda zezlo dalsimu. A takhle se pise historie.
Na jedne strane mame slovutneho velmistra, ktereho kazdy zna a obdivuje ale ja ho pritom vidam jak tamhle chodi vybijet brouky.
Na druhe strane legendu o chlapkovi kterej neco dokazal. Ja ho sice nikdy nevidel, ale On chodil po stejny zemi jako ja ted.
Ted je na kazdym co je jemu blizsi.
Investice totiz nemusej bejt smrti zdaleka ztraceny.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
Hmm, nevim sice jake OOC info mas na mysli, ale co se klubu perm. smrti tyce, ac Daemian neni clenem, tak kdyby byl, pravidla by zatim nijak neporusil. V CvC nezemrel nikdy, v DMQ tak, ze by se dostal na Druhou stranu, take ne, a co se smrti zapricinenych NPC tyce, tusim ze za tech 17 levelu jich bylo asi 4 nebo 5, co musel pres Soud …Jezura píše:Z mého pohledu je to totiž jen jedna strana mince. Existují hráči (předpokládám, že je nás víc, protože já do té skupiny spadám), kteří si bez smrti neumí představit jakékoli hry na hrdiny, jakékoli RP. Pro mne například Asar nebo Daemian byly dříve na serveru úžasné postavy a hru s nimi jsem si hrozně užíval. Jenže pak jsem se dozvěděl různé OOC informace, které jsou sice OOC, ale hru s nimi mi naprosto zkazily. Teď je pro mne ve hře setkání s nimi takovým "vynuceným RP". Jak vás má bavit hrát pro vaši postavu zřejmě smrtelný konflikt s postavou, o které OOC víte, že je "nesmrtelná". Prostě a jednoduše mne tyto postavy už vůbec jako hráče nebaví. Namísto toho mne stále ve hře baví vědomí, že po Desce kdysi chodil Utreg syn Bhara, Vilém z Ofenburgu, Petr Hrozný nebo třeba na Alhambrii Khaled, kterého jsem dokonce nikdy živého nepotkal. Timhle mi přinesli a doteď přinášejí ty největší zážitky v RP. Jinak tenhle příspěvek není namířený proti nikomu, je to jen upřímné vyjádření pocitů.
AD Klub permanentni smrti: Proc o tom jen furt melete na foru? Vsak si na to hrajte, obohacujte svet postavami, ktere kdyz umrou, tak jej obohati svou smrti jeste vice … Jestli chcete dokazat ostatnim, jak je to desne skvele HCRP, jak to ostatni nadchne a buhvi co, ukazte to nazorne ve hre … Tady na foru si muzu vymyslet jakekoli pohadky, ale holt svet chce dukaz!


-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Z hlediska bilance světa ano. Už nevím jak bych to polopatičtěji vysvětlil a tak to vzdávám. Kdo nechce tak pohled z druhé strany prostě nepochopí.kucik píše:…
Investice totiz nemusej bejt smrti zdaleka ztraceny.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Mám sto chutí ti ten příspěvek smazat. Přesně takhle nabíhá flames a to jsem byl vděčen že se to tu nese v kulturním duchu. Když už si někoho vezmeš do úst a dotyčný zareaguje tak se alespoň snaž ho nezesměšnit ano? Nejde o ten odkaz, jde o formu - mohl jsi to napsat kulturně. Docela jsi mě zklamal.Jezura píše:viewtopic.php?t=1596cybermisa píše:
Vzhledem k tomu, že na fórum píšeš, ale k přesunu toho seznamu na ono neveřejné fórum se nemáš, tak jsem si dovolil ten seznam přesunout sám. Smazal jsem ho v úvodním příspěvku a taktéž jsem smazal ty dva přihlašovací příspěvky.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Klidně je smaž oba. Nejsem první, kdo použil urážlivé smajlíky. cybermisuv výpad nemá opodstatnění, protože tady nikdo žádné pohádky nepsal a nikomu nic nevnucoval. Můj příspěvek je jednoduchá faktická odpověď a ano, ten smajlík je tam s cílem na hloupost jeho výpadu ukázat.labir píše:…
Bohužel dnes nesleduju fórum celý den, a tak jsem založení tajného podfóra zaregistroval až teď.
Jinak ty už si mne, Labire, zklamal dávno, takže to nevadí.
Tak v tom mem priklade rekni kde se pletu. Kazdej jsme nadhodili nejakej priklad situace, tak snad je z toho meho videt, kam mirim.labir píše:Z hlediska bilance světa ano. Už nevím jak bych to polopatičtěji vysvětlil a tak to vzdávám. Kdo nechce tak pohled z druhé strany prostě nepochopí.
Ta investice totiz zpravidla nikdy neni do jedny postavy, ale do urcity skupiny postav. Nebo se pletu? Pro priklad si predstav ciste hypoteticky -nesnazim se na nic narazet- ze umre postava z vedeni university. Tys do takovy investoval cas a namahu, ale ta se zpravidla neodrazi jen na jedne postave, ale v celem uskupeni kde neboztik hral. Potom se ztratou jedny postavy nic nemeni a na jeji misto nastupuje dalsi, ktera uz k tomu mela stejne nakroceno.
Jestli si myslis ze v tomhle pripade jsou investice ztraceny, tak mi to predved, ale myslim ze urazeny hlasky typu ,,vzdavam to" nebo ,,Kdo nechce tak pohled z druhé strany prostě nepochopí" nicemu nepomuzou.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Snažil jsem se to vysvětlit velmi, velmi podrobně. Byl to takový experiment jenž jsem provedl na úkor času určeného pro opravy chyb a rozšíření modulu. A bohůmžel nemýlil jsem se v odhadu výsledku. Domnívám se, že poskytnuté informace a vysvětlení jsou více než dostatečné.kucik píše:…
A nepřisuzuj mi prosím motivace jenž si myslíž že mám. Nemám zapotřebí být uražený, spíše zklamaný z toho, že se stal očekávaný výsledek. Ty věty jsou pouhopouhým konstatováním faktu. Další vynakládání času a energie na vysvětlování též věci stále dokolečka s minimální pravděpodobností pozitivního závěru neshledávám rentabilním. Kdo chce pochopil co jsem se snažil říct z následujících příspěvků:
viewtopic.php?p=26218#26218
viewtopic.php?p=26222#26222
Kdo nechce tak to nepochopí ani když bych sem napsal milion slov a tisíc obrázků.
Jinak považuji tento topic za fakticky ukončený dokonce s jistým pozitivním výsledkem - bylo dojito ke kompromisu což jen vítám. Ale do dalšího planého vysvětlování mě už nezatáhnete, byla chyba sem psát už jen to co jsem napsal. Promarněný čas.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Tak to se omlouvam. Podobnym tonem to na me proste pusobi tak jsem tomu s nadsazkou tu urazenou grimasu prisoudil. Pardon.
K veci. V obou tvejch prispevcich mi prijde ze popisujes postavu, jako izolovanou figuru, a prave proto jsem napsal ty protipriklady.
Nechces se k tomu dal vyjadrovat. Budiz, tvoje volba. Potom ta diskuze vazne nema smysl. Hazet odkazama na to, co uz jsem napsal, umim taky, ale zas v tom zadnej prinos nevidim.
edit: Este jednou strucne a jasne. Nemyslim si ze investice prijde v nivec, protoze nez postava umre, stihne 90% toho co dostala shora predat svymu nastupci.
K veci. V obou tvejch prispevcich mi prijde ze popisujes postavu, jako izolovanou figuru, a prave proto jsem napsal ty protipriklady.
Nechces se k tomu dal vyjadrovat. Budiz, tvoje volba. Potom ta diskuze vazne nema smysl. Hazet odkazama na to, co uz jsem napsal, umim taky, ale zas v tom zadnej prinos nevidim.
edit: Este jednou strucne a jasne. Nemyslim si ze investice prijde v nivec, protoze nez postava umre, stihne 90% toho co dostala shora predat svymu nastupci.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Pak jsi to ovšem naprosto nepochopil. Nástupce = další investice ze strany DM/WB, +při tom materiálu a množství co je na Equilibrii najití nástupce je terno samo o sobě. Pokud bude stabilní pak ovšem byly investice do předchůdce zmařené a zbytečné. Konec.kucik píše:…
edit: Este jednou strucne a jasne. Nemyslim si ze investice prijde v nivec, protoze nez postava umre, stihne 90% toho co dostala shora predat svymu nastupci.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
-
- Příspěvky: 1309
- Registrován: 13. 4. 2006 21.03
- Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
- Kontaktovat uživatele:
@labir: zdá se mi ,že se na to koukáš jen z pohledu DM/WB...co může svět z postavy vyždímat,
a jestli to bude výhodný.
Já ale primární cíl RPG vidím v pobavení hráče. Když to srovnám s DnD, tak tam taky není priorita ,aby se bavil DM,ale hráči.
a jestli to bude výhodný.
Já ale primární cíl RPG vidím v pobavení hráče. Když to srovnám s DnD, tak tam taky není priorita ,aby se bavil DM,ale hráči.
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
(William Blake)
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
No tak konecne vime v cem se neshodnem.
Podle me by totiz toho nastupce mela najit a vycvicit (blbej vyraz) prave ta brzo zdechnuvsi postava. Ona ma k tomu totiz primo nakroceno protoze ikdyz je na nejakym postu, tak jiste nehraje sigle ale ma kolem sebe dalsi takove. Tudiz nastupci se uz nevenuje DM ale predevsim puvodni postava.
Podle me by totiz toho nastupce mela najit a vycvicit (blbej vyraz) prave ta brzo zdechnuvsi postava. Ona ma k tomu totiz primo nakroceno protoze ikdyz je na nejakym postu, tak jiste nehraje sigle ale ma kolem sebe dalsi takove. Tudiz nastupci se uz nevenuje DM ale predevsim puvodni postava.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Tak jsem to dočetl... ale myslím že jsem se tak nějak ztratil. :) Zkusím se oprostit o dojmy a napsat svůj názor na permanentní smrt. Jestli jsem vedle, tak mne prosím nekamenujte... je to jen můj názor.
1) Permanentní smrt je fajn. Nevidím nic proti. Je to "cool" a singlovky jsem takhle vždy hrál... umřela mi postava a konec - žádný load. Je to pak intenzivnější zážitek ze hry. Ale pokud to chápu dobře, tak tady by se jednalo o smrt jen napůl. Žádná smrt od NPC a potvor. To mi nejde do hlavy. Tak buď je postava smrtelná nebo není.…
Takže mi vlastně tak nějak uniká, k čemu by to bylo. :) Nicméně, pokud se to někomu takto líbí, ať to tak klidně hraje.
2) Klub přátel permanentní smrti ? No proč ne... takoví EQ Suicide Girls. :) Nechápu sice význam seznamu postav (kdo je členem), ale jestli ho chce někdo mít, tak prosím. Mě to netrápí, ale myslím, že to moc IC nepomůže, spíš naopak. Klidně ať je to skryté... já bych tam sice nekoukal, ale je asi dost zvědavců, které tam nejspíš členové chtít nebudou.
3) V tom, že postava přestane ve světě existovat nevidím nic negativního. Přátelé na ní budou vzpomínat, chodit na hřbitov, bude se jim po postavě stáskat. To mi přijde perfektně RP. Svět bude chudší o tuto mrtvou postavu, ale bude zase bohatší o jinou, kterou si ten hráč nejspíš vytvoří (pokud by skončil úplně, nebude na vinně nejspíš ta smrt, ale to že chtěl odejít - kdyby neumřela jeho postava, nejspíš by přestal hrát).
4) Férovost k ostatním. Možná se to nemusí někomu zdát fér, že postava s kterou strávili tolik času (kamarádi, milenci, učitel a žák) je najednou pryč. Ale netvoří to, myslím právě to, že tam ta postava už není, nějaký příběh ? Ne příběh postavy co umřela, ale těch co ta postava znala a co znali jí. Jsou z nich pozůstalí... a jejich život byl postavou ovlivněn a to její životem a dost možná i smrtí.
Přece nikdo nemůže být "rukojmím" ostatních, protože se znají. Mě to prostě přijde podobné, jako když se rozhádají. Už se nikdy nebudou chtít vidět a zanechali na sobě navzájem stopy... a příběh se odvíjí dál. A to nemluvím o tom, že takové smýšlení je silně OOC. :)

1) Permanentní smrt je fajn. Nevidím nic proti. Je to "cool" a singlovky jsem takhle vždy hrál... umřela mi postava a konec - žádný load. Je to pak intenzivnější zážitek ze hry. Ale pokud to chápu dobře, tak tady by se jednalo o smrt jen napůl. Žádná smrt od NPC a potvor. To mi nejde do hlavy. Tak buď je postava smrtelná nebo není.…

2) Klub přátel permanentní smrti ? No proč ne... takoví EQ Suicide Girls. :) Nechápu sice význam seznamu postav (kdo je členem), ale jestli ho chce někdo mít, tak prosím. Mě to netrápí, ale myslím, že to moc IC nepomůže, spíš naopak. Klidně ať je to skryté... já bych tam sice nekoukal, ale je asi dost zvědavců, které tam nejspíš členové chtít nebudou.
3) V tom, že postava přestane ve světě existovat nevidím nic negativního. Přátelé na ní budou vzpomínat, chodit na hřbitov, bude se jim po postavě stáskat. To mi přijde perfektně RP. Svět bude chudší o tuto mrtvou postavu, ale bude zase bohatší o jinou, kterou si ten hráč nejspíš vytvoří (pokud by skončil úplně, nebude na vinně nejspíš ta smrt, ale to že chtěl odejít - kdyby neumřela jeho postava, nejspíš by přestal hrát).
4) Férovost k ostatním. Možná se to nemusí někomu zdát fér, že postava s kterou strávili tolik času (kamarádi, milenci, učitel a žák) je najednou pryč. Ale netvoří to, myslím právě to, že tam ta postava už není, nějaký příběh ? Ne příběh postavy co umřela, ale těch co ta postava znala a co znali jí. Jsou z nich pozůstalí... a jejich život byl postavou ovlivněn a to její životem a dost možná i smrtí.
Přece nikdo nemůže být "rukojmím" ostatních, protože se znají. Mě to prostě přijde podobné, jako když se rozhádají. Už se nikdy nebudou chtít vidět a zanechali na sobě navzájem stopy... a příběh se odvíjí dál. A to nemluvím o tom, že takové smýšlení je silně OOC. :)
Aha, tak v tom pripade to priste rovnou adresuj me a ne pod Jezurovu citaci.cybermisa píše:JEZURA: Ta moje reakce se tykala spis kucika, ktery tu lobuje za neco, cim se sam neridi.
Precetl sis vubec za co tu ,,lobuju"? Pisu totiz o tom, ze neverejnej seznam permkaru ma smysl.
Predpokladam, ze to cim se -jak tvrdis- neridim je hrani na permku. Kdyby to tak bylo, tak moje postava neni mrtva.
Zrejme ale narazis na nas incident. Ano, pokud si myslim ze je poruseno nekolik pravidel a nikdo mi nerekne opak, tak takovou smrt nerespektuju. Jestli mi na tohle tema chces napsat dalsich par nadavek, tak zaloz jiny vlakno at to nespamujem tady.
Pokud nemate co rozumneho rici, KRICTE!!!
-
- Příspěvky: 1309
- Registrován: 13. 4. 2006 21.03
- Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
- Kontaktovat uživatele:
heh, právě naopak, síla toho příběhu je, že má konec. Pro mě by například nebyl tak zajímavej, kdyby ty postavy dál žily svůj nesmrtelný život. Právě permka může do IC záležitostí jiných postav zásáhnout, a to mnohem hloubějš, než případné další "přežívání" postavy.cybermisa píše:AD Utreguv syn: Promin, to ale nema s permanentni smrti nic spolecneho. Naopak, kdyby ta postava zila dal, tak ten prinos pro svet by byl jeste vetsi.
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
(William Blake)
promarněné investice .. doplním to na co Labir naráží už snad v pátem příspěvku a co ho hlodá. Pod tím spojením "promarněná investice" si jednoduše představte třeba Serenu (mě) nebo Viléma (psin).
Z Labirova pohledu do těchto postav investoval čas (tvorbou vyukového žezla, zřízení a správu podfór, stavbu chrámu, přepracování univerzity, a mnoha dalších). Takže zmízení takové postavy (z libovolných důvodů) prostě zpětně vidí jako ztrátu času. Očekává, že jeho osobní čas se zhodnotí v tom, že dané postavy budou bavit ty ostatní. Hodnocením "úspěšnosti" je v tomto případě zábava (což se v praxi omezuje na schopnost vyvolat smích, nebo jiné emoce) pro co největší množství lidí po co nejdelší čas.
Přiznám, že zábava pro mě není silné kritérium hry. Hraji kvůli úplně jiným cílům, a pokoušel jsem se Labirovi ukazat velmi rozsáhlými a pro něj nepochopitelnými diskuzemi (kdo mluvil vážně se Serenou a pochopil co a proč říká, tak ví co si pod tím představit) i jiný pohled, ale nepovedlo se mi to. A na hodiny to bylo taky nějakých 50 možná 100h. Pro Labira? To byla v podstatě další ztráta času. Protože když na konci diskuse neví víc než na začátku, tak nemělo smysl se vůbec bavit. Pro mě by to taky mohla být ztráta času, protože nevzešla žádná změna, ale nevidím to tak. Protože věřím, že cenu nemá reálný výsledek, ale moje snaha ho dosáhnout. Mohu klást jen otázky... Lituji pouze Labirova času, protože pro něj to opravdu byla ztráta.
Je mi jasné, že Serena nikdy nemůže dosáhnout vysokého hodnocení "úspěšnosti", protože nemám za cíl rozesmívát nebo terorizovat katastrofami co největší množství postav (pro vyvolání masivních emocí). Věnuji se spíš jednotlivcům, protože se snažím o něco jiného. Tudíž k zábavnosti světa nepříspívám tolik jako jiní. A protože Labir investoval svůj čas v očekávání, že jednoho dne budu "bavit" obrovské množství hráčů, tak je pochopitelné, že cítí svým způsobem jako podraz, že jsem se hráčům nevěnoval. Můj problém je, že tímto se otočil zády i k jiným hráčům.
Pro něj je potřeba aby se bavila většina. Někomu (včetně mě) stačí když osloví jediného. Tolik k Labirovym promarnenym investicim a jeho nechuti neco zařizovat pro postavy, ktere si klubem PS sami říkají o krátkou životnost. Toto je vysvětlení, ne výčitka nebo úražka (by to tak nahodou nevyznelo) - pišu to se smutkem. Smrti mozna muzes ovlivnit jine hrace, ale v konecne mire. My se tu bavime o nekonecne kontinuite navratu investic.
Souhlasim s tim, ze hrat permanentni smrt jen "nekdy" (jen CvC a to ještě jen někdy, ale ne NPC) mi zní trošku jako "my budeme dodržovat zákony … ale jen ty co se nám hodí".
Z Labirova pohledu do těchto postav investoval čas (tvorbou vyukového žezla, zřízení a správu podfór, stavbu chrámu, přepracování univerzity, a mnoha dalších). Takže zmízení takové postavy (z libovolných důvodů) prostě zpětně vidí jako ztrátu času. Očekává, že jeho osobní čas se zhodnotí v tom, že dané postavy budou bavit ty ostatní. Hodnocením "úspěšnosti" je v tomto případě zábava (což se v praxi omezuje na schopnost vyvolat smích, nebo jiné emoce) pro co největší množství lidí po co nejdelší čas.
Přiznám, že zábava pro mě není silné kritérium hry. Hraji kvůli úplně jiným cílům, a pokoušel jsem se Labirovi ukazat velmi rozsáhlými a pro něj nepochopitelnými diskuzemi (kdo mluvil vážně se Serenou a pochopil co a proč říká, tak ví co si pod tím představit) i jiný pohled, ale nepovedlo se mi to. A na hodiny to bylo taky nějakých 50 možná 100h. Pro Labira? To byla v podstatě další ztráta času. Protože když na konci diskuse neví víc než na začátku, tak nemělo smysl se vůbec bavit. Pro mě by to taky mohla být ztráta času, protože nevzešla žádná změna, ale nevidím to tak. Protože věřím, že cenu nemá reálný výsledek, ale moje snaha ho dosáhnout. Mohu klást jen otázky... Lituji pouze Labirova času, protože pro něj to opravdu byla ztráta.
Je mi jasné, že Serena nikdy nemůže dosáhnout vysokého hodnocení "úspěšnosti", protože nemám za cíl rozesmívát nebo terorizovat katastrofami co největší množství postav (pro vyvolání masivních emocí). Věnuji se spíš jednotlivcům, protože se snažím o něco jiného. Tudíž k zábavnosti světa nepříspívám tolik jako jiní. A protože Labir investoval svůj čas v očekávání, že jednoho dne budu "bavit" obrovské množství hráčů, tak je pochopitelné, že cítí svým způsobem jako podraz, že jsem se hráčům nevěnoval. Můj problém je, že tímto se otočil zády i k jiným hráčům.
Pro něj je potřeba aby se bavila většina. Někomu (včetně mě) stačí když osloví jediného. Tolik k Labirovym promarnenym investicim a jeho nechuti neco zařizovat pro postavy, ktere si klubem PS sami říkají o krátkou životnost. Toto je vysvětlení, ne výčitka nebo úražka (by to tak nahodou nevyznelo) - pišu to se smutkem. Smrti mozna muzes ovlivnit jine hrace, ale v konecne mire. My se tu bavime o nekonecne kontinuite navratu investic.
Souhlasim s tim, ze hrat permanentni smrt jen "nekdy" (jen CvC a to ještě jen někdy, ale ne NPC) mi zní trošku jako "my budeme dodržovat zákony … ale jen ty co se nám hodí".
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White