EQ 3
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
No jo, však proto mě právě zajímalo, jak to s tím "permanentním bonusem" je.labir píše:Viz změny v EQ3. Bardské nástroje kontrolují základní hodnotu skillu umění. Kdo chce hrát musí něco pro to obětovat.

Ono investování 2b namísto 1b už leckoho odradí, zvlášť když člověk nemá těch bodíků na úroveň moc (až na zloděje) a ani nějak velký bonus z charismy (hádám, že většina postav ne-bardů a ho nemá). A i kdyby se hráč snažil a dával tam co by mohl, tak by se nedopracoval na kvality barda.
Na druhou stranu nevím jak moc je třeba mít vysoké skore na který stupeň hry a je možné, že by takový "brnkač" mohl hrát za chvíli stejně dobře jako bard (na nic jiného se myslím umění v NWN nepoužívá) a to i s daleko nižší hodnotou dovednosti umění. To by zase vypadalo divně.

Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
Tak (i když takovej ork s lidským expením si už taky až tak nezaexpí). Ale samozřejmě si to můžeš zvolit právě jednou při přechodu na Eq3.George píše:Jak funguje změna zkušeností?...to jako že ork na 17-tým levelu si to změní na pomalejší a bude si moct ještě zaexpyt?
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Chtěl jsem se zeptat na tu světloplachost. Když je člověk celý zahalený, tak jestli to na něj působí, když je na světle, nebo oblečení na to nemá žádný vliv. A taky jestli postava dostane teda slepotu a hluchotu (kouzlo) nebo se jí jen sníží nějaké dovednosti. Také bych rád věděl, jestli to pozná, když postava stojí ve stínu.
Dále bych se rád zeptal na smolaře, že když je to tak zabijácké, proč to dává "jen" -6.
Edit: A ještě dotázek na tu chudobu, jestli ty zlaté jsou ve staré měně a nebo jestli už v té nové xD (jinak by to bylo 37 500 000 měděných což je cajk =) )
Dále bych se rád zeptal na smolaře, že když je to tak zabijácké, proč to dává "jen" -6.
Edit: A ještě dotázek na tu chudobu, jestli ty zlaté jsou ve staré měně a nebo jestli už v té nové xD (jinak by to bylo 37 500 000 měděných což je cajk =) )

Naposledy upravil(a) WooDoo dne 7. 3. 2008 15.54, celkem upraveno 1 x.
Marvin Dall
- The_Balrog
- Příspěvky: 4924
- Registrován: 3. 8. 2006 7.37
- Bydliště: (ಠ_ృ)
- Kontaktovat uživatele:
Prostě má smůlu. chceš mít pořád děsnou smůlu, vem si to. Nechceš - neber a nezkoumej to.WooDoo píše:Dále bych se rád zeptal na smolaře, že když je to tak zabijácké, proč to dává "jen" -6.
EDIT: k té světloplachosti... myslíš, že když tě světlo oslní, že ti to, že jsi zahalený nějak pomůže? :D Maximálně si tak můžeš zavázat oči, aby ti do nich sluníčko nesvítilo : )
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
-
- Příspěvky: 850
- Registrován: 15. 2. 2007 12.34
- Bydliště: Severní okraj Středozemě
- Kontaktovat uživatele:
= stejný efekt jako když tvoje postava spí. Slyšíš JEN do vzdálenosti šepotu (zhruba) a vidíš jen nejbližší obrysy.WooDoo píše:světloplachost
Naposledy upravil(a) KaTo dne 7. 3. 2008 16.08, celkem upraveno 1 x.

-
- Příspěvky: 409
- Registrován: 10. 12. 2006 17.16
- Bydliště: Klučenice, nedaleko vodní nádrže Orlík
- Kontaktovat uživatele:
Vždy je možnost se dohodnout.Pavel Urban píše:Já bych se ještě přimlouval za to, aby byl ten limit počítaný jako -40b, ale aby si hráč-masochista mohl v případě touhy vzít i více záporných run, tedy přes limit, ale spočítalo by se mu jen oněch -40b. Ne každý musí chtít mít hned postihy za -60b... někomu může vyjít třeba -41b a zřeknutí něčeho by ho mohlo zamrzet. I když, je to jen detail pro extrémisty.
-
- Příspěvky: 5860
- Registrován: 30. 4. 2007 16.38
Napadlo mne několik možností pro runy, pro případ, že by se něco zalíbilo a runy ještě nebyly uzavřeny. Tady to je:
Fóbie - vůči typům monster, vůči tmě, světlu (opět použití fear efektu)
Vztah se zvířaty - divoká zvířata na postavu sama nezaútočí (za zabití postih jako ruidé nebo vyšší)
Zlepšený/zhoršený pohyb v prostředí - ve vodě, ve sněhu atd.
Vrozená schopnost sesílat nějaká předem definovaná kouzla (jednotlivá nebo tematické skupiny až 3 kouzel) - 0. - 1. kruh
Zlepšení/zhoršení neozbrojeného zranění - 1 nebo 2 bonus/postih k neozbrojenému zranění
Rychlejší/pomalejší léčení - vztahuje se na spánek a odpočinek (léčí se více nebo méně HP)
Těžko ho zabít - pokud postava zemře na zranění tak po úspěšném ověření odolnosti (ne save!) se může po určité době probrat s 1 HP (pokud je i "mrtvá" doražena - např. sežrána zvířaty - tak je mrtvá definitivně)
Delší/kratší spánek/rest - bez změny počtu vyléčených HP apod.
Silák/Slaboch - zvětšení síly pro potřeby nákladu (postava unese jako by měla o 1 nebo 2 body větší/menší sílu), nemá vliv na zranění
Rozptylovač magie - kolem postavy je aura nižší magické potence (je obtížnější sesílat kouzla, některá selzou úplně - něco jako prostorová SR)
Neochvějná paměť - postava je odolná vůči lektvarům zapomění (netýká se ztráty paměti po smrti)
Odolnost vůči efektu (kouzla, vlastnosti) - např. proti strachu atd. - jednalo by se o bonus k savu/záchranému hodu
Strach - z postavy by šel strach (NPC by před ní utíkala, podobně jako modrá zvířata - až na výjimky (stráž atd.) - spíš jakýsi pocit strachu než to jak postava vypadá), v obchodech by byl postih na reakci obchodníka apod.
Nepřítel - něco jako má hraničář, jen naruby, jisté potvory by měly bonus k útoku na postavu (nebo ona postih na obranu proti nim)
Hrabivost - postava by musela mít na sobě výbavu za určitou hodnotu (na level ?) - za každý den, kdy by proběhla namátková kontrola a postava by to nesplnila by byl třeba postih na auru
Hemofílie - po každém zranění by postava do nějakého (byť drobného) léčení ztrácela drobný počet HP (alternativně do 0 HP, které by se braly jako, že postava byla vyléčena)
Kleptomanie - postava jdoucí kolem volně loženého předmětu by měla určitou šanci, že ho sebere (popř. náhodné loupeže v obchodě)
Náměsíčnost - spící postava se sebere a odkráčí :) (opět s jistou pravděpodobností)
Pomalé probouzení - postava trpí postihy na vlatnosti po jistou dobu po probuzení (je rozespalá)
Zápach - postava smrdí - postih na veškeré společenské skilly (mohlo by jít maskovat/omezit líčením)
a pochopitelně ono výše zmiňované Štěstí
Napadlo me i Zlepšení a zhoršení skillů/dovedností, ale hádám, že to už je promyšleno a zavrhnuto,když už takové runy jsou a jen na vybrané skilly/dovednosti.
Fóbie - vůči typům monster, vůči tmě, světlu (opět použití fear efektu)
Vztah se zvířaty - divoká zvířata na postavu sama nezaútočí (za zabití postih jako ruidé nebo vyšší)
Zlepšený/zhoršený pohyb v prostředí - ve vodě, ve sněhu atd.
Vrozená schopnost sesílat nějaká předem definovaná kouzla (jednotlivá nebo tematické skupiny až 3 kouzel) - 0. - 1. kruh
Zlepšení/zhoršení neozbrojeného zranění - 1 nebo 2 bonus/postih k neozbrojenému zranění
Rychlejší/pomalejší léčení - vztahuje se na spánek a odpočinek (léčí se více nebo méně HP)
Těžko ho zabít - pokud postava zemře na zranění tak po úspěšném ověření odolnosti (ne save!) se může po určité době probrat s 1 HP (pokud je i "mrtvá" doražena - např. sežrána zvířaty - tak je mrtvá definitivně)
Delší/kratší spánek/rest - bez změny počtu vyléčených HP apod.
Silák/Slaboch - zvětšení síly pro potřeby nákladu (postava unese jako by měla o 1 nebo 2 body větší/menší sílu), nemá vliv na zranění
Rozptylovač magie - kolem postavy je aura nižší magické potence (je obtížnější sesílat kouzla, některá selzou úplně - něco jako prostorová SR)
Neochvějná paměť - postava je odolná vůči lektvarům zapomění (netýká se ztráty paměti po smrti)
Odolnost vůči efektu (kouzla, vlastnosti) - např. proti strachu atd. - jednalo by se o bonus k savu/záchranému hodu
Strach - z postavy by šel strach (NPC by před ní utíkala, podobně jako modrá zvířata - až na výjimky (stráž atd.) - spíš jakýsi pocit strachu než to jak postava vypadá), v obchodech by byl postih na reakci obchodníka apod.
Nepřítel - něco jako má hraničář, jen naruby, jisté potvory by měly bonus k útoku na postavu (nebo ona postih na obranu proti nim)
Hrabivost - postava by musela mít na sobě výbavu za určitou hodnotu (na level ?) - za každý den, kdy by proběhla namátková kontrola a postava by to nesplnila by byl třeba postih na auru
Hemofílie - po každém zranění by postava do nějakého (byť drobného) léčení ztrácela drobný počet HP (alternativně do 0 HP, které by se braly jako, že postava byla vyléčena)
Kleptomanie - postava jdoucí kolem volně loženého předmětu by měla určitou šanci, že ho sebere (popř. náhodné loupeže v obchodě)
Náměsíčnost - spící postava se sebere a odkráčí :) (opět s jistou pravděpodobností)
Pomalé probouzení - postava trpí postihy na vlatnosti po jistou dobu po probuzení (je rozespalá)
Zápach - postava smrdí - postih na veškeré společenské skilly (mohlo by jít maskovat/omezit líčením)
a pochopitelně ono výše zmiňované Štěstí
Napadlo me i Zlepšení a zhoršení skillů/dovedností, ale hádám, že to už je promyšleno a zavrhnuto,když už takové runy jsou a jen na vybrané skilly/dovednosti.
Historie umírá s těmi, kteří ji pamatují.
The cup is full.
The cup is full.
To je doufam kravina protoze mam postavu postavenou na tom ze to je klerik bez boha a vazne se mi nechce modlit se k dynim a sandalum a nic jinyho by Zel asi neprijmul. Postava ktera se s bohy potkala a poznala ze nejsou nic extra vam proste boha uctivat nebude ani kdyby ste se.… ehm...anurin píše: Potom, měl bych dotaz na kleriky. V EQ3 by měli být upraveni tak, že se musí modlit ke svému bohu aby měli svou sílu a prostě hrát kněze jak se sluší a patří. Né nějakou kreaturu co pobíhá ve zbroji, vesele se boostí a ničíí...ničííí. Ptám se jestli to doopravdy bude a zda to bude v první či druhé, třetí vlně EQ3. Jestli jsem to někde náhodou přehlédl, omlouvám se.
edit: Presneji receno to ze mam class klerika neznamena ze jsem neci knez, postava ma klericske schopnosti, sama se povazuje za samana a nikdy by se klerikem nenazvala. To same jako nekdo s classou paladin jeste neni paladin pokud nevstoupi do nejakeho radu atd.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
No jo, to je právě ta komplikace znásilňování classů (to nemyslím nijak zle). Zatím to asi neřeš a jakmile bude jasné, jak to bude vypadat, tak se uvidí co s tebou.Wendigo píše:edit: Presneji receno to ze mam class klerika neznamena ze jsem neci knez, postava ma klericske schopnosti, sama se povazuje za samana a nikdy by se klerikem nenazvala.
Ohledně paladina by to mohla být docela zajímavá debata, ale ne tady.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Dakujem
dakujem
Síce viem že som asi teraz obrovsky nenažranec a otrava, ale nenašla by sa tam nejaka zapatrošená malička runička na -75% popripade -100% na citlivost na liečenie.
*upiera prosebny pohlad niekam nahor a nenapadne popostrkuje -100% dopopredia*
(úplne kludne i za tie -3 bodiky aby sa nezdalo že to chcem na vyváženie niečoho ineho)


*upiera prosebny pohlad niekam nahor a nenapadne popostrkuje -100% dopopredia*
(úplne kludne i za tie -3 bodiky aby sa nezdalo že to chcem na vyváženie niečoho ineho)
Mno, šamana si představuju spíše jako Druida. Ale když už sis dala klerika, jistě se dá udělat nějaká vyjímka. Popravdě ti řeknu, že jsem docela otrávenej z kleriků, kteří pobíhají v plné plátové a zabijejí kde můžou. Hrají si na mocné kleriky jejich boha a když se jich zeptáš na jejich boha tak neví jak odpovědět a říkají ti jak ulovily tolik ledních medvědů, jak šli do hrobky a ničili ,,zlo´´ atp. Klerik by měl být asi silným povoláním, přecijen je to prodloužená ruka nějakého boha, tudíž nemám nic když si vezme v krizové situaci zbroj. Nemám nic proti tomu, když fakt musí ukázat moc svého boha tak ji ukáže v plné síle, ale ve směs by to měl být takový hybatel ostatních věřících. Měl by šířit víru, vykonávat rituáli, modlitby a jiné kněžské věci. Rozhodně by se neměl honit za medvědy a skřety a jinou havěti v plné plátové. Můžete třeba namítat že váš bůh je bohem, který nevyžaduje objeti, rituáli, modlitby... možná ani nechce šířit víru ( což bych se setsakramentsky divil ) , ale určitě po kněžím nechce aby běhal v plné zbroji a ničil zvěř atp. Kněz není voják, ani barbar a podle toho by se měl dle mého hrát. Samozřejmě se tu může objevit že hráč hraje postavu, jenž není kněz ale má její lvly, okecat se dá všechno a navolit z classů se dá taky mnoho. Takovému hráči by se třeba mohla udělit vyjímka, ale jen v případě že je to slušný hráč a nebude běhat po EQ v plné polní a ničit vše co potká s pokřikem ,,ničíím! ničííím!´´. Já prostě beru klerika trošku jako extra povolání. Je velmi silné a musí se s nim umět zacházet. Nezneužívat jen ty kladné stránke ale občas nalistovat i tu zápornou, která pro leckoho může být kladná, když hraje kněze jako božské povolání. Mno asi to utnu, nechci se tu víc rozepisovat o kněžích.Wendigo píše:…anurin píše:…
// Tímto jsem chtěl říci, že se podle mého nemusíš bát. Vyjímky jsou možné. Od toho tu jsou, ale měli by být jen pro ty, kteří mají důvod je dostat, né pro každého.
No druida sem nebrala ze dvou duvodu -
a) druid je hodne zalozeny na shapeshiftingu a to zel uz ze sve podstaty nemuze.
b) Je to cestovatel ktery dlouho zil v divocine, chodi na drevo a lovi.
Klerdu sem nikdy predtim nehrala a kdyz sem si tohle buildila snazila sem se aby to bylo nejbliz samanovi a ne aby to byl power build (napr mam RP staty s body tam kde je klerda nevyuzije.)
Podle me kazdou classu hraji nekteri dobre, nekteri spatne a nekteri jinak a zadny pravidlo s tim nic neudela. Porad se cas od casu obevi vsevedouci mag ktery si vsechno odhvezdickuje tak proc to znat a tak dale.
U klerikut o neni zdaleka tak strasne, dlouhodobe zas tak moc bojovych kleriku nehraje a pak tu mame kleriky kteri to berou jako kneze, zameruji se na leceni a chodi v robe a s holi. Zas tak moc jich neni.
A s mou postavou o ktere mluvim jsi hral takze kam si ji zaradis je na tobe :)
a) druid je hodne zalozeny na shapeshiftingu a to zel uz ze sve podstaty nemuze.
b) Je to cestovatel ktery dlouho zil v divocine, chodi na drevo a lovi.
Klerdu sem nikdy predtim nehrala a kdyz sem si tohle buildila snazila sem se aby to bylo nejbliz samanovi a ne aby to byl power build (napr mam RP staty s body tam kde je klerda nevyuzije.)
Podle me kazdou classu hraji nekteri dobre, nekteri spatne a nekteri jinak a zadny pravidlo s tim nic neudela. Porad se cas od casu obevi vsevedouci mag ktery si vsechno odhvezdickuje tak proc to znat a tak dale.
U klerikut o neni zdaleka tak strasne, dlouhodobe zas tak moc bojovych kleriku nehraje a pak tu mame kleriky kteri to berou jako kneze, zameruji se na leceni a chodi v robe a s holi. Zas tak moc jich neni.
A s mou postavou o ktere mluvim jsi hral takze kam si ji zaradis je na tobe :)
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
[quote="Wendigo"][/quote]
Ten nápad s modlením není myšlen jako omezující. Jen mi přijde divné že tu běhaji plechovky, které se ani nikdy nepomodlí, neznají pomalu svého boha a zbytečně zneužívají sílu klerika. Myslím to tak, že jsou to tankové, kteří vymlátí pomalu jakýkoliv dung. Když jde člověk do dungu, tak musí mít většinou partu, klerik zvládá hodně věcí sám. Říkat že takových kleriků tu moc není, mi přijde zvela zbytečné, jelikož tu i tací jsou a mohou se vyskytnout. Já třeba když jsem vůbec s EQ začínal tak jsem si dělal postavu tak, že jsem si řekl co chci hrát (bojovníka, rangera, mága, rdd) neznal jsem sice vůbec mechaniku ale rouboval jsem minulost a dělal si charakter na class. Což je dle mého velká chyba. Nyní si udělám minulost, udělám char a nějak na to naroubuju class a další lvly dávám třeba podle toho jak postavu ovlivní svět. Tím chci říci, že se tu vyskytujou a budou vyskytovat klerici, kteří jsou kleriky jen kvůli síle a pak mají namotaný charakter a minulost na class. Jsou to třeba hráči kteří hrají pěkně rytíře a nebo pěkně bojovníka ale mají class klerika jen kvůli síle. Jsou to hráči kteří třebas hrají více paladina než-li klerika, ale klerik = destrukce. Aspoň tak, jak je pojat v NWN. Ten nápad je protože, si myslím že je škoda omezovat klerika v kouzlech a na síle kouzel, jen kvůli takovým hráčům. Prostě, když chceš hrát klerika, přijmy ho i s těmi ,,negativy´´ ( né pro všechny to jsou negativa ) a hraj kněze. Nebo, napiš DM proč chceš hrát klerika a proč se hodí na tvůj charakter a postavu. Třebas dostaneš vyjímku.
A na tebe mám svůj pohled a názor. Jistě ho vyčteš z předešlého příspěvku
Ten nápad s modlením není myšlen jako omezující. Jen mi přijde divné že tu běhaji plechovky, které se ani nikdy nepomodlí, neznají pomalu svého boha a zbytečně zneužívají sílu klerika. Myslím to tak, že jsou to tankové, kteří vymlátí pomalu jakýkoliv dung. Když jde člověk do dungu, tak musí mít většinou partu, klerik zvládá hodně věcí sám. Říkat že takových kleriků tu moc není, mi přijde zvela zbytečné, jelikož tu i tací jsou a mohou se vyskytnout. Já třeba když jsem vůbec s EQ začínal tak jsem si dělal postavu tak, že jsem si řekl co chci hrát (bojovníka, rangera, mága, rdd) neznal jsem sice vůbec mechaniku ale rouboval jsem minulost a dělal si charakter na class. Což je dle mého velká chyba. Nyní si udělám minulost, udělám char a nějak na to naroubuju class a další lvly dávám třeba podle toho jak postavu ovlivní svět. Tím chci říci, že se tu vyskytujou a budou vyskytovat klerici, kteří jsou kleriky jen kvůli síle a pak mají namotaný charakter a minulost na class. Jsou to třeba hráči kteří hrají pěkně rytíře a nebo pěkně bojovníka ale mají class klerika jen kvůli síle. Jsou to hráči kteří třebas hrají více paladina než-li klerika, ale klerik = destrukce. Aspoň tak, jak je pojat v NWN. Ten nápad je protože, si myslím že je škoda omezovat klerika v kouzlech a na síle kouzel, jen kvůli takovým hráčům. Prostě, když chceš hrát klerika, přijmy ho i s těmi ,,negativy´´ ( né pro všechny to jsou negativa ) a hraj kněze. Nebo, napiš DM proč chceš hrát klerika a proč se hodí na tvůj charakter a postavu. Třebas dostaneš vyjímku.
A na tebe mám svůj pohled a názor. Jistě ho vyčteš z předešlého příspěvku

Anurin: Ja te chapu jak to myslis, ale jak rikam tohle zase tu classu bude strasne svazovat. Ja class beru jako OOC zalezitost ktera by se do IC plest nemela.
Cyber: No doufam ze budou mozny i vyjimky protoze jinak opravdu Zel zacne vyznavat sandaly a dyne...
Hrat klerika bez boha ma i svoje omezeni - nepouziva vymitani a kouzla primo zalezeny na bohovi (bozska moc atd.) jeho kouzleni beru jako kouzleni podobne jako u zaklinace. Tak jsem si na zaklade pevne danyho classu vytvorila vlastni a pevne danymi pravidly to zabijete.
Cyber: No doufam ze budou mozny i vyjimky protoze jinak opravdu Zel zacne vyznavat sandaly a dyne...
Hrat klerika bez boha ma i svoje omezeni - nepouziva vymitani a kouzla primo zalezeny na bohovi (bozska moc atd.) jeho kouzleni beru jako kouzleni podobne jako u zaklinace. Tak jsem si na zaklade pevne danyho classu vytvorila vlastni a pevne danymi pravidly to zabijete.
Na docasne dovolene od EQ
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar
---
Zelgova hlava a novy portret [180kb] pro zajemce ke stazeni zde: http://wendigo.wz.cz/Zelg.rar