Co me na NWN vadi

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

mutiny
Příspěvky: 85
Registrován: 21. 2. 2006 2.55

Příspěvek od mutiny »

pohoda cybermiso, reseni je nechat normalni hidovani a pridelat novy tlacitko hips jehoz cetnost pouziti se bude zvysovat s levelem 1hips na uroven sd (bard - bard song, wm - ki-dmg, barbar - rage, atd. atp.). labir to zmakne levou zadni.
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

kurva, chlapi, já mám pocit, že buď mluvíme každej vo jiný hře nebo se chcete jenom za každou cenu hádat
tušíš vůbec, jak funguje ukrytí do stínu ? to neni jako když do sebe kopneš flašku invisu, to musíš investovat mraky skillpointů do hide a move silently a potvora proti tobě na heatrbeatu hází spot a listen, když přehodí, máš smůlu
jinak, pokud sis nevšim, hips je tady posunutej na lvl 6 SDčka
to co meleš vo tom utíkání a rychlosti je pak úplně mimo mísu, nefunguje to ani u mnicha ani čehokoli jinýho a že bys neměl dostatečnej náskok, když na někoho z votočky vypálíš z luku a zdrháš za roh ?
buď vo týhle hře fakt nic nevíš nebo se ze mně snažíš za každou cenu udělat vola ;)
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Hej se tady nehádejte... Kdysi sem hrál taky zloděje a měli byste si to zkusit, abyste věděli o čem photter mluví. Vy tady narážíte na to jak je schování blbě v NWN udělaný. Když to vidíte třeba tak, že na volnym prostranství, kde nic neni, se hidnutá postava prochází kolem dokola jiný, která jí nevidí, vypadá to děsně... Aby to dávalo trochu smysl, musíte si domejšlet - třeba pokud se jedná o ulici, domyslíte si tam ten dav, na louce trávu atd... No, na tý cestě je to už horší, ale nikdo mi nebude řikat kdy mam chodit nehidnutej :bleh: Jo je to nedokonalý no, jako víc věcí v NWN. Stejně stačí pár bodíků ve spot/listen a vidíš toho zloděje, tak co...
A fakt nevidim rozdíl mezi hidovánim rangera, rogue, SD... schování jako schování... (jako nebyl bych proti aby měl ranger bonus při hidování v přírodě a postih ve městě a rogue naopak, ale v zásadě je to pořád schování). A když se umí schovat, tak nevidim důvod, proč by se nemohl schovat, když získá dostatečnej náskok na to, aby zmizel z dohledu (a to neni tak jednoduchý, a stejně se hází, takže zase spot/listen)… Bohužel to už nejde :(
No a k tomu HIPSu... občas je to divný no, zmiznout před očima, ale zase třeba v tom davu na ulici to dává logiku. Někdo kdysi někde psal, že by rád viděl SDčka to pořádně používat, že ba zaběhlo někam ke křoví, ke stínu a tak... Sem to zkoušel a od tý doby se nehipsuju mimo dohled - nejde to a akorát mě pak sejmou :(
A zloděj a nesmrtelná postava? Tak to fakt ne, muj zloděj měl akorát zámky, pasti a hide... a když byl v partě tak ty sneaky, jinak byl v háji.… JInak u mnicha je hide stejnej ne, tak tam je taky AF přece a je to stejný jak se zlodějem...
Jinak u invisky musim říct, že jak byla na alh "opravena" tak se bohužel začalo projevovat něco podobnýho a potvory mě pronásledovaly vesele dál, takže jí kouzlit bylo prakticky zbytečný když bylo víc potvor (řešení GS, kerý ale taky bugovalo)
mutiny
Příspěvky: 85
Registrován: 21. 2. 2006 2.55

Příspěvek od mutiny »

nee, to ti nikdo nerika kdy a kde se mas hidnout, to bys mel vedet sam :)
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

mutiny píše: … ale osobne bych uvital, aby rogue, co jde sam po vyslapane ceste … chodil bez hidu, ze? kdyztak si chodte hidli mimo cestu …
No tak to si to radši rychle smaž.… :shades:
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

mutiny píše:pohoda cybermiso, reseni je nechat normalni hidovani a pridelat novy tlacitko hips jehoz cetnost pouziti se bude zvysovat s levelem 1hips na uroven sd (bard - bard song, wm - ki-dmg, barbar - rage, atd. atp.). labir to zmakne levou zadni.
a todle fakt žeru, jak se dycky všichni sesypou na nejslabší povolání ve hře a chtěj ho udělat eště slabší jenom proto, aby náhodou nemuseli investovat pár bodíků do nepopulárních featů...
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

photter píše:
mutiny píše:pohoda cybermiso, reseni je nechat normalni hidovani a pridelat novy tlacitko hips jehoz cetnost pouziti se bude zvysovat s levelem 1hips na uroven sd (bard - bard song, wm - ki-dmg, barbar - rage, atd. atp.). labir to zmakne levou zadni.
a todle fakt žeru, jak se dycky všichni sesypou na nejslabší povolání ve hře a chtěj ho udělat eště slabší jenom proto, aby náhodou nemuseli investovat pár bodíků do nepopulárních featů...
odsunte cely tohle tema uplne do kose :poster_offtopic:
mutiny
Příspěvky: 85
Registrován: 21. 2. 2006 2.55

Příspěvek od mutiny »

photter píše:
mutiny píše:pohoda cybermiso, reseni je nechat normalni hidovani a pridelat novy tlacitko hips jehoz cetnost pouziti se bude zvysovat s levelem 1hips na uroven sd (bard - bard song, wm - ki-dmg, barbar - rage, atd. atp.). labir to zmakne levou zadni.
a todle fakt žeru, jak se dycky všichni sesypou na nejslabší povolání ve hře a chtěj ho udělat eště slabší jenom proto, aby náhodou nemuseli investovat pár bodíků do nepopulárních featů...
heeej, mne teda neni vubec po vuli, ze bojovaci povolani musi utratit rti featy, aby na ne neplatily prilezitostny utoky a to muzou mit treba obratnost 18, coz je nadprumer a uskakovat urcite umijou dobre. rogue si veme par bodiku do tumble a na takovym 8 levelu uz je vykrytej. je to tedy znacne nevyvazeny.
mutiny
Příspěvky: 85
Registrován: 21. 2. 2006 2.55

Příspěvek od mutiny »

Alcatraz píše:
photter píše:
mutiny píše:pohoda cybermiso, reseni je nechat normalni hidovani a pridelat novy tlacitko hips jehoz cetnost pouziti se bude zvysovat s levelem 1hips na uroven sd (bard - bard song, wm - ki-dmg, barbar - rage, atd. atp.). labir to zmakne levou zadni.
a todle fakt žeru, jak se dycky všichni sesypou na nejslabší povolání ve hře a chtěj ho udělat eště slabší jenom proto, aby náhodou nemuseli investovat pár bodíků do nepopulárních featů...
odsunte cely tohle tema uplne do kose :poster_offtopic:
do equilibrijskyho odpadkovyho kose :)
chramst chramst
Alcatraz
Příspěvky: 806
Registrován: 18. 2. 2006 16.19
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alcatraz »

mutiny píše: heeej, mne teda neni vubec po vuli, ze bojovaci povolani musi utratit rti featy, aby na ne neplatily prilezitostny utoky a to muzou mit treba obratnost 18, coz je nadprumer a uskakovat urcite umijou dobre. rogue si veme par bodiku do tumble a na takovym 8 levelu uz je vykrytej. je to tedy znacne nevyvazeny.
rogue ma hoodne skillpointu. Ona se tomu nepriklada asi moc vaha, ale ja hraju wizardy a vzdycky sem tak trochu zavidel sorcerum, ze maji vic kouzel a sou pripraveny, kdyz stejne vetsinou wizard v NWN ma velmi podobny set par kouzel jako sorc. A kdyz sem si zkusil zahrat za sorce, tak sem byl dost na suchu nez skillpointu, metamagic featu a psani svitku. Takze od ty doby uz mi sorc o tolik lepsi neprijde.

Figter dostava featy kazdy 2 levely. Ty 3 ho nezabijou. Rogue ma tumble a spoustu jinych peknych veci (mimo jiny UMD). Ale hlavne se zajimave hraje. Tak nevim co porad resite, ktery povolani je nejsilnejsi a ktery nejslabsi :(
Rahwin
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 1. 2006 18.23

Příspěvek od Rahwin »

Najsilnejsia je exaltovana sorcka...:)
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

photter píše:kurva, chlapi, já mám pocit, že buď mluvíme každej vo jiný hře nebo se chcete jenom za každou cenu hádat
tušíš vůbec, jak funguje ukrytí do stínu ? to neni jako když do sebe kopneš flašku invisu, to musíš investovat mraky skillpointů do hide a move silently a potvora proti tobě na heatrbeatu hází spot a listen, když přehodí, máš smůlu
jinak, pokud sis nevšim, hips je tady posunutej na lvl 6 SDčka
to co meleš vo tom utíkání a rychlosti je pak úplně mimo mísu, nefunguje to ani u mnicha ani čehokoli jinýho a že bys neměl dostatečnej náskok, když na někoho z votočky vypálíš z luku a zdrháš za roh ?
buď vo týhle hře fakt nic nevíš nebo se ze mně snažíš za každou cenu udělat vola ;)
Hele ja mam pocit, ze bud vubec nectes moje prispevky nebo permanentne failujes wisdom check :bigwink: Mnicha sem hral fakt nekolik mesicu a vsechno fungovalo tak, jak melo, asi sem holt sikula :) …

Jestli si myslis, ze rogue je jedno z nejslabsich povolani a k jeho hrani je nutne vyuzivat prechodu pres lokace, tak pak o jeho hrani asi nic nevis ty nebo jsi neodhalil vsechny jeho taje :biggrin: Uznavam, neni to jednoduchy char na hrani, ale je dostatecne univerzalni a zvladne kde co, kde ostatni selzou …
mutiny
Příspěvky: 85
Registrován: 21. 2. 2006 2.55

Příspěvek od mutiny »

Alcatraz píše:
mutiny píše: heeej, mne teda neni vubec po vuli, ze bojovaci povolani musi utratit rti featy, aby na ne neplatily prilezitostny utoky a to muzou mit treba obratnost 18, coz je nadprumer a uskakovat urcite umijou dobre. rogue si veme par bodiku do tumble a na takovym 8 levelu uz je vykrytej. je to tedy znacne nevyvazeny.
rogue ma hoodne skillpointu. Ona se tomu nepriklada asi moc vaha, ale ja hraju wizardy a vzdycky sem tak trochu zavidel sorcerum, ze maji vic kouzel a sou pripraveny, kdyz stejne vetsinou wizard v NWN ma velmi podobny set par kouzel jako sorc. A kdyz sem si zkusil zahrat za sorce, tak sem byl dost na suchu nez skillpointu, metamagic featu a psani svitku. Takze od ty doby uz mi sorc o tolik lepsi neprijde.

Figter dostava featy kazdy 2 levely. Ty 3 ho nezabijou. Rogue ma tumble a spoustu jinych peknych veci (mimo jiny UMD). Ale hlavne se zajimave hraje. Tak nevim co porad resite, ktery povolani je nejsilnejsi a ktery nejslabsi :(
kdo tady mluvi o fajtrovi? vem si hranicare, barbara, paladina. to by se ti lilbilo, svest to na jeden class co? a jak vis, ze ten fajtr nechce vyuzit jiny dovednosti, vis kolik jich muze mit?
Lasek
Příspěvky: 43
Registrován: 19. 2. 2006 14.40
Bydliště: Ostrov vyvrhelu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lasek »

cybermisa píše:
photter píše:kurva, chlapi, já mám pocit, že buď mluvíme každej vo jiný hře nebo se chcete jenom za každou cenu hádat
tušíš vůbec, jak funguje ukrytí do stínu ? to neni jako když do sebe kopneš flašku invisu, to musíš investovat mraky skillpointů do hide a move silently a potvora proti tobě na heatrbeatu hází spot a listen, když přehodí, máš smůlu
jinak, pokud sis nevšim, hips je tady posunutej na lvl 6 SDčka
to co meleš vo tom utíkání a rychlosti je pak úplně mimo mísu, nefunguje to ani u mnicha ani čehokoli jinýho a že bys neměl dostatečnej náskok, když na někoho z votočky vypálíš z luku a zdrháš za roh ?
buď vo týhle hře fakt nic nevíš nebo se ze mně snažíš za každou cenu udělat vola ;)
Hele ja mam pocit, ze bud vubec nectes moje prispevky nebo permanentne failujes wisdom check :bigwink: Mnicha sem hral fakt nekolik mesicu a vsechno fungovalo tak, jak melo, asi sem holt sikula :) …

Jestli si myslis, ze rogue je jedno z nejslabsich povolani a k jeho hrani je nutne vyuzivat prechodu pres lokace, tak pak o jeho hrani asi nic nevis ty nebo jsi neodhalil vsechny jeho taje :biggrin: Uznavam, neni to jednoduchy char na hrani, ale je dostatecne univerzalni a zvladne kde co, kde ostatni selzou …

rekl bych ze photter vi vic nez ty a vyjmenuj mi prosimte univerzálni vlastnosti kde ostatní selžou hm ? poslouchám
Naposledy upravil(a) Lasek dne 28. 2. 2006 13.52, celkem upraveno 1 x.
kolja
Příspěvky: 729
Registrován: 18. 2. 2006 17.01
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kolja »

Ty jo, to mě zajímá, co photter na to, že o zloději nic neví :biggrin:
No prostě NWN má spoustu nedokonalostí, spoustu jich de vychytat a koukám, že se to asi Labirovi s Onyxem dost povedlo jich hodně vychytat, ale některý prostě nejdou. Například hide je udělanej tak, že když je prázdná osvetlená místnost, uprostřed který je židle a na ní sedí někdo s dostatečnym hidem, tak ho prostě neuvidim :( Aby spousta věcí dávala smysl, tak si je prostě musim domejšlet, třeba domyslet si dav na ulici atp... Jako když si stěžuješ, že musíš utratit hodně featů abys nedostával opportunity, tak muj zloděj si moh stěžovat, že měl taky málo featů, než bych si dal všechny, co sem chtěl, tak bych musel mít tak 15-18 lvl, a kdybych chtěl SD tak další dva featy :( Ale zase je zloděj postavenej na skillech, a bojovník má hodně těch featů. Jinak samozřejmě nevyváženost mezi povoláníma bude asi vždycky, ale částečně mi přijde, že vzniká kvůli tomu, že se porovnávají podle toho, co zvládnou v boji. Já sem třeba zloděje vždycky viděl, že na boj prostě neni, ale zase to dohání jinde a tak. Každý povolání by mělo mít něco. No, prostě zatim tu sou NWN se svejma nedokonalostma (a asi těžko bude někdy ňáká dokonalá hra :biggrin: , maximálně tak lepší), ale hrajou je fajn lidi s kterýma se dá vždycky užít spousta srandy. A to je myslim důležitý, a ne bloumat nad tim, jestli se zloděj schová medvědovi nebo jestli má bejt HIPS.

Jo a k tomu mnichovi, to mě zajímá. já ho totiž nikdy nehrál, ale vždycky sem myslel že je to ten samej skill, takže je jedno, jestli to zkouší zloděj nebo někdo jinej, že to bude mít vždy stejnej efekt. Fakt vám funguje s mnichem utýct za roh něčeho, schovat se a pak po vás už potvory, co po vás šly, nejdou?
mutiny
Příspěvky: 85
Registrován: 21. 2. 2006 2.55

Příspěvek od mutiny »

Alcatraz píše: Rogue ma tumble a spoustu jinych peknych veci (mimo jiny UMD). Ale hlavne se zajimave hraje. Tak nevim co porad resite, ktery povolani je nejsilnejsi a ktery nejslabsi :(
jj, umd, hulka strachu a cau, vid?
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

já si ani nestěžuju, ani nevyužívám přechody k lokacím, akorát mě nasíraj lidi, co by zloděje furt ňák omezovali a upravovali a ví vo tom hovno, páč hrajou furt dokola prskavky
doufám, že jim s těma přítelíčkama a summonama pořádně zatočej aby se probudili a viděli, vo čem tadle hra je

jestlis s mnichem zaběhl mimo viditelnost, tam hidnul a potvory tě přestaly pronásledovat, patrně se kompenzoval bug bugem - na některejch serverech se čas od času přetrhnou instrukce potvorám, tedy i pronásledování a pokud seš při takovým přetržení mimo perception range, pronásledování nepokračuje ale autofollow bug funguje, funguje nazávisle na povolání, rase, světonázoru a zemi původu, to že ho tady popíráš je stejně směšný, jako bys popíral existenci kola, po vydání SoU to byl celosvětově problém #1 na NWN scéně a tvrdit, že na tvýho mnicha nefungoval, protože ho umíš dobře hrát hraničí s chabým vnímáním reality, sorry

edit: kua, sem pomalej, to patři za cybermisu :)
mutiny
Příspěvky: 85
Registrován: 21. 2. 2006 2.55

Příspěvek od mutiny »

kolja píše:Ty jo, to mě zajímá, co photter na to, že o zloději nic neví :biggrin:
No prostě NWN má spoustu nedokonalostí, spoustu jich de vychytat a koukám, že se to asi Labirovi s Onyxem dost povedlo jich hodně vychytat, ale některý prostě nejdou. Například hide je udělanej tak, že když je prázdná osvetlená místnost, uprostřed který je židle a na ní sedí někdo s dostatečnym hidem, tak ho prostě neuvidim :( Aby spousta věcí dávala smysl, tak si je prostě musim domejšlet, třeba domyslet si dav na ulici atp... Jako když si stěžuješ, že musíš utratit hodně featů abys nedostával opportunity, tak muj zloděj si moh stěžovat, že měl taky málo featů, než bych si dal všechny, co sem chtěl, tak bych musel mít tak 15-18 lvl, a kdybych chtěl SD tak další dva featy :( Ale zase je zloděj postavenej na skillech, a bojovník má hodně těch featů. Jinak samozřejmě nevyváženost mezi povoláníma bude asi vždycky, ale částečně mi přijde, že vzniká kvůli tomu, že se porovnávají podle toho, co zvládnou v boji. Já sem třeba zloděje vždycky viděl, že na boj prostě neni, ale zase to dohání jinde a tak. Každý povolání by mělo mít něco. No, prostě zatim tu sou NWN se svejma nedokonalostma (a asi těžko bude někdy ňáká dokonalá hra :biggrin: , maximálně tak lepší), ale hrajou je fajn lidi s kterýma se dá vždycky užít spousta srandy. A to je myslim důležitý, a ne bloumat nad tim, jestli se zloděj schová medvědovi nebo jestli má bejt HIPS.

Jo a k tomu mnichovi, to mě zajímá. já ho totiž nikdy nehrál, ale vždycky sem myslel že je to ten samej skill, takže je jedno, jestli to zkouší zloděj nebo někdo jinej, že to bude mít vždy stejnej efekt. Fakt vám funguje s mnichem utýct za roh něčeho, schovat se a pak po vás už potvory, co po vás šly, nejdou?
ja myslim, ze vsici se schovavaj uplne nemlich stejne. takze je to fuk.

no a co se tyka postavicky, ktera nema tumble a chce, byt jen bez boje, prolitnout davem zlodejicku (ktery teda maj nastavenej odpor) tak bohuzel lehne, a nemuze nic, protoze schyta od kazdyho prilezitostnak. mne by uplne stacilo, kdyby si sekli regulerne jednou a ne jeste k tomu extra cosik.. vzdyt je to blbina, kdyz se nekdo rozbehne do davu, tak ty lidicky treba pokaci ale neschyta zadny hrozny rany. to az potom, jestli v tom chumlu zustane. mne nektery veci fakt nejsou jasny, ty pravidla jsou 20 let stary a i kdyz se delaji revize, tak je tam tolik blbosti, ze by jeden brecel. chtelo by to uplne jinej pristup. ani nevim proc to vlastne rikam, kdyz nwn engine se stejne nezmeni :)
Lasek
Příspěvky: 43
Registrován: 19. 2. 2006 14.40
Bydliště: Ostrov vyvrhelu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lasek »

Lasek píše:
photter píše: je to takzvanej autofollow bug a je o něm napsáno na našich i cizích i bioware forech tolik, že je mi až trapný to tady opakovat
no me uz neprekvapí nic ...kdyz Labir a Onyx zvládli za tak krátkou chvili udelat tenhle svet a prekopat spoutu veci tak pevne veřim že by tohle zvládli taky :bigwink: :clover:

chtel jsem jen aby se tu vyjádřil Labir co si o tom mysli

1) jsem pro aby se nejak zpravilo autofollow bug pokud to pujde samozrejme :)
2)jsem pro hips SD od 6 lv

3) jsem proti dalsimu omezovani roguny

už se tu resí az moc veci a zbytečne a jestli se to nekomu nelíbí a dál chce omezovat zloděje tak … (lisk lisk) zlodeje nehraju ale zastávat se jich budu :dry:
mutiny
Příspěvky: 85
Registrován: 21. 2. 2006 2.55

Příspěvek od mutiny »

cistyho rogunu nikdo neomezuje..
Zamčeno