Takze novy hraci si skoukne video a zhodnoti:
Krasne lokace, prima party hra a dokonce i akce kde beha rakasha s magama takze komplexni modul se vsim vsudy. Ale jake pak to sklamani nastane kdyz hrac spozna placos a zakouti EQ

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Tak vypravičky jsou tam dvě. Na obou byly postavy bez "DM přízně" a kolem 10. levelu (na první z nich dokonce jedna postava po čerstvé smrti a s klaustrofobií, takže nebyla schopná ničeho než slovního hodnocení boje). Jenže to byly postavy pozvané proto, že mohly výpravě něco přinést. A to nemluvím o meči navíc. Vědělo se o nich, že nezkazí atmosferu, že se po zabití bosse hned nevrhnou na truhly... a byl i IC důvod je tam vzít.aster3 píše:… Ta vypravicka, ktera zrejme nejvic upoutava hrace, je hodne zavadejici protoze to skutecne zazijou jen ti, co jsou v prizni DM nebo obetovali roky hrani sve postavy absolutne ne-akcnim stylem jak psala Elian.
Fajné :)aster3 píše:Takze novy hraci si skoukne video a zhodnoti:
Krasne lokace, prima party hra a dokonce i akce kde beha rakasha s magama takze komplexni modul se vsim vsudy.
PLACOS, který jemně upozorní, pokusí se nasměrovat do více RP stylu hry a pokud získá nulovou reakci tak pošle varování a pak banánek? Asi si pořídím plyšáka, necham mu vyšít na bok PLACOS a budu se k němu tulit :Daster3 píše:Ale jake pak to sklamani nastane kdyz hrac spozna placos a zakouti EQ
Mně se nejvíc líbí ten efekt kouzla … jakoby výbuch … je dost dobrej a hlavně dobře načasovanej vzhledem k hudbě, hezky to graduje. A taky je to jediná část, která mi přijde, jako že se k ní jen tak někdo ve hře nedostane.Pipi_CZ píše:No teď to vlastně vidím...ten pohled first person že?….no, ale vypadá to dobře noRoma píše::) Je to už s tím dělané /.-)hodně se mi líbí jak je udělanej ten text....jak svítí a tak
![]()