Stránka 3 z 7

Napsal: 22. 3. 2006 11.44
od Arto
Ale asi to tak má být, ale líp bude podle mě zastrašovat ork kterej je hnusnej jak vepř, než třeba elf co má vysoký charisma. Nebo ne?

Napsal: 22. 3. 2006 12.12
od cybermisa
Arto píše: Nepochopil si to. De mi o to že se nebudu oblíkat do věcí na CHAR když hraju Orka, to mi přijde jako blbost. Nepotřebuju mít velký osobní kouzlo, to mi nějak k orkovi nesedí. :smile:

Pokud ti přijdou moje příspěvky směšný, není nic jednodušího než je nečíst... :bigwink: Navíc sem řekl že se nebudu fešákovat JAKO teploušek a né že sem teplej, takže opatrně co říkáš. :shades:

Můj názor je takovej že hody u orka na CHAR sou většinou zbytečný protože stejně má minimální šanci že vyhraje. :
:megalol: :megalol: :megalol: Myslim, ze ty si nepochopil mou ironii. BTW ja moc dobre chapu, o co ti ve hre jde, ale to tu nebudu rozebirat, pac nechci zacinat flame.

Tvuj nazor ti neberu, asi jsi ale vazne nepochopil, co vlastnost CHAR vlastne rika. Uz vazne nevim, jak to srozumitelneji vysvetlit, ale hraj si to jak chces. Jestli si myslis, ze skilly jako taunt a intimidate sou pro orka na nic (skilly na CHAR) … No mas pravdu, systemove sou na nic, vzdycky je dulezity mit namaxovanou silu, vysoky AB a AC, miliony HP - RP se da uz ten zbytek vzdycky nejak ukecat, vid? *ironicky*

Napsal: 22. 3. 2006 13.45
od TheStoupa
Arto píše:
cybermisa píše: :megalol: :megalol: :megalol: :bleh: Jasne jasne, teplousek rekl rozsekam a teplouska sezral medved :megalol: :megalol: :megalol: :bleh:

(berte s rezervou pls, ale prispevky typu Arto me fakt vzdycky desne pobavi)
Nepochopil si to. De mi o to že se nebudu oblíkat do věcí na CHAR když hraju Orka, to mi přijde jako blbost. Nepotřebuju mít velký osobní kouzlo, to mi nějak k orkovi nesedí. :smile:

Pokud ti přijdou moje příspěvky směšný, není nic jednodušího než je nečíst... :bigwink: Navíc sem řekl že se nebudu fešákovat JAKO teploušek a né že sem teplej, takže opatrně co říkáš. :shades:

Můj názor je takovej že hody u orka na CHAR sou většinou zbytečný protože stejně má minimální šanci že vyhraje. :
a to je prave stale to spatne pojeti CHA. CHA vyjadruje jak postava pusobi na ostatni. a zrovna takovy ork muze pusobit dost silne. ne tim, ze ma nadherny plast, ne tim ze ma elfi slicnou tvar, ne tim ze umi mluvit. ale naopak tim, co z nej dela orka: je to hora svalu, je spore oden do smrdicich kozesin, ma hrozive zjizvene telo mozna z predeslych boju mozna ritualnim jizvenim. takovy ork ma klidne CHA 18 a vic, protoze se na nej podivas a bojis se. predmetem zvysujicim CHA tohohle orka neni krasny plast, ale kost do nosu.
na druhou stranu mas vetsinu PC orku, jak je tvori hraci, pekne s nizkou CHA. takove stvoreni na nikoho nezapusobi. proste je to jedna z tisice nul v davu. u CHA 8 ci 6 uz z meho pohledu jaksi dochazi k chybe pri stavbe postavy, protoze ork by mel nejak pusobit a ne, ze je to bytost, kterou prehlidnes.

Napsal: 22. 3. 2006 14.35
od Fryn
Alcatraz píše:no zrovna charismatictejsi postavy by nicmene mely mit nejlepsi dispozice proto vypadat presvedcive nebezpecne, presvedcive zkuseneji kdyz budou chtit. Ktera jina vlastnost je tomuhle pusobeni na okoli bliz :)
Jasně že postavy s vysokou charismou budou mít větší šanci působit a oblbovat své okolí, ale když jsem psal "vypadá nebezpečně" myslel jsem tím právě to co se týče vzhledu té postavy (a já jak už jsem psal, charismu se vzhledem moc nespojuju). Příklad: vedle sebe stojí půlork politý krví s lebkami všeho možného co kdy zabil na svém těle a vedle něho malá roztomilá hobitka. Já osobně bych měl trochu nepříjemný pocit spíš z toho půlorka (někdo jiný zase třeba z té podezřele malé a podivně se uculující hobitky :biggrin: ). Snad teď už víte jak jsem to myslel.
Také si nemyslím, že by respekt u půlorka musel být podmíněný zrovna osobním kouzlem, ale někdy právě stačí to, že je hora svalů nebo jen že vycení špičáky.

Napsal: 22. 3. 2006 14.49
od Qwertm
cybermisa píše:
:megalol: :megalol: :megalol: Myslim, ze ty si nepochopil mou ironii. BTW ja moc dobre chapu, o co ti ve hre jde, ale to tu nebudu rozebirat, pac nechci zacinat flame.

Tvuj nazor ti neberu, asi jsi ale vazne nepochopil, co vlastnost CHAR vlastne rika. Uz vazne nevim, jak to srozumitelneji vysvetlit, ale hraj si to jak chces. Jestli si myslis, ze skilly jako taunt a intimidate sou pro orka na nic (skilly na CHAR) … No mas pravdu, systemove sou na nic, vzdycky je dulezity mit namaxovanou silu, vysoky AB a AC, miliony HP - RP se da uz ten zbytek vzdycky nejak ukecat, vid? *ironicky*
Takove veci sem prosimte nepis. Radeji se zamysli nad svym druidem jake ma staty pritelicky atd..

Tusim ze v dracaku,stinu mece nebo v necem podobnem to bylo tak ze bojovnikovi(event.barbarovi) se pri zastrasovani postih pocital jako bonus.
Podle me to neni uplne od veci, protoze pulorci mivaji nizkou charismu a vyskou silu. Prece jenom jsou osklivi a poradne neumi s ostatnimi tvory jednat zato by si prave svym "zjevem " meli vydobit respekt.

Napsal: 22. 3. 2006 14.49
od Alcatraz
Fryn píše:Snad teď už víte jak jsem to myslel.
Také si nemyslím, že by respekt u půlorka musel být podmíněný zrovna osobním kouzlem, ale někdy právě stačí to, že je hora svalů nebo jen že vycení špičáky.
Ale uz vim, kde je rozkol :) Predpoklad, ze ork budi hruzu i bez bodu v CHARISME (to je otazka). Ale znam ekvivalentni priklad. Elfka a
CHA 8/-1. A setkal jsem se s tvrzenim, ze na elfku sice oskliva je. Ale protoze je to elfka a ty sou pekny, tak i kdyz ma CHA 8/-1 tak je presto treba pro lidi nadprumerne pritazliva (+hrana jako roztomila). Prijde mi to docela podobny pripad. Elfove jsou krasnejsi, protoze maji mit vic bodu v CHA, to same s orkem. Ork s nizkou CHR bude mirne receno nouma, co bude pusobit spis komicky kdyz bude vyhrozovat. Hrat ho jako brutalniho silneho jedince (myslim spolecensky) by byl nedostatek ze strany hrace.

Napsal: 22. 3. 2006 15.37
od Arto
TheStoupa píše: a to je prave stale to spatne pojeti CHA. CHA vyjadruje jak postava pusobi na ostatni. a zrovna takovy ork muze pusobit dost silne. ne tim, ze ma nadherny plast, ne tim ze ma elfi slicnou tvar, ne tim ze umi mluvit. ale naopak tim, co z nej dela orka: je to hora svalu, je spore oden do smrdicich kozesin, ma hrozive zjizvene telo mozna z predeslych boju mozna ritualnim jizvenim. takovy ork ma klidne CHA 18 a vic, protoze se na nej podivas a bojis se. predmetem zvysujicim CHA tohohle orka neni krasny plast, ale kost do nosu.
na druhou stranu mas vetsinu PC orku, jak je tvori hraci, pekne s nizkou CHA. takove stvoreni na nikoho nezapusobi. proste je to jedna z tisice nul v davu. u CHA 8 ci 6 uz z meho pohledu jaksi dochazi k chybe pri stavbe postavy, protoze ork by mel nejak pusobit a ne, ze je to bytost, kterou prehlidnes.
Jizvy po těle mám, ale jaksi mi CHA nezlepšují... :bigwink:

Napsal: 22. 3. 2006 17.27
od Návštěvník
K tomu neRP hraní postav bych se taky rád vyjadřil.Posledni dobou se tu objevuje čím dal tim vic hraču hrajícich za nemoc inteligentní tvory(ork,pulork) Neříkam že všichni ale naprosta většina s nich si naháže co největší strench a odolnost na inteligenci a charisma se uplně vyserou, maj ji většinou -6 až -8 pak když člověk takového hrače potka tak na něj většinou vybafne aby to vypadalo RP něčím jako:Já byt velice silná ork!.Neříkam tim že to dělaj všichni ale většinou to tak je.Moje postava je taky bojovník na lvlu 6 a když sem do sebe nechal sekat orka s lvlem 3 jednim kritikem mi ubral 70% života a navíc mluvil uplně normálně.To se člověku který si naházel inteligenci i když je warr do + aby nepusobil jak idiot ta hra dost zprotiví a int s charismou je mu naprosto k ničemu.

Napsal: 22. 3. 2006 17.35
od Rahwin
Int 13 sa bojovnikovy vacsinou vcelku zide...:)

Napsal: 22. 3. 2006 18.34
od Jezura
Psanec píše:Jezuro, ma postava ma zaporne Charisma, jelikoz ma Jizvu peres oblicej.

Povez mi, ty bys zacal utikat, jen proto, ze uvidis na ulici nekoho s jizvou na obliceji, ci treba paskou pres oko ?

Napad to neni spatnej, ale co se charisma tyce, zalezi na hraci jak to zahraje. Neni problem RP druhe postave rici, zese ti pres oblicej tahne jizva.
Problém to není, ale tady ti to vrátím, protože moje postava se to o tvé nikdy nedozvěděla a to spolu strávili hodně času.

Napsal: 22. 3. 2006 18.34
od Jezura
Potom, co ta tady čtu a po pár diskuzích soukromých, bych svůj návrh upravil:

- Rozšířit uvítací rozhovor na prvotním kameni o kontrolu int, wis, cha, takže každá nová postava bude systémově upozorněna, jak se musí při nízkých vlastnostech chovat.

- Nástroj na OOC zjištění přibližné hodnoty charisma (nerovná se krásy) postavy pro každého hráče.

- Nechť DM se do vlastností občas podívá podle konkrétní situace. Např. postihovat postavy rozumující o tom, co vše vědí o životě, a přitom mají zápornou moudrost.

Napsal: 22. 3. 2006 18.49
od Arto
Jezura píše:Potom, co ta tady čtu a po pár diskuzích soukromých, bych svůj návrh upravil:

- Rozšířit uvítací rozhovor na prvotním kameni o kontrolu int, wis, cha, takže každá nová postava bude systémově upozorněna, jak se musí při nízkých vlastnostech chovat.

- Nástroj na OOC zjištění přibližné hodnoty charisma (nerovná se krásy) postavy pro každého hráče.

- Nechť DM se do vlastností občas podívá podle konkrétní situace. Např. postihovat postavy rozumující o tom, co vše vědí o životě, a přitom mají zápornou moudrost.
Souhlas

Napsal: 22. 3. 2006 18.56
od snowman
TheStoupa píše:[takove stvoreni na nikoho nezapusobi. proste je to jedna z tisice nul v davu. u CHA 8 ci 6 uz z meho pohledu jaksi dochazi k chybe pri stavbe postavy, protoze ork by mel nejak pusobit a ne, ze je to bytost, kterou prehlidnes.
Charisma nemá vlastně nic společného s vizáží postavy jako takovou - jde o vyjádření jakési síly působnosti; síly osobnosti dotyčné postavy. Takže se nedá měřit podle pohledu - charisma je vnímatelné POCITOVĚ a vizáž může maximálně sehrát nepatrnou roli v celkovém DOJMU - takže to, že je ork veliký, svalnatý, má kost v nosu, nedělá charismu - a zároveň nikdo neříká, že by byl přehlédnut. Ale osobností na někoho těžko zapůsobí. Že má někdo z orka strach a čůrá si při pohledu a při orkově řevu si kadí do kalhot, neznamená, že ork má charismu - vzbuzovat strach není totéž co mít charismu. Strach může člověk mít z podzemí nebo ohně.………… nebo velkého orka, protože je pětkrát těžší a dotyčný ví, že kdyby mu vlepil, uletí mu hlava...

Napsal: 22. 3. 2006 19.30
od cybermisa
Qwertm píše: Takove veci sem prosimte nepis. Radeji se zamysli nad svym druidem jake ma staty pritelicky atd..
OT ale reagovat chci: Muj druid ma naprosto vyvazene staty, zadny zaporny bonus, zadny stat na zacatku nepresahl 16 (tj nic ve stylu: hraju fightera => SILA 18+, hraju wiznu => INT 18+, coz dela vetsina ostatnich). Nevim na co narazis, tys videl moje staty? Pripada ti snad, ze jsem hral jinak nez mam staty? AD pritelicek: Mam pantera a stejne tak i muj druid se pri pohybu v divocine casto meni na cerneho pantera … Ma cerne vlasy a cervene zvireci oci. Ano, neni to nahoda, ta postava ma vymyslene pozadi a jeho vzhled i chovani ma svuj duvod. POkud se ti neco na me hre nezdalo, rad vysvetlim, ale pis pls do PM …

Snowman a Stoupa: tak tak, souhlas …

Napsal: 22. 3. 2006 19.46
od Talmarin
Myslim, ze se tu charisma zbytecne vyzdvihuje do nebes.

Ta hulka (nastroj) by uz tedy mohla byt i pro zjisteni inteligence a moudrosti :ermm:

Podle mne nepoznam charismu jen na pohled (vzhled, gesta), ten dotycny musi i promluvit. Pak bych si tez tedy mohl overit pri jeho slovech i inteligenci a moudrost.

Napsal: 22. 3. 2006 20.15
od Ixtremist
Talmarin píše:Myslim, ze se tu charisma zbytecne vyzdvihuje do nebes.
Ta hulka (nastroj) by uz tedy mohla byt i pro zjisteni inteligence a moudrosti :ermm:
Podle mne nepoznam charismu jen na pohled (vzhled, gesta), ten dotycny musi i promluvit. Pak bych si tez tedy mohl overit pri jeho slovech i inteligenci a moudrost.
Tak na Int a Wis hulka... sem zasadně proti.. to by hráč měl umět zahrát.

Charismu poznaš z pohybů i gest určitě, znam jednu slečnu a ta ma pohyby i gesty takove charisma že jsem na ni poprve civěl asi 5 minut :bigwink:

Napsal: 22. 3. 2006 20.47
od Talmarin
Tu charismu prece taky hrac muze zahrat … ja hulku chapu jako takovou kontrolu hrace :ermm:

Napsal: 22. 3. 2006 21.00
od photter
já sem taky proti klacku, existence klacku předpokládá, že se postava hodlá nějak projevit - co když nehodlá ? jak k tomu prijde postava, která se úmyslně neprojevuje právě proto, aby o ní nebylo nic známý a někdo si ji voskenuje OOC předmětem ?
kdo to chce nějak hrát, bude to hrát i tak a kdo ne toho hůlka nepřesvědčí

Napsal: 22. 3. 2006 21.01
od labir
photter píše:já sem taky proti klacku, existence klacku předpokládá, že se postava hodlá nějak projevit - co když nehodlá ? jak k tomu prijde postava, která se úmyslně neprojevuje právě proto, aby o ní nebylo nic známý a někdo si ji voskenuje OOC předmětem ?
kdo to chce nějak hrát, bude to hrát i tak a kdo ne toho hůlka nepřesvědčí
To je dobrý argument.

Napsal: 22. 3. 2006 21.03
od Rahwin
Preboha ludia, len preto, ze labir nascriptuje aj modre z neba, nemusi byt nascriptovane vsetko, to by sa uz rovno mohlo scriptovat chovanie hracov...:)