jen jedna poznámka. Kdo má češtinu, ten může vidět počet HP, které může dostat a tím opět házet znovu. U anglické verze se to zakryje celé. Takže si to zkus doma - pokud máš češtinu - a ať to není vidět u české verze.Labir píše:Pokusím se do rozšíření zakrýt počet +HP v závěrečné tabulce level-upu.
Maxování životů
Moderátor: Dungeon Master
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Saiko píše:jen jedna poznámka. Kdo má češtinu, ten může vidět počet HP, které může dostat a tím opět házet znovu. U anglické verze se to zakryje celé. Takže si to zkus doma - pokud máš češtinu - a ať to není vidět u české verze.Labir píše:Pokusím se do rozšíření zakrýt počet +HP v závěrečné tabulce level-upu.

Já ještě ani nevím jakou zvolím cestu na zakrytí toho textu. Ale asi nepoužiji žádný standardní dostupný hak...spíš si udělám vlastní.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Ja si teda osobne myslim, ze by nwn melo davat stale stejnej pocet zivotu, kdyz se na jiny veci taky nehaze. Nevim kdo si pak bude maxovat odolnost..snad jen kvuli vydrzi.Pak takyten rozptyl je hroznej. U valecnika 1-12, je to proste znat, kdyz si hodi blbe. Kdyby aspon sel opravnej hod..
To je totiz podobnej problem jak s tou charismou. V DrD kdyz barbar chtel mit zastrasovani tak si pri tvorbe postavy hodil na charismu a hrac se modlil, aby hodil co nejmin, protoze postih se v zastraseni pocital jako bonus.
Kdyby nwn dovolovaly hazet i na ostatni veci, bylo by to supr.
To je totiz podobnej problem jak s tou charismou. V DrD kdyz barbar chtel mit zastrasovani tak si pri tvorbe postavy hodil na charismu a hrac se modlil, aby hodil co nejmin, protoze postih se v zastraseni pocital jako bonus.
Kdyby nwn dovolovaly hazet i na ostatni veci, bylo by to supr.
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Pochopil jsem tě. Ale ten způsob co mají na A2 nepoužiji. Udělám si vlastní, takže je příliš brzo na to říci kdy to funguje a kdy ne.Saiko píše:nechápeš co píšu? Myslím že na A2 mají tuto možnost.
Pokud hraje hráč NWN, které je v češtině, tak je vidět část čísla ukazující HP.
Pokud je NWN anglicky, není nic vidět.
Možná jsi to pochopil, ale vysvětlím to pro ostatní.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
Jedno z řešení. Mně osobně se víc líbí ponechání náhody. Ale to je prostě subjektivní názorDanseur píše:Ja si teda osobne myslim, ze by nwn melo davat stale stejnej pocet zivotu, kdyz se na jiny veci taky nehaze. Nevim kdo si pak bude maxovat odolnost..snad jen kvuli vydrzi.Pak takyten rozptyl je hroznej. U valecnika 1-12, je to proste znat, kdyz si hodi blbe. Kdyby aspon sel opravnej hod..

Chtěl sem spíš něco poznamenat k tomuhle:
"Podle mě tohle není problém a jestli ano, tak až na jednom z posledních míst... sorry, nemůžu si pomoct..ale rozpitvává se tu nesmysl.. "
Spíš bych chtěl naznačit co je vlastně ten problém, ono to asi neni maxování jako takový. Ale jde o princip. Jednak se takovej příspěvek dá vyložit (PODLE MĚ) neni to problém -> je to vlastně dovolený proč ne -> klidně si maxujte, je to OK - s takovým názorem bych ostře nesouhlasil (něco mi řiká, žes to tak nemyslel


No a nechtěli by jste o tom zakrytí hlasovat?Taky jako warrior zastavám nazoru ponechat to tak jak je budmě si k sobě upřimní 90% z nás maxuje.Začernění tabulky určitě povede hlavně u bojových postav k znovuvytvoření postavy když si představim že mam jako warr bonus k odolnosti 4 a hodim kostkou 2=6 životu a stane se mi to dvakrát po sobě tak je to dost otřesné.Magove to ani nepocíti ale my warri ano a to hodně a kvuli takové blbosti bych postavu novou zakládat nechtěl.Si ted vemte že několik lvlu vám to celkem padá už jste lvl 20 a začnou vám padat 1,2,3 a co pak to mám kvuli takové blbosti vytvářet znova postavu!Určitě to povede k umyslné smrti po přechodu na novy lvl....Dejmetomu s lvlu 6 prechazim na lvl 7 hodim si kostkou hod se nepovede a muj warr ma 6 zivotu a proto se necham něčím zabit přitel mně odnese do chrámu stratim par tisic exppu ale za hodku-pul si budu moct hodit znova.A myslím si že todle bude dělat dost lidí včetně mně! Muj názor je ponechat to tak a nebo udělat hlasováni páč HP hru nijak zvášt neovlivní!!!A jestli někdo říka že ano at si to skusí s warrem bez pořádnýho HP!
chi chi, hrat valecnika s nizkyma HP (kdyz mu je osud urci) je teprve vyzva.Anonymous píše:No a nechtěli by jste o tom zakrytí hlasovat?Taky jako warrior zastavám nazoru ponechat to tak jak je budmě si k sobě upřimní 90% z nás maxuje.Začernění tabulky určitě povede hlavně u bojových postav k znovuvytvoření postavy když si představim že mam jako warr bonus k odolnosti 4 a hodim kostkou 2=6 životu a stane se mi to dvakrát po sobě tak je to dost otřesné.Magove to ani nepocíti ale my warri ano a to hodně a kvuli takové blbosti bych postavu novou zakládat nechtěl.Si ted vemte že několik lvlu vám to celkem padá už jste lvl 20 a začnou vám padat 1,2,3 a co pak to mám kvuli takové blbosti vytvářet znova postavu!Určitě to povede k umyslné smrti po přechodu na novy lvl....Dejmetomu s lvlu 6 prechazim na lvl 7 hodim si kostkou hod se nepovede a muj warr ma 6 zivotu a proto se necham něčím zabit přitel mně odnese do chrámu stratim par tisic exppu ale za hodku-pul si budu moct hodit znova.A myslím si že todle bude dělat dost lidí včetně mně! Muj názor je ponechat to tak a nebo udělat hlasováni páč HP hru nijak zvášt neovlivní!!!A jestli někdo říka že ano at si to skusí s warrem bez pořádnýho HP!
no, ja byl vzdy pro omezeni maxovani a zaroven jsem nikdy nemaxoval. minimalne je to obchazeni pravidel. a mimochodem, jsme zase u toho, co kdo vidi pod pojmem HCRP - ja tam vidim hrat postavu se vsim, co ji osud prinese (smrt, otroctvi, malo HP...).
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste Bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
Asi tak … Maxovani je zneuzivani systemu, pokud to ale nebude zakazane, pak to neni poruseni pravidel a je opet jen na svedomi hrace, jak se k tomu postavi …Talmarin píše:Myslim, ze tu pouzivate zbytecne silna slova … pokud bude v pravidlech Equilibrie jasne dane, zda je maxovani zakazane, pak teprve mluvte o podvodu a porusovani pravidel EQ.
AD Stoupa: No s tim otroctvim opatrne, ja bych to treba fakt neprekousnul a radsi bych nechal postavu hrdinne zemr it v boji za svobodu

Když někdo maxuje a někdo ne, je to nerovnováha - souhlas. Ale pak bychom se mohli bavit o tom, zda tato věc, že se na HP háže, je vůbec od BW v pořádku. Spousta věcí na nwn není, tak proč tohle musí? Jak Danseur řekl, tohle NENÍ papírák, kde se hází na VŠE !
Takže když se udělá systém, kdy bojová povolání budou házet 1-10 (1-12), tak půjdou hodně dolů jak v hratelnosti, tak je přestane spousta lidí hrát a všichni na serveru budou světlušky.. Nemůžu si pomoct, ale tak, jak to je, je to lepší, než házet systémem, který tady někteří prosazují..
Osobně mě hrát mága apod. neláká, ale upřímně: nejsem podvodník, necítím se na cheatera, ale válečníka s tímto systémem bych na 80% nehrál - opravdu mít na 6 lvl 30HP s bojovníkem bych nechtěl a to říkám zcela upřímně - bylo by to dost nehratelné.. Zamyslete se, hlavně ti, co hrají magická povolání apod - protože právě vás se to dotkne nejméně..
Díky moc..
Takže když se udělá systém, kdy bojová povolání budou házet 1-10 (1-12), tak půjdou hodně dolů jak v hratelnosti, tak je přestane spousta lidí hrát a všichni na serveru budou světlušky.. Nemůžu si pomoct, ale tak, jak to je, je to lepší, než házet systémem, který tady někteří prosazují..
Osobně mě hrát mága apod. neláká, ale upřímně: nejsem podvodník, necítím se na cheatera, ale válečníka s tímto systémem bych na 80% nehrál - opravdu mít na 6 lvl 30HP s bojovníkem bych nechtěl a to říkám zcela upřímně - bylo by to dost nehratelné.. Zamyslete se, hlavně ti, co hrají magická povolání apod - protože právě vás se to dotkne nejméně..
Díky moc..
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Ještě bych k tomu dodal: Tedy bylo by lepší dát max - dle povolání a odolnosti je to určené. Že by to bylo moc vyrovnané, je totální matematický nesmysl - HP není zdaleka jediný parametr - celkovou "sílu" postavy určuje spousta věcí, právě body ve skillech, featy, vybavení atd...
Takže říct, že družina s pěti postavami, kde je pět bojovníků se 100HP se skládá ze stejných bojovníků (myšleno stejně silných) a že je to nevariabilní, je kravina... Ale Kdyby mezi nimi byl jeden, co má 35HP, přestože musel ujít stejnou cestu (lvl), tak to je na pováženou..
Mluvím o tom dost zaujatě, protože vím, o čem je hrát bojové povolání. Kdo ho hraje, nechť se zde vyjádří..
V případě pocitu, že jde o flame, přesuňte to jinam...
Dík ještě jednou..
Takže říct, že družina s pěti postavami, kde je pět bojovníků se 100HP se skládá ze stejných bojovníků (myšleno stejně silných) a že je to nevariabilní, je kravina... Ale Kdyby mezi nimi byl jeden, co má 35HP, přestože musel ujít stejnou cestu (lvl), tak to je na pováženou..
Mluvím o tom dost zaujatě, protože vím, o čem je hrát bojové povolání. Kdo ho hraje, nechť se zde vyjádří..
V případě pocitu, že jde o flame, přesuňte to jinam...
Dík ještě jednou..

Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Je možné že ten fenomen samozakjebičů pak vznikne, ale nevím, to budou muset bejt lidi s hodne pevnou vulí, když si spočítáš ztrátu za 7 úroven, pak to zas nabrat, pak se pri smule o to pokoušet cca 10x, když budeš mít normálního válečníka s k10, kde máš 1:10 že padne nejvyšší číslo, u barbara 1:12. Já bych na to asi neměl. Zas statistika funguje pomerně dobře, kdy když v nějakým nwn test serveru nahazís 30 lvl postavy a spočítáš průměr. tak to většinou +- odpovídá. Navíc tahle možnost otevírá rozmanitost hraní, ve hře by se mohl objevit typ valečníka jdoucí přes max CON a ne STR, ted nevím zda tu to nekdo má, ale já to zkoušel a je to sranda. A kouzelníkům, že to nevadí no nevim, když by měl třeba na 10 lvl 40 nebo 60 (ted nevim zda maj k6 nebo k4 na životy) a po úpravě 25 nebo 35, tak to je cejtit.Anonymous píše:No a nechtěli by jste o tom zakrytí hlasovat?Taky jako warrior zastavám nazoru ponechat to tak jak je budmě si k sobě upřimní 90% z nás maxuje.Začernění tabulky určitě povede hlavně u bojových postav k znovuvytvoření postavy když si představim že mam jako warr bonus k odolnosti 4 a hodim kostkou 2=6 životu a stane se mi to dvakrát po sobě tak je to dost otřesné.Magove to ani nepocíti ale my warri ano a to hodně a kvuli takové blbosti bych postavu novou zakládat nechtěl.Si ted vemte že několik lvlu vám to celkem padá už jste lvl 20 a začnou vám padat 1,2,3 a co pak to mám kvuli takové blbosti vytvářet znova postavu!Určitě to povede k umyslné smrti po přechodu na novy lvl....Dejmetomu s lvlu 6 prechazim na lvl 7 hodim si kostkou hod se nepovede a muj warr ma 6 zivotu a proto se necham něčím zabit přitel mně odnese do chrámu stratim par tisic exppu ale za hodku-pul si budu moct hodit znova.A myslím si že todle bude dělat dost lidí včetně mně! Muj názor je ponechat to tak a nebo udělat hlasováni páč HP hru nijak zvášt neovlivní!!!A jestli někdo říka že ano at si to skusí s warrem bez pořádnýho HP!
Naposledy upravil(a) OneIceOne dne 24. 3. 2006 13.15, celkem upraveno 1 x.
Proč ti příjde za ty podmínky ten válečník tak nepoužitelnej?snowman píše:Když někdo maxuje a někdo ne, je to nerovnováha - souhlas. Ale pak bychom se mohli bavit o tom, zda tato věc, že se na HP háže, je vůbec od BW v pořádku. Spousta věcí na nwn není, tak proč tohle musí? Jak Danseur řekl, tohle NENÍ papírák, kde se hází na VŠE !
Takže když se udělá systém, kdy bojová povolání budou házet 1-10 (1-12), tak půjdou hodně dolů jak v hratelnosti, tak je přestane spousta lidí hrát a všichni na serveru budou světlušky.. Nemůžu si pomoct, ale tak, jak to je, je to lepší, než házet systémem, který tady někteří prosazují..
Osobně mě hrát mága apod. neláká, ale upřímně: nejsem podvodník, necítím se na cheatera, ale válečníka s tímto systémem bych na 80% nehrál - opravdu mít na 6 lvl 30HP s bojovníkem bych nechtěl a to říkám zcela upřímně - bylo by to dost nehratelné.. Zamyslete se, hlavně ti, co hrají magická povolání apod - protože právě vás se to dotkne nejméně..
Díky moc..
Nepřijde. Jako bojovník na 6. lvl s 30HP je opravdu takřka nepoužitelný. Rozhodně jako bojovník, ne pokud s nim nechceš opravdu jen sedět v hospodě a ostatním vyprávět přehnané příběhy, jak sejmul někde pět skřetů najednou... A proč by pak mělo smysl si dávat drahocenné body do odolnosti, když s bonusem to hýbe nepatrně a v hodech to hraje pramalou roli... ?? Takhle by uvažovalo hodně lidí při zakládání bojového povolání, jestli vůbec by do toho někdo šel..
Sorry, pokud tě můj názor neuspokojuje, ale bojovník i namaxovaný má co dělat a aspoň z mé zkušenosti je nastaven tak, že ztráta HP je normální součást boje a proto jejich hodnota je PRIMÁRNÍ parametr pro bojové povolání.. narozdíl od mágů apod, kdy HP nemají takový význam. Proto.
Sorry, pokud tě můj názor neuspokojuje, ale bojovník i namaxovaný má co dělat a aspoň z mé zkušenosti je nastaven tak, že ztráta HP je normální součást boje a proto jejich hodnota je PRIMÁRNÍ parametr pro bojové povolání.. narozdíl od mágů apod, kdy HP nemají takový význam. Proto.
Hluchý slepec někdy vidí a slyší lépe než zdravý, kdož však odmítá vidět věci tak, jak jsou a neumí naslouchat
Promin ale při stavajícím systému se zachovávají první 3 lvl max, to je právě kvuli té hratelnosti postavy a pak počítej průměr, nemyslím si že by průměrnej bojovník měl na 6 lvl 30 životů. Viděl jsem zakaz maxovani na dvou serverech a nechvalo se tam vždy první tři úrovně na max. Pak tedy uvažuju-li o odolnosti +2 -průmerný lidský valečník-snowman píše:Nepřijde. Jako bojovník na 6. lvl s 30HP je opravdu takřka nepoužitelný. Rozhodně jako bojovník, ne pokud s nim nechceš opravdu jen sedět v hospodě a ostatním vyprávět přehnané příběhy, jak sejmul někde pět skřetů najednou... A proč by pak mělo smysl si dávat drahocenné body do odolnosti, když s bonusem to hýbe nepatrně a v hodech to hraje pramalou roli... ?? Takhle by uvažovalo hodně lidí při zakládání bojového povolání, jestli vůbec by do toho někdo šel..
Sorry, pokud tě můj názor neuspokojuje, ale bojovník i namaxovaný má co dělat a aspoň z mé zkušenosti je nastaven tak, že ztráta HP je normální součást boje a proto jejich hodnota je PRIMÁRNÍ parametr pro bojové povolání.. narozdíl od mágů apod, kdy HP nemají takový význam. Proto.
při maxovaní životů mám 72 živ.
při nahazování s zakladem 3 max urovní průměrně 54 živ.
při veškerém nahazování průměrně 36 živ.
ale poslední případ jsem nikde neviděl, ani od nikohoneslyšel vyprávět.
Taky zapomínáš na úmysl světa, kdy nemáš soukromničit, ale hledat si partu a s tou vyrážet na dobrodružství, jistě sám uznáš, že pak se síla hráčů mnohonásobí.
Tohle pro mě není argument, už vůbec ne když se dá při vytváření postavy vybrat několik postupů (alespoň v DnD, nevím jak v DrDu), kdy třeba dostane každý hráč základní počet bodů, které může investovat jak chce a odlišnosti jsou jen podle rasy (něco jako v NWN). Hraju asi rok na Arku2 válečníka a nemám pocit, že by zrovna kvůli nemožnosti maxování byla má postava nějak slabá. Jel jsem dost na CON a myslím, že to celkem pomohlo. Ti kteří zabijou svou postavu jen aby při znovunahození lvl získali větší počet HP, ji asi nemají moc rádi a jde jim hlavně o to aby z ní měli tank. Četl jsem tu názor, že na HCRP serveru přece nejde o HP, ale zatím mám z některých příspěvků opačný pocit. Ale cosnowman píše: Jak Danseur řekl, tohle NENÍ papírák, kde se hází na VŠE !

Souhlas. Nahazování s jedním pokusem nebo konstantní počet HP dle povolání má téměř stejný efekt. To je dané statistikou.
Maxování v současnosti není porušením pravidel a dát to do pravidel by byl nesmysl, protože se to nedá hlídat jinak, než stát u monitoru hráče :)
Ten scénař, kdy se postava nechá zabít, protože si hodila málo a nechá se kamarádem oživit, aby spadla zpátky na nižší lvl, by už ovšem porušením pravidel byl, protože by šlo o OOC chování. I když opět hodně těžko hlídatelné..
btw: Já s bojovníkem maxuju stylem pokud mi nepadne maximum nebo o jeden dva body míň, hážu znova.
Maxování v současnosti není porušením pravidel a dát to do pravidel by byl nesmysl, protože se to nedá hlídat jinak, než stát u monitoru hráče :)
Ten scénař, kdy se postava nechá zabít, protože si hodila málo a nechá se kamarádem oživit, aby spadla zpátky na nižší lvl, by už ovšem porušením pravidel byl, protože by šlo o OOC chování. I když opět hodně těžko hlídatelné..
btw: Já s bojovníkem maxuju stylem pokud mi nepadne maximum nebo o jeden dva body míň, hážu znova.