Stránka 3 z 3
Napsal: 27. 9. 2006 20.26
od labir
Kde je hod na level? Psal jsem, že musí přehodit čarozpyt s bonusem podle svého CR. Tj. s koeficientovým přepočtem a CR není ani nehodou level. Takže se to krásně zkonzistentnit dá.
Napsal: 27. 9. 2006 21.00
od photter
no, pokud to zlodějovi poradí ten mág, pak nic
ale ten loadscreen při návratu mě děsí, postava se v lokaci objeví, jakmile to spočítá server a doma čumíš na loadscreen, dokad se s tim nepopere tvoje PC, po tu dobu tam postava stojí neovladatelná a hráč ani neví, co se s ní děje, dá se očekávat, ze po loadscreenu už uvidí akorát svoji mrtvolu...
Napsal: 27. 9. 2006 21.25
od kolja
photter píše:po tu dobu tam postava stojí neovladatelná a hráč ani neví, co se s ní děje, dá se očekávat, ze po loadscreenu už uvidí akorát
svoji mrtvolu...
Ano to je blbý, klasickej přechodovej exploit. Stejně tak si na tebe může počkat za každym přechodem. U tohohle je to akorát horší, protože nevíš, kdy už je postava ovládaná a případně že šlo o přechod. Pokud by se ale jednalo stále o toho mága, kterej někoho odelslal, může se argumentovat jako u magionů - je to jedno, stejně toho nebožáka zabije, když bude chtít (ne tak úplně sem s tou argumentací ale souhlasil ;) ).
toLabir: bez koeficientu je to hod na level, CR u PC by byl asi level, u NPC je to taky mslim koeficient. S tvym přepočtovym buď koeficientem nebo obecnějc funkcí, kterou by to možná chtělo, je ovšem slušnej zásah do core mechaniky, na kterej bych si netrouf :) Ale jelikož zásahy do core mechaniky máš u hodně činností nebo i kouzel, a core mechanika nemusí něčemu vyhovovat, případně může bejt i nekonzistentní, tak tak se toho asi nebojíš... Ale jak řikam, asi bych si na to netrouf :) Uvidíme, jestli sladíš NPC a PC hody u tohohle bez nutnosti je rozlišovat :) Jenom jestli to vzdáš, tak z hlediska základní mechaniky by se házelo s nej pravděpodobností na will.
no, pokud to zlodějovi poradí ten mág, pak nic
nebo to položí sám ten mág

Napsal: 28. 9. 2006 2.00
od photter
zazbije nezabije ale tohle je otřesně zneužitelný, posleš někoho na loadscreen a jiný ho můžou v klidu umlátit...ne nelíbí se mi to

Napsal: 28. 9. 2006 2.06
od labir
Mno, ono jinak zneschopnit PC postavu tak aby tam "jako" nebyla a přitom byla zcela v bezpečí a bylo to i konzistentní vzhledem k tomu co to provádí (tedy by mělo) s NPC je dost dobře nemožné.
Napsal: 28. 9. 2006 11.02
od Alcatraz
labir píše:Tak mě zase něco napadlo. Když GS nefunguje a nebyla kladně přijata moje úprava tak co to otočit zcela naruby?
Popis:
Sesilatel vytváří během sesílání kouzla sférální kapsu do které se snaží umístit nejbližší nepřátele okolo sebe. Pakliže nepřítel nepochopí včas jaké kouzlo je na něj použito, je odeslán do této sférální kapsy, kde setrvává po dobu působnosti kouzla bez jakéhokoliv kontaktu s vnějším světem. Počet takto odeslaných bytostí jakož i délka trvání kouzla závisí na síle a umu sesilatele, přičemž nebezpečnější tvorové lze odeslat do útočiště obtížněji. Toto kouzlo je velmi namáhavé na seslání a proto sesilatele unaví mentálně i fyzicky. Po vyprchání kouzla se uvězněné bytosti objevují opět na svých místech.
Provedení:
Po seslání je podle levelu zjištěn maximální počet bestií jenž budou odeslány do útočiště. Toto je rozpočítáno dle CR bestií přičemž nejprve jsou odeslány ty nejbližší bestie až do vyčerpání síly kouzla (takže se odešle třeba jeden zlobr a dva skřeti a deset skřetů zůstane). Odesílaný tvor musí přehodit čarozpyt sesilatele, aby nebyl odeslán s bonusem podle svého CR. Délka trvání kouzla závisí na úrovni sesilatele +/- cca 50% náhodně. Dejme tomu 5 sec za level. Lze toto udělat nezávisle na relogu postavy. Při seslání je trochu zvýšena únava sesilatele s ochranou poti smrti vyčerpáním.
Technicky lze udělat i na PC za stejných podmínek (tj. byl by nutný nastavený odpor) i vzhledem k bonusu dle CR. PC by pak bylo transportováno do speciální místnůstky mimo prostor a čas kde by před vysvětlujícím textem odpojené od ovládání hráče přečkalo čas působení kouzla. Lze opět udělat nezávisle na relogu.
Důsledky:
Takhle je to docela silné kouzlo. Je nutné vybalancovat podle CR tak, aby třeba bosové šli odeslat jen velmi těžko. Díky únavě se zamezí aby se čaroděj "proodesílal" celým dungeonem. Kouzlo vysloveně pak může sloužit jako záchranné kouzlo - čaroděj ho sešle když už neví co a získá tím trochu času na ústup sebe i celé party.
Použití proti PC dává další rozměr jak řešit konflikt s mágem. Mág prostě nechá PC zmizet a odejde (nebo zloděj tam pak dá na to místo past). Vzhledem k nutnosti zapnout odpor je dost dobře vyloučeno aby se takhle mág mohl bránit třeba přepadení. A když se mág rozhodne zaútočit první tak je smrtící i bez tohohle kouzla, takže to je z tohoto hlediska jedno.
*čeká jak mu to zase rozcupují*
no, moc s tim nesouhlasim. Hlavne z hlediska pouzitelnosti.
- mag se tim urcite dungem nedostane i bez unavy. Je to pro nej 8.kruh :) kolik myslite, ze ma slotu, nepocitaje, ze tam jsou jiny zajimavejsi kouzla
- posledni moznost … posledni moznost me ma zachranit, ne zdrzet a nic nevyresit. Jestlize to odesle 8/30 skretu, tak to zdrzi, ale nepomuze. Na 8.kruhu, je muzu vsechny oslepit, nebo vsechny placnout.
- Konflikt s magem .. necha zmizet. Na to jsou uz lepsi kouzla z nizsich kruhu, ktera neresi podobny problemy, ktere zsminuje photter
- na druhou stranu, kdyz dostane paralyzu, tak pod nej past muzu asi dat stejne, ne? at si poradi
- jestli chcete udelat hracku, tak dat jednu potvoru/PC na round/level pryc. Dat to nekam kde to ma odpovidajici uroven, tzn. 5-6 kruh.
- CR level NPC se ma odrazit ve vysokem spellcraftu potvor, pokud na to maji logicky narok. Tohle ma byt hod na zachranu pro std. DC kouzla.
Napsal: 28. 9. 2006 11.46
od kolja
photter píše:zazbije nezabije ale tohle je otřesně zneužitelný, posleš někoho na loadscreen a jiný ho můžou v klidu umlátit...ne nelíbí se mi to

uplně stejně jako kdybys dostal paralýzu
Napsal: 28. 9. 2006 12.22
od photter
výsledek je možná stejnej ale aspoň to vidim a ne že u toho budu civět na loadscreen
loadscreen
Napsal: 28. 9. 2006 12.35
od kucik
ten přechod by tam byl fakt zlej. nešlo by třeba postavu zneviditelnit a paralizovat? Otázka je, jestli ho i oslepit, mohl by totiž odjinud sledovat co se tam děje, ale to je asi blbost.
Jestli maj ty Čaryfuci k dispozici silnějsší kouzla...co teda to aplikovat na všechny potvory/PC v určitym okruhu, třeba podle dovednosti sesilatele.
Pokud to funguje jako tunel mezi sférama, co tam přidat ještě určitou pravděpodobnost, že současně s přesunem potvor tam, se objeví najaká moc divná i tady?

Re: loadscreen
Napsal: 28. 9. 2006 12.41
od labir
kucik píše:…
Zajímavé nápady. Mno vlastně by to šlo udělat že by se zprůhledili postavy NPC/PC, udělali by se nezasažitelné a nezranitelné a za čas by to odeznělo. Ten nápad se zpětným přenosem je zajímavý, ale ono to funguje tak, že mág udělá dočasnou "kapsu" tj. pseudosféry nebo něco jako výduť ve sféře současné a tam je odešle. Tj. nemá co zpětně proniknout.
kouzlení
Napsal: 28. 9. 2006 12.59
od kucik
Totiz cely jsem to zamejslel tak, aby to kouzlo bylo mocný ale riskantní. Takže by to sice mohlo mága zachránit, ale pokud se to nepovede, tak spíš ublížit. Prostě takový poslední nouzový kouzlo.
Re: kouzlení
Napsal: 28. 9. 2006 13.05
od kolja
Jo jasně, z kouzla, který je poslední šance udělat něco co přivolá příšeru která mě zabije

Jako mně už je teď jasný, že nový GS nikdy nepoužiju ať je jaký je, takže bude nejlepší ho dát uplně pryč.
Ale jedna otázka docela důležitá: vyžaduje to změnu haků? bude to až to bude napsaný, nebo až v rozšíření?
Napsal: 28. 9. 2006 13.14
od labir
Změna funkčnosti kouzla nevyžaduje změnu haků.
Změna haků je nutná v případě změny: popisku, názvu, školy, okruhu, efektů při sesílání, gest při sesílání, délky trvání sesílání, ikony, jména skriptu, counterspellů, zařazení, atd..