já bych jen doplnil, že se dá schovat nejen ve stínu (ale také v davu, splynout s nějakou texturou - stromy, keře.. maskování, atd.)kolja píše:chceš říct že když na sebe navlíknu item s continual flame, že nedostanu postih? Já vždycky myslel že jo, aspoň s lucernou snad určitě. A nebos to myslel jako že když někomu do toho světla vlezu? Tam asi postih neni, ale nevim jak je dělanej bonus a postih ve světle/tmě, kterej je. Když někdo vleze do osvětlení, měl by dostat takovej postih, jako má za dne mimo stín (stíny asi hra nerozlišuje co?Alcatraz píše:Btw. Ani Light ani Continual Flame NEOVLIVNUJI HIDE)
Kouzla nulté úrovně
Moderátor: Dungeon Master
-
- Příspěvky: 6701
- Registrován: 18. 12. 2005 1.27
- Bydliště: Sídlo u Amfiberai, sféra Equilibrie
- Kontaktovat uživatele:
Skriptově tam skutečně žádný postih není. To jestli engine uvažuje světlo/stín při používání skrývání je otázka. Možná ano, ale možná ne. Kloním se k tomu, že nejspíš využívá jen změnu den/noc, ale lokální osvit/stín ne.
Když něco chcete, nevynucujte si to od okolí. Ptejte se, co vy sami pro to můžete udělat.
tak jestkolja píše:chceš říct že když na sebe navlíknu item s continual flame, že nedostanu postih?
k píše: Já vždycky myslel že jo, aspoň s lucernou snad určitě.
tohle nevim, neschovavam se a netestoval jsem to. Znam jen wizardi kouzla a ty hide urcite neovlivnuji.
taky asi neni, ale tam by byt mel, a mohl jak jsem psal nahore. Pri velkym priblizeni do zdroje svetla postih na hide (ne bonus do spotu)k píše:A nebos to myslel jako že když někomu do toho světla vlezu?
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White
jo, tyhle teorie a vysvetleni znam :) zlodeje co se mezi dlazebnimi kostkami proplizi pres ulici aby preruckoval pod mostem a zavesil se na nejblizsi strom maskujic se za horici svicku na stole.Ikkie píše:já bych jen doplnil, že se dá schovat nejen ve stínu (ale také v davu, splynout s nějakou texturou - stromy, keře.. maskování, atd.)
Timto chci rict, ze bych se ani nepokousel vysvetlit, jak to rogue dela, proste to dela. Jinak bychom neustale narazel na otazky, jak se dokaze proplizit travou/po stromech/pod jehlicim/maskovany za houbu tech nekolik mil co bezne prakticky defaultne zlodeji chodi. A museli bychom skoncit u toho, ze normalni je nebehat a stejne tak normalni je nechodit permanentne v hidu. Takze se stejne musime smirit s tim, ze to umi, ze to je mozna v NWN hodne divne implementovany, ale proste to tak je. Treba NWN2 to vyresi trochu rozumneji, ale pochybuju.
"Dokud kráčíme po své cestě je to neklamný znak, že svému cíli nerozumíme... nebo jsme ho dosud nedokázali přijmout. "
Cesta života, Serena White
Cesta života, Serena White