Stránka 3 z 3
Napsal: 16. 5. 2006 7.00
od Saiko
Labir píše:Saiko píše:Labir píše:Jinak na terminátory (naše milé bojové kleriky) také dojde. Jsou nějak moc samostatní a silní.

hlavně neomezuj kouzla či něco takového, dopadneš jako jeden modul, kde slíbili, že to vrátí zpět a stále nic
Kouzla se nijak brutálně omezovat nebudou. Omezení nemám rád. Vše je o možnostech, když se možnosti přiškrtí tak se to někde projeví. Spíš se to udělá jinak...

no, jedině, jak ho trochu omezit, je snížit dobu působení, upravit účinnost kouzel a tak. Jinak to nevidím. Hlavně to tu ale nepiš, ať hráči neví, jak to upravíš. Můžeme se hádat přes PM.

Napsal: 16. 5. 2006 7.53
od cybermisa
Co se kleriku tyce, jsem rozhodne pro omezeni, ale ona obcas forma zakazu muze ublizit vic, nez prospet. Coz zkusit pozitivni motivaci? Pridat pro kleriky nejakou peknou robu nebo hul nebo vubec vymyslet neco, aby hraci sami odlozili tezke zbroje a zakrvavene mece a zacali se modlit a kazat a lecit

(myslim teda , aby postavy se zacaly modlit, hraci si muzou delat co chtej, i kdyz teda sedet u compu v platovce nic moc

)
Napsal: 16. 5. 2006 11.34
od Ixtremist
Nahodou ja si vzpominam jak před rokem kamarad hral druidku a tak se do toho zažral, že mi jednou otevřel "oblečen" jen v tygrované dece stylem neandrtálce cosi zamumlal elfsky a zabouch mi dveře před nosem

Napsal: 16. 5. 2006 12.07
od photter
cybermisa píše:… i kdyz teda sedet u compu v platovce nic moc

)
tojo, tudle sem si tou rohatou helmou málem rozbil monitor

Napsal: 16. 5. 2006 13.47
od labir
Saiko píše:…
no, jedině, jak ho trochu omezit, je snížit dobu působení, upravit účinnost kouzel a tak. Jinak to nevidím. Hlavně to tu ale nepiš, ať hráči neví, jak to upravíš. Můžeme se hádat přes PM.

No já sis spíš myslím, že všechny "systémové" věci by měly být obecně známé (samozřejmě ne zcela detailně), aby hráč věděl, že je něco takového vůbec možné. Že jde zakopat/vykopat šlupka od pomeranče postava určitě ví, ale hráče nemusí napadnout že je na to systém a že to jde.
Stejně tak v případě kouzel - jejich výčet a funkčnost by měla být hráči (nemusí postavě) známa před vlastní tvorbou postavy - třeba se někdo může rozhodnout hrát chaotického zaklínače co bude používat téměř výhradně nová kouzla chaosu, o kterých by jinak neměl ani tušení. Stejně tak nové featy a skilly pro jednotlivé povolání. Nehledě na to že nepublikovaná změna často vede k hlášení o bugu (něco funguje jinak než doposud a nebylo to měněno podle seznamu změn).
Samozřejmě je nutné dát pozor, aby se neprozradilo něco co má sloužit jako překvapení ve hře (a že hráči nepřišli zatím na dost věcí

), ale naprostá neinformovanost a "tajemnost" zákulisního vývoje je myslím spíš na škodu - tenhle topic je toho celkem i příklad, mě by třeba nenapadlo udělat na lektvary léčení to, že můžou při opakovaném použití vyvolat zvracení. Nemluvě o množství dalších užitečných nápadů od hráčů pro hráče po celém fóru i v případě doposud neaplikovaného Rozšíření. Reakce hráčů na to co je a i to co se chystá jsou pro mě nesmírně důležité a přínosné, ale zase nechci publikovat nic, co už není jisté že to bude.
Napsal: 16. 5. 2006 13.56
od cybermisa
Labir píše:Reakce hráčů na to co je a i to co se chystá jsou pro mě nesmírně důležité a přínosné, ale zase nechci publikovat nic, co už není jisté že to bude.
Taktak, ja si myslim, ze obecne princip zpetne vazby je nezbytnou soucasti jakohokoli vyvoje

Napsal: 16. 5. 2006 16.06
od Saiko
Labir píše:Saiko píše:…
no, jedině, jak ho trochu omezit, je snížit dobu působení, upravit účinnost kouzel a tak. Jinak to nevidím. Hlavně to tu ale nepiš, ať hráči neví, jak to upravíš. Můžeme se hádat přes PM.

No já sis spíš myslím, že všechny "systémové" věci by měly být obecně známé (samozřejmě ne zcela detailně), aby hráč věděl, že je něco takového vůbec možné. Že jde zakopat/vykopat šlupka od pomeranče postava určitě ví, ale hráče nemusí napadnout že je na to systém a že to jde.
Stejně tak v případě kouzel - jejich výčet a funkčnost by měla být hráči (nemusí postavě) známa před vlastní tvorbou postavy - třeba se někdo může rozhodnout hrát chaotického zaklínače co bude používat téměř výhradně nová kouzla chaosu, o kterých by jinak neměl ani tušení. Stejně tak nové featy a skilly pro jednotlivé povolání. Nehledě na to že nepublikovaná změna často vede k hlášení o bugu (něco funguje jinak než doposud a nebylo to měněno podle seznamu změn).
Samozřejmě je nutné dát pozor, aby se neprozradilo něco co má sloužit jako překvapení ve hře (a že hráči nepřišli zatím na dost věcí

), ale naprostá neinformovanost a "tajemnost" zákulisního vývoje je myslím spíš na škodu - tenhle topic je toho celkem i příklad, mě by třeba nenapadlo udělat na lektvary léčení to, že můžou při opakovaném použití vyvolat zvracení. Nemluvě o množství dalších užitečných nápadů od hráčů pro hráče po celém fóru i v případě doposud neaplikovaného Rozšíření. Reakce hráčů na to co je a i to co se chystá jsou pro mě nesmírně důležité a přínosné, ale zase nechci publikovat nic, co už není jisté že to bude.
kompletně předěláš kouzla pro klerika? Odstraníš útočná a na posílení, či ty posilovací, která jdou i na klerika, najednou na něj nepůjdou aplikovat?

Napsal: 16. 5. 2006 16.19
od labir
Saiko píše:…
kompletně předěláš kouzla pro klerika? Odstraníš útočná a na posílení, či ty posilovací, která jdou i na klerika, najednou na něj nepůjdou aplikovat?

Vždyť jsem říkal že se kouzla nijak drasticky omezovat nebudou. Do toho zahrnuji i kompletní předělávku, nic takového nebude. Klerik nadále bude mít všecha svá kouzla jako doposud. Motivace, aby hráči hráli klerika více jako klerika a ne jako terminátora bude dělaná jinak. Jen jsem se ještě nerozhodl přesně jak (mám několik variant v širším výběru a hledám další). Až se rozhodnu tak se o tom dozvíte a zase budu očekávat zpětnou reakci.

Napsal: 17. 5. 2006 7.48
od Saiko
Labir píše:Saiko píše:…
kompletně předěláš kouzla pro klerika? Odstraníš útočná a na posílení, či ty posilovací, která jdou i na klerika, najednou na něj nepůjdou aplikovat?

Vždyť jsem říkal že se kouzla nijak drasticky omezovat nebudou. Do toho zahrnuji i kompletní předělávku, nic takového nebude. Klerik nadále bude mít všecha svá kouzla jako doposud. Motivace, aby hráči hráli klerika více jako klerika a ne jako terminátora bude dělaná jinak. Jen jsem se ještě nerozhodl přesně jak (mám několik variant v širším výběru a hledám další). Až se rozhodnu tak se o tom dozvíte a zase budu očekávat zpětnou reakci.

já vždy rýpu a líbí se mi to
Ale uvidíme, co vymyslíš.
