Stránka 4 z 5

Napsal: 7. 9. 2006 10.42
od Vincent
kolja píše:
Vincent píše:Aby se pláště zprovoznily je prej skutečně nutný jenom přepsat v baseitem.2da řádek s cloaks. Vyzkoušeno a fungovalo to.. Díky tomu ale myslim můžete smazat všechny přidaný ikonky plášťů..
NO jestli zmena mena kategorie nenaboura strukturu CEPu, tak to fungovat bude.. melo by :biggrin: Ale nevim jestli se to musi udelat i na klientsky strane? Ikonky plastu se teoreticky muzou vypustit, ale ted se domnivam, ze by musely prepsat vsechny invisovy plaste do cloakmodel.2da nebo jak se to menuje, protoze nastaveni typu vetsiho nez 14 nevim co by udelalo... i kdyz vlastne by to mozna chodilo jako doted s tema co nejsou videt.. takze zbejva jedno:
Nevite jak edituju/vytvořim hak soubor? Resp link na nakej hak editor? Hraju si s tim asi tak dve hodiny takze :smile:
Přímo pod nosem... adresář NWN/utils/nwhak.exe ;)
Nejde o změnu jména kategorie. Ten řádek s cloaks v baseitems.2da Hacích Equilibrie by se přepsal řádkem, který je ve standardních 1.68 baseitems.2da. Upravil jsem si takhle doma CEP a funguje to úplně v pohodě. Je to hotový za 2minuty..

Napsal: 18. 10. 2006 15.34
od Ikkie
co říkáte na tohle? - vytvoření vlastních textur plášťů

http://nwn.bioware.com/builders/builder … loaks.html

Napsal: 18. 10. 2006 16.10
od labir
Zajímavé, pokud někdo udělá nějaké pěkné tak proč nepřidat.

Napsal: 18. 10. 2006 16.49
od Ghost
Napadají mě třeba znaky stávájících equilibrijských bohů- je tu někdo schopnej grafik? :bigwink:

Napsal: 18. 10. 2006 18.51
od photter
co takhle ňákej vodvážnější střih, hmm ?

Napsal: 18. 10. 2006 19.40
od The_Balrog
Ghost píše:Napadají mě třeba znaky stávájících equilibrijských bohů- je tu někdo schopnej grafik? :bigwink:

Mno, co po mně chceš? ^____^

Napsal: 18. 10. 2006 19.44
od photter
noo, jestli do toho deš, tak se vykašli na bohy a udělej nějakej kraťounkej, co nezakrejvá prdelku, kde je kurva napsaný, že plášť musí bejt až na paty, co ? :dribble:

Napsal: 18. 10. 2006 20.00
od Psanec
Pottera ignoruj, on neví co píše :biggrin:

Ale ty znaky bohů by byli moc a moc fajn. Ajris má třeba štít v modrém poli atd … A nebo různé znaky či kresby (meč, meče zkřížené, či drak, puma , atd … ) fantasy se meze nekladou :shades:

Napsal: 18. 10. 2006 20.19
od Alcatraz
photter píše:kde je kurva napsaný, že plášť musí bejt až na paty, co ? :dribble:
ze by ve slove "plast"? :smile: Jinak by to byl kolar. A konec koncu, ty chodis beztak jen v obleku, kterymu my ostatni rikame pasek od kalhot.

Napsal: 18. 10. 2006 20.23
od The_Balrog
photter píše:noo, jestli do toho deš, tak se vykašli na bohy a udělej nějakej kraťounkej, co nezakrejvá prdelku, kde je kurva napsaný, že plášť musí bejt až na paty, co ? :dribble:
No víš co …. textura je jedna věc (=jednoduchá), udělat kratší plášť (přepsat model) je věc druhá (=pro mne kurevsky těžká). takže asi tak.

Co se týká obrázků na pláště, myslím, že zas takový problém by to fakt být neměl - a já se tu ptal hlavně proto, že neznám "znaky" Eq bohů a nejsem si jistý, jestli jsou popsaný v jejich popisech tady v herním IC fóru. Když budu vědět, co udělat, je velice velká šance, že by to třeba do konce týdne mohlo být ^_~

Napsal: 18. 10. 2006 20.40
od photter
to sem si moh myslet, že zvrhlý elfky zase vostrouhaj.….no, snad tam bude aspoň ten pavučinovej model od Lisy :ermm:

Napsal: 18. 10. 2006 20.41
od labir
Není třeba editovat model pro zkrácení pláště. Lze to udělat texturou - označí se spodní část jako barva látka1 (zevnitř i zvenčí) třeba a pokud se nabarví kovovou barvou tak při nošení bude spodní část průhledná (kovová barva = nezobrazuje se).

Pavučinový model je už integrovaný a odzkoušený.

Napsal: 18. 10. 2006 21.03
od The_Balrog
labir píše:Není třeba editovat model pro zkrácení pláště. Lze to udělat texturou - označí se spodní část jako barva látka1 (zevnitř i zvenčí) třeba a pokud se nabarví kovovou barvou tak při nošení bude spodní část průhledná (kovová barva = nezobrazuje se).

Pavučinový model je už integrovaný a odzkoušený.
Mno a tohle jsou třeba šikovné triky, které kdybych znal všechny, tak bych možná byl i schopnej vyrábět pro Eq textury ^_^

Ovšem zatím nevím, kde co vyexportovat, kam co připsat a přepsat, kde si vzít zdroják a tak... a nemám vůbec čas an to, serofvat, hledat co a jak, zkoušet různý programy a pár dnů se rejpat v tom všem, abych se nakonec k tomu možná dostal.

Ale podle toho tutoriálu, co jsem mohl vidět, to zase nevypadá tak složitý... jak říkám, nakreslit textury už je pro mne sranda a zábava.. zkoumat, jak si je vytáhnouta jak je do haků zapracovat a zkoušet a testovat je pro mne děsná otrava, takže proto jsem se do toho ještě nepustil. >.>;

Napsal: 18. 10. 2006 21.06
od Psanec
Tak se zkus domluvit s labirem :)
ten má přehled a vědomosti a ty máš šikovné ruce na kreslení :bigwink:

Napsal: 18. 10. 2006 23.17
od kolja
Jako jak píše Labir, model neni třeba měnit, DLA protlačili cloak transparency do 1.68cky, dělá se to myslim jak píše Labir, vhodnou barvou, ten pavučinovej bude dělanej stejně. Jinak by to všechno mělo bejt v tom tutoriálu, jestli se nemýlim, už je to dávno co sem to čet, tak je i možný, že sem to viděl jinde.

Napsal: 19. 10. 2006 1.07
od photter
labir píše:Pavučinový model je už integrovaný a odzkoušený.
:biggrin: :biggrin: :dribble: :dribble: :dribble: :biggrin: :biggrin:

Napsal: 21. 10. 2006 8.32
od Gran
Tak mě napadá, jsou tam nějaký plášťě, keré by byly "samostatné" (Např. ony "plášť upínací") a současně nestály víc jak 2000 zlatých? =))

Napsal: 21. 10. 2006 9.16
od Ghost
Na to jsem se už kdysi ptal- prý ano (zatím jsem ho teda nenašel :))

Napsal: 3. 1. 2007 0.28
od Ikkie
Je nějaký důvod, proč neexistuje upínací plášť s bonusem k charismatu?

Napsal: 3. 1. 2007 0.59
od kucik
Ikkie píše:Je nějaký důvod, proč neexistuje upínací plášť s bonusem k charismatu?
To jako že bys v něm třeba schoval hrb nebo křivý nohy?