OneHeart to vystihnul přesně. Přínos pocítí pouze hráči, kteří se přihlásí a chápou to. Ne Ti, kdo to nechápu a neakceptují. O ty zde ani nejde. Proto nemá cenu složitě zde vysvětlovat výhody lidem, jako je Labir, Psanec apod.. Jsou zaujatí a nechtějí to akceptovat.
Bavit se o zneužitelnosti jako o argumentu proti klubu je pokrytectví – vše se dá znaužít a specielně na Equilibrii je vyvíjena extrémní dlouhodobá snaha systémově zabránit všem možným zneužíváním, prasením apod. A tak to bude do nekonečna, protože VŽDY se najdou tací.…
Nejistota, zda ten či onen hraje nebo nehraje permku při CvC konfliktu, je pitomost a proto ten klub smysl má. Když už se totiž bavíme o zneužívání, tak já prohlašuji, že nejen na Eq jsem zažil a zažívám stále zneužívání právě toho, že na permku daný hráč či hráčka nehraje (takže při konfliktech neriskuje nic než expy) a to je právě ten problém. Proto má klub smysl, protože s TAKOVÝM hráčem nemá vůbec žádný smysl konflikt hrát – určitě ne z pohledu hráče, který postavu PROŽÍVÁ a hraje ji se vším všudy, tedy i s rizikem smrti – a to je imho právě o těch následcích chování postavy, na které tady specielně Labir dost často poukazuje. Asi nevnímá tyto vlivy, kdy hráči doslova zneužívají a přizpůsobují chování postav svým levelům a ooc „vztahům“ s těmi, kdo mohou na Eq věci měnit...
Nikdo klubem nikomu neříká, jak má hrát, co má dělat, ale na rovinu: je to pro ty hráče, kteří to skutečně hrají se vším všudy – ne na 99%, ale se vším. Samozřejmě je to přizpůsobeno systému, který může někdy zklamat, různým kiksům apod, tak se pravidla vztahují jen na CvC a ne na NPC či podobně – ale je to o dobrovolnosti. Tj. i s NPC může být permka, dává-li to hráči smysl.
Neměl jsem sílu ani chuť dočíst všechny příspěvky. Labir píše stále dokola své, zbytečně: opakuji, že nemá smysl se bavit s lidmi jako Labir či jinými, kdo nechápou význam, neakceptují názory a snahy jiných (některých specielně) a pouze hledají argumenty, jak to otočit. Opakuji, že přínos je POUZE a jedině pro hráče, kteří se upíší, tj. CHÁPOU a VIDÍ význam a přínos. Nevidomost neznamená nic. Opakuji, že jde o věc dobrovolnou, takže Labirův takřka hmatatelný strach ze IC smrti obecně, který z jeho příspěvků čiší, je zbytečný – je to dobrovolné a ANO, je zde pak riziko, že postava umře, i když předtím její vývoj trval dlouho, znamenal snahu a úsilí hráče i DM. Ano. A co? To je přece v pořádku. Fascinuje mě, že tohle Labire nechápeš. Je paradoxní, že jsi vytvořil a stále zdokonaluješ REAL svět – skoro už ne fantasy, jako spíš REAL svět, tvrdý, hardcore se vším všudy a základní princip hraní postavy SE VŠÍM VŠUDY, tedy i se smrtí, nechápeš a nejsi schopen přijmout. Přitom Ti ani nikomu to nikdo nevnucuje, je to DOBROVOLNÉ. Nechápu a nerozumím nejen Tvému přehnanému strachu ze smrti počítačově vytvořené areálně neexistující postavy. Vždyť jde o prožitek ze hry. Nic víc. Holt někteří hráči to tak hrají - naplno. Nic víc za tím nehledej, nesnaž se to měnit nebo tomu oponovat, protože to NEJDE. To je pro Tebe vážně tak nepřekousnutelné, že postava může permanentně zmizet ze světa? No, ať je to jak chce, je to jedno, protože Tobě osobně to nic nepřinese. Nezatěžuj se tím, vykašli se na intervence proti klubu.
Děkuji.
