Rozbory scén

Pokud vás napadlo jak něco zlepšit, nebo chcete něco naopak zkritizovat

Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master

Ome
Příspěvky: 57
Registrován: 29. 3. 2007 22.03

Příspěvek od Ome »

mno,takze k temhle zalezitostem se nerad vyjadruji,ale nechte hrace hrat tak jak hraji.jiste chapu ze nekomu se nemusi libit hra ostatnich.pokud nikdo vylozene neprudi a snazi se hrat v ramci pravidel a dela to co nejlepe umi,nechte ho hrat pls.nejhorsi je "kritizovat" druhe za to ,ze jsou jini ci hrajou jinak.RESPEKT to je to prave slovo.myslim si ze tento topic je dost poucny ,ale bohuzel spousta lidi chce hrat ,bavit se a ne rozebirat co komu vadi.debata je skvela k vyjadrovani nazoru(pokud se nezvrhne ve flames) a doufam ze vsichni si z toho odnesou jen to nejlepsi,ale co myslite,kam to povede?jeden chce hrat takhle a druhy zase takhle. moje RP vs. tvoje RP.vazim si vsech nazoru,ale cela tahle debata me prijde jako vnucovat lidem kteri tady hraji,aby hrali podle vkusu jednotlivcu.chci timhle vyjadrit jen svuj osobni postoj ,ktery se mnou samozrejme nemusi nikdo jiny sdilet.i kdyz debata zni sebepozitivneji a poucne, me se tak nejevi :no: .no jedine mozna ze nedokazu cist mezi radky jako ostatni a ne uplne jsem to pochopil.doufam ze se nikoho timhle nedotknu.to totiz vbec neni muj zamer

_________________

Coincidentia oppositorum

RESPECT EVERYONE
Naposledy upravil(a) Ome dne 28. 2. 2008 21.57, celkem upraveno 1 x.
anurin
Příspěvky: 1736
Registrován: 27. 9. 2006 23.11

Příspěvek od anurin »

možná by se k tomuto topicu hodil tento citát... přeberte si to jak chcete:


Tolerance není lhostejnost, ale moudrá víra, že i te druhý může mít pravdu.

Jiří Menzel.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

OneHeart píše: S tímhle určitě souhlasím. Je to občas až moc dobře vidět, jak chce každý nějakou květnatou hvězdičkovou hláškou ukázat, že i on je tím správným eRPé hráčem. Bohužel, někteří mají hranice posunuty a jejich sobecké hraní postavy, může kazit moc příběh.
Já si také libuji v charakteru postavy, ale proč na úkor zábavy ostatních?
Kdyz jsi svoji postavou opakovane prekazil jistou spolecenskou akci, ktere se ucastnilo nemalo PC, tak jsi dal prednost charakteru sve postavy pred zabavou ostatnich. Aspon teda verim, ze v tom byly ciste IC duvody tve postavy. Nutno dodat, ze jak se nasledne CvC zvrtlo, moc to na zabave nepridalo a to se ovsem ale dalo cekat …
magnumik
Příspěvky: 1692
Registrován: 1. 12. 2006 1.10
Bydliště: Nejjižnější Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnumik »

to Ome:
Libra píše:...Shrnute tedy balrog podle me, jedine na co tu apeluje je, aby kazdy skutecne zvazil jak moc je jeho charakter v dane scene nutne udelat "dominatnim" a jak pripadne nechat viniknout postoj dane postavy. Je veliky rozdil totiz pokud napisete jen *absolutne ignoruje priseru pred nim a neco probira s X * a nebo pokud se zacne rozepisovat o udalostech co se stali vcera u svacinky. Je to jen o respektu mezi vami HRACI a tim tedy jak moc nechame toho druheho danou scenu zahrat (at uz nas bavi nebo ne) s ohledem na engine hry. Nikomu tim nic neprikazuje a nikoho do niceho nenuti, bylo to pouze k zamysleni...
řekl bych, žes to nepochopil Ome...nikdo nikomu nevyčítá, jak hraje charakter svojí postavy ani nikoho nenutí aby její charakter nějak ohýbali. Balrog a Libra jen říkají, že když nastane nějaká situace s dobrou atmosférou (jako nečekané přepadení, vyprávění v sále, nebo třeba divadelní představení) tak by se měli hráči zamyslet, co se stane, když vytrhnou otěže aktuálně dominantní postavě a jestli atmosféra neztratí, nebo se úplně nezničí...
a jak píše Libra v příspěvku předtím ten příklad o vyprávění Selly, když párkrát za IR dvě hodiny (myslím) co trvalo vyprávění, Asar něco vtipného podotkla...hodilo se to jak k jejímu charakteru, ale vždycky se jelo dál a atmosféra neztratila...
pokud ale někdo onu ATMOSFÉRU necítí a má neustálou potřebu, aby jeho postava byla dominantní, aby se alespon trochu zabavil a tak střílí jednu hlášku za druhou...měl by si položit nějakou otázku typu: "Co tady dělám když mě to nebaví/nudí/…?"
pokud se chystáte namítnout, že "každý tu situaci může vnímat jinak a onu atmosféru nemusí cítit" tak je to zbytečný...vždycky je to o tom vnoření do děje...a když někdo vnímá jen hlouček postav, hodně čudlíků okolo, a nějaký čísla a písmenka...měl by si položit stejnou otázku, popřípadě vyhledat takovou společnost, která vnímá scény stejně povrchně a vtipkovat si do sytosti...opravdu takový nějaký nejapný žert nebo poznámka dokáže neskutečně vytrhnout ostatní z děje...a pokud to tu atmosféru úplně zničí, tak se do děje už ani nemusejí vrátit. To je všechno...už mi tady nemusíte oponovat, stačí se nad tím zamyslet a skusit se na to podívat z tohohle pohledu...ten RESPEKT má totiž dvě stránky... -> chcete být respektováni? tak respektujte ostatní... klidně v nějaké situaci hod'te vtipnou hlášku, ale prosím inteligentně a s rozmyslem...

to cybermisa: to co popisuješ bylo ze začátku dobrý...zajímavý zvrat...nečekaná situace...řešení...pořád ok...ale pak?...nadávky, osočování, znechucení postav nad činem -> každý chtěl být dominantní a říct co si o tom jeho charakter myslí...to minimálně mě znechutilo opravdu hodně celou hru...
drake127
Příspěvky: 1753
Registrován: 20. 9. 2006 14.39
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od drake127 »

Rozhodně se tu utvořila zajímavá debata o rozdílnosti přístupů a těžko s někým konkrétně souhlasit. Asi bych zůstal u toho, že danou scénu je tedy lepší nekazit, když neutrpí charakter postavy. Dobrá, tohle si zkusím nějak přebrat a možná bych si potom pár vět i odpustil, ale nebyla by to ta několikrát zmíněná.

On je totiž rozdíl, jestli svým jednáním danou scénu a atmosféru tvoříte, anebo pouze dotváříte. Chování Alkaran jsem registroval stejně, jako jsem registroval postavu, která se snažila provést něco potenciálně velmi nebezpečného, další, která se Tenga pokoušela vyléčit a poslední, která mu v tom (důrazně slovy) bránila.
Toto mi ani vzdáleně nepřišlo jako nějaká scéna, ale spíš to byla situace, kdy tři ze čtyř postav stojící u Tenga buď nic nedělají nebo se ho rovnou snaží zabít a čtvrtá, která se sice snažila pomoct, ale kdoví, co udělá dál.
A proto se Bert rozhodl přistoupit a smyslem dané věty bylo rychle zjistit, jak se projevilo to léčení, jestli je při vědomí a je schopen vstát, aby se na základě této informace mohl rozhodnout co dál.

Ano, mohla to být krásná tragická scéna, kdyby Teng umřel Alkaran v náručí, ovšem tuto jsem se rozhodl nedopustit. Hrálo se totiž o víc.
Naposledy upravil(a) drake127 dne 29. 2. 2008 0.23, celkem upraveno 2 x.
Als sie mich holten, gab es keinen mehr, der protestieren konnte.
Ome
Příspěvky: 57
Registrován: 29. 3. 2007 22.03

Příspěvek od Ome »

to rikam ze jsem to nepochopil :biggrin: ,ale bylo to mou nedukladnosti vice premitat o psanem.:blush:

_________________

Coincidentia oppositorum

RESPECT EVERYONE
magnumik
Příspěvky: 1692
Registrován: 1. 12. 2006 1.10
Bydliště: Nejjižnější Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnumik »

Hlavně, že už je to jasnější... :smile:
psin
Příspěvky: 554
Registrován: 27. 5. 2006 20.11
Bydliště: Plzeň / západní pobřeží EQ

Příspěvek od psin »

Z povzdálí nezapojeného se to jeví tak nějak komplikovaně a trochu přehnaně - řikám si, že tu skoro každej má v něčem pravdu, ale tak nějak chybí schopnost uvědomit si základní věci, o kterých všichni víme.

Balrog podle mě určitě nikoho do ničeho nechce nutit, je prostě řiká, že nemá rád když mu někdo "kalí vodu zrovna když se chystá vytáhnout valounek pointy pracně vygradovaný scénky" a naopak druhá strana zase tvrdí že i ta "zakalená voda je báječná protože je krásný jak se jí pěkně povedlo zkalit".

Uvažuju jaký by to asi bylo kdyby obě tyhle strany ubraly ze svých očekávání a pravd, protže si myslím, že všichni víme, že hru dělají hráči, že jsou všichni důležití (nikoliv nepostradatelní) a je to jen o tom co je důležitější - jestli lpění na tom abych hrál podle svý pravdy nebo abych druhýmu hráči udělal radost, byť jen občas tim, že ho třeba nechám dotáhnout něco dokonce. Myslel jsem si, že se na EQ chodíme pobavit, mít dobrý pocit ze hry - IC události ovlivňují hráče a je uplně jedno jestli má pravdu ten nebo onen nebo čí přístup ke hře je ten správnej. Respektujte jeden druhýho jako hráče - aspoň přemýšlejte o tom co je pro vás důležitější jestli to, že vy víte že to hrajete správně nebo jestli jste tomu druhýmu udělali radost ze hry.

Netvrdím, že máte omezovat svoje postavičky, k něčemu je lámat nebo podobně, někdy prostě stačí mlčet a něco neudělat.

Určitě tu někdo vyrukuje s tím, že proč by měl jako druhýmu dělat ústupky a někomu se přizpůsobovat... No protože tohle je společenská hra a je, znovu opakuju o hráčích, a když někoho znechutí a ten znechucenej třeba odejde tak ta hra bude o něco chudší a nakonec dotaženo do abusrdna tu pak může hrát ten dotyčnej sám nebo si pustit singleplayer.


Naopak hráči s přístupem ke hře jako je Balrog (já se k nim také částečně počítám) se musí smířit s tím, že jsou tu i ti druzí hráči a že se prostě nezmění, protože tohle je věčná debata - ani jedna cesta není špatná - psalo se tu několikrát a základ je respektovat jeden druhýho a chovat se k sobě slušně na principu toho kompromisu (pokusit se skloubit oba přístupy ke hře). Musíme si uvědomit, že ta "zkalená voda je fakt pěkná a že se to povedlo".

A ještě - podotýkám že jsem u toho nebyl ale neni mi moc jasný proč by ta situace s tim Tengem nešla zahrát IC, proč Alký nezačla na tu druhou postavu: "*rozhořčeně a plačitvě* copak nevidíte jak mu je? Přece si nemyslíte, že se jen tak postaví na nohy?"
Nebál bych se toho dát najevo - v rámci IC a stylově - že se ti prostě ta neadekvátní reakce postavičky nelíbí.
Vše má své meze.

Petr Hrozný †, Vilém z Ofenburgu †, Voxeos - NPC, Jakub Poutník - M. I. A. / OFFLINE - NEDOSTUPNÝ
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

cybermisa píše:
Kdyz jsi svoji postavou opakovane prekazil jistou spolecenskou akci, ktere se ucastnilo nemalo PC, tak jsi dal prednost charakteru sve postavy pred zabavou ostatnich. Aspon teda verim, ze v tom byly ciste IC duvody tve postavy. Nutno dodat, ze jak se nasledne CvC zvrtlo, moc to na zabave nepridalo a to se ovsem ale dalo cekat …
OT:
Aha, zničil jsem scénu lehce nudného a předvídatelného turnaje a pokusil jsem se jí dát něco nepředvídatelného :)
A s IC důvodama na mě nelez, já nebyl ten ,kdo tam prasil. :bigwink:
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
kokosak
Příspěvky: 2955
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

Ehm... jestli se jedná o ten magický turnaj a příslušného netopýra, tak to mě osobně z celé události pobavilo asi nejvíc... kromě tedy toho masakru, který se nakonec neudál :bigwink:
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

OneHeart píše: OT:
Aha, zničil jsem scénu lehce nudného a předvídatelného turnaje a pokusil jsem se jí dát něco nepředvídatelného :)
A s IC důvodama na mě nelez, já nebyl ten ,kdo tam prasil. :bigwink:
Vidis a to je presne ten sobecky postoj hrace, kvuli kteremu je presne tato debata. Jednomu se neco zda "nudneho" tak si proste rekne, ze to trochu ozivi, bez toho, aby se zamyslel nad dusledkama. A dusledky byly takove, ze proste dalsi podobny turnaj neorganizuju, proste jsem se poucil :clover: Chapu, ze pro nektere postavy i hrace je zabava pozorovat, ja se jim jejich snazeni kazi, aspon nekdo se bavil …

EDIT: Je mi lito, ze ses nudil, ale ja s Labirem jsme meli plne ruce prace s organizaci a s frakcema …

Metagamy zucastnenych postav zde rozebriat nebudeme, aby se to nezvrhlo ve flame, protoze nikdo svoji chybu stejne neprizna.
kokosak
Příspěvky: 2955
Registrován: 17. 8. 2007 18.49
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kokosak »

cybermisa píše: Vidis a to je presne ten sobecky postoj hrace, kvuli kteremu je presne tato debata. Jednomu se neco zda "nudneho" tak si proste rekne, ze to trochu ozivi, bez toho, aby se zamyslel nad dusledkama. A dusledky byly takove, ze proste dalsi podobny turnaj neorganizuju, proste jsem se poucil :clover: Chapu, ze pro nektere postavy i hrace je zabava pozorovat, ja se jim jejich snazeni kazi, aspon nekdo se bavil ….
Ehm. No, neříkal jsi že:
cybermisa píše: Ja osobne se tedy priklanim ke stylu RP, ktere nema za cil "vytvaret sceny", ale vychazi s dusledneho hrani charakteru postav a adekvatni a naprosto prirozene reakce sveta. Nic vic, nic min.
Není to ten samý případ? Měl jsi rozjetou akci, rozjetý vlak... a někdo vjel na vedlejší kolej s drezínou. Ano, odvedlo to pozornost od připravené akce. A zaměstnalo to hráče asi jinak, než jsi měl v úmyslu. Ale já osobně se přiznám, že jsem si až doteď tak trochu myslel, že to byla součást scénáře. Víš, něco jako "nenecháme tam přece ty lidi jen sedět a koukat jak stojí proti sobě dva a pořád dokola dělají korách vů mo kejn".
Naposledy upravil(a) kokosak dne 29. 2. 2008 13.06, celkem upraveno 1 x.
Eternal chaos comes with chocolate rain, you guys. CHOCOLATE RAIN!
Uživatelský avatar
The_Balrog
Příspěvky: 4924
Registrován: 3. 8. 2006 7.37
Bydliště: (ಠ_ృ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od The_Balrog »

prijde mi, ze kokosak tu ma pravdu... tohle je presne pripad, kdy pristup, o kterem jsi nedavno prohlasil, ze jsi jeho zastance, se obratil "proti tobe" a neni duvod, proc by ses mel z toho citit znechucene c ukrivdene, protoze tak to proste preci chodi a patri to k tomuto zpusobu hry...
„Jmenuju se Natalie. A dělám si, co chci.“
Akira
Příspěvky: 883
Registrován: 16. 10. 2007 11.31

Příspěvek od Akira »

no mě osobně se scéna s narušitelem líbila z celého turnaje nejvíc. Bez toho by to bylo jen (dle mého pohledu) velice nudné klání, které jen málokdo ze skupinky cca 10 postav co byly blízko kolem mě sledoval. Tlachaly o ničem, nebo řešily své věci. Ale když se objevil netopýr a sním i kouzla, zpestřující klání, tak hned všichni ožili!!
Co se dělo pak a opravdu mě znechutilo, k tomu se nebudu vyjadřovat, aby nevznikl zbytečný flame, který debata na téma zneužití moci, vždycky vyvolá.
závěr je takový, opět pro mě!, že Kayn byl tehdy originální a zábavný, narozdíl od pár tuctových postav.
Milujte se a množte se..zabijte je pak všechny, Bůh už si je nahoře přebere!
Přiznání je polehčující okolnost, ale jistý trest - od léta páně 1992 MERLIN
Mrtvý manga avatar, dobrý manga avatar!
magnumik
Příspěvky: 1692
Registrován: 1. 12. 2006 1.10
Bydliště: Nejjižnější Morava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od magnumik »

kokosak píše:… Víš, něco jako "nenecháme tam přece ty lidi jen sedět a koukat jak stojí proti sobě dva a pořád dokola dělají korách vů mo kejn".
magnumik píše:...pokud ale někdo onu ATMOSFÉRU necítí...měl by si položit nějakou otázku typu: "Co tady dělám když mě to nebaví/nudí/…?"
jinak...souhlasim, že to bylo dobrý spestření turnaje...nicméně s mnohem drastičtějšími důsledky, které zanechali na klání z mého pohledu nesmazatelný šrám...
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

hezký povídání
nepřehlídněte prosím v tý záplavě první granův přispěvek, kde píše o narativním, simulativním a gamistickým hraní
je to jeden ze způsobů dělení přístupu hráčů ke hře i když vyvolává celkem bouřlivý diskuse
že nikdo nehraje čistě narativně a jinej zas čistě simulativně je jasný, každej je směska všech trí způsobů
dovolim si naopak říct, že kdyby někdo hrál zcela čistě podle jednoho způsobu, jeho hra by byla neskutečně nudná
často se v těchdle debatách dělá v tomhle ohledu závažná chyba a to, že se narativní způsob hry nadřazuje těm ostatním - je to kravina, všechny sou třeba a je třeba je co nejlíp využívat pomocí onoho "citu pro hru", kterej zmiňuje balrogh ve svým úvodu
důležitý potom je, že všechna tahle teorie mluví o hráčích rolí (charakterů) a shledávám, že tady do toho tlachaj i takový, co to eště nikdy nezkusili, berte jejich příspěvky jako nutnej spam každý takovýdle diskuse :bigwink:
...terribilis ut castrorum acies ordinata...

"Bohové přicházejí a odcházejí, elfky zůstávaj." Âsar
OneHeart
Příspěvky: 1309
Registrován: 13. 4. 2006 21.03
Bydliště: Olduvaiská rokle v Tanzánii
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od OneHeart »

cybermisa píše:Vidis a to je presne ten sobecky postoj hrace, kvuli kteremu je presne tato debata. Jednomu se neco zda "nudneho" tak si proste rekne, ze to trochu ozivi, bez toho, aby se zamyslel nad dusledkama. A dusledky byly takove, ze proste dalsi podobny turnaj neorganizuju, proste jsem se poucil :clover: Chapu, ze pro nektere postavy i hrace je zabava pozorovat, ja se jim jejich snazeni kazi, aspon nekdo se bavil …

EDIT: Je mi lito, ze ses nudil, ale ja s Labirem jsme meli plne ruce prace s organizaci a s frakcema …

Metagamy zucastnenych postav zde rozebriat nebudeme, aby se to nezvrhlo ve flame, protoze nikdo svoji chybu stejne neprizna.
Vidíš, a já tam mohl vypudit třeba magionový fireball nebo cejch a bylo by to v souladu s charakterem postavy. Ale to by bylo sobecké, místo toho jsem narušil turnaj counterama, iluzema a joke-kouzlama.
A z reakcí ostatních hráčů vidíš, že to vzali jako pozitivní oživení.
Netvrdím že jsem dokonalý hráč (a narozdíl od jiných si to o sobě ani nemyslím).
Mě ale přijde jako obludné pokrytectví, hlásat na fóru o dobrém RP a ve hře se chovat jinak...
Můžeme pokračovat v zajímavé debatě, pokud ale přestaneš vytahovat špínu . :buba:
"Kdyby brány vnímání byly průzračné, každá věc by se člověku jevila taková, jaká je, neskonalá."
(William Blake)
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

kokosak píše:
cybermisa píše: Vidis a to je presne ten sobecky postoj hrace, kvuli kteremu je presne tato debata. Jednomu se neco zda "nudneho" tak si proste rekne, ze to trochu ozivi, bez toho, aby se zamyslel nad dusledkama. A dusledky byly takove, ze proste dalsi podobny turnaj neorganizuju, proste jsem se poucil :clover: Chapu, ze pro nektere postavy i hrace je zabava pozorovat, ja se jim jejich snazeni kazi, aspon nekdo se bavil ….
Ehm. No, neříkal jsi že:
cybermisa píše: Ja osobne se tedy priklanim ke stylu RP, ktere nema za cil "vytvaret sceny", ale vychazi s dusledneho hrani charakteru postav a adekvatni a naprosto prirozene reakce sveta. Nic vic, nic min.
Není to ten samý případ? Měl jsi rozjetou akci, rozjetý vlak... a někdo vjel na vedlejší kolej s drezínou. Ano, odvedlo to pozornost od připravené akce. A zaměstnalo to hráče asi jinak, než jsi měl v úmyslu. Ale já osobně se přiznám, že jsem si až doteď tak trochu myslel, že to byla součást scénáře. Víš, něco jako "nenecháme tam přece ty lidi jen sedět a koukat jak stojí proti sobě dva a pořád dokola dělají korách vů mo kejn".
The_Balrog píše:prijde mi, ze kokosak tu ma pravdu... tohle je presne pripad, kdy pristup, o kterem jsi nedavno prohlasil, ze jsi jeho zastance, se obratil "proti tobe" a neni duvod, proc by ses mel z toho citit znechucene c ukrivdene, protoze tak to proste preci chodi a patri to k tomuto zpusobu hry...

Ale vy ste nepochopil muj prispevek. Ja jsem nikde nepsal, ze to bylo z IC hlediska nekorektni, ze jsem byl tou IC udalosti znechuceny, prectete si prosim znovu dobre moje prispevky. Co mi na tom nejvice vadilo, nebylo zadne odvedeni pozornosti, coz si kokosak sam domyslel, ale nasledne hadky na foru a debaty po PM s lidma, kteri meli neuplne informace.

Jen jsem napsal, ze proste priste uz nic takoveho organizovat nebudu, protoze z pohledu a narocnosti organizace je to cinnost nevdecna …
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Akira píše:no mě osobně se scéna s narušitelem líbila z celého turnaje nejvíc. Bez toho by to bylo jen (dle mého pohledu) velice nudné klání, které jen málokdo ze skupinky cca 10 postav co byly blízko kolem mě sledoval. Tlachaly o ničem, nebo řešily své věci. Ale když se objevil netopýr a sním i kouzla, zpestřující klání, tak hned všichni ožili!!
Co se dělo pak a opravdu mě znechutilo, k tomu se nebudu vyjadřovat, aby nevznikl zbytečný flame, který debata na téma zneužití moci, vždycky vyvolá.
závěr je takový, opět pro mě!, že Kayn byl tehdy originální a zábavný, narozdíl od pár tuctových postav.

Ano, turnaj byl nudny a tuctovy, jeho naruseni bylo zabavne a originalni. Tak nejak by ale to naruseni jaksi nebylo, nebyt toho turnaje, ne? Kazdopadne z me strany dalsi turnaj uz nebude, takze si zabavne a originalne muzete narusovat co chcete, nejlepe, co si sami zorganizujete :biggrin: :bigwink: :clover:
Naposledy upravil(a) cybermisa dne 29. 2. 2008 14.10, celkem upraveno 1 x.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

OneHeart píše: Vidíš, a já tam mohl vypudit třeba magionový fireball nebo cejch a bylo by to v souladu s charakterem postavy. Ale to by bylo sobecké, místo toho jsem narušil turnaj counterama, iluzema a joke-kouzlama.
A z reakcí ostatních hráčů vidíš, že to vzali jako pozitivní oživení.
Netvrdím že jsem dokonalý hráč (a narozdíl od jiných si to o sobě ani nemyslím).
Mě ale přijde jako obludné pokrytectví, hlásat na fóru o dobrém RP a ve hře se chovat jinak...
Můžeme pokračovat v zajímavé debatě, pokud ale přestaneš vytahovat špínu . :buba:
Pokud mas na mysli ve svych provokativnich narazkach moji hru ten den, tak bych byl velmi rad, kdybys mi do PM napsal, co bylo tehdy "spatne RP". Rovnez bych byl rad, kdybys mi do PM napsal, jakouze spinu mam prestat vytahovat.

Pokud vim, vyjadril jsem se (uz i tehdy), ze IC to bylo korektni, ze mi vadily PM, kde jsem byl osocovan z neopravneneho zabiti netopyra, prestoze jej moje postava nezabila a dotycni situaci ani nevideli, jen se do me zacali obouvat proste uz z principu. Howgh … :shades:
Odpovědět