
_________________
Coincidentia oppositorum
RESPECT EVERYONE
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Kdyz jsi svoji postavou opakovane prekazil jistou spolecenskou akci, ktere se ucastnilo nemalo PC, tak jsi dal prednost charakteru sve postavy pred zabavou ostatnich. Aspon teda verim, ze v tom byly ciste IC duvody tve postavy. Nutno dodat, ze jak se nasledne CvC zvrtlo, moc to na zabave nepridalo a to se ovsem ale dalo cekat …OneHeart píše: S tímhle určitě souhlasím. Je to občas až moc dobře vidět, jak chce každý nějakou květnatou hvězdičkovou hláškou ukázat, že i on je tím správným eRPé hráčem. Bohužel, někteří mají hranice posunuty a jejich sobecké hraní postavy, může kazit moc příběh.
Já si také libuji v charakteru postavy, ale proč na úkor zábavy ostatních?
řekl bych, žes to nepochopil Ome...nikdo nikomu nevyčítá, jak hraje charakter svojí postavy ani nikoho nenutí aby její charakter nějak ohýbali. Balrog a Libra jen říkají, že když nastane nějaká situace s dobrou atmosférou (jako nečekané přepadení, vyprávění v sále, nebo třeba divadelní představení) tak by se měli hráči zamyslet, co se stane, když vytrhnou otěže aktuálně dominantní postavě a jestli atmosféra neztratí, nebo se úplně nezničí...Libra píše:...Shrnute tedy balrog podle me, jedine na co tu apeluje je, aby kazdy skutecne zvazil jak moc je jeho charakter v dane scene nutne udelat "dominatnim" a jak pripadne nechat viniknout postoj dane postavy. Je veliky rozdil totiz pokud napisete jen *absolutne ignoruje priseru pred nim a neco probira s X * a nebo pokud se zacne rozepisovat o udalostech co se stali vcera u svacinky. Je to jen o respektu mezi vami HRACI a tim tedy jak moc nechame toho druheho danou scenu zahrat (at uz nas bavi nebo ne) s ohledem na engine hry. Nikomu tim nic neprikazuje a nikoho do niceho nenuti, bylo to pouze k zamysleni...
OT:cybermisa píše:
Kdyz jsi svoji postavou opakovane prekazil jistou spolecenskou akci, ktere se ucastnilo nemalo PC, tak jsi dal prednost charakteru sve postavy pred zabavou ostatnich. Aspon teda verim, ze v tom byly ciste IC duvody tve postavy. Nutno dodat, ze jak se nasledne CvC zvrtlo, moc to na zabave nepridalo a to se ovsem ale dalo cekat …
Vidis a to je presne ten sobecky postoj hrace, kvuli kteremu je presne tato debata. Jednomu se neco zda "nudneho" tak si proste rekne, ze to trochu ozivi, bez toho, aby se zamyslel nad dusledkama. A dusledky byly takove, ze proste dalsi podobny turnaj neorganizuju, proste jsem se poucilOneHeart píše: OT:
Aha, zničil jsem scénu lehce nudného a předvídatelného turnaje a pokusil jsem se jí dát něco nepředvídatelného :)
A s IC důvodama na mě nelez, já nebyl ten ,kdo tam prasil.
Ehm. No, neříkal jsi že:cybermisa píše: Vidis a to je presne ten sobecky postoj hrace, kvuli kteremu je presne tato debata. Jednomu se neco zda "nudneho" tak si proste rekne, ze to trochu ozivi, bez toho, aby se zamyslel nad dusledkama. A dusledky byly takove, ze proste dalsi podobny turnaj neorganizuju, proste jsem se poucilChapu, ze pro nektere postavy i hrace je zabava pozorovat, ja se jim jejich snazeni kazi, aspon nekdo se bavil ….
Není to ten samý případ? Měl jsi rozjetou akci, rozjetý vlak... a někdo vjel na vedlejší kolej s drezínou. Ano, odvedlo to pozornost od připravené akce. A zaměstnalo to hráče asi jinak, než jsi měl v úmyslu. Ale já osobně se přiznám, že jsem si až doteď tak trochu myslel, že to byla součást scénáře. Víš, něco jako "nenecháme tam přece ty lidi jen sedět a koukat jak stojí proti sobě dva a pořád dokola dělají korách vů mo kejn".cybermisa píše: Ja osobne se tedy priklanim ke stylu RP, ktere nema za cil "vytvaret sceny", ale vychazi s dusledneho hrani charakteru postav a adekvatni a naprosto prirozene reakce sveta. Nic vic, nic min.
kokosak píše:… Víš, něco jako "nenecháme tam přece ty lidi jen sedět a koukat jak stojí proti sobě dva a pořád dokola dělají korách vů mo kejn".
jinak...souhlasim, že to bylo dobrý spestření turnaje...nicméně s mnohem drastičtějšími důsledky, které zanechali na klání z mého pohledu nesmazatelný šrám...magnumik píše:...pokud ale někdo onu ATMOSFÉRU necítí...měl by si položit nějakou otázku typu: "Co tady dělám když mě to nebaví/nudí/…?"
Vidíš, a já tam mohl vypudit třeba magionový fireball nebo cejch a bylo by to v souladu s charakterem postavy. Ale to by bylo sobecké, místo toho jsem narušil turnaj counterama, iluzema a joke-kouzlama.cybermisa píše:Vidis a to je presne ten sobecky postoj hrace, kvuli kteremu je presne tato debata. Jednomu se neco zda "nudneho" tak si proste rekne, ze to trochu ozivi, bez toho, aby se zamyslel nad dusledkama. A dusledky byly takove, ze proste dalsi podobny turnaj neorganizuju, proste jsem se poucilChapu, ze pro nektere postavy i hrace je zabava pozorovat, ja se jim jejich snazeni kazi, aspon nekdo se bavil …
EDIT: Je mi lito, ze ses nudil, ale ja s Labirem jsme meli plne ruce prace s organizaci a s frakcema …
Metagamy zucastnenych postav zde rozebriat nebudeme, aby se to nezvrhlo ve flame, protoze nikdo svoji chybu stejne neprizna.
kokosak píše:Ehm. No, neříkal jsi že:cybermisa píše: Vidis a to je presne ten sobecky postoj hrace, kvuli kteremu je presne tato debata. Jednomu se neco zda "nudneho" tak si proste rekne, ze to trochu ozivi, bez toho, aby se zamyslel nad dusledkama. A dusledky byly takove, ze proste dalsi podobny turnaj neorganizuju, proste jsem se poucilChapu, ze pro nektere postavy i hrace je zabava pozorovat, ja se jim jejich snazeni kazi, aspon nekdo se bavil ….
Není to ten samý případ? Měl jsi rozjetou akci, rozjetý vlak... a někdo vjel na vedlejší kolej s drezínou. Ano, odvedlo to pozornost od připravené akce. A zaměstnalo to hráče asi jinak, než jsi měl v úmyslu. Ale já osobně se přiznám, že jsem si až doteď tak trochu myslel, že to byla součást scénáře. Víš, něco jako "nenecháme tam přece ty lidi jen sedět a koukat jak stojí proti sobě dva a pořád dokola dělají korách vů mo kejn".cybermisa píše: Ja osobne se tedy priklanim ke stylu RP, ktere nema za cil "vytvaret sceny", ale vychazi s dusledneho hrani charakteru postav a adekvatni a naprosto prirozene reakce sveta. Nic vic, nic min.
The_Balrog píše:prijde mi, ze kokosak tu ma pravdu... tohle je presne pripad, kdy pristup, o kterem jsi nedavno prohlasil, ze jsi jeho zastance, se obratil "proti tobe" a neni duvod, proc by ses mel z toho citit znechucene c ukrivdene, protoze tak to proste preci chodi a patri to k tomuto zpusobu hry...
Akira píše:no mě osobně se scéna s narušitelem líbila z celého turnaje nejvíc. Bez toho by to bylo jen (dle mého pohledu) velice nudné klání, které jen málokdo ze skupinky cca 10 postav co byly blízko kolem mě sledoval. Tlachaly o ničem, nebo řešily své věci. Ale když se objevil netopýr a sním i kouzla, zpestřující klání, tak hned všichni ožili!!
Co se dělo pak a opravdu mě znechutilo, k tomu se nebudu vyjadřovat, aby nevznikl zbytečný flame, který debata na téma zneužití moci, vždycky vyvolá.
závěr je takový, opět pro mě!, že Kayn byl tehdy originální a zábavný, narozdíl od pár tuctových postav.
Pokud mas na mysli ve svych provokativnich narazkach moji hru ten den, tak bych byl velmi rad, kdybys mi do PM napsal, co bylo tehdy "spatne RP". Rovnez bych byl rad, kdybys mi do PM napsal, jakouze spinu mam prestat vytahovat.OneHeart píše: Vidíš, a já tam mohl vypudit třeba magionový fireball nebo cejch a bylo by to v souladu s charakterem postavy. Ale to by bylo sobecké, místo toho jsem narušil turnaj counterama, iluzema a joke-kouzlama.
A z reakcí ostatních hráčů vidíš, že to vzali jako pozitivní oživení.
Netvrdím že jsem dokonalý hráč (a narozdíl od jiných si to o sobě ani nemyslím).
Mě ale přijde jako obludné pokrytectví, hlásat na fóru o dobrém RP a ve hře se chovat jinak...
Můžeme pokračovat v zajímavé debatě, pokud ale přestaneš vytahovat špínu .