Co me na NWN vadi

Neaktuální a stará témata

Moderátor: Dungeon Master

cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

[quote="Lasek]
rekl bych ze photter vim vic nez ty a vyjmenuj mi prosimte univerzálni vlastnosti kde ostatní selžou hm ? poslouchá[/quote]

:biggrin: A na zaklade ceho tak usuzujes? ze jsi s nim hral na Alh a ja tam nehral a hral jsem jinde, tak toho vim min? Sry ale ja si nepotrebuju honit ego popisovanim, ze vim o hrani vic nez nekdo jiny, kdyz nevim co vi a neznam ho :biggrin: :bleh: Jen oznaceni rogue jako slabeho classu me donutilo zacit o photterovych znaleostech toho classu znacne pochybovat …

Univerzalnost:
(1) Diky schovavani se vyhne bojum, kterym se vetsina vyhnout nemuze -> velka takticka vyhoda, vybirat si sveho oponenta
(2) Persuade, bluff, pick pocket -> zdroj penez pro sikovneho RP hrace - bez boje
(3) Odstranovani pasti, odemykani zamku, hledani tajnych chodeb - postavu treasure huntera v dungu nic z vyse uvedeneho nezastavi a odhali i to, co vetsina jinych charu ani netusi - neni nad to si v hidu dojit do krypty za tajne dvere pro poklad -> zdroj penez, casto bez boje
(3) Je-li to char hrany na DEX (coz vetsinou ano) -> Zvysovanim jedne ability roste AC i AB (weapon finesse)
(4) Sneak attack -> damage o kterem se nesnilo ani fighterovi (nefunguje vzdy, ale v kombinaci s knockdownem neni treba sneakovat pouze z hidu)
(5) Use Magic Item -> velmi silny skill: je treba imku? flame weapon? indentifikovat item? invis? summona? odpovedi jsou svitky … Navic muze pouzivat dokonalou vyzbroj pro mnicha - boty a roba vetsinou -> velmi vysoke AC (diky uncanny dodge se odstrani i flat footed problem, coz trapi treba cisteho mnicha)
(6) Improwed evasion a vysoke reflexy … no comment :)
(7) Tumble -> dalsi prirustek do AC a navic attack of oportunity neni problem
(8) Pouzivani pasti -> pri dokonale priprave lze zabit temer cokoli (samozrejme nelze vyuzivat jak na bezicim pasu, ale je to velmi ultimatni reseni i do CvC)
(9) Unikatni zlodejovske featy:
reroll proti mind kouzlum -> :))
crippling strike -> knockdown a par sneaku a je to, snizovani sily pri zasahu, co chtit vic?:)
epic dodge -> jeden z nejbrutalnejsich featu ve hre hned po devastu -> no comment
(10) Diky vysokemu AC neni problem hrat na dve zbrane, jeste vice sneaku, jeste vice damage -> no comment

… Vic me toho momentalne nenapadlo, kdyztak mohu jeste dopsat :biggrin:
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

kolja píše: Fakt vám funguje s mnichem utýct za roh něčeho, schovat se a pak po vás už potvory, co po vás šly, nejdou?
Hraju mnicha na Ark2 od cca cervna 2005, ma lvl 30 a za tu dobu sem nemel s AF bugem nikdy problem …
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

photter píše:já si ani nestěžuju, ani nevyužívám přechody k lokacím, akorát mě nasíraj lidi, co by zloděje furt ňák omezovali a upravovali a ví vo tom hovno, páč hrajou furt dokola prskavky …

jestlis s mnichem zaběhl mimo viditelnost, tam hidnul a potvory tě přestaly pronásledovat, patrně se kompenzoval bug bugem ….
1: Neprosazuju zadne omezovani (fakt si znovu precti co jsem napsal, povolim ti reroll na wisdom) :biggrin:
2: Nehraju prskafky …
3: Od kdy je to, ze mnich utece potvoram bug? hmm … k tomu bych rad slysel vyjadreni DM …
mutiny
Příspěvky: 85
Registrován: 21. 2. 2006 2.55

Příspěvek od mutiny »

jeste muzes dodat self concealment anebo improved sneak attack. to se ale tyka az toho epicu, takze to neni az zas tak horky.
cybermisa
Příspěvky: 6078
Registrován: 20. 2. 2006 2.46

Příspěvek od cybermisa »

Jo a komentare "vi o tom hovno" mi prijdou mimo ramec slusneho chovani …

Mne sice zadne podobne narazky fakt nerozhazi, od malicka si davam bodiky do discipliny a koncentrace, navic kdyz se jedna o netovou diskuzi … :bigwink: :biggrin:
Rahwin
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 1. 2006 18.23

Příspěvek od Rahwin »

Cybermissa, prosim, sliapes niekam, kde to co chvila zacne smrdiet...:)
Mam iste vedomosti o tom, kolko, kde ako a preco photter hral, a ver mi, na cs scene je to najskusenejsi zlodej...
To ze rogue je slaby povedal preto, ze tu par ludi mlelo veci, ktore by sice z RP pohladu boli super, ale v kombinacii so znamymi bugmi by postavu robili nehratelnou.
Co sa monka a autofollow tyka, nechcem prudit, ale tam ma dost velky vplyv monkova rychlost...:)
a okrem toho, ukoncite tento zbytocny flame...
mutiny
Příspěvky: 85
Registrován: 21. 2. 2006 2.55

Příspěvek od mutiny »

cybermisa píše:Jo a komentare "vi o tom hovno" mi prijdou mimo ramec slusneho chovani …

Mne sice zadne podobne narazky fakt nerozhazi, od malicka si davam bodiky do discipliny a koncentrace, navic kdyz se jedna o netovou diskuzi … :bigwink: :biggrin:
takovej rogue disciplinu a concentraci videl akorat z rychliku. a wisdomu asi taky moc nepobrali. taci se tady budou rozohnovat az budou jiskry litat :p
mutiny
Příspěvky: 85
Registrován: 21. 2. 2006 2.55

Příspěvek od mutiny »

Rahwin píše:Cybermissa, prosim, sliapes niekam, kde to co chvila zacne smrdiet...:)
Mam iste vedomosti o tom, kolko, kde ako a preco photter hral, a ver mi, na cs scene je to najskusenejsi zlodej...
To ze rogue je slaby povedal preto, ze tu par ludi mlelo veci, ktore by sice z RP pohladu boli super, ale v kombinacii so znamymi bugmi by postavu robili nehratelnou.
Co sa monka a autofollow tyka, nechcem prudit, ale tam ma dost velky vplyv monkova rychlost...:)
a okrem toho, ukoncite tento zbytocny flame...
hele, kocici ocasku, zas tolik toho nevis :)
Lasek
Příspěvky: 43
Registrován: 19. 2. 2006 14.40
Bydliště: Ostrov vyvrhelu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lasek »

:biggrin: A na zaklade ceho tak usuzujes? ze jsi s nim hral na Alh a ja tam nehral a hral jsem jinde, tak toho vim min? Sry ale ja si nepotrebuju honit ego popisovanim, ze vim o hrani vic nez nekdo jiny, kdyz nevim co vi a neznam ho :biggrin: :bleh: Jen oznaceni rogue jako slabeho classu me donutilo zacit o photterovych znaleostech toho classu znacne pochybovat …

Univerzalnost:
(1) Diky schovavani se vyhne bojum, kterym se vetsina vyhnout nemuze -> velka takticka vyhoda, vybirat si sveho oponenta
(2) Persuade, bluff, pick pocket -> zdroj penez pro sikovneho RP hrace - bez boje
(3) Odstranovani pasti, odemykani zamku, hledani tajnych chodeb - postavu treasure huntera v dungu nic z vyse uvedeneho nezastavi a odhali i to, co vetsina jinych charu ani netusi - neni nad to si v hidu dojit do krypty za tajne dvere pro poklad -> zdroj penez, casto bez boje
(3) Je-li to char hrany na DEX (coz vetsinou ano) -> Zvysovanim jedne ability roste AC i AB (weapon finesse)
(4) Sneak attack -> damage o kterem se nesnilo ani fighterovi (nefunguje vzdy, ale v kombinaci s knockdownem neni treba sneakovat pouze z hidu)
(5) Use Magic Item -> velmi silny skill: je treba imku? flame weapon? indentifikovat item? invis? summona? odpovedi jsou svitky … Navic muze pouzivat dokonalou vyzbroj pro mnicha - boty a roba vetsinou -> velmi vysoke AC (diky uncanny dodge se odstrani i flat footed problem, coz trapi treba cisteho mnicha)
(6) Improwed evasion a vysoke reflexy … no comment :)
(7) Tumble -> dalsi prirustek do AC a navic attack of oportunity neni problem
(8) Pouzivani pasti -> pri dokonale priprave lze zabit temer cokoli (samozrejme nelze vyuzivat jak na bezicim pasu, ale je to velmi ultimatni reseni i do CvC)
(9) Unikatni zlodejovske featy:
reroll proti mind kouzlum -> :))
crippling strike -> knockdown a par sneaku a je to, snizovani sily pri zasahu, co chtit vic?:)
epic dodge -> jeden z nejbrutalnejsich featu ve hre hned po devastu -> no comment
(10) Diky vysokemu AC neni problem hrat na dve zbrane, jeste vice sneaku, jeste vice damage -> no comment

… Vic me toho momentalne nenapadlo, kdyztak mohu jeste dopsat :biggrin:
haha treba par vychyávek zlodej má ale nektere muze mit kazda postava bohuzel musi dat vic pointu a neplet sem naky epicfeaty to na Eq asi jentak nekdo nebude o tom ze se nemusis honit ego no já nic takovýho nerek tím se argumentujes ty a rogue je slabej class a pochybuj si jak chces realita je jiná :ermm:

(1) Diky schovavani se vyhne bojum ---- hm myslim ze se nevyhne zautočí a uz se nesková nasleduje pár ran a zlodej leži

a otevirání zamku pasti o tom se stenou bavit nebudu to se od zlodeje očekává a jak sem řek muze to mít kazdá postava :dry: jediny co je na rogune fakt moc hezky sou zakeřnáčky a ale znovu kdyz jde po rogune naka jednotka tak uz zakernák nedá a zas opět lehne [/quote]
Rahwin
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 1. 2006 18.23

Příspěvek od Rahwin »

No, mutiny, myslim, ze zrovna tu si neinformovany ty...

A este doplnim k epic dodge a slippery mind, ich fungovanie je znacne nahodne...:)
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

cybermisa píše:Univerzalnost:
(1) Diky schovavani se vyhne bojum, kterym se vetsina vyhnout nemuze -> velka takticka vyhoda, vybirat si sveho oponenta
(2) Persuade, bluff, pick pocket -> zdroj penez pro sikovneho RP hrace - bez boje
(3) …..
působivej pokus :)
můžu ti sestavit podobnej seznam pro každý jiný povolání a můžu ti sestavit daleko delší seznam situací, ve kterejch je zloděj tragicky slabej
ale vo to nejde, zloděje miluju a budu ho hrát kdyby čert na koze jel, moje zlodějky si dycky uměly respekt zajistit a to i na serverech kde true seeing byl běžnější, než rýma

mně akorát vytáčí, jak každej do zloděje rád kecá a hovno co něm ví

typickej příspěvek mutiny - "cistyho rogunu nikdo neomezuje.."

proč taky, žejo ? ale běda, pokud chce multiclassnout nebo dokonce mít prestižku !!! jaká troufalost !!! zakázat !!!!!!

jo, zloděj je totiž postava, která bourá stereotypy, která má tisíce variant efektivní hry (myslim techniku, ne RP) a se kterou se dá dycky něco vykoumat, což určitá skupina hráčů nikdy nedokáže spolknout

dost, končim tendle neplodnej flame, další námitky vyřešíme někde u piva (snad) a ve hře se nezapomeňte často dívat přes rameno, sem jenom krok za váma, jednou se nevohlídnete včas a …:evillaugh:
mutiny
Příspěvky: 85
Registrován: 21. 2. 2006 2.55

Příspěvek od mutiny »

tohle je vyplod nekoho, kdo neumi zahrat cistyho rogue. prestizku si klidne vem, ale ne kvuli tomu, abys byl nesmrtelnej. respekt je dobra vec, ale myslis, ze jsi byl jedina respektovana postava? tady to tim egem primo zari. tva aura uz bude mit zajimavej odstin :)
Ethernity

Příspěvek od Ethernity »

Fantalas píše:
ethernity píše:No, to záleží jak si to kdo představuje no. Třeba kdyby nebyl autofollow bug, tak by mi absence hips nevadila. Každý povolání s bodama v hide by mohlo právem uniknout po zaběhnutí za překážku... A vyloženě hips by pak klidně moh bejt jen vopravdová špička - SD.
No to je zajímavá otázka, jestli je fér využít k hide přechod. Z jedné strany chápu, že je to obrana proti autofollow. Ale:

1. Je to zneužití engine a mohlo by to vadit všem ostatním bez hide. (i když lze namítnout, že by se postava schovala za kdejakým rohem, ale kvůli autofollow jí to není nic platné)
2. V CvC naprosto nepřípustné porušení pravidel (je možno skrýt se za rohem ve stejné lokaci, ale využít k tomu přechod je prasárna)
Proti hráči sem to nikdy nepoužil a ani to nemám v plánu. Komu se nelíbí využití proti NPC, tak ať si zkusí nejdřív hrát za zloděje a uvidí sám … Zloděj na nízkejch úrovních přemůže na férovku jen málo monster (pokud ho nehrajun já :biggrin: ), takže často využívá nenásilný hide, jenže právě na lowlevelech je to nespolehlivý, takže se za váma rozběhne bestie. Když je pomalá, máte vyhráno, když je to vlk, kerej je stejně rychlej a útočí na poměrně velkou vzdálenost za běhu, tak ste mrtvý (jen běžim a nad hlavou mi sršej nápisy "Akrobacie: úspěch" a modlim se, aby už byl vlez do další lokace, ale vono najednou "Akrobacie: neúspěch" :angry: ). Jinak zbejvá jištění pastma, což je nepraktické a pak samozřejmě chození v družině což je pro čorku ideální, ale profláknutýho vezme do party málokdo...

Kdo si tady myslí, že toho vo rogue ví hodně, tak ať nám to de ukázat na ostrov *mrkne a cynicky se usměje zpod kapuce*
Naposledy upravil(a) Ethernity dne 28. 2. 2006 15.31, celkem upraveno 1 x.
Lasek
Příspěvky: 43
Registrován: 19. 2. 2006 14.40
Bydliště: Ostrov vyvrhelu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lasek »

mutiny píše:tohle je vyplod nekoho, kdo neumi zahrat cistyho rogue. prestizku si klidne vem, ale ne kvuli tomu, abys byl nesmrtelnej. respekt je dobra vec, ale myslis, ze jsi byl jedina respektovana postava? tady to tim egem primo zari. tva aura uz bude mit zajimavej odstin :)
ták a zas vybocujes z tématu :angry: a myslim ze photter umí zahrát cistyho rogunu spis ty se na to nezmuzes jenom plná huba kydů o kterých prd vis …...honem sem neco napsat aby ten rogu nemel nakou vyhodu...nice :beby:

#WHINE (irc channel..cya) :poster_offtopic:
photter
Příspěvky: 1348
Registrován: 18. 2. 2006 22.43
Bydliště: Arnudenské císařství
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od photter »

mutiny píše:tohle je vyplod nekoho, kdo neumi zahrat cistyho rogue. prestizku si klidne vem, ale ne kvuli tomu, abys byl nesmrtelnej. respekt je dobra vec, ale myslis, ze jsi byl jedina respektovana postava? tady to tim egem primo zari. tva aura uz bude mit zajimavej odstin :)
ty seš fakt vůl :no:
mutiny
Příspěvky: 85
Registrován: 21. 2. 2006 2.55

Příspěvek od mutiny »

photter píše:
mutiny píše:tohle je vyplod nekoho, kdo neumi zahrat cistyho rogue. prestizku si klidne vem, ale ne kvuli tomu, abys byl nesmrtelnej. respekt je dobra vec, ale myslis, ze jsi byl jedina respektovana postava? tady to tim egem primo zari. tva aura uz bude mit zajimavej odstin :)
ty seš fakt vůl :no:
napsal jsi, ze ukoncujes debat. tak vypada to, ze jsi se prepsal.
Lasek
Příspěvky: 43
Registrován: 19. 2. 2006 14.40
Bydliště: Ostrov vyvrhelu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lasek »

mutiny píše:
photter píše:
mutiny píše:tohle je vyplod nekoho, kdo neumi zahrat cistyho rogue. prestizku si klidne vem, ale ne kvuli tomu, abys byl nesmrtelnej. respekt je dobra vec, ale myslis, ze jsi byl jedina respektovana postava? tady to tim egem primo zari. tva aura uz bude mit zajimavej odstin :)
ty seš fakt vůl :no:
napsal jsi, ze ukoncujes debat. tak vypada to, ze jsi se prepsal.

liskando grando málo ………. jdi si Whinovat jinam :dribble: (#whine - irc channel)

este bych prosil Moderatora jestli má tu moznost to zamčit ...nic sem se nedozvedel jenom zkazil naladu

respekt mutiny :megalol:
Ixtremist
Příspěvky: 324
Registrován: 19. 2. 2006 11.10
Bydliště: DM chliv :)

Příspěvek od Ixtremist »

cybermisa píše: Jen oznaceni rogue jako slabeho classu me donutilo zacit o photterovych znaleostech toho classu znacne pochybovat …
Moc velke diky za přispěvky tohodle typu, malem sem smichy spad ze židle... maš to štesti že si zatim nezažil co to je když photter začne řadit s lawfull evil rogunou :D Někteři lidi radi mluvi o věcech a lidech ktere neznaji *pořád se řehtá*

Jo a koukej přes to rameno.……
Všichni jsme výsledkem toho, o čem jsme přemýšleli.
JUNGLE MASSIVE!
mutiny
Příspěvky: 85
Registrován: 21. 2. 2006 2.55

Příspěvek od mutiny »

ethernity píše:Zloděj na nízkejch úrovních přemůže na férovku jen málo monster (pokud ho nehrajun já :biggrin: ), takže často využívá nenásilný hide, jenže právě na lowlevelech je to nespolehlivý, takže se za váma rozběhne bestie. Když je pomalá, máte vyhráno, když je to vlk, kerej je stejně rychlej a útočí na poměrně velkou vzdálenost za běhu, tak ste mrtvý (jen běžim a nad hlavou mi sršej nápisy "Akrobacie: úspěch" a modlim se, aby už byl vlez do další lokace, ale vono najednou "Akrobacie: neúspěch" :angry: ).
hm, a ted si predstav, ze bojovnik si mysli, ze ma na vlka, tak se mu postavi, a ted z niceho nic mu do zad pribehnou dalsi 4. a nebo skreti. a jak voni se tam zacnou kolem nej motat, tak najednou i ten bojovnik zacne obihat a vykoleduje si od kazdyho oportunitu. dodatecne jeste prestane utocit a stane se velmi snadnym cilem, protoze flatfooted. no kde to jsme? no videl bych to asi tak, ze kazdy jsme dobrovolne vazalem sveho povolani, jinac bysme ho nehrali, a snazime se z nej proste vytriskat maximum v nas prospech.
Zamčeno