Album Peter Nagy a deti.
Super! I jeho ostatní písničky jsou super.
Moderátoři: Dungeon Servant, World Builder, Dungeon Master
Ono se tady jaksi čeká až sem napíšeš ty a když se k tomu nemáš, tak se nemůžeš divit lidové tvořivosti.sircervic píše:Ano přesně todle je spam,
Když sem napíše každej kdo ví kulový, ale hlavně že má do prd*l* díru.
\\Omluvte sprostý slova.
U tohodle příspěvku mi chybí jedno tlačítko jako na facebooku, "nelíbí se mi / dislike this"Dron píše:Vydím problém v tom, že v klasickém RPG je DM člověk, který vytváří svět a spolu s hráči vytváří příběh. Hráči s DM spolupracují na tom příběhu a nikdy nesmí jít proti DM ať OOC nebo přeneseně IC, to je pak konec hry.
Na EQ je svět daný systémem NWN a teoreticky přítomnost DM není nutná. Ovšem pak tu je další funkce DM a to je hlídání hráčů. To se spoluprácí nemá nic společného, protože DM ani nezná hráče a jeho cíle, jako hráč DM...
Neboj, Naylun se vyřádí a bude situace jako dřív... užívejme si dokud můžemeJája CZE píše:Hemendo: DM tu nebyli pomalu i půl roku a svět šel dál.
DM jen spoluvytvářejí a dnešní doslova přetlak aktivity Dx je z mého pohledu skoro malý zázrak.
Ha, konečně něco s čím můžu zase nesouhlasit.Dron píše:Tak o tom snad nikdo nepochybuje.hemendo píše:Kdyby na EQ nebyli DM, byl by ten příběh o kterém mluvíš dohraný hodně rychle.
DM mohou svět:kokosak píše:Ha, konečně něco s čím můžu zase nesouhlasit.Dron píše:Tak o tom snad nikdo nepochybuje.hemendo píše:Kdyby na EQ nebyli DM, byl by ten příběh o kterém mluvíš dohraný hodně rychle.
Princip EQ byl, je... a snad i bude "hráči hráčům". Tedy, hráči připravují jiným zábavu a je samé to baví. DM v té idealizované podobě na EQ není vůbec potřeba, hráči se dokáží zabavit i bez něj a nepotřebují ho (že to v reálu nejde, protože někdo ty NPC hrát musí je věc jiná). Což v situaci, kdy postavy v plné kooperaci jdou proti přiblblému spawnu, aby je ten přinejhorším rozsekal svým počtem (případně nepěkným rovnítkem) a zbytek dne prosedí u Svačinky požírajíc obložené chlebíčky jaksi dlouho nevydrží. Pak nastupují "hybatelé", kteří dokáží ostatní zabavit ostatní - mají nějaký cíl, k něčemu směřují, o něco se snaží. Do děje dokáží zapojit ostatní postavy... a svět jede. Úmyslně se vyhýbám slovu "hostitel", tam jsou požadavky poněkud jiné.
K tomu musím dodat, že zdaleka Naylun je sice nová krev, ale ostatní výrazně dostali chuť a je to paráda...Nalk píše:Neboj, Naylun se vyřádí a bude situace jako dřív... užívejme si dokud můžemeJája CZE píše:Hemendo: DM tu nebyli pomalu i půl roku a svět šel dál.
DM jen spoluvytvářejí a dnešní doslova přetlak aktivity Dx je z mého pohledu skoro malý zázrak.
Myslím si, že se pleteš. Hm... nebo si prostě jen nerozumíme v tom co chápeme pod pojmem "mnoho". Bez DM není možné provést zásah do světa NPC... zato do světa PC zcela jistě. Jeden nemusí být Starším hráčem, nebo dokonce Hostitelem se všemi možnostmi a udělátky s tímto statutem spojenými aby připravil pěknou zábavu sobě i ostatním. Mezi oblíbené (a už zprofanované, takže nedoporučuji opakovat) se řadí:Dron píše: Hybatelé nedokážou mnoho bez podpory DM a bodu 1) který zároveň musí akceptovat všichni.
Což odpovídá zhruba mým 4 bodům. Otázka pak zní, jestli se někdo může na požádání vzdát bodu 3,4 o čemž je tohle téma.cybermisa píše:Takze, proc jsou na EQ DM? Muj nazor:
DM jsou na EQ od toho, aby v prvni rade zajistovali adekvatni, konzistentni a uveritelnou IC reakci sveta, ktere nelze dosahnout systemove, a to jak v pozitivnim, tak i v negativnim smyslu.
Pokud maji DM chut a naladu, tvori questy a pribehy.
Na hlidani hracu je PLACOS, ale obcas bohuzel DM taky musi zasahnout.